- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz trialboj #127010 üzenetére
Nézőpont kérdése, mondhatnám hogy a Diablo VT is többször annyi mint egy Swift Sport, pedig az élmény sem kétszer akkora. Tehát inkább súlyozva nézem a dolgokat, adott kategóriát, nem keverve egy másikkal. Egy könnyebb, rugalmasabb géppel nagyobb távot tudok megtenni, úgy hogy nem fáradok el annyira, ráadásul az utazási komfort sem mindegy. Az hogy nehéz géppel jobban fejlődök, meg furcsa érv. Ha kiszállok az autóból, és tolom, akkor is fejlődök, mégsem tologatják az emberek az autóikat. Szerintem egy 12kg-tól nehezebb merev XC gépnél megfontolandó hogy érdemes rá költeni, súlyfaragás miatt. Persze nem kell Gustav Gullholm példáját követni, mert 6,22kg még nekem is meredek. De egy 9,5-10,5kg üres tömeg simán használható, és még nem is erősen ráfizetős kategória.
Jah, Scott Scale RC 900 SL - 6,22kg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen