- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Senki9876 #82983 üzenetére
Ahogy mondják, a zárt ipari csapágyakkal általában nem kell foglalkozni, csak cseréled ha eljön az ideje. Bár hozzáteszem, nekem már kellett szétszednem az iparis kormánycsapágyat, mindössze pár száz km után, mert sercegett benne a kosz. Illetve forgáspontoknál is előfordulhat. Akkor recsegni, nyikorogni fog, meg fogod hallani.
A leg kényesebb talán a villa és a levegős tag. Az ilyen minőségi darabokat legalább 2000km vagy 1 év használat után illik szétszedni és karbantartani. Ha sokat használod és sarazol is, akár sűrűbben is. Illetve a fékekben cserélj olajat félévente. A lánc nyúlását figyeld mérővel, nyúláshatáron cseréld.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs