- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz b4zsi- #126200 üzenetére
Igen, makulátlan állapotban . Kis szerencsével szerintem ki lehet fogni 30k-ért 810-et, Touring-ot, vagy Touring Plus-t, ha kell a navigáció, bár a sima Touring-ban nincs barometrikus magasságmérés és ANT+ szenzorokat sem tud kezelni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126199 üzenetére
Ez is ipari csapágy, becsületes 689-es méret. Teljesen csereszabatosak, a régi görgőimben ugyanilyen méretű acél porvédősök vannak, csak a koszorú kivitele más egy kicsit.
Kenőanyagot csak akkor tesznek a csapágyba, ha porvédős vagy tömített kivitel ( Z vagy RS ).
A nyitott acélcsapágyak szintén zsír nélkül kerülnek forgalomba. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #126194 üzenetére
Édesek,de...mi tandemen valószínűleg megölnénk egymást a zasszonnyal egy hosszabb túrán.
#126198) Lacerta ...juj,de szép kék,mindjárt elcsábulok.Viccvót!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz pittlaren #126104 üzenetére
& zoli03: Osprey Syncro 15-ből látom két méret van, S/M és M/L, előbbi 13L, utóbbi 15L. Vajon csak ennyi a különbség? A pántok mérete megegyezik? Ti melyiket vettétek?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126203 üzenetére
Ki mondta, hogy nem tömített?
A két távtartó egyben porvédő szerepet is betölt!Az ipari csapággyártás nem a bicajosokról szól. Ezek szabvány termékek, mindenki olyat vesz, ami neki kell.
A ZZ és RS csapágyak úgy jönnek le a gyártósorról, hogy élettartamra vannak zsírozva. Muszáj, mert a user nem tudja maga zsírozni, szét kellene hozzá szednie, és ő nem azért vett karbantartásmentes csapágyat, hogy ezzel molyoljon. Azonkívül, mivel tömítettek, biztonságban van bennük a kenőanyag is. Nem szennyeződik, nem folyik ki. User megveszi, beépíti, örül, ha tönkremegy, szomorú, cseréli.
A tömítetlen csapágyakat advanced usereknek gyártják. Pl. olajkenéshez, vagy ahol lehet / kell rendszeresen újrazsírozni. Gyárilag csak konzerváló anyaggal eresztik be, hogy ne korrodáljon ( ha szükséges ). Mivel nincs, ami megtartja a kenőanyagot benne, és ugye nem tudni, a user mivel akarja majd kenni, ezért nincs is értelme megkenni.
Ha én versenybicajjal járnék, kizárólag aszfalton, és még veszteségfóbiám is volna, akkor ez a görgő tök jó lenne nekem úgy, hogy mondjuk minden 2-300 km után engednék be pár csepp olajat a porvédő résén. De azt is csak azért, hogy az esetleg bejutott port kidolgozza magából a csapágy, mert amúgy kenés nélkül is tök jól ellenne. A kerámiának ez nagy előnye, hogy minimális kenést igényel, vagy bizonyos esetekben még azt sem.
Rakhatott volna bele a kis kínai tömített kerámiacsapágyat is, de azok még ritkák és drágák is. Így meg eldöntheted, hogy inkább a hatásfok számít ( olajozod / szárazon használod ), vagy karbantartásmentesnek akarod ( zsírzás ).
Tömített acélcsapágynál nincs ilyen választásod. -
Massmurderer
őstag
-
etrop01
tag
Ilyen pedállal van valakinek hosszabb távú tapasztalata? Úgy értem, hogy mondjuk egy fél napot milyen lehet tekerni vele, nem nyomhatja nagyon a talpat a vékony felület miatt?
Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #126214 üzenetére
Ja, itt rossz véleményt olvastam róla, ezért a BBB kiesett. Marad a Jagwire meg a Swisstop, de utóbbinak úgy érzem túl magas az ára ahhoz képest, hogy egy viszonylag gyorsan kopó apró alkatrész.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126209 üzenetére
Én is ezt kérdeztem itt a legelején, hogy vajon fog-e?
Ahogy mondtam, nincs nagyobb játéka, mint a gyári Shimano siklócsapágyasoknak.
Amúgy szét van borítva a gép, a görgőcsere csak nagyon pici mozzanata volt a szezonra való felkészülésnek. Nagyon remélem, hogy kikeletre kész leszek, és akkor tudok referálni.@Massmurderer:
Így van. Sőt, még ígyebb, bár vannak árnyalatok. A nagy hozzáadott értékű folyamatokat pl. igyekeznek megtartani a nyugati cégek, és egyelőre megy is nekik. Ezen a szinten is jelen vannak a kínaiak, de árban nem versenyképesek. Minőségben viszont már hozzák ugyanazt a szintet.
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #126214 üzenetére
Ha a betét kopik akkor nem a felni kopik
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #126217 üzenetére
Tárcsa
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz zoli03 #126221 üzenetére
Nekem valszeg nincs szükségem rá és kisember vagyok, így lehet jobban mutatna a hátamon a kisebb hátizsák... már ha a magassága is kisebb. A 10-es mondjuk már túl picinek tűnik.
pittlaren: Hm, az nem valami régebbi modell? Az új 45 cm magas M/L méretben és a vállheveder nem hálós végig... illetve új a frászt, amit linkeltem az is régi modell már, a legújabb szériából már csak 5-ös, 12-es és 20-as van, 15-ös nincs.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
beleriand72
tag
válasz pittlaren #126224 üzenetére
[link]
Erről a Deuterről mi a véleményetek, kedvet kaptam én is hátizsákra vadászni.MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
jjeahh
nagyúr
válasz beleriand72 #126225 üzenetére
Eddig én is ezt nézegettem, viszont valamelyik tesztben olvastam, hogy a derekánál a szivacsozás hosszú távon kényelmetlen, meg az Osprey sisakrögzítő megoldása jobban tetszik... Esetleg még ránézhetsz erre is, szintén hálós elvileg jól szellőző hátizsák.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Nem tudom hogy ez valóban a Tour de France ról készült, de az biztos, hogy aki akkortájt bringával versenyzni akart, az sokkal elkötelezettebb kellett legyen mint manapság. Bmeg üvegpalackot visz a derekán, nem is egyet.
--
Továbbra is cobranco videókat nézek meló közben, és egyre sűrűbben jön elő, hogy megállnak féket hűteni, meg ráolvadt a fékbetét a felnire. Én is mennék idén majd kicsit komolyabb hegyvidékre, és az érdekelne hogy ott mi lesz a fékeimmel? slx m7000 gyári fékpofa / slx ice tech tárcsa 200/180
Emlékszem hogy volt már róla szó, de nem olvastam végig mert akkor nem érintett, azt mondtátok, hogy a tárcsa rosszabb ilyenkor mint a felni, mert kicsi, és nincs hova elvezesse a hőt, sokkal hamarabb forrósodik.
Ebből kiindulva a gyantás fékpofa egyből felejtős hosszabb leejtőkön? A full fémes, még vállalható? Ezt vajon hogy lehet kiszámolni, mikortól kell váltani gyantásról?
Néhány kmes ereszkedéssel szét lehet koptatni v elégetni a fékpofát, és onnantól nincs fékerő?[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
-
Mezga Aladár
veterán
válasz jjeahh #126226 üzenetére
Én ezt használom. Igazából eddig csak az őszi szezonban izzadtam meg ha rajtam volt.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #126228 üzenetére
Az a stucni sem volt olcsó . Meg azok az apró bizb*szok is kb. 10 eurók, én az ilyen szelepsapkákat 75 centért vettem 5 darabos csomagban, fillérb*szó vagyok na .
Mezga Aladár: ezek szerint annyira nem vagy izzadós. Sajnos rólam ömlik a víz hátizsák nélkül is, szal muszáj olyant vennem, ami a lehető legjobban szellőzik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #126227 üzenetére
A sör a legjobb izó! Tudom, ez nem sör, de erre van gyárilag ráírva..
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pittlaren
csendes tag
válasz beleriand72 #126225 üzenetére
Tesztekben jókat írnak erről is, de nekem jobban bejön az Osprey-féle fémkeretes megoldás, mint ezen az vastag szivacsozás a derék, illetve vállrészen. Hosszútávon nem tudom elképzelni, hogy ott ne izzadjon alá a delikvens.
Nyilván, a legjobb, ha egyáltalán nincs szükség hátitatyóra, ám ha kell, szerintem sokat dob a komforton egy viszonylag jól szellőző zsák.
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #126228 üzenetére
Annak a stucninak van ára, a városi biciklim került kb annyiba .
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #126233 üzenetére
Az ez? Nem ismerem, de jó lehet.
Salz-on adnak sört a frissítőkön, meg állítólag 2-3 éve a Duna maratonon is volt Dobogókőnél kis Heineken a frissítőn, de jól eldughatták, mert nem láttam. Most már nem legyen, mert nem állok meg... Viszont Szilváson van utána korlátlan csapolt sör a versenyzőknek, az is megteszi. Főleg, hogy 100 m a szállás.Runner_fxr: Slapper tape-et használtál már? Tényleg olyan jól tapad?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
úgy tudom, taposópedálból még mindig etalonnak számít a Saint, és annak a közepén is van tüske, amit én nagyon (na jó, kicsit) hiányolok a mostani taposómról is, és valamiért ritkán tesznek oda.. ezért figyeltem fel rá, hogy alis forrásból is van, ami könnyű, van középen tüske, de mivel nem próbáltam, gőzöm sincs, jó-e:
egyik
másik[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #126241 üzenetére
Az ujat nem lattam, a regibol vettem egyet, amikor learaztak. Gondolom kifuto volt. DH -ra van, azert nem foglalkoztak a tomegevel sem.
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #126230 üzenetére
Ez már csak az én hülyeségem, hogy szeretek mindent megbízható forrásból rendelni, bár nem mintha egy szelepsapkán sok múlna. De most nem fogok Kínából 1 hónapot várni 2db szelepsapkára. Ezen már nem múlt semmi.
Ja a stucni nem volt olcsó, de az a probléma, hogy nem találtam olcsóbban olyat ami nekem kellett volna. 35mm-es kormány befogó, 50 vagy 55mm hossz és kék eloxált szín. Ezek voltak a kritériumok, gyakorlatilag csak a prémium kategóriás termékekből volt választék.zoli03: Tudom, szívtam is a fogam az ára miatt, de elhatároztam, hogy kék kiegészítőkkel fogom a szürke-fekete bringát átépíteni, hogy valami színt vigyek bele.
És azért ez baromi jól néz ki szerintem.
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]6030D: Igen használtam már, az előző bringámon [kép], a láncvilla belső részét, és a nyeregvázcsövet ragasztgattam vele, nagyon jól tapad, csak az a lényeg, hogy zsírtalanítsd a felületet és ha egyszer odaragasztottad akkor ne nyúlj hozzá.
ZolkoW: Jól tapad a Saint pedál, kellemes méretű a felülete és megfelelően élesek a szegecsek is. Viszont a kónuszos csapágyazása nem a legjobb és nagyon hamar romlik az esztétikai állapota ha odavered párszor. Miután megvettem, nagyon hamar kellett állítanom a kónuszon és nem is tudtam tökéletesre beállítani, az egyik fele pont jó volt, szépen forgott és nem kottyant, de a másik fele kotyogásmentesen kicsit szorult, tehát itt kellett hagynom egy kis kottyanást, persze ezt használat közben nem érezted. Összességében szerettem, de azért etalonnak nem nevezném. Mindenképpen maradnék az ipari csapágyasnál.
És lehetőleg valami olyan típust nézz ami a teszteken jól szerepelt, kép alapján nehéz jót pedált venni.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Ezzel a bringával tényleg tekernek aszfalton? Mi a fene az a fekete elem, a nyeregcső mögött?
Egy komolyabb oldalszél bevág a bokorba, oldalról nagyon nem aero. A felsőcső tetején is van valami, ez egy ebike akar lenni?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #126235 üzenetére
Úriemberek itala?! Ezt így kell inni?
(#126243) Runner_fxr...a Saintről szinte ugyanazt tudnám mondani,talán a "ha odaütöd csúnya lesz" résszel nem értek egyet,enyém tiszta patinás kinézetű.
(#126244) trialboj...hát én leragadtam annál a betétnél. ...az a betétes nadrágon át is kirajzolódó camel toe visz mindent!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Runner...Ez még mindig nem csúnya,talán ez a legnagyobb előnye a kompozittal szemben,amely ocsmányul kopik,sérül.A másik meg,hogy bár én is pont azt tapasztaltam amit írtál,most,hogy van egy új Stamp3 a polcon,a Saint nem akarja megadni magát,amióta agyonzsíroztam,úgy műxik,hogy egyelőre kifogásom sem lehet.
(#126249) jjeahh...én ezt ajánlom,nekem nagyon bevált!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
No, kosár bekészítve... agyalok még valamire van-e szükségem. + Jön egy pulzusmérő is ebay-ről. Még kipróbálnék valami olcsó 5L körüli nyeregtáskát, de nem volt türelmem keresgélni... esetleg valami tipp?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #126248 üzenetére
Irigylem az akaraterőd. Ott van dobozban az új, szebb, jobb, finomabb, megnyerőbb, szűkebb ( ) pedál és te még mindig a régit nyúzod. Már rég az aprón lenne, bár nem vagyunk egyformák.
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 10
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Politika
- Linux felhasználók OFF topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen