- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaiZka
tag
válasz Strezi #94354 üzenetére
köszi a tippet. Végül a Rumble mellett tettem le a voksomat. Próbáltam Shimano cipőt de nem jött be. Tegnap érkezett meg érkezett meg a kicsike és ma reggel teszteltem 50km-en (egyelőre taposóval, hamarosan megyek azShimano PD-M520-ért). Remekül szellőzik és kényelemes is!
-
-=RelakS=-
veterán
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
RaiZka
tag
sziasztok,
viszonylag friss strava felhasználó vagyok így lehet bennem van a hiba de másnál nincs olyan probléma, hogy a club vagy a segment leaderboard nem mutatja a friss adatokat? a ph-s leaderboard szerint 45km-ert mentem a héten a goalsnál már a valós 167 látszik.
Próbáltam a refresh my results-ot és megnéztem, a "Make my activities private by default" és a "Hide from Segment Leaderboards" sincs bepipálva.
Ötletek?
Lehet az a baj, hogy nem vagyok premium user?
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz -=RelakS=- #95602 üzenetére
Valahol láttam egy olyat, ami táskarádió, lámpa, külsőakku stb egyben és fel is szerelhető kormányra.Ízlésesen nézett ki.
Nem is hülyeség éjjel az erdei utakon. Világítasz és bömbölteted a Bartókot, minden vadállat menekül az útból. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #95606 üzenetére
A Despacito-tól fel is köti magát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
trialboj
őstag
Vásároltam 2 karbon szarvat, mellé egy 5g-os összeszerelő pasztát. Aluminium kormányra megy, van bármi tipp vagy fontos tudnivaló?
Épp csak egy kevés paszta kell alá? Nagyon óvatosan húzom meg a csavart inkább elforduljon mint széttörjön. Bármi egyéb?
A paszta egy kis műanyag zacsiban van, ha megnyitom, esetleg celluxal visszaragaszthatom hogy elálljon, vagy érdemes lesz körbekínálnom ismerősök között, mert innentől hamar kiszárad?
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Előre mondom, hogy nem igazán konyítok a biciklikhez (még), viszont nemrégiben sikerült hozzájutnom használtan egy komolyabbnak mondható darabhoz (egyik haverom segített kiválasztani ).
Egy 19 -es matt fekete Caprine Team vázra épített bringa.
Shimano XT hátsó váltó, első váltó, váltókarok, kerékagyak, Shimano hidraulikus tárcsafék, integrált hajtókar.
Manitou R7 -es telóval és Schwalbe Racing Ralph gumikkal szerelt.Nos, amiről szeretnék érdeklődni az a karbantartás és az X időnként esedékes kisebb/nagyobb szerviz.
Első kérdésem az lenne, hogy érdemes lenne-e elvinni szaküzletbe ahol alaposan megnézik és megszervizelik a szükséges részeket?
Ha igen, ki melyik üzletet javasolja Budapesten?
Elsősorban a teleszkópra gondoltam. Ha jól tudom még sosem volt szervizben a bicikli illetve nagyobb átvizsgáláson.Másik kérdés: mennyire ajánlatos WD40 -et használni a lánckerék illetve a lánc lefújására?
[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz pvt.peter #95611 üzenetére
Szerintem érdemes elvinni egy szervizbe átnézetni.Dr.Bike-ot mindenképp ajánlom Manitou ügyben,így egy csapással oda is viheted egyenesen.A WD 40 eddig szitokszó volt hajtás kenés ügyben,de ma már picit árnyaltabb a kép,ugyanakkor a sima WD40 még mindig inkább tisztít mintsem ken,ezért gyenge a kenési képessége és nem ajánlom senkinek.A WD40 Specialist PTFE viszont nekem bevált,kicsit gyakrabban kell fújni,de jó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz pvt.peter #95611 üzenetére
A sima WD40-et ne vidd bringa közelébe! Keress rá a topikban, sokszor írtunk erről. Teló-rendberakáshoz én ezt a szervizt tudom ajánlani: doctorbike.hu (Csepel)
Leginkább a láncot kell tisztítani, de ez környezettől és km-től is függ, hogy milyen sűrűn kell megtenni. Rendszeres használat mellett heti egyszer nem árt áttörölni, és pótolni az olajat, pár havonta pedig ideális esetben leszedni (ebben segít a patentszem), kiáztatni (Brigéciol, benzin, ilyesmi), és újrakenve visszapakolni. A féktárcsákat alkohollal érdemes áttörölni havi egyszer.
Egyéb szervizelés pedig akkor kell, ha kopik valami, így a fékpofa fogyását érdemes követni, illetve a hajtás megugrása lesz majd a jel arra, hogy kinyúlt a lánc, és fogyott a fogasokból is.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
trialboj
őstag
Csak aztán a wd-t nem szeded le a láncról és nem hagyja az új olajat megtapadni. Ha nagyon koszos, én sima benzint használok, majd lelocsolom vízzel, és kirakom a napra, de ezt kb 2 havonta. Általában elég a sima tisztára törlés.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
pvt.peter
őstag
Köszönöm szépen a választ mindenkitől.
Azt hiszem élni fogok a javaslattal, holnap kilátogatok CsepelreKözben elkezdtem visszaolvasni illetve keresni WD40-el kapcsolatban, tényleg elég vegyes a megítélése, de akkor inkább hanyagolom.
Köszönöm szépen még egyszer a tanácsokat.
Egy kérdés: eléggé lapos a telóm, nem okoz hosszútávon gondot, ha emiatt lockolom a teleszkópot is így használom?
Pl. döcögős, macskaköves utak mennyire problémásak neki?
(Persze ez csak egy ideiglenes állapot, nyilván szerviznél kérni fogom a felfújását is, illetve később veszek pumpát is hozzá.)Egy másik kérdés az előzőt kiegészítve a teleszkóp kapcsán:
Érdemes venni 15eFt -ért speckó pumpát a teleszkóphoz? Vagy sz*rni bele, jó lesz neki az a pumpa is amivel a kereket fújom felEz egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
6030D
Ármester
+trialboj: rongyra fújom, és úgy dörzsölöm át a láncot. Semmi nem marad rajta, mert elpárolog a hordozóanyag, és egy nagyon vékony olaj marad ott, de az sem mindig. Ezért nem jó kenésre. Van olyan, hogy a kezemről is azzal szedem le az olajat, utána száraz ronggyal megdörzsölöm, és tiszta a kezem, ráadásul száraz.
Utána teszem rá a Rohloff-ot (nem egyből, pár óra, vagy másnap), és tökéletesen működik.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz pvt.peter #95617 üzenetére
A teló nem szereti ha mindig lockolod, nem ismerem ezt a márkát, de ha nem tud magától kioldani (rock shoxnál jelezve van motion sensor), akkor elromolhat akár egy padkáról való leugrás után is, csak akkor használd ha mászol, esetleg kiállva tekersz huzamosabb ideig.
Ha levegős akkor a boltban felfújják neked, ha nem karcos a becsúszó azt többet nem kell piszkáld. Sima pompa sosem fog 100psi fölé fújni egy teleszkópot. Szóval kell a sépci pompa, de szerintem 10k alatt is van, de ez csak akkor ha trail bringád van ahol játszadozol a beállításokkal, attól függően hogy milyen terepre mész. Ha csak lazán túrázgatsz vele, tök mind1 hogy 5-10psi al több v kevesebb.
(#95618) 6030D: Nekem valahogy mégis olajos/csúszós marad a kezem ha rámegy. Láncot én általában túra előtt készítem elő, szóval olyan sok idő nincs a párologtatásra. Szerintem hosszú távon nem jó a wd, de ha neked bevált akkor nem vitatkozom
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #95620 üzenetére
Jah, tudom... láttam.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #95619 üzenetére
Nem azt mondom, hogy bevált, de augusztus 4 óta van fent a PC-1051, azóta csak így törlöm és olajozom. Meguntam a lidl-es mosóval b*szkodást. Ezt ajánlotta a szervizes, ennél a láncnál meglátom mit mutat. Az biztos, hogy szebb a lánc, mint előtte, hangja ugyanúgy nincs. Hétvégén eléri az 1000 km/~13000 m szintet, akkor szétakasztom, és kap egy üveges mosást. Ha ezt 3x meg tudom vele csinálni, akkor elégedett leszek.
Az új telókat már nem tudod tönkretenni lockolva, mert egy kicsit átereszt, ezért is tud bemozogni 1-2 mm-t, ha belemozogsz. A régiekben el lehetett még törni.
pvt.peter: nekem is volt olyan, hogy kevés nyomással, lockolva használtam, nem lesz baja. Durva terepre ne menj vele, városban rohangálni megteszi (gy.k.: nem ajánlom a lépcsőzést, padkázást, ugratást stb.). Szervizben felfújják, ha jók a tömítések, nem lesz vele gondod. Max az elején visszajársz, hogy merre állítsanak a nyomáson.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mondjuk én sem használom/ajánlom,viszont a Specialist PTFE,csakúgy mint a Weldtite TF2 egyszerre tisztít és ken,mindig tiszta a lánc és bár gyakran kell kenni (100km-ként) és van egy kis kerregő hangja is,nagyon gyors és hatékony.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #95620 üzenetére
Tudom, hogy nem erről a WD-40-ről beszéltek, de akkor is beteszem XD
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #95625 üzenetére
Igen,ez az új bringás termékcsaládjuk,viszont azt a sprayet nem tartják annyira jónak mint emezt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #95624 üzenetére
Milyen az ami tisztít és ken? Honnan tudja melyiket szeretnéd?
Egyrészt, bármilyen olaj képes hígulni ugyanazzal az olajos sárral, amivel előtte kented. Feloldja, ezért le tudod szedni, csak nem olyan hatékony/gazdaságos.
Ha meg oldószer van benne, ami oldja az olajt, az amikor natúrba ráfújod is ott lesz, tehát a friss olajt is oldania kell.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem ebben nincs semmi oldószer,csak nagyon vékony teflon tartalmú olaj,mely állagából adódóan felhígítja,és a flakonban levő nyomás segítségével mintegy kifújja a zsírsárt a láncból.Na de ugye nem azt a zsírsárt amit egy nedves körülményekre gyártott vastag láncolaj homokkal telített egyvelege alkot,hanem a "saját",kevés és nem igazán ragadós zsírsarát,melyet 100-150km-ként újra,meg újra kifújsz.Mintha kvázi kenőanyaggal mosnád át a láncot,hisz végül is mi lehetne jobb (és egyben költségesebb is,ugyebár) mint a kenőanyagot nagy nyomással áttolni a láncszemeken,kimosva egyúttal vele a szennyeződéseket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
#95626 hasaggymeg
Ilyet vettem a forgópontokra.
Egy ideig brutálisan nyekergett a bringa, akkor láncolajjal megküldtem a villát, rugóstagot, csapágyakat, azóta csönd van. Legközelebb inkább ebből kapnak az alkatrészek[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Csokicsibesz
tag
Nem szoktam írogatni a fórumra inkább csak követem a topicot, de ezt nagyon ki kell írnom magamból.Egyszerűen eljutottam addig a pontig hogy teljesen kiakadjak a budapesti kerékpáros közlekedésre.
Maguk a kerékpárosok is igencsak vastagon benne vannak a dologba, teljesen ön és közveszélyesek.
Azért esek el munkából hazafelé mert egy - nem tudom szebben megfogalmazni - hülye gyerek a bringasáv kellős közepén kacskaringózik. Hiába ordítottam rá, zakóztunk mind a ketten. Amikor kérdezem, hogy miért az út közepén teker közli, hogy telefonált és nem figyelt....Előtte kb. 3 perccel a Margit-hídon munkáskocsiból kivágják a 2 literes ásványvizes üveget úgy a bringasávra, hogy esélyed nincs megállni és átmész rajta....
Katasztrófa... aki minden nap közlekedik szerintem rengetek ehhez hasonló történetet tudna mesélni.
A női sofőr aki a szembe sávból kanyarodik jobbra index nélkül, 130-al a parkolóban lecentiző Opel Mokka bemutató kocsi és társaik.
Egyszerűen elkeserítő az egész... Ebben az országban nincs közlekedési kultúra (kultúra se).
Ilyenkor mindig felteszem magamnak a kérdés, hogy miért járok még mindig bringával. Aztán lemegy az ember a 3-as metróba és rendkívül gyorsan rájön, hogy esni még mindig jobb mint bennégeti valamelyik szovjet csodába...
-
Tufa_
aktív tag
válasz Csokicsibesz #95630 üzenetére
Ez nem csak Magyarorszagon jellemzo... Itt Londonban teny hogy sokkal tobben bringaznak, szerencsere sokan tudjak is hogy hogy illik/kellene de neha elkepeszto mit alkotnak egyesek mindket fel reszerol. Egyreszt a turistak a cycle superhighwayen (ami arra lett kifejezetten kitalalva hogy haladj) nem ritka hogy az ellenkezo oldalon kozlekednek, vagy ahogy a te peldadban is kacsaznak az ut kozepen, masreszt itt nincsenek zarovonalak, es barki barhol megfordul (de tenyleg barhol.. ez nagyon uj volt nekem Budapest utan es eltartott egy kis ideig mire hozzaszoktam hogy mashonnan is van veszely)... Nem veletlen hogy az emberek egy nagyon jelentos szazaleka felvan szerelve egy akciokameraval legalabb. Egy kisebb akciozasra varok amazonon, aztan ha meglesz a kameram es erdekel titeket a londoni bringas elet, szivesen rakok be neha neha egyket szosszenetet..
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Csokicsibesz #95630 üzenetére
Hétfőn este mentem egy lámpabeállító körre. Elég erős a lámpám, hozzá még két másik világított alapjáraton.Bringasávból a srác szépen kitekert az út bal oldalára, majd megfordult, és nyugodtan elémhajtott.
Elmormogott egy "bocs"-ot, de ennyi erővel egy elektromos robogó elé is kihajthatott volna, az nem biztos, hogy megáll időben.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem egyre többen vagyunk,egyre több járművel,így már csak a nagy számok törvénye alapján nagyobb az esélyünk az ilyen incidensekre.Meggyőződésem,hogy bár lassan de javul ez a közlekedési morál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #95633 üzenetére
Egyet értek, ezen kívül figyelni figyelni figyelni és jó példával előjárni.
Én pl minden autósnak megköszönöm kézjelzéssel ha megáll előttem egy átkelőnél és elenged. Érezze hogy látom és nem csak bambulok magam elé. -
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #95633 üzenetére
Szerintem aki itt Pesten bringára ül annak nagyobb százaléka érti a közlekedést mint az autósoké. Tény, hogy sokszor láttam már kemény dolgokat, bringástól is (kocsival megyek sötétben és az idióta szlalomozik bringával a sávomban), autóstól is mondjuk autóval még azért sokkal könnyebb kivédeni.
Két dolog amitől frászt kapok:
- Aki nem képes megállni a zebránál
- Aki nem húzódik le amikor kerülsz valamit pedig simán elférne -
csabicska
senior tag
Sziasztok.
Nagy bajban vagyok.
Kezdődött,hogy kitört egy küllőm.
Ismerősöm felajánlottá,hogy kicseréli.
Kivettem a kereket ,levettem a tárcsát,gumit.
A csupasz felnit vittem neki.
Levette a fogaskerék sort,majd behelyezte a küllőt.
Hazavittem a kereket ,visszaraktam mindent .
Ekkor ért a meglepetés.
Valami recseg ahogy forog a kerék.
Terhelés alatt jobban.
Nem tudom mi adhat olyan hangot.
Van ott persely?
Abból eshetett ki golyó?
Hülyeséget írok??
Nagyon bosszant!!
Mi történhetett?
Köszi előre is.-Galaxy S20 - The best-
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #95630 üzenetére
Ma esti történések: kicsit elszámoltam magam és besötétedett, meg jött ez a viharos szél. Királyrét - Vác, 20 km sötétben. Lámpám van, nem fotonágyú, de látnak, ez a lényeg. Volt olyan autós, aki kb 400 m-ről levette a refit, mert észrevett. 10-ből 4 nem. Kb 100 m-ig vártam, utána integettem neki, észrevették. Kivéve egyet, aki nem, és pont egy csatorna feletti hídon voltunk, tehát van kb 6 m hely és nem látsz semmit. Integetek, jön, nem látok, fék, húzom kicsit felé (őt látom, a korlátot nem), és amikor mellém ér akkor lekapcsolja.
Utána a Verőce - Vác közti szakaszt már megszoktam, hogy nem látni semmit, mert annyival van lejjebb a bringaút, hogy minden autó a szemedbe világít. Ott jött szembe két kivilágítatlan futó, de legalább annyi eszük volt, hogy ők láttak, és már a fűbe futottak, mire odaértem. Tiszta törmelék volt már minden a széltől. Vác táblánál szemből nekiáll előzni egy kocsi, amikor nekem meg kerülni kell az út szélén sétáló gyalogosokat.
Nem sírok, mert általában mindent úgy fogok fel, hogy ha valaki hülye, majd én megoldom helyette, de azért vannak események.
Ja, lépcsőházban meg ez fogad. Kár, hogy nem volt nagyobb, meg nem állt keresztbe.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pc360
addikt
válasz csabicska #95636 üzenetére
Nem vagy nagy bajban, és használj kérlek inkább bekezdéseket a fölös tördelés helyett! Ennyi új sor csak felbontja az olvashatóságot, főleg mobilokon.
Párat pattan minden újrahúzott felni (pontosabban az egymásnak feszülő küllők), de aztán 2 oldalradöntős mozdulat után el kell múlnia. A folyamatos ropogás az csapágy problematika, úgy ne is menj vele!
Centrírozta rendesen, ért hozzá? Ha nem, akkor vidd el egy szervizbe! Ahhoz már nem kell levenni a gumikat. A csapágygolyók is pótolhatók, ha hiányzik belőlük, vagyis egyszerre cserélendők. Ez pár fitying, itt max a - remélhetőleg alaposabb - munkáért kérnek majd pár ezret.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-=RelakS=-
veterán
-
Csokicsibesz
tag
Így utólag, hogy már túltettem magam a dolgon és lenyugodtam nem látom annyira kritikusnak a dolgot.
De egyszerűen roppantul zavaró, hogy hiába tartod be a szabályokat, közlekedsz megfelelően, ha más egy vadbarom akkor megszívod.
Sajnos vannak helyzetek amikor nem tudod kikerülni a másikat, nem tudsz lemenni a fűre stb.Idén mondjuk tekertem városon belül nagyjából 1500 km-t és ez a második incidensem (az elsőnél egy futó lépett ki elém, 1 hét gipsz). Kisebb-nagyobb atrocitások vannak kb. minden nap, de annyit általában nem érnek meg, hogy az ember pörögjön rajtuk.
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #95639 üzenetére
Holnap "bringázz a melóba" nap van? Ajjaj, akkor fel kellett volna hoznom a bringát a negyedikre, hogy be tudjak gurulni az "irodába". Home office
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz -=RelakS=- #95639 üzenetére
szabin vagyok
(de azért bringázni tervezek, ha le tudom győzni a lustaságot)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-=RelakS=-
veterán
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
van valami ajánlott hátizsák városban való bringázáshoz? csak a napi cuccok kellenének bele, meg, hogy ne süljön rá a hátamra
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Focus Raven Rookie 24-es gyermek kerékpár
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs