- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #125593 üzenetére
Maxxis Aggressor esetleg? Szerintem a rekonnál jóval agresszívabb mintázatú, kb egy kaliberűnek tűnik a Nobbyval. Continentalból a Mountain King széria lenne nyerő neked szerintem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...mikor a lánc megnyúlik a legkisebben (és a legtöbbet használtakon) érzed a legjobban,hisz azon kapaszkodik legkevésbé,illetve tűrődik meg a leginkább a lánc.Elől körfűrészre kopva sem nagyon ugrik,ott sok fogban kapaszkodik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RWD
tag
válasz Hasaggymeg #125599 üzenetére
Köszi a megerősítést, ebből kiindulva egyre inkább lánc gyanú.
Hang (és érzés) alapján erőteljes lánc/lánckerék egymáson csattanásnak tűnik. A racsnit levegőben hajtva hallgattam, egyik irányban sincs rossz hangja. -
emiki6
veterán
válasz -=RelakS=- #125600 üzenetére
Én idén játszom ezt...
ZolkoW: mennyi idő rögzíteni a bringát a görgőkeretbe?
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #125602 üzenetére
Most a rekon tavasztó őszig jó lesz (remélem), a nobby meg mivel hóban nem kopik, valszeg sokáig fog tartani, így egy ideig a gumi téma letudva. De ha ezek elkopnak vagy valami kivágja őket, akkor száraz időkre 510 grammos Rocket Ron-t veszek... télre meg nem tom, talán ice spikert, annak nincs alternatívája. Ilyen élőben általam sosem látott maxxis-t nem mernék berendelni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RWD
tag
Láncból milyen márka ajánlott (7seb)? Sunrace szintén? Jó ár érték jelige, évi max 3.000-4.000 km használat.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
Egy gyors kérdés: Shimano M960 XTR hátsó váltóról van valakinek véleménye? 9 sebességes Deore karral működne szerintetek?
-
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125613 üzenetére
Elvileg igen. Az a baj sok infót nem találtam erről az XTR típusról, viszont elég jó áron van egy, nekem meg pont kéne valami "olcsóbb" váltó a másodlagos bringámra.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz pikszel #125572 üzenetére
ez már kapott mondjuk eleget.. konkrét ütésre,ilyesmire ugyan nem emlékszem, de ez kb a harmadig bringa,amin van, és ezen sem először és a görgői olyan szinten össze-vissza futnak, meg lötyögnek, hogy én nem is értem, hogy vált egyáltalán. ami azt ileti, gondolkodik is egy kicsit,de azért eltalálja a fokozatot így gyorsbeállítás után..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
Gödöllői lidiben nincs, szadaiból hozom talán az utolsó előttit. Tiétek is randán lecelluxozott dobozban volt?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
deny330
aktív tag
Up: közbe szembe jött velem más hirdetés is. Szóval a következő a lehetőség:
Van 3 fajta XT váltó, M786, M780, M781. Ezek mellé nekem lenne egy M530-as Deore váltókarom. A rendszer alapból 1x9-es lenne, de: problémát jelentene szerintetek az, hogy a váltó 10 sebességet tud, míg a váltókar és a koszorú csak 9-et? -
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #125613 üzenetére
és (#125618) deny330:
sajnos egyáltalán nem biztos, hogy pontosan fog működni, hiába mindkettő 9 senességes. volt (van) olyan 10 sebességes hátsó váltóm, ami csak a saját típusú váltókarjával működik igazán jól. (Tiagra 4700)
igaz, ez outi cucc, de attól ilyen 'anomáliák' még előfordulhatnak mtb alkatrészek között, a tényleges sebességfokozatok számánál sokkal fontosab az adott váltó/váltókar bovdenhúzása.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #125618 üzenetére
Tudtommal a lefele kompatibilitás no problemo,a pöcögtető szabályozza a bovdenhúzást,a váltó csak végrehajtja.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ß3NC33
tag
válasz -=RelakS=- #125617 üzenetére
Igen, ez nekem is feltűnt. Azthittem már kinyitotta valaki, de benne volt minden szépen rendezetten.
Most végeztem a próbával.. jó fél órát tekertem rajta, érdekes volt, de rosszabbra számítottam bár az idő az lassan telt -
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz -=RelakS=- #125623 üzenetére
Az enyém is le volt ragasztva. Szerintem csak azért csinálták, hogy ne pakolják ki a dobozokat. Azt utálom a legjobban amikor minden szét van pakolva a kosárban, a dobozok kibontva, a fele tartalma hiányzik.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125621 üzenetére
Hm, így akkor lehet beszélek az eladóval holnap, és megveszem tőle az egyik XT váltót. Majd meglesem mi a különbség a három típus között. Köszönöm a segítséget!
(#125619) rétisün: Az a baj ezt így nem fogom tudni, de igazából ha bukom a Deore kart, azt még később fel tudom használni máshoz esetleg. Inkább az XT váltóhoz vennék egy drágább kart, mint sem ezzel vacakoljak, hogy eladom, és kipróbálok mást. Bár ez így eléggé kelekótya lesz, hogy 9-es sor, 9-es váltókar és 10-es váltó. Mindenesetre ha működik, akkor nekem nincsen vele bajom.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #125585 üzenetére
Kezdjük ott a dolgot, hogy tudtommal amúgy sem bírja a hátad az országútit meg egyáltalán miért akarod városban használni, amikor nem oda való. Így már kár is beszélni róla, melyik a kényelmesebb. Nekem van országútim meg össztelós montim is. Tény, hogy sokkal jobb jó minőségű úton tekerni az országútival, de csak 1-2 olyan út van a környéken, ami tényleg kényelmetlen vele (azokat meg könnyen kikerülöm). Ja és életveszélyben, sőt veszélyben sem érzem magam az utakon. Nagyon ritka, hogy valaki közel menne el hozzám, és még akkor is kijjebb tudok húzódni.
Szóval ez szerintem csak nagyon gyenge kifogás és hárítás, hogy kényelmetlen meg veszélyes a magyar utakon országútival tekerni. Már jópárszor olvastam ezt a véleményt, de főleg olyanoktól, akiknek nincs országútijuk, vagy maximum csak kipróbálták. -
IMIIKE1998
őstag
válasz zoli03 #125627 üzenetére
Nem tudom, merre laksz, én itt sajna ezt tapasztalom. Tavaly fél szezont mentem outival, majd napi rendszerességgel és a végére totál elegem lett belőle a fenti okok miatt. Nyilván ez az én véleményem, lehet, hogy csak én esem túlzásokba. De egyre inkább azt érzem, a monti az, ami a legjobban kielégíti az igényeimet. Nincs patentpedálom sem, de nem is tervezek venni, outi meg azzal lenne az igazi. Az mtb sokkal "egyszerűbb", nem kell hozzá mindig beöltözni, kényelmes, mindenhol elmegy, olcsóbbak hozzá az alkatrészek.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zsohi #125626 üzenetére
Kéne egy fekete teló rá, de így sem rossz, még mindíg tetszik ez a gép, élvezkedni elfogadnám .
Amúgy sosem értem amikor ilyen makulátlan állapotú tiszta montikról raktok fel képeket, olyan mintha sosem használtad volna . Ha terepen vereti az ember, a nyereg előbb utóbb kifényesedik, a hajtókart felütöd, összevissza karcolódik, a váz alja szintén stb, szal messziről látszik a terepezés nyoma. Bár gondolom pár alkatrészt cseréltél rajta és el akarod majd adni, azért ilyen patent.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #125629 üzenetére
Mindig azt írod, a városban körözöl. Országútival is ezt csináltad? Miért kéne beöltözni az országútihoz?
"Az mtb sokkal "egyszerűbb", nem kell hozzá mindig beöltözni, kényelmes, mindenhol elmegy, olcsóbbak hozzá az alkatrészek."
Hát pedig egy országúti egyszerűbb, mert nincs benne teleszkóp, általában hidraulikus tárcsafék sem. Ugyanúgy nincs hátsó rugóstag, utállítós nyeregcső, stb.
Beöltözni sem kell. Én sokszor csak betétes gatyát veszek, vagy ha csak 1 órás körre megyek, még azt sem mindig.
Nekem a kényelemmel sem volt gondom. Ott a koskormány, millió fogási lehetőséggel, ami a montin nemigazán van.
Az országúti is mindenhol elmegy, ahova szánták. Városban is átmegyek vele a padkákon, amíg ki nem érek az aszfaltos országútra.
Az alkatrész sem drágább hozzá, mint egy hasonló kategóriás MTB-hez.Szerintem az a baj, hogy nem a megfelelő körülmények között használtad (városban), nem megfelelő méretű/nem állítottad be jól/nem bírja a tested.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz zoli03 #125632 üzenetére
Országútihoz méltó aszfalton használtam, csak ritkán mentem vele városban. Mtb-re van, hogy utcai ruhában pattanok rá egy rövidebb tekerésre. Rugós villás mtb városon teljesen oké és nem kell cserébe állítgatni. Nem tudom, de nekem outin(ugyanazzal a nyereggel) állandóan fájt az alfelem, nyomta, mtb-n ehhez képest kényelmes volt sima futónadrágban. Ahhoz képest elég hajlékony vagyok, de egy endurance outi is kínpad nekem fél óra után. :/
[ Szerkesztve ]
-
Ákkk
addikt
válasz deny330 #125618 üzenetére
Amúgy nekem az alu vázas bringámon 3x10 van 780 hajtókar 781 első átdobó és 786 hátsó váltó ami anyival más mint az általad felsoroltak hogy rögziteni lehet a váltót hogy a lánc kevésbé csapkodjon terepen ezt az összeállítást tudom ajánlani én jobban bírom mint az 1x12-t ami másik bringán van.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #125628 üzenetére
Ez még nem az, csak ilyen volt régen. Miután leváltottam nem sikerült eladni a vázat és mivel elég sok minden kallódik a műhelyben, így gondoltam összerakom újra.
Egyenlőre még elég rokkant, de csak azért mert olyan apróságok hiányoznak, mint a felső kormánycsapágy, küllők, lánc, stb...
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #125634 üzenetére
"Ahhoz képest elég hajlékony vagyok, de egy endurance outi is kínpad nekem fél óra után. :/"
Akkor már el is árultad, miért nem szereted az országútikat . Nekem inkább a hagyományos geometriás van, pár óra után azért én is szoktam érezni a nyakam .
-
deny330
aktív tag
Én az első váltót kapásból lespóroltam, most nem fejteném ki mért. Lényeg, hogy én nem érzem szükségét.
Hajtókar az van, havertól átvettem egy ilyet a hozzávaló monoblokkal együtt: [link].
Az a baj a 10-es váltóval, hogy a sor amire kellene, az menetes és 9 sebességes. Menetes 10-es sort nem igen találtam, legalábbis vállalható áron egy darabot se. Ezért volt eredetileg tervben az 1x9, de közben találtam 10-es XT váltókat, utána viszont kaptam tőletek az infót, hogy az nem feltétlen fog jól muzsikálni. A 9-es karral a fiókban így pedig akkor már biztos volt, hogy az felejtős.(#125636) Zsohi: Nem tudom mennyire probléma itt árat kérdezni, de ha nem titok, mennyiért hirdetted csak a vázat?
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #125639 üzenetére
A fél óra nagyon kevés. Ott valami beállítás/méretproblémának kell lennie, mert egy átlagos, bicikliző ember biztos, hogy kibír fél órát egy országútin különösebb gond nélkül. Amúgy az elején én sem bírtam, nekem a felkarom volt kevés egy időt után, pedig a hétköznapi életben egyáltalán nem éreztem magam gyengének. 1-2 hónap után már hozzászoktam, utána nem volt gond vele, pedig nem vettem észre, hogy erősebb lettem volna .
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #125630 üzenetére
Azon a képen még nulla kilométeres. A másik képen a gyenge képminőség ellenére is látszódik jó néhány festékleverődés, rengeteget élvezkedtem ezen a vason. A legjobb gépem volt amin valaha ültem, csak hát valami elkapott és váltottam 27,5+-ra...
(#125638) deny330: 150 kanadai dollár körül akartam eladni, de csak nevetséges ajánlatok jöttek érte.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #125642 üzenetére
Én beállítottam nagyjából úgy a nyerget, hogy vízszintes hajtókar állásnál függőleges vonalban legyen térdkalácsom és a pedáltengely. Azóta így mentem többezer km-t. Nem mondom, hogy mindig kényelmes a kezemnek, de olyankor fogást váltok, aztán minden oké lesz (plusz így a hátam, a nyakam és a derekam is máshogy terhelődik, szóval sehol sem fáradok annyira).
De amúgy országútira keskenyebb nyerget ajánlanak, mint montira. Én országútin 135 mm-est használok, montin meg 5-10 mm-rel nagyobbat. -
IMIIKE1998
őstag
-
cdl
senior tag
válasz IMIIKE1998 #125645 üzenetére
Ugyan már, ötven voltam, hogy elkezdtem.
Bár nagy távokra nincs időm, de 3-4 órára nagyon kényelmes számomra. -
deny330
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #125647 üzenetére
Ha nyújtasz és sportolsz rendszeresen, akkor szerintem nem lehetetlen.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #125647 üzenetére
De ez biztos a hajlékonyságon múlik? Nem lehet, hogy a törzsizomzatod gyenge? Én se országútiztam 15 éves korom előtt, hajlékony se vagyok, mégis elvagyok simán az országútin.
-
kacsyx
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #125645 üzenetére
31 évesen kezdtem koskormánnyal. Annyira megszoktam, hogy a cross-trekking egyenes kormányát megfogni is fura, pedig korábban kényelmes volt az a bringa is.
Mondjuk én tanyasi gyerek vagyok, ami van azt használom és nem nyavajgok. Például a szanaszét kátyúsodott lajosmizsei úton is simán tekerek egy rossz szó nélkül. Van kormány a bringán, ki lehet kerülni azt a fránya kátyút. Beöltözni sem kell jobban, mint montira, ha meg hideg van, kamásli meg a többi mindkettőre kell. Nálad azt érzem, hogy a kifogások valahogy mindig előrébb kerülnek, minthogy fogd a bringát és tekerd.
Ha ennyire nem megy a geometria beállítása, akkor miért nem kérsz segítséget egy hozzáértőtől? Bármelyik boltban segítenek. De szerintem ha út közben leintesz egy bringást, ő is segít.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest