Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Runner_fxr #72300 üzenetére
Egyébként villa fronton az elmúlt években voltak nagy technikai változások? Az újabb modellek mennyiben nyújtanak többet mondjuk egy régebbi csúcsmodellhez képest? (nyilván nagyobb kerékmérethez vannak méretezve)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Csokicsibesz #72301 üzenetére
Csillapítást, mozgást illetően például a régi 2008 előtti Marzocchi-k páratlanok. Azok még olasz gyártmányok voltak, annál sokkal többet ma sem nyújt egy top kategóriás villa csillapításban. Sok esetben el sem éri.
A régi Marzocchi Shiver:
[link]
[link]
Olyan hihetetlenül finoman mozgott, hogy szó szerint egy eldobott cigicsikket kimozgott a járdán.Amiben sokat fejlődtek az új felsőbb kategóriás villák az inkább a súly és a merevség.
Illetve a levegős rugózás annyit fejlődött, hogy már nyugodtan bele lehet tenni egy hosszabb rugóutas villába is.
Régebben az volt a gond a levegős rugózással, hogy darabosan mozgott, nehezen indult meg, míg egy rugós vaj puhán, nagyon finoman megindult. Ma már egy levegős Pike olyan finoman megindul, hogy csukott szemmel nem sok ember tudja megmondani, hogy rugósat vagy levegőset nyomkod.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz JackFeryll #72294 üzenetére
Szerintem a dh nem csak a térdemet csinálná ki.
-
veterán
válasz Runner_fxr #72300 üzenetére
Epp azert irtam azt, hogy az ajanlott ujonnan vasarolos 30k-s limitet nem szannam ra, tehat valami 10-20 kornyeki regiben gondolkodnek, ha megis cserelnem, mivel a becsuszok mar boven jelzik, hogy lassan ideje.
Everybody lies.
-
razzorr
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #72304 üzenetére
Hát ennyiért nem igazán lehet épkézláb telót venni. Baromi nagy szerencse kell hozzá, hogy kifogj egy retro, de még jó állapotú villát 10-20 körül. Újonnan 30K-ért kínált villát én már használtan nem ajánlok, csak is valami minőségi, régebbi, akár retro darab jöhet szóba ezen az áron.
-
fpeter07
veterán
Hát a riói pályának nem sok köze van egy mtb pályához. [link]
-
nagyúr
Tothgera30: ezt a gépet te hirdeted? Formigli
Més que un club!
-
ghost364
senior tag
válasz -=RelakS=- #72313 üzenetére
Úgy. Valami ócska tanyabájk váz, fék, vagy bármiféle pedálkötés nélkül, befér egy macska a kerék és a váz közé... Ahead-átalakító az égben, nyereg csak úgy rádobva Most nézem egyébként, itt van a városomban, talán még láthatom is (így nehéz elhinni ezt a borzalmat)
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
A Genesis márkáról mi a véleményetek? -
TayRol
veterán
válasz IMIIKE1998 #72316 üzenetére
3.5-ösöm volt, akciósan vettem az Intersportban, annyiért teljesen jo.
-
szebe
őstag
Azért az komoly, hogy fél 7 körül kimentem egy laza 1 órás körre, és a rövidujjút kevésnek éreztem itt-ott...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Napfénysüti #72312 üzenetére
Mondhatjuk úgy is.
...az utolsó képen öcskös látható, nem szerény személyem...
#72287 dbala: Számomra a CX marad a keményvonalas dagonyázós versenygép. Remélem sikerül még vennem egyet szezon előtt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-conrad-
addikt
válasz Tothgera30 #72319 üzenetére
Hello,
Mindenki a CX-et emlegeti de én csak most csatlakoztam a topicba illetve amatőr is vagyok, megmondja valaki a pontos nevét ennek a csodagépnek ami mindenre jó? Köszi. -
imyourfriend
őstag
válasz JackFeryll #72294 üzenetére
Nosza, országútival az emelkedőn mutatkozik meg hogy mennyire szeretsz kerékpározni.. ha szeret valaki emelkedőre menni akkor ő kedveli azt a fajta kerékpározást, ha nem szeret akkor megette a fene az egészet..
-
parkr
őstag
válasz imyourfriend #72325 üzenetére
én csak azért szeretek mert tudom, hogy ami felmegy, annak le is kell jönnie
(#72324) FirstAndroid ebből a képből pont nem sok mindent látni. 30 körül talán érhet.
[ Szerkesztve ]
-
-conrad-
addikt
válasz Tothgera30 #72323 üzenetére
Jaa így már értem. Köszi.
-
nagyúr
válasz imyourfriend #72325 üzenetére
Nevetni fogsz de én alapból nem vagyok oda az emelkedőkért. Valószínűleg amiatt hogy az alkatom szöges ellentéte a hegyre jól tekerőknek. Magamat ránézésre jobban el tudnám képzelni pályabringásként.
Viszont amikor olyan helyeken megyek mint az elmúlt héten akkor mégis magával ragad az egész és bár rettentően szenvedve de mégis örömmel telve küzdöm fel magam a legnagyobb hegyre is.
Més que un club!
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #72307 üzenetére
Nem véletlenül jöttek be a 100 mm-es fully XC gépek. A közönségnek kellenek a kövek, nagy letörések, ugrások, hogy többen nézzék. Szerintem főleg azóta, hogy a Red Bull is elkezdte nyomni a DH vonalat, nem kis marketinggel. Azok látványosak, kellett valami ide is.
Attól függetlenül mennék rajta pár kört, baromira bejön. Főleg azok a két sávos szakaszok.
szebe: én 8-kor értem le a hegyről és izzadtam. Akkor itt még nyár van?
-=RelakS=-: azért idén volt bőven jó idő, nem mondhatod, hogy nem.Runner_fxr: jól néz ki. A szín miatt választottad, hogy menjen az urban-hoz, ugye?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #72331 üzenetére
nagy a kereslet? vagy mi okozza a csúszást nem tudod?
-
imyourfriend
őstag
Utóbbi időben azért szerettem meg a dombokat mert ott jobban erősödik az ember, síkon el lehet evickélni könnyedén egészen jó tempóval, de egy domb más ott nehéz felpörgetni s izmozni kell elég sokat.
(#72328) Napfénysüti: Mégiscsak megérte kimenni oda, hidd el köztünk sokan vannak akik szívesen tekernének 2300-2500m magasba, majd egyszer remélem személy szerint én is megtapasztalom hogy milyen felmenni egy-egy Olasz hegyre. Nekem sem olyan az alkatom, még mindig 77-78kg vagyok ami rengeteg egy komolyabb emelkedőhöz de azon dolgozom hogy lehetőleg minél kevesebb zsír és minél több izom legyen, ha már lefogyni nem tudok ez alá.
-
Runner_fxr
Ármester
Valóban, kísértetiesen hasonlít a városi kecskémre. Az alacsonyabb felszereltségű verzióknak nagyon buta színe lett, ezért esett erre a választás. Bár nem bánom, mert ennek elég komoly a felszereltsége.
gergo5991: Megvette a Scott a Bergamont-ot, ez is okozott némi felfordulást a cégnél. Illetve a pedelec montik eladása kb minden évben duplázódik az utóbbi években, a gyártás nem tudja követni, csak nagyobb csúszással. Persze nem a magyar piac a fő felvevő. Cube pedelec montik, már tavasszal elfogytak. Legközelebbi szállítás csak 2017-ben. Bergamont sem nagyon maradt, ezt is alig tudtam elintézni.
imyourfriend: Próbáld ki egyszer terepen, az még sokkal nehezebb mint az aszfaltos mászás.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #72331 üzenetére
Ez a 9.0, ugye? Hát, szín alapján én is ezt vettem volna.
De nem Shimano fék imádó vagy te is? Jó ez a Magura?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #72336 üzenetére
Már így is sokat kell segítenem a szervizben, hát még akkor ha teleszkópos gépet szerelnék ott. Amúgy előbb utóbb szeretnék beszerezni majd valami szolíd terep bringát, gondolkozom sokat rajta.
-
Frenky89
őstag
válasz Runner_fxr #72331 üzenetére
Már az előző se volt piskóta. Ez elektronika téren is komolyabb annál?
-
geotigris9
tag
Érdekes kompozíció.
KONA Caldera((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
Jaja, ez a 9.0.
Shimano-ból csak XT-től felfelé szeretem a fékeket. Az alatt mindegyik elfogy alattam, pláne egy ilyen gépen ahol súly is jelentős. Jókat hallottam erről a Mauráról, legalább is fékerőre. A légtelenítése az viszont halál.
Meglátjuk, hamar kiderül, hogy milyen, ha nem válik be, az gyorsan cserés lesz. Saint vagy Hope, ezek jöhetnek szóba ha cserélek. Esetleg egy Zee, mindenképp 4 dugattyúsat veszek ha ezt le kell cserélni.imyourfriend: Megvan az országútinak is a maga varázsa, de a montizás olyan élményeket tartogat ami szerintem sokkal jobb mint az outi. Sokkal élménydúsabb az egész. De azt már most mondom, hogy olcsóbb nem lesz mint az outi, ha normális gépet akarsz.
Frenky89: Elektronika terén ugyan az, legerősebb Bosch CX, 500-as akkuval. A kijelző még egyszerűbb is, mert az előzőn Nyon kijelző volt, az a színes GPS-es cucc, de igazából nem jött be nekem a terepezésre. Túl nagy batár, kitakar egy csomót a kerékből is, engem inkább zavart, az egy városi cucc, nem montizásra való. Ennek a kisebb kijelzője van, az intuvia. Bár nemsokára elérhető a legújabb montikra tervezett bosch kijelző: [link]
Lehet ez kerül majd rá. Felszereltség terén szerintem kicsit jobb, ebben a legjobb hidraulikus rs reverb dropper post van, az előző bovdenes volt és eléggé nem ált kézre a vezérlő karja.
Illetve itt van 11 fokozat hátul. De a lényeg ami miatt lecseréltem az a rugóút, az előző 120mm-es Trail gép volt 29"-es kerékkel, ez meg egy 140mm-es AM gép 27,5"-ös kerékkel. Ráadásul a villa 150mm-es. 66,5 fokos fejcsőszöggel, ez már az Enduro felé kacsingat geoban. Egy igazi kőkemény AM gép. Sokkal csapatósabb.[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz Runner_fxr #72341 üzenetére
Azért nem baj, hogy a bringagyártás mostanában virágkorát éri.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #72341 üzenetére
Olcsóbb semmiképp sem, főleg ha valami tárcsafékes paripát vesz az ember s még összteleszkópos is.. akkor aztán nézegetheti a pénztárcáját akár egy első teleszkóp generál után.. személy szerint azért kedveltem meg az országútit mert jól lehet vele haladni, akár közlekedni is aztán egy idő után megerősödtem s most itt ragadtam, nem bánom. montival napi 70-80km-t nem igazán tudnék lehúzni, főleg nem bütykös külsőkkel no meg az nem közlekedni való elsősorban. Persze nem egy kerékpárboltosnak kellene ezt ecsetelnem, sokkal jobban tudod mint én.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #72341 üzenetére
Egy igazi monti szerintem sokkal drágább mint egy már teljesen jó outi, azok a dolgok amiket montiként adnak el egyesek hanyagolhatók.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #72343 üzenetére
Nyilván sok embernek kézenfekvőbb egy outi ha nagyobb távokat megy munkába, és megvan egyúttal a szabadidős kerékpár is. Montival én már csak erdőbe megyek, minimumra csökkentem az aszfaltos tekerést. Melóba csak az olcsó városi kecskét használom. Városba azért sem szívesen használnám a montit mert sajnálnám, feleslegesen teszem bele a "verseny kilométereket" olyasmi ez mint egy üzemórás 2T cross motor. Túl kényes ahhoz, hogy napi rendszerességgel használd.
Ha van kedved gyere el a szeptemberi tesztnapra, próbálhatsz csúcs montikat ingyen.ivana: Van benne valami, de ha igazán élvezni akarod akkor mindkét kategóriában legalább 300k körül el kell költeni. Montiban akkor ugrik meg az ár ha fully kell. Persze most új árakról beszélek.
Azért itt már elég szépen integrálták az elektromos rendszert: [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz Runner_fxr #72331 üzenetére
Ez már ránézésre is félelmetes.
És nem csak lejönni, hanem fel is tud menni a dombra... -
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #72345 üzenetére
Győrből nem is oly nagy táv leugrani vonattal, egy ismerős használ fatbiket valamint montit is, remélem el tudom hívni. kb 2 hete kipróbáltam egy karbon vázas mondraker első teleszkópos montit, no azt a paripát el tudnám képzelni hogy hosszabb távon járjam vele a természetet. 29-es kerékméret és igazán jól van kitalálva a geometria is, tetszett rajta a teleszkóp működése is ritkán győzöm meg magam hogy kerekezzek egy ilyen géppel. [link] valami ilyesmi kerékpár volt, csak egy újfajta fox 34-es teleszkóppal szerelt.
-
válasz Runner_fxr #72347 üzenetére
DH pedállal vagy SPD-vel fogod használni? Egyáltalán szabad ilyet SPD-vel használni?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz TayRol #72317 üzenetére
Értem. KTM-et is árulnak, csak ez olcsóbb. Különben van valami jelentősége a kerékméretnek vagy csak preferencia kérdése?
szerk.:A 8. oldalon lévőt néztem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen