- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz velizare #222300 üzenetére
Inkabb lassan Shiminek is a Sram utjara kellene lepni.
Irom ezt ugy, hogy a mai napig nem tudom, a Sram mivel eri el az allando feszesseget.A valto oldasa, hogy a kereket ki tudd kapni igy is fenyevekkel jobb. GX -rol beszelek, ami Shimano XT arban van. A GX meg ugye ugyan ugy megkapta az XX1, X01 felepiteset, mechanikajat. Csak nehezebb, meg nem keramia csapagyasak a gorgoi.
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz velizare #222300 üzenetére
Dehogy kell kapcsolgatni.
Átlag ember csak akkor érzi, ha párhuzamosan használ olyan váltójú bingát is amiben nincs ez a plusz erős láncfeszítés.Bekapcsold, úgy hagyod, nincs vele több dolgod, megszokod. Csak a pozitív hatását fogod érezni; nem csapkod a lánc.
Az, h egyáltalán szóba került, csupán szakmai ártalom.
A felhasználók szinte láthatatlan rétege műszaki végzettségű, vagy komolyabban érdeklődik a mechanika iránt. Ők másképp látják a bringás világot.Pl a főnököm állandóan meséltetett az egykerekezősdiről... de ő sose tenne ilyet, hiszen azzal a féket akár túl is terhelheti, vagy gyorsan kopna, vagy nagyobb tárcsával, drágább betétekkel kellene fölülméretezni.... ki hallott már ilyen csúfságot
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz velizare #222300 üzenetére
Szerintem nem kell kapcsolgatni, jó az úgy bekapcsolva és csak annak kell kikapcsolni aki nem rendeltetésszerűen használja montiját, vagyis inkább aszfaltozik... akik lássuk be elég sokan vannak ... én is úgy kezdtem anno.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Đusty #222299 üzenetére
Civilizált helyeken azért szoktak a lakók kampányolni, hogy az autókat tiltsák ki a főutcáról, az áthaladó biciklisekre meg külön infrastruktúrát építenek ki üzletekkel, kávézókkal, éttermekkel. De hát ezek ott a hanyatló nyugaton mit értenek ehhez?
Amúgy min is megy pontosan a hiszti? Nem lehet autóval közlekedni a bicikliktől, vagy elütik a főúton játszó szegény falusi gyerekeket ezek a száguldozó őrültek (meg különben is ne jöjjenek ide idegenek, takarodjon mindenki a faluból)?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222304 üzenetére
a cikkben benne vannak az indokok, kb. a fele klasszikus NIMBY:
A kezdeményezők javaslatára egy alternatív nyomvonal is készült a városon kívül, a Füzes-patak mentén. A civilek így érvelnek mellette:
mivel a patak nyomvonalát követi, enyhe emelkedése kedvezőbb, tisztább levegőjű, szebb környezetben halad,
a kerékpáros turizmus többezres forgalmát kiviszi a városból, elkülöníti azt a helyi érdekű kerékpáros forgalomtól,
nem kell kivágni miatta 45 fát a városban,
az Ürge-hegy és a Peca-tó lakosságának kerékpáros közlekedéséhez is kedvező,
a kerékpársávok tisztességes szélességéhez (3,3m) ott elegendő a hely,
a település lakosságának, főként a főúton élőknek nem jelent megterhelést, nem okoz problémát,
kevésbé balesetveszélyes az eredeti nyomvonalhoz képest. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222301 üzenetére
Nem fog, a Shimano hírhedten makacs látod még a kónuszos mizériát sem adják fel... ja és uralkodnak az alsó szegmensben, nem kellenek nekik a drága megoldások.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
... amúgy nem sokat lehet találni róla a neten, hacsak azt nem, hogy nem műxik és nincs rajta semmi állítási lehetőség. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Ringman #222305 üzenetére
Ez kb mind arról szól, hogy a kinti útvonal miért lenne jobb, de valid érv nincs benne az ellen, hogy miért is kell kikerülni. Ez, hogy veszélyes, meg nagy a forgalom, ez valami kamu lesz, csak nem tudom, mi van mögötte. Ha olyan nagy lenne a forgalom, meg veszélyes lenne közlekedni, az nem a biciklik miatt van, ismerve a Mo-n érvényes közlekedési morált, meg a “hivatalos megengedett legnagyobb sebesség a gps szerint +10%” elvet, ami alapján az autók ott valahol 60-70 között közlekedhetnek. Ha én ott laknék, akkor azért kampányolnék, hogy elkerülő út + 30-as zóna + forgalmi akadályok + telepített trafi + úttestre felfestett kerékpárút.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #222305 üzenetére
Megy a szokásos sötétzöld hőbörgés, hogy Balkán meg bezzeg nyugat, de megnézném melyik osztráknak tetszene egyből kerékpárútra lépni ki kapualjából. ... oda kell tenni a megfelelő pénzt és elvinni szépen egy normális nyomvonalra ahol mindenkinek megfelel...de ez a Máriusz sajnos súlytalan mint egy lufi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222309 üzenetére
tekintve hogy Mo-n a tempo30 (ill. a vonatkozó eu-s parlamenti javaslat) is vörös posztó, így amit írsz az scifi.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #222307 üzenetére
Na igen, Sram SX -et mar el kell felejteni, ahhoz kepest a Deore fenyevekkel jobb. Alatta meg semmi nincs, Shiminel meg egy ugyan akkora termekpaletta.
Konusz nem feltetlen rossz dolog, csak senkinek nincs mar kedve szivni vele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222310 üzenetére
igen, nem ártott volna előre mindenkivel leegyeztetni az útvonalakat.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222309 üzenetére
Van elkerülő, kettő is. Ügy hívják őket M1 és M7. Tranzit forgalom gyakorlatilag nincs a fekvésből adódóan, maximum azok a lakosok ingáznak akik amúgy is oda fizetnek adót. Érdemes néha levenni a zöld szemüveget és a közösség fejével is gondolkodni.
-
Toobee
veterán
válasz andrisbandi #222298 üzenetére
Nekem egy Birzman [link] állítható van, én ezt nagyon szeretem. A legapróbb nyúlásváltozást is látni vele.
az Unior még szimpatikusabb, de azt akkor nem lehetett kapni, mikor vettem.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #222313 üzenetére
Az egyeztetés nem divat nálunk és ez nem véletlen, macera amit kis hazánkban mindenki próbál kibekkelni. Amúgy ez nyugaton sem lehet egyszerű, vagyis mindenki kínját-baját meghallgatni egy projekttel kapcsolatban, de mégis műxik, nem értem miért nem tudjuk simán koppintani. Magyar virtus.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Đusty
addikt
válasz stickermajom #222314 üzenetére
Szerintem is jobb lenne az elkerülő és nem a főút mellett minden szempontból. És teljesen jó, ha lesz csak ne hívjuk már balatonra vezetőnek azt ami az irányába sem megy. Kellene egy ésszerűbb útvonal bp-balaton között.
-
MPowerPH
félisten
Rekon -om mintaja kezdi megadni magat. Foleg fekezeskor erezni, hogy mar nem fog. Forditva nem idealisabb?
Dissector -ommal meg a keverek a problemas, mert MaxxTerra, nem DC. Hatul nem biztos, hogy sokaig tartana. Elore viszont berakom a DHR II -ot. Vagy hagyom elol is a Dissector -t.
Azert durva, hogy a Rekon 1500km alatt elfogyott. Nem a mintaja, hanem a jo kis tapadasa, ami ujonnan meg megvolt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #222315 üzenetére
Szerintem a 0,5 néhány szemre levetítve olyan kis különbség, hogy már-már a tűrés6árt súrolja. Nem hiszem el Deore láncom 1500km után nyúlt volna annyira le (0,5%) mint az XT 6000 után. Elképzelhető egyik-másik láncba újan beleesik a 0,5%
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #222314 üzenetére
Há'de azé' fizetni kell, a főút meg ingyenes. Ezért van dugó Vácon, Gödön, Dkeszin is, mert a két faluval arrébb dolgozni járó ember sajnálja a megyei matricára a pénzt, vagy dacból nem veszi meg, mert régen ingyen volt, nehogy má'.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #222320 üzenetére
Hazudik, a 10-11s 1%-ig és a 12s elmegy 0,7%-ig is minden gond nélkül.
MPowerPH... hagyd míg Toobee beszól. ... amúgy meg lehet megér egy próbát, ki tudja feltalálod a spanyol viaszt, vagyis a fordítva szerelt gumi rejtett előnyeit.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #222310 üzenetére
Nem a járdára kell tenni a kerékpárutat, hanem az útra. Autóforgalmat lelassítani, mindenki jól jár. Kevesebb zaj, kevesebb szennyezés, kevesebb veszélyhelyzet. Sőt, hosszabb távon kisebb forgalom, mert ha nem tud ‘rendesen menni’, akkor inkább autóval nem arra megy. Neadjisten átszokik biciklire, mert azzal is biztonságosan, kulturáltan lehet közlekedni: elszaladni kenyérért, vagy postára, gyereket oviba vinni, amikor megérik rá a helyzet, akkor meg egyedül elengedni suliba biciklivel, rollerrel. Alsósok felénk csapatostul járnak rollerrel. Egy lakóparknyi gyerek együtt, fél nyolc körül keresztültép a városon a lakóparktól a suli felé. Az is igaz, hogy a főúton a lámpa az autóknak alapból piros, és a gyalogosnak mindig zöld, akkor vált át, ha a szenzor látja, hogy jön egy autó, akkor is csak rövid időre.
stickermajom: Szerintem kettőnk közül én vagyok az, aki az élhető lakókörnyezet irányából próbálja közelíteni a témát.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #222322 üzenetére
Én le fogom cserélni 0.5-nél a láncot, drága a 12s Garbaruk fogsor.
https://cyclingtips.com/2019/08/bicycle-chain-wear-and-checking-for-it/
the .5% marking is there as a recommended replacement point for 11 and 12-speed drivetrains,
The .75% reading is the suggested replacement point for 10-speed and lower.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #222324 üzenetére
Én sem ajánlanám itt senkinek ha nem lennék biztos benne... Mikor végül váltottam 3x10-ről 1x12-re hunyorogva vártam a 0,5%-ot, félve a korábban cserélés költségeitől,aztán mikor olyan 1500 körül beesett a Deore 6100 láncba a Decas mérő 0,5%-a (addig minden 10,vagy kevesebb sebességes láncomat 5500-6500 km/1%-ig hagytam és egy Shimano sor elvitt 2 láncot, 2 sor után még elajándékoztam 3s hajtóművemet mely továbbra is faxán ment) arra gondoltam a kisfaxom, ez túl nagy költség nekem, megkockáztatom a Deore sort de hagyom 0,7-ig...hát most is az megy immár a második lánccal (XT8100) és bár nem mondom pont olyan mint zsír újan a váltás, azért köszöni jól van. Sőt, azt találtam ki, hogy bár ott figyel biztonságból egy SLX7100 10-51 sor a dobozban, én bizony a következő láncomat (szintén XT lesz) is rápróbálom ugyanerre az eredeti sorra melyben most van 9+ezer és addig lesz vagy 12e km. Aztán ha nem tetszik végre kukázom és felkerül a dobozos. Vége...vagy mégsem, mert amint azt már írtam, nagyon felhasználó függő is, ha sok aszfaltozás van nagy áttételeken, vagyis a kicsi kerekeken, akkor bizony azok idő előtt elkophatnak, hisz minél kisebb egy lánckerék annál hamarabb elkopik az intenzív használattól, aztán ott a kenés, tisztítás, csapásszám, láberősség és sarazás amik mind befolyásoló tényezők.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Van egy elhúzódó rendelésem Rose Bike-nál, szeretném lemondani, előre lett utalva a vételár, hogyan megy a rendelés lemondása, nemigen van nyelvtudásom hogy megfogalmazzak egy levelet
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #222301 üzenetére
SRAM mindig is jobb volt a lánc feszessége terén. Erősebb rugókat használnak alapból, meg a mechanika is más lehet, de nem szedtem még szét SRAM váltót. Egyébként nálam felmerült, hogy egyszer váltok SRAM-ra, de általában a legtöbb boltban Shimano van csak, meg az azzal kompatibilis dolgok. Ezért sem álltam át. Ha valami kellene hirtelen, akkor csak a rendelés maradna.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #222325 üzenetére
A masik megoldas az, hogy tenyleg tobb lancot hasznalsz elore fixalt futasig, es szepen cseregeted. 4-5 lanccal mar eleg sokaig elvagy, es ez esetben a lancok, sor, lanctanyer egyutt kopnak, ami elvileg jo hatassal van a valtas minosegre.
Ezzel a metodikaval en is siman elmegyek 0.75 -ig, minimum.
Persze, utana fajni fog, mikor mindent egyszerre kell cserelni. De az 20-28k km, ami nekem 4 ev.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha mar lancnyulasmero:
Birzman. Nekem ezt ajanlottak, hogy pontos.Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Intruder A 6 #222326 üzenetére
Fogalmazd meg magyarul itt, vagy privátban és lefordítom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222323 üzenetére
Nem, te kizárólag egy kisebbség érdekeit nézed. Az egyetlen gyűjtőút lassítása nem a közösség érdeke. Más kérdés, hogy azon kívül gyakorlatilag az összes utca lehetne lakó-pihenő övezet 20-as táblával.
6030D Felétek egy kicsit más tészta azért, mások az útviszonyok. Ott az M2-t pl baromság volt fizetőssé tenni, mert így értelmét veszti.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #222323 üzenetére
Az a baj, hogy itt Magyarországon, ahogy a legtöbb szegény országban az autó nem eszköz hanem státusz szimbólum. Ameddig a fejekben így marad, addig a kerékpározás csak egy olcsó, lenézett alternatíva meg a másik véglet a sporteszköz és hobbi. Másik tényező a komfort és a lustaság. Nyári melegben az átlagember nem fog izzadni a biciklin. Gyereket is "kötelező" SUV-vel vinni óvodába, iskolába. És akkor ott a tél, amikor nincs szezon, főleg nem fognak biciklire űlni. Olyan biciklis kultúra soha nem lesz itt, mint Hollandiában.
-
válasz stickermajom #222333 üzenetére
Úgy érted, az ott lakókét? Mert átmenő forgalom ott nincs is, hiszen mindenki az M1-M7-en megy, ahogy írtad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #222334 üzenetére
Nem tudtuk mi is leigázni mindenkit mikor volt rá alkalmunk és kizsákmányolva a fél világot az Atlanti óceántól a Vörös tengerig majd faxa bringás kultúrát fejleszteni amíg amazok nyögik igánkat, meg most egy pöcsnyi víz alatti államként 2 álszent térdeplés között kézben tartva pl. a világ kőolaj vagy gyémánt kereskedelmét, beszologatni minden barbárnak ...de a Britek is lehettek volna kicsit kevésbé saját széteső birodalmuk megmentésével elfoglalva és nem dobni egész kelet Európát Sztálin ölébe Görögországért cserébe Yaltán...aztán persze megvoltak a mi töketlenjeink és árulóink is, ha ez nem lett volna esetleg elég, de már nagyon messze mentem a bringázástól mely a látszat ellenére eléggé népszerű nálunk európai viszonylatban is, persze kissé más okokból mint jobb helyeken. Hajdani lovas nemzetként kissé adná magát, és ha már Hollandia, ott is a legnagyobb hegy egy felüljáró, mégis tudnak jó bringásokat képezni a világnak.
#222336MPowerPH...erre talá Tirana (Albán főváros) a legjobb példa, néhány éve láttam egy riportot melyben arról volt szó, hogy ott szinte mindenkinek Mercije van...mind1 milyen szakadt, de Merci. l
Erre avataromnak (Mark Twain) van egy jó mondása, mely úgy szól, hogy Clothes make the man. Naked people have little or no influence in society...vagyis így vagy úgy muszály mindenkinek alkalmazkodni a többségi társadalom normáihoz, pl. egy milliárdos üzletet nyélbe ütni elképzelhetetlen Opel Corsaval a helyszínre érkezni és egy kínai lépésszámláló órával a kezeden mert egyszerűen nem vesznek komolyan...még nyugaton sem.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...muszáJ.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Ringman #222305 üzenetére
Nem ismerem azt a környéket, de ha netán a Balatonra tekernék én is inkább a csendesebb, nyugisabb utat választanám.
Egyébként tényleg tud “zavaróan nagy” lenni a bringás forgalom. Valamelyik balatoni településen is vita van merre menjen a bringaút. Szántódon szoktunk nyaranta pár napot eltölteni pont egy olyan utcába ahol a Balaton kör megy. Hétvégén a gyerekkel nem lehet kimenni mert akkora a bringás forgalom, szól a Bluetooth hangszóróból a zene, stb. De még mindig inkább bringások legyenek az úton mint autók.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222335 üzenetére
Nyilván érted te is, csak nem akarod.
-
truefx
aktív tag
Hány százalékos részvétel kell, hogy egy ilyen népszavazás érvényes legyen? Csak érdekelne.
-
rétisün
veterán
válasz Csokicsibesz #222347 üzenetére
nem 50% +1 ?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #222348 üzenetére
De igen, csak elírhatta. Ahhoz, hogy érvényes legyen, a szavazni jogosultak közül fele +1 személy kell leszavazzon érvényes szavazattal, ahhoz meg,hogy sikeres is legyen ezen fele +1 érvényes szavazatok fele +1db kell egyik irányba történjen...tudtommal ez utóbbi esetben kötelező érvényű az országgyűlésre is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Mai:
Hárman voltunk majdnem végig, az egyik srác törött váltóval jött, ezért már az elején haza kellett szaladni másikért. A terep annyira nem kápráztatott el errefelé, de nem bántam meg a mait sem. A Hargita hegységben azért jóval izgalmasabb, itt poros, nyomvájús, száraz utak voltak, nagyrészt végig napon, jobban szeretem az erdős rázós köves terepet. Ugyanakkor jó lenne minél többször 50km és 1500m fölötti köröket menni, de sajnos ritkán van akivel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen