- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Új HMD modell bukant fel
- Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Azért totál felesleges, mert az ár/érték aránya egy XTR-nek teszem azt egy Deore/LX/SLX-szel szemben össze sem hasonlítható. Valamivel könnyebb egy XTR, mint egy LX cucc, de azt pont nem fogod megérezni. Váltani meg mind úgy vált ahogy kell.
Én inkább egy levegős RS telót vennék a, Fox és Marzo telók már a csúcskategória. A helyedben szépen óvatosan cserélgetném az alkatrészeket, nem pedig egy belépőszintű telót cserélném egy fél-profira
Súly dologra. Az adatlapomon található bringa felszereltségét itt találod: katt. 13.27 Kg úgy, hogy se karbon alkatrészt, de még XTR-t se látott. (Csak láncban ) De pl első váltó "csak" SLX .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen