- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Netfone
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Mikor megvettem a cangát, úgy éreztem, hogy nincs az az eső, amibe ne tudnék menni tekerni...pláne sárvédővel...
De puha vagyok. 5 fokban, özönvízszerű esőzésben, és 10 centi mély tócsák közt, szélviharban most mégsem megyek. Puha vagyok...Múlt héten viszont mikor utoljára mentem, sikerült tesztelni a tárcsafékek határait. Sima aszfaltos kerékpárút, keresztben autóbehajtó egy intézménybe, én is elbámultam, nekem volt tábla, meg az autós is lendületből kanyarodott be, szóval mindketten kb. 15-el értünk oda. Sövény miatt nem látni elég jól szét. Mindketten satu. Belassult az idő, mint a filmekben, (time warp) láttam magamat körben mint a mátrixban, ahogy koppanásig rántom mindkét féket, közben hallom a kocsit csikorogva csúszni felém, és látom lassítva ahogy az ABS szakaszosra húzza a kereket, nekem meg a 2-2 ujjal satura húzott fékkarba a másik két ujjam a támaszkodástól belülről kifelé betámaszt a 100 kilómmal, a hátsó kerék felemelkedik, első kerékre állok, majd nyeregből kiesve, hátamon a fél cangámmal, az első keréken még állva csúszok előre, blokkolt kerékkel, végeláthatatlan hosszú ideig (0,5 s), és közben az agyam számolja, hogy mekkora érkező sebességnél a kocsinak melyik részét mivel trafálom telibe, és az épp hány napos kórházi ápolást jelent. Majd fél keréken, hátamon még mindig a magamra fékezett kecskével lassan kienged az ujjam, leesik mögöttem a gép, és így 20 centire a kocsitól megállva mutatom hogy megvagyok.
Nem különleges, de nekem újdonság volt. A hátsó kerék kb. 60 centis nyomot hagyott, az első meg úgy másfél méterest. Nem hittem, hogy ilyen rövid távon meg lehet állítani 100+15 kilótAláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen TV-t vegyek?
- Formula-1
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen