- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
[link]nagyon kéne már az a bicaj csak soha sem lesz leárazás
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
bunddog
tag
válasz kacsyx #120597 üzenetére
Nekem rock shox levegős van a cross-hoz, el lehet vele zötyögni nem neki való terepen de ismerni kell a bringát rendesen, 30as slick-el is mentem nem crossnak való terepen de ott egyből kijön hogy nyilván oda kevés lesz. Utólag én is úgy látom hogy inkább mtb slick-el ha városban akarja vki használni mert még terepre is jó lesz oda való gumival. Azért cross-al is simán lehet tartani 35 körül, követek néha outisokat de tény hogy komolyabb edzettség kell ha valaki nagyon nyomni akarja neki, de akkor szerintem nem is crosst fog keresni. Azt néztem tegnap hogy az outikat simán lassítás nélkül átküldik a szar szervizsávon az Andrássy-n 35 fölötti tempóval ahol én azért kiállva gurulok át, szóval nincs nagy létjogosultsága a crossnak, mondom ezt úgy hogy az van
(#120599) bringasisti így már mindjárt más, de a leszedő a gyenge láncszem szerintem, az nem biztos hogy bírja vagy kifordul belőle
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
trialboj
őstag
Mivel visszajött a szép idő, és nem csak átutazóban van, kell egy rendes fék.
BR-M506 - et cserélem SLX BR-M7000 -re, az érdekelne, hogy biztos hogy minden passzolni fog? A féktest felfogatás (hátsó), és a kormány felfogatás is?
Az új féknél ezt írja: I-spec II compatible - securing the shift lever on the brake lever, és a mostaninál ez van I-spec B compatible, a váltó a fékkarra van pattintva, de a bilincs az más.
Abszolút fénypostával szeretném, szóval elég nagy pofára esés lesz, ha a felszerelés pillanatában derül ki hogy nem passzol valami.+ most se időm se ingerenciám méretre vágni a kábeleket, hiába egyszerű, de ha elkezdem használni a bringát, és össze vissza lötyög majd benne az olaj meg az a kis levegő ami belekerülhetett, akkor a hozzá csatolt szettel már nem lehet bleedelés nélkül kurtítani a kábeleket?
Kösz sOs
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #120571 üzenetére
Ma már meg sem találom facebookon az ősmontisok adok-veszek-et... Engem tiltott ki valamelyik pofátlan admin, vagy a csoporttal lett valami?
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz IMIIKE1998 #120607 üzenetére
Lehet megelőzött a híred. Ezen a linken érhető el, nézd meg
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #120606 üzenetére
Szerintem a kompatibilitással nem lesznek gondok,de kurtítani légtelenítés és szerszámok nélkül nem tudom fog-e menni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ro_bert17
őstag
válasz IMIIKE1998 #120609 üzenetére
Országúti,Trekking kerékpár és alkatrész-adok-veszek is zárt csoport lett. Szerintem ne vedd magadra.
-
chubby2o6
senior tag
válasz trialboj #120606 üzenetére
A régi féket muszáj leszedned, hozzáméred az újat, bejelölöd, felszereled. A féktestet is be kell állítani, és mikor minden kész, a méretre vágás kb. 10 perc. Ha ügyi vagy, nem lesz levegős, vagy csak egy nagyon picit. Fékkar vízszintesbe ( a légtelenítő csavar legyen a legmagasabban), csavar kiteker, kicsi pumpálás, kicsi olaj bele, megint pumpa, megint olaj. Ha már nem "nyeli el" pumpálás után, akkor jó. Még egy nagyon picit rátöltesz, csavar vissza, fékkart visszaállítod, és kész is vagy. Szerintem nem érdemes meghagyni a vezeték hosszát, beleakad vmibe, meg hogynézmánki. Előbb-utóbb úgyis meg kell csinálni, és tényleg nem egy nagy valami. Nekem az egész fékcserebere során a méretre vágás volt a leggyorsabb művelet, pedig akkor csináltam először, szal nagyon gyakorlatom sem volt benne.
-
Toobee
veterán
Megkövetem magam, mikor bosszankodtam a hihetetlen árkülönbség miatt (15 vs. 55 EUR). SRAM 1x11 hajtáshoz első lánctányér. GX BCD 94 érkezett, tévesen rendeltem. Nekem X01 BCD104 kellett volna. Sajnos a sornál is ilyen különbségek vannak. Ráadásul X01 lánckerékből nincs is 32 fognál kisebb, én meg ki akartam próbálni egy 30-as tányért, de az csak az alsóbb kategóriákhoz érhető el. Eddig hitegettem magam, próbáltam szugerálni, hogy gyenge szar vagyok, fáradt vagyok, nem tekerek annyit és fogy az erőm folyamatosan, de a tegnapi túrán azért rá kellett jönnöm, hogy ezt a GX sort (XG-1150) sokkal nehezebb megindítani, mint az előtte fent lévő X01-et (XG-1195). Ezeket nem mértem, mert nem volt kedvem letakarítani a régi soromat, de elhiszem a gyári adatokat: 395 gramm vs. 268 gramm. Sosem érdekelt, nem hajszoltam a tömeget, és szerintem egy 2x10, ne adj isten' 2x11-es rendszernél nincs is ekkora különbség, de a Sram-féle 1x11 nagyon durván ki van találva X01 szinten. Nem véletlen, hogy nem kapsz 32T-nél kisebb fogszámmal első fogaskereket. Ha megtartod egységes X01 rendszernek, akkor el lehet vele lenni normál edzettséggel is, de tegnap azért 1000 méter szintnél már nagyon éreztem, hogy kevés az erőm a 32T + 10-42 sorhoz. Az X01 sort könnyebb volt megindítani, hajtani. Most megy a matek, hogy mire fogjam a sorcserét A szezont már lezárom a mostani cuccokkal, de kell tag szerviz, középcsapágy csere (ezt mondjuk már megvettem, csak be kéne rakni), első + hátsó gumim is kuka. Itt is szeretnék rámenni egy kis súlycsökkentésre, pedig eddig nagyon amellett voltam, hogy beáldozom a tekerhetőséget és valami zúzós DH gumikat rakok majd fel, de egyre inkább úgy látom, hogy valami jó kis középút kellene nekem. 29er, 2,3-2,4 körül valami jól tekerhető, nagyon nagyon könnyű hátsó gumi. Elől nem punciskodok, szeretnék venni egy Minion DHF-et: 925 g, bár arra is gondoltam még, hogy utána kellene járni a gyári Speci guminak, amik iszonyat könnyűek a kategóriához mérten (első: Butcher Control: 810 g, hátsó: Purgatory Control: 765 g(!!!). Hátsó gumiban, ha könnyebbet vennék, akkor pl.: Maxxis Ikonnal akár 600 g-ig is le tudnék menni. Sajnos a sorcsere miatti súlytöbblet után rá kellett jönnöm, hogy még a kocabrinyósoknál is számít. Kérdés bírná-e a komolyabb lefeléket. Alapvetően az az irány jön be, felfelé tekerni csak szükséges rossz
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
dellfanboy
őstag
garazssopres soran elokerult az osregi mtb-m. az apro.bikemag/ra mar feltettem de zero megkereses jott, gondoltam feldobom FB-ra. Tudnatok 1-2 csoportot ajanlani?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #120605 üzenetére
A pedál tetején az a védő vagy mi az R550-től fémből van, illetve a 105-től a tengely csiszolt és az egész váz anyaga karbon. Szerintem jó lesz az az 550, ez tényleg csak egy pedál, legfeljebb később feljebb lépek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #120618 üzenetére
De simán lehet attól még használni, nekem is így van jelenleg .
-
trialboj
őstag
válasz zoli03 #120616 üzenetére
PFFF mekkora mocsok üzletpolitika már ez, mindenki az appletől tanulja a marketinget? 2015ös modell már nem kompatibilis a 2017-el, tehát muszáj új váltókart is vennem ha le akarom cserélni a riherongy fékeket? Ja persze vehetek rá külön bilincset, ha találok, meg ha pont van stockon, de még akkor is rondább lesz a kormány.
Az első adapter egy sima 180-203ra adapter, nem shimano, de a mérete megfelel a mostaninak.
szerk:
biztos vagy benne hogy nem jó rá? Most nézem a modernebb váltókart és az is ilyen I-Spec BOk, rántsa le róluk a medve a bőrt, van itt kompatibilitási maszlag rendesen.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #120621 üzenetére
Viszont ha esel és kifordul a kormány jobb ha hosszú, nem?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #120620 üzenetére
Rá van írva a váltókarodra a pontos típus, az alapján meg tudod nézni, milyen I-Spec-es. De I-Spec B-s cucc nem fog menni I-Spec II-vel. Nekem is ez volt a helyzet, a váltókarom I-Spec II-es, a Zee fék meg B-s, így vettem a váltókarra másik fedelet, ami I-Spec B-s, nem kellett az egész váltókart cserélni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #120622 üzenetére
Hát úgy gondoltam,hogy túl hosszú,tehát teljesen a fékkar ütközéséig a felső csőbe.Mondjuk,ha letörik a fékkarom és tovább fordul,akkor lehet pont jó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ro_bert17 #120611 üzenetére
De legalább válaszolna valamelyik bunkó... Szánalmas az egész, ilyen adminok mellett akar a franc ebben a csoportban lenni.
Ezt jól sejtem amúgy, hogy gyanúsan rossz állapotban van? vintage mtb
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #115425 üzenetére
Most fogyott el. 2000 km-re volt elég.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #120626 üzenetére
13". Miért akarsz ekkorát venni?
-
trialboj
őstag
válasz zoli03 #120624 üzenetére
Jaja, a videó amit linkeltem be is mutatja, és ő is szívatásnak tartja, főleg hogy a új verzión sem oldották meg hogy a váltókar csavarja hozzáférhető legyen ) nevetséges nép, majd a köv verzióban spec III fejlesztenek, mert a spec II semmivel sem jobb megoldás mint az én spec B-m.
(#120623) bunddog Ehhez pont nem jó, de kis keresés után láttam hogy több féle fékkar van, vagy már lehet csak volt, olyan típus is, ami I spec B re lett tervezve.
Itt rendesek és ki is emelték: Only mountable to I-Spec II! Not compatible to I-Spec A or I-Spec B!
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #120626 üzenetére
Oké, hogy azt mondtam, hogy lehetőleg valami kisebbet, mert rohadt nagyok szoktak lenni. De a 13" az még vintage montiból is amiből kicsit kisebb kell a 160 centis csajoknak való cucc.
-
robee19
tag
Kisfalumból most készül a kerékpárút Hajdúszoboszlóig. A minap felkerűlt már a fluoreszkáló felfestés is egy pár kilométeres szakaszon. Az aszfalt még igencsak szűz, marha jó érzés volt egy gyors kört tekerni így koraeste, hogy nem kellett forgalomra számítani sehonnan.
-
6030D
Ármester
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #120637 üzenetére
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #120638 üzenetére
Az a véleményem, hogy olyan kicsi a kép felbontása, hogy semmit sem látni belőle. Amúgy nem jött be az országúti? Vagy miért keresel most MTB-t?
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #120640 üzenetére
Attól, hogy vintage monti, nem magától értetődő, hogy nem kell rá költeni. Ugyanúgy lehet szar állapotban, ha évekig karbantartás nélkül használták.
-
emiki6
veterán
válasz IMIIKE1998 #120640 üzenetére
És miért monti? Miért vintage? Miért nem más?
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
ivana
Ármester
válasz emiki6 #120642 üzenetére
Olcsón közlekedni kb. két alternatíva van tanyabike vagy vintage monti, a vintage trekking még jó lenne, de az kb. 3-szor annyiba fáj mint egy monti miközbe szinte biztosan szarabb a váza, mint egy épkézláb montinak.
IMIIKE1998 Innen is látszik, hogy ez valami lemezpapucsos szemét, a kategóriában csak kovácsolt ejtőpapucsost érdemes nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #120635 üzenetére
...és még milyen puccos,2 síkban is állít6ó!
(#120640) IMIIKE1998...még nem mutattad meg hogyan áll a Vanguard nyereg bringádon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz trialboj #120649 üzenetére
Jáj...
Idén leadtam szervízbe a bringát, csinálják meg a tavaszi akármiket rajta.
Visszakaptam, három napig boldogan használtam, majd kicsinált az allergia.
Hónapok múlva vettem elő, azóta minden út alatt legalább egyszer olyat reccsen, mintha ketté akarna szakadni
Nem jöttem rá, hogy melyik részéből jön a hang, de néha a pedálban is érzem(igen, szerintem már írtam )
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen