Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Puttyos #5640 üzenetére

    Szevasz Puttyos !

    Jó régen jártál már erre az tény !!! :)

    De fő, hogy megvagy és a járgány is megvan és nekilátsz akkor a felújításának !!! :K

    Az eredeti alvázvédelem az biz nagy kérdőjel, szerintem nem lehet visszacsinálni már rá, ha egyszer megsérült, vagy le kell bontani felújítás miatt ! :( :U

    Én mindenhol, ahol én javítottam, illtve ahol nem én kasztniztam, de én csináltam rajta az utómunkát, a felület kezelést, mert az elmaradt, ott előszőr (mechanikai és oldószeres tisztítás után) Cinkkromátos alapozó fetékkel legalább két rétegben lekentem a felületet.
    Én a nitro alapú cinkkromátot szeretem, egyrészt mert gyorsabban szárad, még hidegben is, másrészt mert szerintem stabilabb, ellenállóbb a réteg, mint a lakkbenzin alapúnál.

    Majd száradás után jön a heggesztési varrat kitöltő tapasz (Body termék), ezzel minden hézagot, illesztést kitöltök és bekenek alaposan,

    majd az alsó, és külső felszínekre jön a kaucsukos-bitumen (szintén Body) alvázvédő, alaposan beecsetelve minden felületet !

    A belső felületeken pedig valamilyen zománc festékkel fedem a felületet, a beltér padlót matt feketével kentem, a motortérben pedig neolux autózoménccal festettem.

    Én ennyit tudok tenni a felület védelemért, az is reményeim szerint eltart jónehány évig, pláne ha az alvázvédelmet időnként megvizsgálom, és felújítom, ahol szükségesnek látszik.

    Üdv.:

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák