- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Bár nem vagyok nagy ismerője az Eneosoknak, a 0W20 alapján ez Premium Ultra lesz.
Tudtommal annyi a történet, hogy az ACEA egyszerűen nem minősítette (még?) ezt az olajat, vagyis nem kapott hivatalos besorolást. Így az API szabványt kellene alapul venni. Azonban a két minősítő intézet más módszerrel minősít, vagyis nem egyértelműen megadható, hogy adott ACEA minősítés melyik API minősítésnek megfelelő. Általában a tengerentúli a megengedőbb, vagy inkább nagyvonalúbb, az ACEA a szigorúbb, vagy pontosabb megadás, mivel SM minősítésű olaj lehet A1/B1, de akár A5/B5, vagy C2/C3 is.
Hülye a gépkönyv is, bár valami logika volna benne, sajnos szimplán lefordították a nemzetközi egységes könyvet. Mert ugye az első két verzió európai, a harmadik tengerentúli. Ezért előbbieknek ACEA szabványt adnak meg, az utolsónak API-t. A gond az, hogy csak.Feltételezve azonban, hogy a motor maga konkrétan nem különbözik az európai és a tengerentúli modellekben, így ha az utóbbihoz az SM (vagy későbbi/jobb SN) minősítésű megfelelő, akkor az Eneos PU 0W20 SM-ként megfelelő lehetne. Mivel az autóhoz ACEA szerint A1-A3-A5 is meg van adva, én csak remélem, hogy ez az olaj nem C2 vagy C3 besorolást kapna ACEA-ban.
Cx ugye a kifejezetten katalizátorkímélő olajtípus (mod: pontosabban a gáz "utókezelés"-t is alkalmazó motorokhoz), de tudtommal a C-s olajok akkor használhatók (egyébként)katalizátoros autóban, ha a könyvük kifejezetten ezt írja elő. Létezik továbbá - a bonyolultság kedvéért - hibrid vagy semleges olaj, mely mind az A3/B4, mind a C3 minősítést megkapja. Ez önthető abba is, ami A3-at kér, és olyanba is ami C3-at. Gondolom ebben a katalizátorra vonatkozó adalék pont a határon van.
Nem mondom, hogy a C3-as olajtól tönkremegy a motor ami A1/3/5-t kér, de azért nem véletlen az az előírás, nem csak a hecc kedvéért írják ezt elő.Viszont, az Eneos Premium Ultra 0W30 az meg ACEA C3 !
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen