- iPhone topik
- Apple Watch
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Maximum1 #256028 üzenetére
Ha rajtam múlna baromi sok helyről kiraknám a kocsikat Budapesten.
Az, hogy a két rakpart lényegében autópálya az egy hatalmas bűn. Érdemes átmenni mondjuk Bécsbe, vagy akár Párizsba a folyó melletti részek mind sétáló övezetek.Nálunk meg állnak a kocsik a dugóban
Bármikor csinálnak egy bringasávot meg a kormánypárti sírás, hogy nincs kihasználva brühühühü autós üldözés van. Miközben ha 5 autó megáll egymás mögött akkor dugó van, 5 bringa meg simán elfér...
El lehetne fogadni, hogy autókra nem lehet optimalizálni a közlekedést (vannak rá amerikai és európai példák is). Minél jobban korlátozni kell a városi autós közlekedést, hogy akinek tényleg kel bent közlekednie (taxi, fuvarozás, mentő, rendőr stb.) az tudjon rendesen haladni.
Csak mondjuk ehhez kéne még metrót építeni, P+R parkolókat, S-bahn rendszert stb.
De ugye erre nincs pénz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs