Hirdetés
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
lapa
veterán
válasz Batman2 #5601 üzenetére
az ebayen kínáltak egyszer OM617-et automatával, klímával és tempomattal, valami 40km-t (negyven km) futott mert valami gyári G-ben volt és belerakták helyette az akkor új benzinest tesztelni. ezt meg elrakták a polcra.
azért el tudnám képzelni azt is meg ezt is a motorházban, szép csillogós mindkettő. mondjuk ez ahogy nézem felújított... ...mondjuk most már enyém is egészen tiszta, de látszik rajta a kor...
ja, kösz persze az infót csak elérzékenyültem. az tuti megvan, én arra gondoltam hátha valami külön madzag megy az automatába. de logikus, hogy a vízhőfokkal egyben van.
-
lapa
veterán
válasz Batman2 #5600 üzenetére
nem biztos, hogy pontosan értettünk egymást, de nekem olyan most a malájjal, hogy a motor beindulása után van rajta a fesz saccra másfél percig. nem tudom, hogy mitől függ; az biztos, hogy a maláj cucc némileg komplexebb belül, nagyobb az IC meg színes bigyó is több van.
-
lapa
veterán
válasz tibi666 #5605 üzenetére
értem, ízlések és pofonok. nem foglak rábeszélni, de azért egy g-ből nézve a gl se nem elrettentő, se túl sok tekintélye nincsen. lásd még q7, x5 meg xc90, mind tizenkettő egy tucat. lassan több van belőlük, mint audi a6-ból. ezekkel szemben sincs a gl-nek túl sok tekintélye, bár talán a legnagyobb közülük. egy g-ből lepillantani ezekre azért kicsit más, olyan "de aranyos, ahogy itt szaladgálnak körülöttem" jellegű érzés. és a g is kinyalja a segged, ha kéred, végülis s-klasse belső.
de ahogy írtam ízlések és pofonok. ha nem vagy szerelmes a kockába, akkor nem a te autód. remélem megbocsájtod, ha azért megpróbáltalak kicsit a "helyes útra" téríteni. ne vedd komolyan ám...
-
tibi666
senior tag
ugyan, semmi gond.
megszoktam, hogy az autónak van tekintélye, magyarországon ez fontos, annyi a paraszt, hogy hihetetlen. mikor új volt a w210-esem, akkor tisztelték, beengedtek a sávba, nem húztak rám, nem villogtak le, stb. ma már ez nem igaz, semmi tekintélye nincs az autónak.
lassan tervezem a gyerkőcöket is, oda is jobb lesz szerintem a gl. meg egyszerűen ez jobban tetszik, és kész. csak az a baj, hogy nagyon nézzük most a német kollégámmal az ottani hirdetéseket, de szinte az összes gl fekete, vagy ezüst színű. én bordót szeretnék, lehet, hogy ez reménytelen vállalkozás, de akkor meg úgy vagyok vele, hogy bármi, de ne az előző kettő szín közül kelljen választani.
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #5611 üzenetére
persze, direkt nem írtam, hogy kb 4x annyi...
egyébként a kettő közül én is inkább gl párti vagyok (egy időben espace helyett is nézegettük - akkor még nem volt válság ), csak a tekintélyre vonatkozólag ez kikívánkozott belőlem...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
lapa
veterán
válasz tibi666 #5609 üzenetére
hát ezt nem hittem volna, és tényleg. pláne a g pótkerékkel annyi. tényleg meglepődtem. ettől függetlenül a csomagtér ugyanannyi, gondolom az egyenes falak miatt.
összeollóztam a technikai adatok ábráit érdekességképp, bocs, a gl ilyen halványabb volt a pdf-ben. semmi részrehajlás, biztos az anyagvastagságot jelöli csak höhö.
mindkettő szép autó, csak annyi bennük a ketyere, hogy bottal nem piszkálnám egyiket se. már csak a w461 worker 290gd maradt meg kicsit igazibbnak...
-
lapa
veterán
válasz tibi666 #5616 üzenetére
az egyébként. múltkor tudtam csinálni egy ml meg a g aljáról fotókat, azért az ml-ben is van anyag. gondolom a gl-ben mégúgy. majd ha összerakosgattam belinkelem azt is. addig itt egy 4 megás g-ányolás korábbról. hiányzik a hátsó kardán. meg ízelítőnek az ml első és hátsó kereke alurrú.
dehát egy körös fékek meg ffüggetlen felfüggesztés ejej szóval már nem a régi.
[ Szerkesztve ]
-
Babszivacs
csendes tag
hi
olyan kérdés lenne hogy a vezetőoldalon a szőnyeg alatt van nektek valami plusz burkolat?
Mert nekem a gázpedálnál van egy "gödör". Nem egy szinten van a vezetőülés szintjével.Köszikee
-
Danny_L.hu
tag
Garantálom neked, hogy aktiválás után 2mp-el már el is fogják vinni, mint az Obama könyvet. Aki nem konyít az informatikához, az le is mondhat a Merciről sajnos. Amúgy twitteren közli Vera folyamatosan, mikor lesz aktív a Merci. Holnap lesz valamikor,holnap de. 11-kor ír pontosabbat.
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #5625 üzenetére
Hát elvileg ott kátrány szigetelésnek kell lenni a padlón, a tűzfal részen meg ragasztott szivacsszerűség. Mindkettő hangszigetelést szolgálja. A gázpedálnál a gödör meg a használattól lehet...
-
Batman2
őstag
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=menu&id=2
Igaz, hogy nem Mercedes, de sok értékes információ van rajta számunkra is !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #5625 üzenetére
Szevasz
A natúr vázon nálam is van a gázpedálnál egy "gödör" és az gyári eredetű, viszont szerintem az eredeti szőnyeg az szépen bele is illik ebbe a gödörbe is, mint ahogyan kiegyenlíti a többi hepe-hupát is !
Én már évek óta igy nyomom a gézpedált, csak egy egyszerű szönyeg van ott, de kétségtelen, hogy szőnyeggel együtt sokkal kényelmesebb a gázpedál és a láb együtt állása !!!Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
No, pénteken elhoztam a járgányt a karosszériástól !
Megtörtént az első szélvédő csere, a keret javítása és elvileg tömítve is lett a gumigyűrű alatt, de ennek elleneére a hétvégi szép esős idő alatt ömlött be a víz az eddig már megszokott helyen !Megyek vissza a komához, hogy mostmár a végére járjunk a dolognak, hogy a szélvédőnél folyik még mindíg, nem lett eléggé tömítve, vagy netén mégis a tetőblaknál van már elrohadva valami, bár ezt cáfolni látszik, hogy javítás előtt, a gumi gyűrűt a tető felöl celluxal való leragasztása megállította a víz befolyását, a tetősbalakhoz pedig nem nyúltam !
Magát a tetőablakot próbáltam nyáron, végig pucoltam az összes vízelevezetőjét, bár nem voltak dugultak és ki is próbáltam, pár pohár vizet leöntöttem rajta, de attól nem volt vízbefolyás.
Az új szélvédő viszont nagyon jó, olyan fantasztikusan átlátszó, hogy néha majdnem azt hiszem, üveg sincs előttem !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
-
sysque
újonc
Helló mindenkinek. Van nekünk egy volgánk amiben állólámpás merci 2000 cm3-is dízelmotor van. Leszedtük a hengerfejet mert egy kis probléma volt vele, és abban kérnék segítséget, hogy tudna e valaki egy rövid leírást, hogy állítsuk be a vezérlést. A főtengely himbatengely-szelepek stb beállítására volna szükségem. Előre is kösz. Válaszokat ide vagy a sallaro@freemail.hu -ra várnék.
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #5633 üzenetére
Szevasz
Nekem ez a kéder már egy éve bennt van a helyén, tehát idomulhatott, most csak javíttatam a keretet és cseréltettem az üveget, és elvileg lett bele nyomva K+D szélvédő tömítő is, csak lehet túl kevés.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkinek !
A befecskendező csöveknél hágy darab és milyen fajta összefogatás kell legyen összesen ???
Nekem úgy tünt, ami motorokat eddig nézegettem, hogy minden egyes cső párosnál van egy kemény, fém bilincs, ami összetartja a két csövet, az 4 hengeres motornál összesen 3db és mintha lenne egy adagoló közeli nagy összefogató bilincs is, ami az összes csövet összefogja és mintha gumival bélelt lenne ! ?
Akkor hogy is vannak ezek ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
barnam_
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
Puttyos
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Nagyon rég jártam erre, úgyhogy elsődlegesen üdvözlök minden új és régi fórumozót.
Na végre oda jutottam, hogy nekiállok a 126-osnak. Mostmár nem mindennap használatos, így szépen lassan van rá idő, hogy egyszercsak, még ha valószínűleg évek alatt is (anyagi lehetőségeim elég kötöttek), de megújuljon.
Sajnos elég lehangoló kép tárult elém, amikor elkezdtem leszedni a köszöb takaró műanyag lemezt, illetve a sárvédőkön, ajtókon lévő műanyag burkolatokat. Ezek mögött megállt a sár és hát elég rendesen kirohasztotta a fém részeket. Úgyhogy, egy kis karosszériázással kezdem, amit szerencsére, vállalkozó kedvű sógorom segítségével talán önerőből sikerül megoldani. Egy nagy kérdésem lenne: az utastér aljáról a szigetelő anyagot valószínűleg el kell távolítanom, mert a taposó lemezek is kissé (szerencsére tényleg nem vészesen, még) korrodáltak itt-ott. Nem tudja-e valaki megmondani, hogy a taposó lemez szigetelése milyen anyagból van gyárilag, mert ez egy kb. 2-3cm vastag, kívül szürke, belül fekete anyag, amiben még valami erősító szövet szálak is vannak. Hogyan lehet ezt a javítás után visszacsinálni és kapható-e valahol ilyen cucc.Köszi
-
Puttyos
csendes tag
Ja és ha minden jól megy a gázszet is kimegy belöle, úgyhogy ha valakit érdekel, lehet, hogy lesz egy 100 literes tartályos, asszem 2007-es évjáratú gázszetem 2,8-as K-jet-es motorhoz. Baráti áron megszámítom..
-
qdak
addikt
mercedes-benz_500_sec-3419075
ez nagyon ottvan bárcsak lenne ennyim :IPuttyos miért szeded ki belöle ?
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
t.zsolti
tag
PALI !!!
kész van a jeladó ,még ki kell próbálnom autón.MB 123 3.0d
-
Puttyos
csendes tag
-
Batman2
őstag
válasz Puttyos #5640 üzenetére
Szevasz Puttyos !
Jó régen jártál már erre az tény !!!
De fő, hogy megvagy és a járgány is megvan és nekilátsz akkor a felújításának !!!
Az eredeti alvázvédelem az biz nagy kérdőjel, szerintem nem lehet visszacsinálni már rá, ha egyszer megsérült, vagy le kell bontani felújítás miatt !
Én mindenhol, ahol én javítottam, illtve ahol nem én kasztniztam, de én csináltam rajta az utómunkát, a felület kezelést, mert az elmaradt, ott előszőr (mechanikai és oldószeres tisztítás után) Cinkkromátos alapozó fetékkel legalább két rétegben lekentem a felületet.
Én a nitro alapú cinkkromátot szeretem, egyrészt mert gyorsabban szárad, még hidegben is, másrészt mert szerintem stabilabb, ellenállóbb a réteg, mint a lakkbenzin alapúnál.Majd száradás után jön a heggesztési varrat kitöltő tapasz (Body termék), ezzel minden hézagot, illesztést kitöltök és bekenek alaposan,
majd az alsó, és külső felszínekre jön a kaucsukos-bitumen (szintén Body) alvázvédő, alaposan beecsetelve minden felületet !
A belső felületeken pedig valamilyen zománc festékkel fedem a felületet, a beltér padlót matt feketével kentem, a motortérben pedig neolux autózoménccal festettem.
Én ennyit tudok tenni a felület védelemért, az is reményeim szerint eltart jónehány évig, pláne ha az alvázvédelmet időnként megvizsgálom, és felújítom, ahol szükségesnek látszik.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
Más:
Az első szélvédő mögötti tetőkárpit sarkán még mindíg szivárso kicsit a víz, mikor eső van, pedig mostmár tényleg biztosan jól lett tömítve a szélvédő gumikeret !
Ötletem már nincs, hogy mi lehet a probléma, szerintem csak akkor tudok meg többet, ha lebontom a tetőkárpitot elől, ráöntök vizet, és nézem, hol csorog !
De ha valkinek még van ötlete, netán volt hasonló problémája, ne habozzon megosztani velem !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Politika
- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen