- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Magisk
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
deny330
aktív tag
válasz CaNNa3IS #90201 üzenetére
Nem szeretném megkérdőjelezni azt, hogy miért nem fontos a jó minőség. Nagyon megérezni a "csak működik" és a minőségi alkatrészek közötti különbséget, ezt nem vitatom. Arra lennék kíváncsi, hogy milyen szerepet tölt be a hajtókar? Az rendben van, hogy hajtás.. de mi lenne akkor, ha mondjuk kopott már, a halálán van? Egy féknél egyértelmű, hogy rosszul működik, nincsen sok fékereje, ereszti az olajat esetleg, stb. De a hajtókarnál? Lehet, hogy bugyuta kérdés, de kíváncsivá tett. És (bár ez még hülyébb kérdés) mi a különbség egy sima Altus (vagy Acera?!) hajtókar között, és egy XT / SLX / Deore / XTR hajtókar között? Az áttéteket, koszorúkat nem kell nézni, csak magában a hajtókar. Miért éri meg belőle a minőségit venni? Többet bír? Az oké, de ennyi erővel a gagyit is megvehetem mindig és cserélhetem (bár ez elég nagy baromság.. ).
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz deny330 #90202 üzenetére
Ha a gagyi hajtókar egy nagyobb emelkedő közben kettétörik, és emiatt mondjuk beleharapsz a kormányba, utána térjünk vissza a témára
Nem tudom, hogy itt, vagy a Bikemag fórumán, de valamelyiken linkeltek már eltört hajtókart. Mondjuk mintha nem gagyi lett volna, de az gondolom belátható, melyiknél nagyobb a törés esélye.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
deny330
aktív tag
válasz -=RelakS=- #90203 üzenetére
Jah, hogy el tud törni? Konkrétan melyik ponton? Ezt nehéz elképzelni. Nem tudom, hogy hol kapja a hajtókar a legtöbb terhelést.
-
veterán
válasz deny330 #90199 üzenetére
Ha nyikorog, akkor mozog, ha mozog, akkor daralod a csatlakozast, ha daralod a csatlakozast, elobb-utobb valami el fog fordulni a nem megfelelo iranyba es az mar eleg kellemetlen lesz.
Kiallva tekersz es leesik a hajtokar , mert a nyikorgas nem zavart, aztan a kotyogas se, aztan megadta magat, te meg zakozol egy szepet.
Nyilvan minel elobb kapod el a folyamatot, annal olcsobb a javitas.Everybody lies.
-
-=RelakS=-
veterán
Azért különösen, hogy ez nekem innen négyszögtengelyes gépnek tűnik
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
deny330
aktív tag
válasz -=RelakS=- #90208 üzenetére
WTF?!
Örülök, hogy felhoztad a négyszögtengelyt, így eszembe jutott még valami. Ugye többféle felfogatás van hajtókaroknál. Melyik a "legstrapabíróbb" / legmegbízhatóbb? Pl láttam integráltat (és egy XT hajtómű volt a képen, gondolom akkor ez jobb bicóknál elterjedt és jó kis cucc lehet), Howitzert, az említett négyszögtengelyűt is, PowerSupline-t, ISIS hajtóművet.. Mondjuk Testbike keresési lehetőségek alapján a Howitzer és a négyszögtengelyű lehet a legelterjedtebb.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #90202 üzenetére
Egy átlagos kocabringásnak nincs különbség az Altrix,Acera,vagy XTR hajtómű között,de ha komolyabban kezded nyomni,fejlődsz és meredek lejtőket is megmászol,kiállsz kigyorsítani stb.így nő a terhelés a hajtóműveden,fontossá válik,hogy az merev,stabil és strapabíró legyen.Az,a sorral és a lánccal a hajtást alkotja,mely a kerékpár egyik leginkább terhelt része,így érthető,hogy minősége nagyban befolyásolja úgy az élményt,mint a biztonságot.Amúgy meg nekem ha nyikorog akkor az idegrendszeremet küldi leghamarabb padlóra,sokkal korábban mielőtt még valójában használhatatlanná válna.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #90211 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ!
Hát én is eltudtam volna dobni előző biriglimet az árokba, amikor elkezdte a hajtókar a nyikorgást. Ha nem kötötte le valami a figyelmemet, akkor valami eszméletlenül feltudott húzni.
-
deny330
aktív tag
válasz -=RelakS=- #90213 üzenetére
Angol tudásom ilyeneknél sajnos cserben hagy, de már reflexből kitalálom, hogy a kínai szarabb, mint a Német.
-
JackFeryll
őstag
válasz -=RelakS=- #90213 üzenetére
Imádom az ilyen terheletlenül meddig forog teszteket... Annyira relevánsak.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz JackFeryll #90215 üzenetére
Mert ha terheletlenül az egyik szinte azonnal beáll, a másik meg forog sokáig, akkor terhelve miért ne lenne meg ugyanez a probléma? Nem lenne persze ilyen látványos a különbség, de az elsőn csak nagyobb az energiaveszteség.
Pl több energiába kerül hajtani, jobban felmelegszik, ilyesmi. Esetleg ha kidolgozatlanság miatt ilyen, akkor jobban is kopik.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tomi_Sci
őstag
válasz -=RelakS=- #90216 üzenetére
Ha valamelyiken van egy kis kenőanyag maradvány, a másik meg ki lett fújva féktisztítóval, meg is magyarázza a különbséget.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
LustaDick123
tag
válasz -=RelakS=- #90203 üzenetére
80-as evek masodik feleben jarunk.
A Touriszt szovjet felverseny kereparomon eltort a hajtokar a pedal utan rogton. Nagy buli volt veresen, minden tagon horzsolassal, egy pedallal hazatekerni. 😂Cimboram Csepel Marathonjan a pedal tort le (nem emlekszem mar, de ott talan eses volt az oka).
75 kilometerre voltunk otthonrol, egy TSz majorban hegesztettek egy csovet a csonkra. Mondanom sem kell a cso nem forgott, igy a sportcipo talpan meglatszott a tura, mire hazaertunk. 😁 -
zack
nagyúr
válasz Tothgera30 #90178 üzenetére
Akkor ez mi ez? [link]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Hasaggymeg #90164 üzenetére
Na most már leírom az egész sztorit, mert b@ssza a csőröm.
Ebike. 950 OLED Boost 37k, Sentinel 150 16k.950 OLED - "jelenleg nincs raktáron, de rendelést felveszünk" (piros kosár)
Sentinel 150 - várható szállítási idő 3-5 nap (sárga kosár)Megrendeltem. Jött a válasz, hogy a forgalmazó nem hoz be különálló 950 OLED-et, mert ki akarják söpörni raktárkészletről a 950 OLED + Solas 100 kombót (WTF ). Ha ennek nem kérem a hátsó lámpáját, megbontják a szettet, és kicserélik Sentinel 150-re. Erre kértem egyedi ajánlatot, ebből lett a -5k. Elfogadtam, erre jön a mail, 950 OLED várható érkezése a beszállító szerint 2017.07.31. az az 2 hónap
Erre írtam egy választ, hogy a szett mellett 3-5 nap található (sárga kosár), ahogy a Sentinel 150 mellett is.
Ez akár hogy is számolom, 3-5 nap, és hogy lett ebből 2 hónap.Erre majd jövő héten fogok választ kapni, kíváncsian várom, mi lesz a vége.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
trialboj
őstag
válasz deny330 #90202 üzenetére
Én átlag bringás vagyok, nem különösebben érdekel sem a bringa súlya, sem a márkája.
Van Sr Suntour, deore, és xtr hajtókarom, semmi különbség nincs érzésre, ahogy a pedálokat cseréltem pont ugyan azt az érzést kaptam.
Viszont a tányérok minősége már nem mind1. A suntour elgörbült (csak a terhelésem miatt), ergo nem vált olyan szépen, néha leesik a lánc leejtőn. A deore nem futott olyan sokat de azért eléggé kopott. Az xtr pedig jól tartja magát habár az előző tulaj letört két fogat a legnagyobb tányérról. Cserélni viszont annyi lenne mint egy új deore hajtókarÉn középkategóriát vennék és hozzá egy rendes pedált, szerintem többet számít, és javít az érzésen.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nismoka
addikt
válasz deny330 #90209 üzenetére
Az integrált (hollowtech2) a legjobb, szélesebb a csapágy távolság ezért merevebb a tengely és jobban is bírja. A tengely átmérő is nagyobb, ez is növeli a merevséget. Könnyebb is mint általában az isis vagy az octalink, szerelhetősége is pikk pakk. Nagyon régen elég sokat cserélgettem a monoblokkokat, aztán jött az integrált cucc és sokkal de sokkal strapabíróbb. Az egyik legjobb fejlesztés szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #90208 üzenetére
Mert az is pályán nem nagyon használnak integráltat, a dura ace octalinkes, a campa négyszög, sugino négyszög, egyedül az sram omnium négyszög. A q factor fontos ott, már csak azért is mert csökkenti a hajtókar odaverésének esélyét, sok törés amit linkeltél abból származhat.
-
deny330
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, és azt, hogy megosztottátok velem a tapasztalataitokat! Észben tartom!
[ Szerkesztve ]
-
jilian
addikt
válasz CaNNa3IS #90116 üzenetére
😁
Az a nyikkanás nálam is jelentkezett....
2 hétbe telt mire rá tudtam jönni, hogy honnét jön ez a ciccenés, nem is igazán nyekergés, amolyan fémszerű kattanás féle....Hát nem fogod elhinni de az üléstől származik, pontosabban a becsúszójától.
Amióta normálisan megtisztítottam, fújtam rá a teló sprayből minden elmúlt.Már csak a lihegésem árul el az erdőben....
-
soniq
tag
Sziasztok,
Aki ért hozzá,melyik lenne jobb választás:
Esperia motion,vagy Cross viper kerépár?[ Szerkesztve ]
„Biztos vagyok benne, hogy az internet rövid időn belül összeomlik, és 1996-ban katasztrofális véget ér”
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Milyen női biciklit aajánlotok, ami viszonylag könnyű, és egyenes háttal használható? Csak külvárosban aszfalton lenne használva egyszerre max 10km-re, havonta párszor. Elops 900 jó lehet? [link]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
hzsolee
őstag
Sziasztok!
Akinek volt / van a tulajdonában Rockrider 8.1 kerékpár, meg tudná nekem mondani, hogy a homlokcső milyen hosszú? Gondolom a méret (M, L ...) ezt az értéket nagyon nem befolyásolja.
Köszönöm.A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #90231 üzenetére
Azért csak nem minden haverod tunya,ez a Kelly's-es elkísér mindenhova.
Bdanyy...tegnap voltam a Hervisben és ott is érdemes szétnézni,mert van egy rakat városi bringájuk.
Elírásraugrómázlisták...azt a trekkinget most 380e pénzért vesztegetik.Ötvenre azért csak nem fog már lemenni,így valszeg.a tiétek lesz az év üzlete cím..
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #90238 üzenetére
Mostanában valóban, bár ma is 3 órán át könyörögtem neki fűt-fát ígérve . Csak kicsalni nehéz amúgy a haverokat, ha kint vannak akkor belejönnek hamar és élvezik a dolgot.
Amúgy ha már Kellys, az elején panaszkodtam, hogy az egyenes kormány miatt picit görnyednem kell, de úgy megszoktam, hogy a hajlított kormányos Kellys-t nagyon fura volt ma hajtani, amikor ideadta egy körre a haver. Valahogy terepen nem akart összeállni a bevásárló kerékpáros kényelmes póz a murvás csapatással.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #90240 üzenetére
Durva emelkedőn bizony jól jön ha minél elöbbre/lentebb tudod helyezni a súlypontot,főleg egy olyan rövid hátsó 3szöggel megáldott bringával mint a Cube LTD.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Bdanyy
addikt
válasz Hasaggymeg #90238 üzenetére
Köszi
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
SOAD19
addikt
Sziasztok!
Jó pár hónappal ezelőtt vettem egy új pár váltógörgőt az XT váltómhoz. De, az miért van, hogy az egyik görgő kerámiabetétes, míg a másik csapágyas? A régi szettem is ilyen volt, és a felső volt a kerámiás, ami nehezen forgott. Anno próbáltam egy kis zsírt adni neki, hogy hátha könnyebben jár majd, de nem segített. Így vettem egy új szettet. Viszont az újnál is a kerámiás elég nehezen forog. A csapágyas kis pöckölés után forog tovább egy-két másodpercig, a kerámiás (ennél van egy gumi szigeteléstömítésszerűség is, talán ez fogja meg) meg csak ha kézzel forgatom, akkor forog. Normális ez, ill. meg van szabva, hogy a kerámiás az alsó, vagy felső helyre kell beszerelni? Gondoltam arra is, hogy a kerámiás, gumi "tömítéses" lehet alulra való, abból az okból, hogy ott jobban érheti víz a görgőt, mint a felsőt. Bár, mintha a felsőben lett volna a régi kerámiás.
Amúgy, most nézegetem, hogy vannak olyan szettek is, amiben két csapágyas görgő van. Legközelebb, majd olyat veszek.Más: Nálatok is megeszi a mindennapi bringázás a nadrágot combtőben? Már vettem méregdrága, extra erős anyagú túranadrágot, de ez is megadta magát fenék részen. Igaz, már jó pár éves, de látszik, hogy a kerékpározás nyírta ki. Illetve a pólókkal, felsőkkel vagyok még bajban, mert a Vaude táskám, az ilyen hátrendszerrel sok pólómat kiszöszösíti, főleg a derék résznél. Gondoltam, hogy veszek oldaltáskát a bicajra, csak elég sokba lenne, meg a bicaj sportossága is oda lenne, de hát valamit valamiért. Anno a sárvédőt is nehezen akaródzott feltennem, de hát mindennapi közlekedésnél, csak kell.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
-
SlyChocolate
senior tag
Sziasztok.
Teljes fékcsere volt az asszony Csepel Cruiser-én.
A gyári saccon-os lom igazán semmire való volt...haddjuk...
Tektro fékes cuccokra.
Merida fékpofákra.
Nagyon jó lett így a cucc brutál fékhatás meg a satöbbiii...
DE!
Full tiszta minden.
Viszont nagyon durván visítanak a fékpofák valszeg ezerszer ki lett tárgyalva itt a topicban.
Még is jó lenne valami okosság mitől szűnik meg a hang egy új V-fék rendszer esetén? -
Tomi_Sci
őstag
válasz SlyChocolate #90246 üzenetére
Forditsd ugy a pofakat, hogy az elso feluk egy picivel korabban erjen hozza a felnihez.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
veterán
válasz SlyChocolate #90246 üzenetére
Biztos, hogy egy vonalban van a felnivel, illetve nem kotyog a kerék?
Everybody lies.
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #90241 üzenetére
Durva emelkedőn összetelós bringa kell. Olyan gyökeres emelkedőn könnyedén felmentem, hogy el sem hittem. Nem kellett azon gondolkodni, hogy melyik gyökérre hogy menjek rá, csak pedálozni.
-
deny330
aktív tag
válasz fpeter07 #90249 üzenetére
Valaki említette (talán Runner_fxr), hogy a nagyobb rugóúttal rendelkező teleszkópok több mindenen képesek átmenni (és több hibát kijavítanak), mint a kisebb rugóúttal rendelkezők. Mindenesetre én örülök a pozitív tapasztalatnak, kicsit bátrabban állok hozzá a fullykhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fotók, videók mobillal
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen