- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lazka222
csendes tag
válasz Mintcar #5898 üzenetére
Közben vissza olvastam, bocsi!
Az előző képek alapján a rugó nem volt a tökéletes. Valamit állíthattak rajta, hogy jó legyen és túlzásba vihették (amit Batman is írt), de szerintem nem valószínű. Hazánk mesterei nem szoktak plusz állítgatásokat végezni, esetleg ha kérik őket (vagy akkor sem). Az is lehet, hogy csak a szétszedés miatt lett magasabb.
Mennyit mentél ilyen magassággal? Nekem lengéscsillapító cserénél lett jóval magasabb, de kb. 100 km után visszaalakult. Ha jó a csillapítód mindegy, hogy régi vagy új, mert kirúgja magát és csak menet közben fog visszalapulni, szépen lassan.W 123 240TD 1983
-
Mintcar
tag
válasz lazka222 #5903 üzenetére
Meg 1metert sem mentem vele, meg csak be sem volt inditva.
Hetfon kapom vissza, ha minden jol megy akkor az elso probakor szerdan lesz(remelem tuskes hatu baratok nelkul)!
A lengescsillapitok kb 1000km futottak. A kocsi szetszedese elott lettek cserelve nemsokkal.
A rugok kb. masfel evet sarokban voltak.Na mind1 majd kiderul hogy mi lesz, ha egy ido utan nem sullyed vissza akkor majd kap uj rugokat.
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Tegnap reggel visszahoztuk a szekeret.
Sokat nem birtam vele foglalkozni, csak vissza kötöttem a fütéskonzolt, és aztán akkumlátor beszerzésre indultam.
Ma leeresztettük az olajat, és kappot új MANN olajszürőt.
És eljött az ideje az első probainditásnak.
Barátnőm a lelkemre kötötte hogy vegyem fel az első probálkozásokat.
Az jelezném hogy a b@zdmeg és egyéb jelzők sajnos elég sürün elhangzanak a felvétel közepétől, midenki képzeljen oda egy erős sípolás.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Na, ma reggelre kifolyt az összes üzemanyag
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5906 üzenetére
Szevasz
Ez szép indulás volt !
Kiváncsi leszek, Neked meddig fogja bírni felgyorsítani a járgányt !
Nekem még jelenleg sem stimmel a motorom, már 110-ig is nehezen megy fel és olyan 115 körül már végsebessége van ez nem teljesen normális !
És olyan háromnegyed gáztól kezdve, terheletlenül, egyhelyben állva is elkezd egyre erőteljesebben kormolni.Kiváncsi vagyok, a Tiéd hogy fog menni !
Írd meg mindenképpen !!!Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5909 üzenetére
Most mentem vele egy kicsit, hát nem kapart ki a kerék.
Egy kicsit mintha el lustult volna, vagy nagyon elszoktam a kocsitól.
Csak 1-ben huzattam meg és áltam is vissza a garázsba, mert nincs biztositás és műszaki, még a rendszám tábla sincs fent.Nagyon kiváncsi leszek én is meddig birja, arra biztosan emlékszem, mikor megvettem lazán vitte a 120-at, az adagolot elkezték csesztetni utána már 100-nál majd kiugrott a motor.
w123 200D 1.1millió km+
-
czpitti
senior tag
Sziasztok kérdésem:124-es 4 matic 89-es 3000 benzines,ha a háta mögött állok jobb oldali kerekek(első-hátsó)kiállnak a kaszni oldalától kb 3 centit míg a bal oldal a "helyén"van.Alufelnik et-je ugyanaz,gumik ugyanazok.Aki ezt meg tudja válaszolni tuti nobel díj .Addig nem zavart a dolog amíg ketten mentünk vele de ha 4-en 5-en ülünk bele akkor beleér a gumi oldala a kaszniba.HELP!!!!!!!!!!
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
t.zsolti
tag
válasz czpitti #5915 üzenetére
a kérdés nem egyszerű.
kisebb et számú felnik,
sárvédő megmunkálás,(a belső peremet visszahajtod,ha kevés meghúzod kifelé ,durvább-emelővel megnyomod,de pakolj alá valamit nehogy megnyomodjon,)
utána lekezel alvázvédővel
ettől ócsóbat??????????????
a kasznis is valami ilyesmit fog ajánlani,de kérdezni kell mást is ,hátha ujjabb ötlet is előkerülMB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5911 üzenetére
A fém cső ??
Az probléma.
ha meg tudod úgy foltozni, hogy a teljes keresztmettszete megmarad a csőnek, akkor még jó lehet, de ha csökken a keresztmettszet, akkor az fölöslgesen terlhei majd a szivattyút és növeli meg a fogyasztást !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5912 üzenetére
Nekem is pont ez a problámám, hogy hiába lett felújítva a motor, még lomhább mint volt előtte !
És ahogy elkezdtük mecarálni az adagolót, mivel hidegen döcög kiicsit beindulás után, úgy ez is egyre csak méggyengébb lett, néha már a 100-105-öt is alig érte el !Nem is lehetett ráadásul rendesen beállítani az előtöltés mértékét, mert miután összeraktam és járattam kicsit a motort, mentem vele, és megint ellenőriztem a befecskendezési időt máris elmászott, vagy valamerre !
Éppen ezért múltkor kicseréltük T.zsoltival az előtöltés szabályozónak a csapágyát, mert feltételeztük, hogy az lehet elkopva, lötyöghet és ezért mászhat el a beállítás.
Kicsit meg is volt kopva, de nem túlságosan és nem is lötyögött csak épphogy, nem ahoyg vártuk.
Állított nekem Zsolti szelepházagot is, mert ugyan valóban nem támasztott ki egyik sem, csak éppen nem is nyitott eléggé.
És mindezek ellenére az eredmény majdnem ugyanaz, az indulás utáni döcögés továbbra is megvan ez nem javult, és a dinamikussága sem változott sokat, hasonlóan lomha mint előtte.
Valszeg a végsebessége sem nőtt sokat, nem próbáltam csak max. 105-ig azóta, de hasonlóan nehézkesen érte már el, ebből gondolom, hogy nincs sok változás abban sem.
Egyedüli javulás, hogy valamivel csendesebb, szebb lett a járása a motornak általánosan és alapjáraton majdnem teljesen egyenletesen, lengés mentesen jár most, kellemes, mély morajló hanggal.Az adagolot akarom már lecserélni, csak még a csere darabot is javítani kell, még nem tudtam megcsinálni, a hétvégémet a karosszéria javítása töltötte ki.
A lánfeszítőse gyanakszom, gyanakszunk még, mivel a fötengyelt kézzel áttekerve össze-vissza mozog, hol befeszít, hol elernyed és hidegindítás után alapjáraton, míg be nem melegszik, elég erőteljes csattogást produkál gyakran a motor, amit a lánc lengésének, csattogásának tulajdonítok a hangból itélve.
Neked teljesen csattogás mentesen, csendesen megy hidegindítás után alapjáraton ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Múlthét pénteken elmentem az első futóművemet megvizsgáltatni, miket kell majd benne cserélni.
Gyak. futómű felújítás szükséges, az derült ki !
Vagy két gömbcsukló és az összes szilent cserére szorul, plusz a két, vázon rögzülö stabilizátor gömbfej, aminek darabja 17000Ft.
Állítólag főként ez utóbbi miatt instabil az iránytartása a járgánynak, nagyobb tempónál kanyarban.Ma el is kezdték a javítását.
A kardáncsapágyam is teljesen szétszakadt a gumi elmállott, lötyögött vagy egy centit ide-oda a kardánom, ehhez képest alig lehetett jelét észlelni a futásában, leginkább annyit, hogy 90-100-as tempónál egy fokozott morajlás és rezgés jelentkezett.
Ez most így egyszerre kb. 80ezer forint lesz, ez baromira sok(k), de megpróbálom úgy nézni a dolgot, hogy akkor az első futómű legalább egy jó darabig jó lesz, nem kell majd hozzányulni (remélem)!
A hátsó futóműnél is sok gumi alkatrész cserére szorulna már, repedezettek a gumiharangok és szétmállott a legőkar alső gumija (szilentje), de ez majd egy másik alkalom lesz, mert állítólag nehéz cserélni, az egész futóművet szét kell hozzá szedni, az tetemes munka költség lesz !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5918 üzenetére
Nekem most egy érdekes helyzet állt elő.
Egyszerüen megszünt az a 3-4 erőteljes döcögés amit hideg inditásnál produkált .
Azt sem értettem miért jelentkezett vezműlánc és hfej csere után , és most miért tünt el mintha nem is lett volna.Most komalyan mondom egy izzitás után, éppen csak forditok a kulcson már stabilan jár a motor(igaz meleg van).A csörgést hidegen alapjáraton majd holnap megfigyelem, talán van valami csilingelés.
Ha gondolod csiálok egy felvételt a motorrol hogy indul és milyen hangot ad.Amire nagyon kiváncsi vagyok, hogy fog a meleg motor terhelés alatt viselkedni.
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5919 üzenetére
Én szerencsére tul vagyok már ezen, de nem volt egyszerü menet.
Az első futoműbe két éve gyakorlatilag mindent cserélt az első szerelő.
Mindenből lenfemfördert rendeltem bele. Sajnos nem az került bele amit rendeltem és fizettem. Például a felső lengökarok ocap gyártmányt tett be, és megint cserélni kellett mert alig fél év alatt szétnyirodott a szilenje és másik enyhén deformálodott, és kopogot, pedig nem kapott pofont.
A futóműben néhány szilent meyle, világosan bele van égetve a márkajelzés a gumiba és azok is olyanok minha most cserélték volna.
Amiből nem lemförder került be vagy meyle azt gyakorlatilag cserélni kellett, megint.
Ne engedj ocap gyártmányt betenni, úgy lehet felismerni hogy semmi márkajelzés nincs beleütve az alkatrészbe.
A mostani lengökarba nagy ló betükkel bele van ütve hogy lemförder, ezt anno nem ellenöriztem sajnos.A szerelő szerint a legjobb ár/érték aránya a swag/febi-nek van.
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Ja, és ellenörizzed a stabilizátor rudat!
Nekem az akkutálca alatt teljesen el volt rohadva a könyök.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5921 üzenetére
A műhely vezető intézte a nagy részét, az rendelte meg az alkatrészeket, talán nem lesz benne ilyen alkatrész, legalábbis nem hallottam tőle említeni ezt a nevet.
Febi-t azt hallottam.
Én azért nagyon bízom benne, hogy vagy 10 évig nem kell hozzányúlni, annyira nem romlik.Nekem szerencsére rendben van a stabilizátor (nyomtávtartó) rudam, tavaly ott dolgoztam alatta, meg mellette a kasznin, az akkutálcánál és a rúd az teljesen rendben volt.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5920 üzenetére
A múltkor nekem is uyganezt csinálta.
Állítgattam az előúbefecskendezést több órán át, sokszor próbálva és bár azt nem sikerült sosem belőni rendesen, mert mindíg elmászott, de utána egy darabig meglepően jól indult, nem döcögött szinte egyáltalán !
Igaz, közben az izzítógyertyákat is cserélnem kellett, de nem hiszem, hogy az befolyásolt volna.
Mivel korábban sem az indulással, az első robbanással magával volt probléma, robbant szinte azonnal, hogy megfordult egyszer a főtengely a legnyagobb hidegben is, izzítás után,
hanem pár hibátlan fordulat megtétele után elkezdett döcögni, kisebb nagyobb pillanatnyi lefulladások sorozatát produkálta, közben majd ki ugrott a motor a járgányból, aztán ha leállás nélkül túl jutott ezen a szakaszon, akkor utána már kisimult a járása és néha egy-egy apró moccanáson túl már teljesen rendesen járt.No az állítgatások után ez a döcögős szakasz szinte teljesen elmúlt egy időre és úgy járt a motor közvetlen indítás után is, mintha le sem állítottam volna !!!
De hogy ez mitől van és mi okozza a döcögést, mi az ami néha jobb néha rosszabb, azt még mindíg nem tudom !??
De a kompresszió problémát kizárnám, mert ha az nincs akkor nincs, tehát soha nem kellene jól indulnia.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
Ha már ennyire benne vagyunk a motorban.
Arra mi lehet a válasz, hogy a múltkor nem akart leállni a motor kulccsal? Muszály voltam lefullasztani.[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5926 üzenetére
Igen, lehet a gyujtáskapcsoló vákumszelepe is rossz, vagyis átereszthet, ahogy T.zsolti is írja,
viszont én sokkal inkább a vákumrendszer tömítetlenségénél keresném a gondot, valahol leesett egy vákumcsatlakozás, vagy kilyukadt, megrepedt egy gumi toldó cső !Ezeknél a gumi összekötőknél keresd elsősorban a hibát !
Még az is lehet, hogy kinyiffant a vákumszivattyúd, de ez kevésbé valószínű.
Ha a fő vákumcsőről leveszed a leágazsát és kézzel befogod a nyílást, akkor járó motor mellett oda kell szívja a bőrőd, ha nem így van, akkor nincs vákum, vagy a fő cső ereszt, vagy nem megy a szivattyú.De ha ez mind rendben van, akkor még az adagoló vákumleállító szelep membránja is lehet lyukas.
A leállító szelep mellett levő STOP felíratú kart nyomdd le, ha kulccsal nem tudod leállítani, akkor leáll normálisan a motor, nem kell lefullasztani !Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Batman2 #5928 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek a választ.
Nagy a sansz arra, hogy a vákuumrendszerrel ven gond, mert a nagytudású lákátos szétszedte az összes csatlakozást a motortérben és az ajtóknál is. (ugyan nem értettem már akkor sem, hogy a padlólemez lakatolásához miért nyúl az ajtókhoz, de ez van).
Újra össze kéne dugdosnom a csöveket helyes sorrendben, de erre a sziszifuszi munkára még nem tudtam összeszedni magam.
Tényleg, van valakinek egy robbantott ábrája a vákuum rendszerrről?MB W123 300D 1981-ből!!!
-
lazka222
csendes tag
Batman2 ezért jár valamennyi jogdíj? Ha jól emlékszem nem Budapesti vagy.
[link][ Szerkesztve ]
W 123 240TD 1983
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #5929 üzenetére
Az bizony hosszadalmas móka !
Ha már úgyis át kell nézned az egészed, az össze csőcsatlakozást vizsgáld át, és az esetlegesen repedt, vagy kitágult végüeket cseréld ki, de akár az összeset lecserélheted egyúttal !
Résolajcsőre cserélheted nyugodtan.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz lazka222 #5937 üzenetére
Jah értem !
Mondjuk egy mondatot írhatott volna az illető itt a fórumon, hogy felhasználja a járgányom fotóját !
Bár ez akárkié lehetne, akinek fehér járgánya van, úgysem teljesen így nézki már a járgányom.
De magáért a fotóért felszámolhatnék jogdíjat !Legközelebb már magát a jágányomat látom viszont eladásra kínálva !!!
De hogy akadtál rá a járgányom fotójára ?
Emlékeztél rá, hogy így nézett ki ?Mindenképpen gratula a megfigyelésért !
Alkalmaználak magánnyomozóként !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
czpitti
senior tag
Sziasztok.A gondom a következő:mercedes e300 124-es 3000-es benzines 4matic.A kormány szervóból eltűnik az olaj.Tegnap fater úgy jött vele haza hogy"nem lehet tekerni a kormányt Ahogy hazaért feltöltöttem a tartályt de ma megint eltűnt belőle kb 200 kilométer alatt.HELP!!!!!.Ja és pont az az oldal látszik ahol kijjebb álnak a kerekek.Ezek régi képek azóta át van a vas fényezve és GYÖNYÖRŰ!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Csak hogy ne legyek boldog, az auto gyakorlatilag mindenhol ázik!
A csomagtérbe iszonyat midon ömlik a viz.
Még tavaly vettem új hátsóablak gumi keretet, de nem tette be a lakatos mert szerinte nem lehet
normálisan betenni az utángyártottat, és hogy beteszi a régit(pedig ránézésre is szar volt)
úgy, hogy nem fog folyni a viz.
Hát nem jött neki össze.
Pedig jó minöségü német gumit vettem.Az ajtó kéderek iszonyú állapotba kerültek vissza, mindegyik ereszti be a vizet, televannak repedésekell
és vannak részek ahol 3-4cm-s darabok hiányoznak.Talán a legsulyosabb probléma az esső lehuzó oldal gumikkal van.
Mindegyiket szanaszét tördelték, bár már igencsak a véguket járták amugyis.
Sajna 1:1 be ereszti a vizet az ajtóba, igaz az ajtó alján gyönyörüen ki is folyik a viz, de
gondolom oda nem nagyon kellene be jutnia viznek, igaz??Valaki már cserélt hátsó ablak gumikeretet, és ha igen mit tett be, és milyen eredménnyel
(meyle van nekem)?Szintén ezt kérdezném az ajtó kéderekről! Egyeltalán kapható?
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Capek
újonc
Sziasztok!
200-as dízel kipuffogó csonk cserénél milyen buktatókra számítsak?
(öntvény a következő kipuff. szakasztól való nehéz eltávolítása, nehezen lejövő csavarok, amik nem visszarakhatók stb.)
A csavar sima metrikus?
Szval mivel készüljek?
Leömlő, elé, mögé tömítés, csavarok, tömítőpaszta.
Köszönettel. -
t.zsolti
tag
válasz Mintcar #5940 üzenetére
nekem a hátsó ablak beázását két lyuk oldotta meg amelyik kivezeti a kéder alá bekerülő vizet(mivel az kaszni és a kéder,és az üveg és a gumi között is befolyt )
az ajtókéderre csak azt tudom mondani ,hogy bempart márkájút NE vegyél,mert 1/2 év és úgy néz ki mint a régi( de olcsó a gyárihoz képest 123-as viszonylatban)MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
Ha a csavarokat meg tudod oldani, nem rohadtak annyira össze, akkor Igazából semmire !
Legfeljebb még arra, hogy boltban kapható új csonk úgy van e meghajlítva, arra megy e amerre kéne.
Tömítőpaszta nem kell, a fémfelületek egymásnak feszülnek hasonló képpen, mint a befecskendező cső és az ülése között, tömítés ugyanúgy nincsen benne, paszta nem kell, csak ha nincs valami rendben, a helyén, akkor ereszt.
Mindeképpen egy adag csavarlazítót javaslok a csavarokra fújni (pl. WD40) aztán hajrá.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5940 üzenetére
Szevasz
A vízzel szembeni tömítettséggel nekem is voltak problémáim, ami a szélvédő tömítéseket jelenti és a csomagtartó tömítést !
Ugyan az ajtó tömítéseim is rojtosak, de szerecsére ennek ellenére ott még nem folyik be, mondjuk a felső részén ott még általában elviselhetőek, csak a jejjebbi részeken vannak nagyon szétmenve.A szélvédő keret problémát nálam a K+D tömítő anyaggal való tömítés oldotta meg, a csomagtartó gumit pedig hasonlóan tömítő anyaggal oldottam meg.
Kiszedtem a helyéből, nitrohígítóval áttöröltem a felületet és szintelen sziloplaszttal vékonyan megkenve tettem vissza a helyére a gumit, ami odaragasztotta.
A szépséghibája csak annyi a dolgonak, legalábbis nálam, hogy előszőr egy tejfehér pasztával próbálkoztam, ami egyrészt rondán nézett ki, másrészt nem kötött meg rendesen, szóval összekente a gumit és utána jött a sziloplaszt.
De amúgy rendben van.A hátsó lámpáimban sem vagyok egészen biztos, hogy megfelelően tömítenek, bár van bennük rendes ép gumitömítés, de nem biztos hogy mindenhol megfelelően felfekszik.
A szélvédővel menj vissza a lakatosodhoz és cseréltetsd vele ki garanciában a gumit, mert a régi repedezettel nem lehet megoldani a problémát !
Az ablaklehúzók mellett még nyugodtan be megy a víz, azoknak nem a vízzárás a szerepük, hanem valamelyes porvédelem és hogy csillapítsák az üveg esetleges rezonanciáját, és még esetleg az ablak cseppmentesítése, már ha le meg visszatekered azt.
A víz a rendesen is az ajtó alsó élén levő furatokon távozik.Ajtógéderre Kisvárdán mondott még régebben valaki egy tippet, de azóta sem néztem utána.
A szélvédő gumikeretet a szélvédővel együtt kell állítólag kinyomni aprólékosan belülről és a feszítő is akkor jön csak belőle sérülésmentesen ki.
Nekem még a tetőablakkal volt problémám, amit vagy két hónapja megnéztem.
Vágülis csak jól ki kellett takarítanom, és annyi volt a problémája, én meg már azt hidtem, hogy ki van rohadva, lyukas.
Mondjuk van rajta sajna bőven rozsda, de azt csak a tálca teljes ki és szétszerelésével tudnám esetleg orvolsolni, amit egyelőre még hanyagolok.
Az utastér felöl lekezeltem a rozsdás részeket, a külső oldalról pedig arra gondoltam, hogy egy ki szilikonsprét fújok a száraz enyhén rozsdás felületre, és akkor kevésbé hat rajta a víz.
Most szerencsére vízmentes a járgányom, bár a csomagtérben nem vagyok teljesen biztos.Egyáltalán, ahol nehezen zhozzáférhető helyen van rozsda, oda vagy üregvédőt kell fújni, vagy valami olajos, zsírnemű dologgal kell megkezelni a felületet, hogy az víztasztító legyen, így nem vagy csak lasabban rohad tovább.
Üdv.:
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz czpitti #5939 üzenetére
Pontosabbat nem tudok mondani, csak annyit, hogy bizonyára valamelyik tömítés ment szét, és ott vész el az olaj, mondjuk ahol bemegy a kormányrúd a kormányműbe.
De a helyedben csöveket és a szivattyút is átnézném, és a kormányművet is, egylátalán az egész rendszert, hogy hol van a tényleges folyás !
Orvoslatot is csak utána lehet mondani, akkor lehet megtippelni, hogy mit kellhet cserélni.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
No, múlthéten megtörtént az első futómű felújítás !
88ezer lett a vége, de még majd 4500Ft-ot rá kell költeni, mert be kell állíttatni, itt nem tudták azt elvégezni.
Remélem ekkora költség után jónehány évig nem kell majd hozzányúlni.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz t.zsolti #5942 üzenetére
Erre ráéreztél!
Pont ma vettem 1-et probából a jobb első ajtóra, mert az a legrosszabb.
Feltettem, már az gyanus volt hogy az ajtot a sikjábol 3mm-t kitolta, alig legetett csukni az ajtót. Gondoltam majd beidomul.
Vigan hoztam is a kerti slagot probálni, ömlött is a viz az utastérbe rendesen, gondoltam túl extrém tesztnek tettem ki, ugyan ezt megcsináltam bal oldalon is, 1csepp gompostű fejnyi vizet eresztett be, ott a régi 30éves gumi van bent, pedig van rajta néhány repedés.
Hát nem is tudom mit vártam 1800ft-ért.De viszont vettem Benpart viz lehuzó gumit is, az teljesen passzol, és szépen végzi a dolgát!
Kemény 900ft-volt, még ha évente is kell cserélni akkor is megéri.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5944 üzenetére
Azt hiszem hogy elviszem inkább egy szélvédőshöz hogy csinálja meg.
A kasznishoz már nem megyek vissza az biztos!
Ha ki is cserélné a kédergumit kisebb harcok árán, biztos hogy ráfeküdne 1hétig.
Csak találok egy szélvédőst aki garantálni tudja a teljes vizhatlanságot!Most jobban megfigyeltem az ajókat. Két helyen folyik ki a viz.
Középen és az ajtó legelején, nagyon határozottan folyik ki a viz.
Azért ijedtem meg hogy a vizlehuzó ereszti be a vizet, mert korábban nem folyt ki a viz igy mint most, csak nagyon lassan szivároghatott ki , és nem vettem érszre.w123 200D 1.1millió km+
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- Jelszókezelők
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen