- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #87011 üzenetére
Mivel nyúlósabb lett a féked, szerintem levegős a rendszer. Tipikusan akkor csinálja azt, hogy nem tudod rendesen visszatolni a dugattyúkat amikor levegős a fék.
Persze gyárilag is elő szokott fordulni, hogy túl sok benne az olaj, ez esetben jól jártál el, mert valóban le lehet engedni fent a fékkarnál egy kis olajat, elég csak meglazítani a légtelenítő csavart, már jön ki az olaj.
Még levegős fékrendszer esetében is jó gyorssegélynek, hogy ne érjen bele a fékbetét a tárcsába.
Viszont nem ártana rendesen légteleníteni, a videó alapján. Azzal sajnos számolnod kell, hogy hiába csinálod meg az egész procedúrát, valószínűleg túl puha lesz a fék. Ez már nincs a videón. Ki kell venni a bleed blocker-t, finoman egy kicsit meghúzod a fékkart, de nem teljesen, csak egy picit nyomsz rajta, ilyenkor a dugattyúk kicsit jönnek kifelé. Majd még átnyomsz egy kis olajat a rendszeren. Utána már jó szokott lenni, ki kell tapasztalni, hogy mennyire nyomod ki a dugattyút, ha nagyon kijön, akkor túl sok lesz a fékben az olaj, és szorulni fog, ez esetben engedhetsz le belőle felül.
Az avid fékek kicsit macerásabbak, mert több lépésből áll a művelet, de nem veszedelmes azért.
A Shimano-t egyszerűbb, bár ott is előfordul, hogy kicsit túl kell tölteni az említett módon.
Illetve a Shimano ásványi olaj kevésbé veszélyes anyag mint a DOT olaj az Avid fékben. Szemüveget és gumikesztyűt feltétlenül használj a DOT olajhoz!
Elvileg alul-felül T10 Torx.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest