- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 90 - modellalkat
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23012 üzenetére
Amit leírtál, szóról szóra irhattam volna én is. Egy az egyben ugyanez a tapasztalatom a szívatós indítás, a plexi használat és a hátsó gumit illetően.
Azon gondolkodom, hogy a szívató fúvókát nagyobbra cserélem délután, hogy ne szegenyedjen el annyira közép állásban, amikor 1700-1800 pont jó fordulatszám lenne a melegiteshez, de hajlamos leállni. Van hogy háromszor is indítanom kell, mire eltalálom a helyes szívató kar állást.
Nekem is azt csinálja, ha alapjáraton kicsit megmozditom a gázt, elszegenyedik, ha még nem elég meleg, akár le is áll. Félig meleg motornal már nincs ilyen gond. Ezzel mit lehetne kezdeni?
Már neztem automata szivatos karbit, 150ezer. Ez kimarad szerintem.
A köv nyáron lehet én is plexi nélkül járok, mert megsulok mogotte.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs