- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
ph A 2024-es verzió a Computexen jöhet, de hivatalosan még semmit sem tudni róla.
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #5648 üzenetére
Szevasz
Igen, erre gondoltam én is, hogy ki kellene próbálni megint, mivel már korábban próbáltam, de akkor negatí volt az eredmény,
csak mostanában mindíg esett a eső, ezér nem volt módom a tetőablakot kinyitni és próbálkozni.Meg csak este érek rá, akkor meg már mindí sötét van.
De lebontom majd a tetőkárpitot és akkor talán kiderül !
A jeladóról meg majd várom az infót !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szerintem nem lehet olyan jól fetapasztani, hogy 100% biztonságot nyújtson az ellen, hogy alá szivárogjon a víz !
Ha pedig máe lászivárgott, akkor hamarabb rohad a lemez, mint teljesen kezeletlenül szabadon !
Én csak beltérbe tennék kátrány lapokat, ott rezgéscsőkkentésnek jó lehet.
Bár én kitapétáztam vele a tűzfalamat belülről és elig számít valamit, viszont az egy centi vastag szivacs, az már igen !!!Azért is tudom, mivel a fele van meg, az anyós űlés felőli oldal, a sofőr oldalon még csak a kátrány lapok vannak fenn és annyira egyértelműen hallatszik, bármék oldalon ülök, hogy a sofőr oldal sokkal hangosabb, onnan jön a hang jó része, a másik oldalon pedig egészen tompítottan, távolínak tűnően szűrődik csak át a zaj !
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Batman2!
Ha még keresel szönyeget ez lehet hogy megérné!
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5653 üzenetére
Szevasz !
Köszi szépen, hogy gondoltál rám, én meg épp rád gondoltam, hogy mi van Veled, hogyan áll már a járgányod !?
Végülis már belefogtam házilag szőnyeget készíteni, így mostmár az lesz benne, már csak azért is, mert még más kárpit részeket is pótolni kell és azt szeretném, hogy legalább egységes legyen, ha már nem is gyári lesz.
de mindeképpen nagyon köszi az infót !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Batman2 Te csináltad a fordulatszámmérő átalakítáast benzinest-dieselbe ?
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #5655 üzenetére
Szevasz
Nem, azt Ata123 csinálta !
Én csak hozzászóltam a dolgoghoz
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5654 üzenetére
Hali!
Hát a járgány megint pihen, mert most a fényező nem tudja fogadni.
Szerintem idén már nem is fogja.
Az utolsó infom hogy az alvázvédelmet és az üregvédelmet teljesen befejezték.Nekem is lesz dolgom a szönyegekkel, teljesen tropák.
Főleg a vezető oldali, az szinte tocsog az olajban.
De nem jobb a helyzet a középkonzol kárpitjával sem, mintha belocsoltak volna vödör fáradt motorolajt.Plussz nehezités hogy kék belsőm van, ahhoz tényleg semmit nem lehet találni .
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5657 üzenetére
Szevasz
A fényezés az még nálam is várat igencsak pár hónapot magára, de lehet csak jövő ősszel lesz belőle valami, még az is kérdés, egyláltalán mennyire fogok ráérni a járgánnyal foglalkozni a következő évben.
Most odáig jutottam, hogy a lassan két évvel ezelőtti vacak karosszériás munka utolsó nagyobb hibája is ki lett javítva, ami a csomagtér hátfal alsó lámpatartó lemezeit jelentette, amit egyszerűen kivágott a koma és azután sem rakott vissza, hogy láthatta az új hátfalon nincs rajta az az elem !
Vágattam bontóban egy hátfalat és abból tette át a szerelőm.
A szőnyegeimmel már nagyrészt készen vagyok, bár még az alsó szivacs profil kialakítása jórészt hátra van, az sem lesz könnyü munka.
Majd teszek fel fotót róla, ha meglesz.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Motor vízmelegítőből gyárilag volt vajon 12V-os változat a 220V-oson kívül ??
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
jpm
senior tag
[link] a leírás utolsó sorát olvassátok
-
Babszivacs
csendes tag
hi
nyugtassatok meg hogy nem csak az enyém nem indul -13ban
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #5663 üzenetére
Szevasz
Az enyém indul, még akkor is, ha az akku alig mozditja az inditómotort !
Olyan 4-5 fordulat után már van robbanás csak össze-vissza, mivel valszeg az adagolóm már jóformán kuka a jelenlegi állapotában.De mindenképpen van robbanás ilyenkor is, nem üresben forog a motor ez a lényeg most számodra !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #5665 üzenetére
Az enyémben már felújitott motor van, olyan 8000km futással.
(Teljes felújitás, kibelezés.)Ma próbáltam éppen, olyan 8 fokos környezeti hőmérsékleten, 20-25 fokos motor hőmérséklet mellett (vagy két órával előtte járt), gyak. izzitás nélkül (csak egy pillanatra kapcsolt be, amig tovább forditottam a kulcsot) olyan 10-15 másodperces inditózás után indult teljesen alapgázon !
Nem a motor teszt volt a célom, csak az akkut akartam kicsit terhelni, mielőtt kiveszem, lemeritem és újra feltöltöm, erre a motor meg fogja magát és beindul !!!
Szóval ugyan nincs még mindig teljesen rendben a motorom, de azért már egész meg vagyok vele elégedve !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Babszivacs
csendes tag
akkor valszeg ebből kifolyólag ilyen mert az enyémben majd 400ezer van és gyári,felújítatlan motorral.
üdv
-
Babszivacs
csendes tag
Kellemes ünnepeket kívánok minden kedves klubtagnak és családtagjaiknak!
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkinek !
A sárhányó gumi lapátokat és pl. a kerédob műanyag lemezeket hogyan lehet rendesen felrögzíteni, anélkül, hogy át kelljen fúrni, vagy lyukasztani a lemezt, ami mindjárt rozsdásodási pont lehet ??? :S
Továbbá pl. a küszöb műanyag léceit hogyan lehet úgy feltenni a -már ha vannak hozzá lyukak a kőszöbön- hogy a műanyag bolhák lehetőleg vízmentesen zárjanak ?? :S
Minden lyuknál félek attól, hogy beszivárog a víz és előszőr a lyukat, majd az egész lemez belsőt megrohasztja ! :S
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Akinek vákumos központi zárja van attól kérdezném, mi a taoasztalata vele, meddgi tartja a vákumot a rendszer ???
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
És utólag is kellemes karácsonyt, no meg majd Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek !!!
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5669 üzenetére
Szia!
Itt van mindenféle patent!
Ha nincs raktáron beszereznek. Nem lehet vészes az ár, még postával sem.Akkor ezek szerint nincs fent neked a küszöbléc?
A kasznis szerint a küszöbléc az első védelmi vonala a kaszninak.
Mutatta hogy a becsukott ajtó pontosan rá illeszkedik a küszöblécre, igy meg gátolva hogy az utastérbe, a felcsapodó viz bejusson.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5664 üzenetére
Már akartam kérdezni hogy mi a helyzet a motoroddal!
Ha jól értem akkor nagyjából összeállt a motor?Nekem a hengerfej és vezérműlánc pcsúcs csere után két dolog történt.
A motor sokkal erősebb lett, de viszont miután a motor beindult 3-4 alkalommal "beremeg"
mintha valamelyik henger nem kapna üzemanyagot, utána stabil lesz.
Szerencsére nekem sem volt gondom a hideg inditással, kemény minuszokban is mindig indult.Ami sajnos megmaradt ha a motor elérte a üzemi hőmérséklet, fokozatosan elveszti az erejét, és gyorsitáskor erősebben füstől, mint hidegen.
Nálad stabil marad a teljesitmény hidegen és melegen?w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5673 üzenetére
Szevasz
Nem, sajna nálam sem egyformán viselkedik a motor, nekem is valamivel gyengébb lesz teljesen bemelegedve !
Olyan 50-70 fok között megy a legjobban és olyan 80 környékén kezd kicsit gyengülni.
Ez a felújítás utáni kezdeti menetknél még erőteljesebben érződött, azóta kicsit tolódott magasabb hőmérséklet felé (szerencsémre).Hogy aztán ez csak a motor, vagy az adagoló, vagy mindkettőnek köszönhető, azt nem tudom.
Lehet, csak az adagolót kellene már végre lecseréljem, ha arra gondolo, hogy amíg az adagoló hűvösebb, addig a gázolja sűrűbb, az alkatrészek is lehet passzosabbak és jobb a tömítettsége, ahogy felmelegszik viszont már sokkal nagyobb lesz a vesztesége, így amennyit erősüdik a motor a bemelegedés során, annyit veszít az adagoló a képességeiből.
Nekem a porlasztók cseréje után nem lett semmivel sem erősebb, talán kicsit keményebb, sőt, mikor felemelték a nyomást még lomhább lett a motor !
A fogyasztás sem lett jobb, gyak nem változott semmi, pedig a régiek azok 90-95bar-nál mnyitottak és részben vagy teljesen féloldalasan fújtak, az újak pedig be lettek állítva 112-115-re, gyönyörűen porlasztanak, tehát jobb kellene legyen a motor működése, csak valszeg már képtelen az adagolóm nagyobb nyomást adni, így egyre nagyobb a vesztesége, minél nagyobb a porlasztó nyitó nyomás és ezzel együtt romlik a porlasztás minősége is.Nekem mondjuk melegen füstöl a legkevesebbett. akkor alig lehet látni, este az utánam jövő autó lámpafényében sem.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5672 üzenetére
Igen, tudom, hogy a küszöb léc a menetszél és a vele együtt érkező szennyeződések ellen véd, tehát kellene, csak félek kijuggatni a küszöböt, mert a jukak máris rohadási gócpontok lehetnek, és bemehet a víz !
Erről tudsz valami infót, a karoszsériásod ezt Nálad hogy oldotta meg, szerinte a patenteknél mehet e be víz ?
Köszi a linket !!!
Tapasztaltam is a most a lucskos, hókásás időben, hogyan és hova csapta fel a trutyit és mi elöl védene a léc !
Mondjuk a másik, a lyuk problémáim mellett, hogy nincs is minden lécem a legfittebb, legszebb állapotban, pláne azok nem amiket a korábbi karoszszériásom okozott, hogy csavarral átlyukasztva rögzítette fel azokat, aztán a csavar ráadásul belerohadt, így még jó rozsdanyomos, barnás is.
Ahoz egy újabb adag lelkierő szükséges számomra, hogy nekilássak ezeket alaposan megpucolni, aztán szemrevételezzem, hogy melyik lécnél nem nagyon feltünő még a lyukasztás nyoma, van e olyan állpotban, hogy érdemes legyen felszerelnem.
De majd ahogy egy kicsit jobb iső lesz, ennek is nekilátok.
Addig is van még bőven más egyebet szerelgetnem a járgányon.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Itt egy jó leírás a biodízelről, ebből minden előnye és hátránya megtudható, ha bár lehet, de vajon érdemes, vagy nem érdemes házilag előállítani !!!
[link]A cikket elolvasva asszem én maradok az étolajnál max. 50 %-ig gázolajjal keverve, de leginkább 10-20%-ban keverve, így még az adagoló elemek kenése is javulhat meglátásom szerint, ugyanakkor még nem tulságosan megterhelő az üzemanyag rendszer elemei számára az üzemanyag sűrűség növekedése !
Mostmár legalább azt is értem, hogy honnan jönnek azok az aggodalmak, hogy a biodízel kikezdi a gumialkatrészeket és károsíthatja a motort !!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #5677 üzenetére
Rossz érzés lehet, amikor az új drágán vásárolt autó tönkremegy és hetekig a szervizben áll, de talán előbb kellett volna gondolkodni. Egyszerűen túl bonyolultak az új fejlesztésű CR dízelek. Kevés gyártó mondhatja e magáról, hogy a mai dízelmotorjai is olyan megbízhatóak, mint anno a kamrások.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Batman2
őstag
Igen, az biztos, hogy ezek a motorok már a mai elektronikus cuccokhoz hasonlóan nagyon érzékenyek, egy lehellettől is meghibásodhatnak, a piezo elektromos cuccok meg különösen érzékeny dolgok, mint amilyen a befecskendezője is a mai új dizeleknek !
Lehet, hogy az elektromágneses szelepek lassabbak, ezáltal kisebb max. motor fordulatszámot lehet velük elérni, de szerintem ez egyáltalán nem kellene gond legyen, max. picit csökken a járgányok gyorsulása, de a teljesitménye hasonlóan megmaradna és sokkal stabilabb befecskendezésű motort lehetne vele késziteni !!!
Amúgy is minél magasabb a motor fordulatszáma annál nagyobb a kopás mértélke és a surlódásból adódó energiaveszteség is, tehát alacsonyabb fordulaton jobb (lsd. a buszok 1000-1500-as normál üzemi fodulatszámát) !Nagyon elrohantak a dizelek fejlesztésével, túlságosan elsiették ezt rohanós, gyorsulgatós kedvű vásárlók kegyeinek meghóditásáért !!!
Aki rakétában szeretne ülni az vegyen benzinest, a többi normálisan közlekedni kivánó embernek pedig gyértsanak lassabb, de sokkal stabilabb, strapabiróbb hagyományosabb dizelmotorokat véleményem szerint !!!
Nemhiába mennek még mindi ezek az öreg gépek, hodehát manapság sajna az üzletpolitika sem ez (hohgy sokáig tartson, . . csak ameddig a garancia éppen le nem jár) !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Babszivacs
csendes tag
akkor nem is merem említeni az audi rs8 5ezer valamennyi köbcentis 800valahány lóerős dízel TSI motorját ami kb 250milla
-
Babszivacs
csendes tag
tdi sorry
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #5677 üzenetére
pfffffffffffffffff
pedig a glk-t néztük a 2.5-es 200 lovas traktorral..
nem véletlenül fosok ezektől mai napig...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
t.zsolti
tag
Sok boldog uj évet kívánok minden kedves fórumozos MÁRKATÁRSNAK.
MB 123 3.0d
-
czpitti
senior tag
hali azonnali segitség kellene w124 1989 klimas 300e generátorszij felrakása kellene képben mert könyvem nincs kitalálni meg nem tudom a befűzési sorrendet köszönöm előre is
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma voltam a fényezést megnézni.
Szerintem egész jól sikerült. Még nincs teljesen kész, mert valami fényesitő réteget még felvisznek.
Mostmár ha minden határidő szerint megy, jövő héten a lakatos teljesen befejezi a kasznit, és jövő hét utáni hétfőn a szerelő beteszi a futómüveket, lesz egy hátsó fékcsere, motor váltó vissza.
És ha minden klappol mehet vizsgázni a szekér.
Beszélgettem a fényezővel egy kicsit, mondta hogy ilyen preciz lakatolással ritkán találkoznak! Remélem most egy darabig nem lesz gond a kasznival.
kép1 kép2 kép3 kép4 kép5 kép6 kép7 kép8 kép9 kép10Bár a motortér kifújásával nem voltam teljesen megelégedve, mert azt a vacak kormányművet igazán kidobhatták volna, a fújás idejére. De az legyen a legnagyobb gond.
A küszöboket és a hátfal alsó részét valamilyen rücsis ellenálló anyaggal fújták, azt monták gyárilag is ezzel az anyaggal készült.A festék tipusán meglepődtem. Gyári Mercedes Actros fülkefestékkel fújták(nagyon közel van hozzájuk a Mercedes kamion szerviz ).
Állitásuk szerint UV, kavics, meg minden álló. Ősszeségében 10év garancia van.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5689 üzenetére
Szevasz
Hát, szép lesz, az biztos !!!
Bevallom, kicsit irigyellek, hogy ilyen szép és jó műszaki állapotú autód lesz , az enyém sosem lesz ilyen, de azért örülök is neki, hogy legalább Neked lesz egy jó 123-asod !!!
Remélem, nagytalálkozón, vagy akár külön találkozón is mihamarabb tudunk találkozni, és életben is megszemlélhetem majd ezt a gyönyörűséget, mihelyst mehet a paripa !!!
Gondolom, még egy, vagy nehány lakk réteget fújnak rá, elvileg az teszi UV állóvá és az időjárás állása is szerintem nagyban attól függ.
A festésről majd fogok érdeklődni, amikor nálam arra kerül a sor, az még nem tudom mikor lesz.
Annyit azért kiváncsiságból máris kérdeznék, hogy mennyiért csinálják a festést Neked ?
A gittelést is a festő csinálta, vagy még a kasznis ?Én még mindíg azzal a beázással küószködök, igaz, nem is volt időm még vele foglalkozni, egyetlen dolog amit észre vettem, hogy a tatőablakom bal első sarka az nem fekszik fel rendesen szerintem a heléyre zárt állapotban, mivel lenyomható, lehet, hogy ott nem is zár !
Bár belül nem a tetőablak résénél folyik a víz.
Neked van tetőablakod ?
Ha van és szét van szedve, akkor kérénk pár fotót róla, ha tudsz nekem készíteni !Hátha okosabb leszek tőle.
Minden jót !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5690 üzenetére
Szia!
A fényezés 260.000Ft volt. Ebben minden benne volt. A kasznis az alváz és üreg védelmet csinált. Igaz muszáj volt kompromisszumot is kötnöm, mert végül az utastér és a csomagtér nem lett fújva, mert már igy is tulléptem a keret.
A csomagteret a kasznis fújta alvázvédővel.A festékkel kapcsolatban annyit montak, hogy eleve strapabiró.
Így kell kibirnia 10 évet naturba hogy folyamatosan igénybe van véve, szünet nélkül ki van téve az elemeknek.
Az biztos hogy nem lakk réteget fújnak rá, valami olyan anyagot ami igazából csak fényesiti, most az istenért sem jut az eszembe....Az enyémen nincs tetőablak, csak szervó kormány van benne, amúgy csont fapad(szerencsére).
w123 200D 1.1millió km+
-
!Overdose!
őstag
válasz Mintcar #5692 üzenetére
"végül az utastér és a csomagtér nem lett fújva"
Ha már belelapátolsz egy valag pénzt, akkor nem lenne érdemes 100%-osan csinálni? Tudom sok pénz és idő. Anno faterral is eljátszottuk ezt, de mivel közbejött egy gyerek (húgom), inkább átadtuk a projectet olyannak, aki valóban 100%-osan be tudta fejezni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5692 üzenetére
Szevasz
Igen, sejtettem, hogy legalább 200ezerről van szó.
Nekem egyelőre sajna nincs ennyi keretem rá, még 150 sem, úgyhogy halasztódik a dolog.
De már azon i s erősen elgondolkodtam, hogy szerzek komporesszort, megfelelő festékszórót és magam megpróbálom valahogy kivitelezni a fényezést.
Ha más nem, egy felállított sátorban.
Maga a festék olyan 40 ezerből minden bizonnyal megvan (legalábbis ezt hallottam), még mondjuk ha lakkot is fújok rá, akkor mondjuk mégegyszer 40 és még vagy 10 a felületkiegyenlító szóró kitt, tapasz, csiszoló anyag, stb.Nem csak az ár, a megtakarítás, hanem a minőség is motivál, hogy magam csináljam meg, mert bárkitől kérdeztem eddig, azt mondta, hogy ugyan tud festőt, de egyik sem tud rendes minőségben dolgozni, mindegyiknél vagy ez-vagy az hibás, akkor meg a hajamat tépném, hogy kizettem egy rakás pénzt és vacak munkát kaptam érte !
Így is úgy voltam vele, hogy a tapaszolást, csiszolást megcsinálom magam és csak úgy viszem festőhöz, akkor legalább már azt nem ronthatja el.
Kár, hogy a csomagtartóba belekerült egy kis fehér permet is, pedig nagyon újszerű lenne.
Akkor Neked csak a fehér festéket fújták rá, és nem kerül rá semmilyen lakk ??
Nekem annak idején Neoluxal fújta le egy festő, de kb 5 év alatt lemattult és nagyon nehezen tisztítható vált, ragad rá a kosz (minden bizonnyal már porózus, repedezett lett a felső rétege), nem lepereg, mint egy jól fényezett, minden bizonnyal lakkal is ellátott felületről.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz !Overdose! #5693 üzenetére
Szevasz
Igen, abban igazad van, hogy ne végezzünk fél munkát !
De azért szerintem az nem olyan hatalmas probléma, ha a belseje nem lett újrafényezve, feltételezem, hogy nincsenek rajta komoly sérülések, rozsdák, festék hibák.
A korrozió védelem és időjárás állóság szempontjából a külseje a lényeges, belső festett felületekből amúgyis csak kevés rész látszik ki a különböző burkolások, borítások miatt, így csak nem annyira feltünő, ha nincs átfényezve.
A legfontosabb szerintem, hogy a belső oldalon is meglegyen a minimum, az üregvédelem, heggesztési varrat védelem és legalábbis alapozó festés, így már nem korrodálhat hosszúidőn át belülről sem.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5694 üzenetére
Szia!
Hát lehet hogy tényleg le van lakkozva, muttattam egy autókereskedő havernak a képeket azt monda tuti hogy lakkozott. Ennyire nem lehet fényes lakk nélkül.
Mondta hogy van olyan festék is ami tartalmazza a lakkot olyan modon, hogy miközben szárad a festék a kasznin úgy dobja a felszinre a lakkot.Igazából magyarázták a dolgokat mikor csináltam a képeket, de nem figyeltem, mert a kocsit körűl száguldottak a gondolataim.
Majd jövőhéten alapossan kifagatom.A csomagtér az még 1x át lesz kenve, és a padlot is kifuja a kasznis, azzal a festkékkel, és ki lesz zajlapolva az egész.
Egyébként a taposó lemezek nem nagyon lettek javitva, ha jól emlékszem csak két helyen volt kisebb javitás.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz !Overdose! #5693 üzenetére
Szia!
Ha 100%-ra akarnám akkor még lapátolhatnám a pénzt bele, és aztán mehetne OT-ra.
De minden napi haszálatben lesz, és nem kiállitási darabnak készül.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5697 üzenetére
Szevasz
Úgy már jó lesz !!
Azok a szurkos zajlapok nem tudom, hogy mennyit érnek ?
Én kitapétáztam vele a tűzfalamat belülről, és az egyik oldalon szivaccsal is beburkoltam.
A szivacsos oldalon egyértelműen jelentősen tompult a motor hang, de a szimpla kátrány lapos oldalon nem sok a zajerősség változás !?
Majd azt is leszándékozom burkolni szivacs lappal.Azt alaposan nézdd át, hogy az össze heggesztési varrat feltétlenül tömítve és fedve legyen varrat kitöltő tapasszal, azon meg érdemes hogy legyen egy alapozó réteg, mint fedő festés, mert a varrat kitöltő önmagában UV érzékeny !
A festésről majd kiváncsian várom a részletes infót !!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
a kasznis 130000-at nyögött,ehez jön még a festés 100000,+30000ért vettem még alapozót meg ezt azt,az elemeket mér megvettem régebben de az is pénzbe került(2db küszöb,2db első sárv.,jav.ívek,merevítő az első doblemezre)1 tábla lemez
ja és kiderült hogy hiába vettem Budapesten az autót valószínűleg cigit hordtak benne románból úgyhogy megjárta már toronyát boronyát.MB 123 3.0d
Új hozzászólás Aktív témák
- macOS PC-re
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen