- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
b4zsi-
őstag
válasz IMIIKE1998 #125948 üzenetére
Nem volt országúti kerékpárom. Előtte egy 130 000 Ft-os Montana 27 sebességes, lockolos teleszkóp, cross trekkinget hajtottam. Rájöttem, hogy ezen az árszinten nem sokat tesz hozzá a teleszkóp, így keresgettem fitness biciklik között. Használtan vettem a Cube-ot , 105 hajtás, hátsó váltó, Avid V-fék, tiagra váltókar. Én nagyon elégedett vagyok vele. Én mentem azzal a gumival földúton, murván, ami jött.
Azért a külső is inkább a trekkinghez áll közelebb, mint az országútihoz, mert 35 széles. Azért az már más biztonságot szerintem, mint egy 23 széles sima gumi. -
kacsyx
aktív tag
Nekem a gravelen most Schwalbe G-One Allround van, 35 mm-es.
Két napja a tükörjégen már kevés volt, de havas-latyakos úton nem volt gond vele. Esőben csak párszor tekertem vele, nem éreztem csúszósnak. Száraz aszfalton, földúton szuper. Kb. ezer km lehet benne most (lusta voltam eddig átszerelni a km órát), de még mindig bütykös, nem látszik kopás. Ilyenkor a Smart Sam azért már nem tűnt újnak, de az is nagyon jó mindenes külső. -
jjeahh
nagyúr
válasz kacsyx #125954 üzenetére
Smart Sam nekem is kedvencem eddig, csak az a 810 grammos súly 29x2.25 méretben... durva . Az a vicces, hogy a hajtogatós még nehezebb, 890 gramm, az már egy súlyban van az Ice Spiker szegecses gumival . Egy rosszul megválaszott belsővel már kb. 1kg plusz súly mondjuk ehhez képest.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tag
válasz freelanced #125928 üzenetére
A Magyar Kerékpárosklubnak szoktak lenni, régebben voltak bebiciklizés néven futó rendezvényei, ahol egy túravezető megmutatja, elmagyarázza a bringás közlekedést egy kisebb túrán. Nem voltam ilyenen csak olvastam róla.
Az én tapasztalatom az, hogy kerékpárral érdemes lehet más útvonalakat választani, mint autóval. Minimális többlet menetidővel lehet, hogy egy sokkal komfortosabb útvonalat választasz és kevésbbé unja meg az ember.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
ZolkoW
őstag
Így még nem jön át, mennyire vadul néz ki élőben, mármint egyelőre még nem a jó értelemben
Holnap-holnapután érkeznek a használt fékkarok, aztán meglátjuk. Még így használt cuccokból építkezve is benne lesz vagy 15-be a kormányváltás, új bandázst beleszámolva, de már mindegy, addig úgysem nyugodtam volna, míg ki nem próbálom.
Nem csak nektek jutott eszetekbe, hogy ezekkel a méretekkel lehet-e majd egyáltalán kormányozni (65-ös stucni..), de....görgőn nem sokat lesz rá szükség, ha odakint meg nem lesz jó, hát visszakerül az egyenes kormány.
A másik, amire biztos szintén gondoltatok, hogy hol lesz a váltókar... ugyanis fékváltókart nem szerettem volna, maradok az 1x rendszernél úgyis, meg ez az egész túl kísérleti. Nos, valami barkácsolós megoldással felrögzítem majd a jelenlegi pöcögtetős kart, most ez szintén másodlagos, egyébként a kormány tövében lévő megoldással szerintem ki is egyeznék. A furat felbővítése, vagy külön konzol is játszik, esetleg csak túlméretes bilincs a gyári (egybeöntött) helyére.Már indíthatnék egy rovatot "mit nem vettem ma" címmel:
Ma nem vettem Costelo márkájú kínai karbon villát például. Licitáltam, de ennél a szintnél feladtam, ez szállítással lett volna Angliából annyi, mint ugyanez Kínából ÁFA kiszabása előtt újonnan. Mindig hezitálok, hogy kínai karbon jó lehet-e, szerintem nagy az esélye, hogy igen, és csábító az ár, meg arányában nagyon kevés a törött karbon cuccokról készült kép a neten
De most inkább hajlok a nevesebb márkák felé, még ha drágább is, gondolom ott kevésbé kell aggódnom. Amiket olvastam, az alapján pont a szokásos: a kínaiak közül is nagyon kevéssel van komoly gond, kicsi gond meg elég sokkal, tehát alap, hogy picit pontatlan a fékrögzítés, picit nehezen megy rá a nyakára a csapágypálya, picit elengedte a ragasztás az átütőtengely perselyét, de ennél komolyabbak ritkán vannak.
(a képen látható Exotic épp félúton van, biztos Kínában gyártják, de Angoloktól jön, ott mondjuk nem találkoztam efféle pontatlansággal)szerk.: Niner villák, főleg régiek (egyenes fejcső, QR) elég gyakran vannak ebayen, de főleg USÁból, és utálok a vámolással foglalkozni, de az még szintén egy jó köztes megoldás lehet.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
kacsyx
aktív tag
válasz cyanide #125956 üzenetére
Láttad a Kerékpárosklub milyen statisztikákat hozott ki a bringalámpa használatáról?
Az ilyen nyilvánvaló hazugságaik miatt nem nagyon tudom őket komolyan venni. Sajnos a valóság valahol 20-25% között lehet itt az egyik vidéki megyeszékhelyen. -
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #125958 üzenetére
Arra elfelejtettem kitérni, bár nem azért, hogy magyarázkodjak, mert szinte biztos így is ki lesz próbálva
A legfőbb ok, amiért NN van az első keréken, az az, hogy ez volt rajta előtte is. Nem mellesleg így csak fél centit lejt előre keréktámasz nélkül is. (egyébként a másik görgőben, amit majd valszeg visszakapok ehelyett, kb pont vízszintes)#125959) kacsyx : nagyon egyszerű a magyarázat, a többi ~6000 -kivilágítatlan- biciklist észre sem vették ;-)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125929 üzenetére
Hát ma megmérettettem és kevésnek találtattam. ...15+cm alig letaposott hó kifogott a részkinggen is és rajtam is.Belecsaptam a lecsóba és ez lett: ~17 km táv,majdnem másfél óra alatt,valami bődületes 11,5km/h átlaggal. Már a kerékpáron maradni is megerőltető volt,gyakran ki kellett zárjam a telót,hogy egy-egy kényszermegállás után újra el tudjak indulni felfele ott,ahol szárazban kéz nélkül feltekerek.
A nyomvályún túl nem volt élet.
b4zsi...nem csak a minta számít,az összetétel legalább olyan fontos.Kojak ide,vagy oda meglehet minta nélkül is jobban tapad sok recésebb vetélytársánál.
xXxian...van pár ajánlott webáruház az összefoglalóban is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tag
válasz kacsyx #125959 üzenetére
Én ezt nem venném a nyilvánvaló hazugságok közé, inkább jól jött egy fals statisztika hogy jobb fényben tűntessék fel a kerékpárosokat. 26 biciklis / helyszín nem hiszem, hogy annyira mérvadó lenne.
A kerékpárosok megítélésével kapcsolatban mindig a szabálytalankodást hozzák fel, gondolom ezen akarnának javítani.Csak ha itt a statisztika, hogy 10 % nem világít közben az úton már a 2-3 jött szembe, akkor egy ilyen statisztika inkább ront.
Annyi hiányosan világító vagy ködlámpás autót is látok minden nap a forgalomban. Kár rágódni rajta.
Amúgy a helyi kerékpárosklub embereit, rendezvényeit szeretem, szoktam velük túrázni nyáron, barátságos társaság szokott lenni.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #125943 üzenetére
Persze, hogy nem rossz, de én kritikusabb szemmel nézem ezeket az elektromos bringákat.
Egyrészt a Bosch mára elavulttá vált, csúcs montikat ilyennel szerelni már eleve hátrány helyzet.
Épp ezért csináltak egy Shimano verziót is, de itt meg furcsa az a 450-es láncvilla. Amúgy persze nem rossz ez, de van jobb.IMIIKE1998: Azért egy merev Freeride géppel lehet zúzni, ezekbe komolyabb villa szokott lenni, mert elbírja a geo. De ezeket a bringákat nem csak lefelé zúzásra használták, hanem dirt pályára is, oda meg ezek a legjobbak.
Nehéz lenne megmondani, hogy melyik a legnépszerűbb bringa típus, mert sok népszerű kategória van.
Többet is meg lehetne nevezni, összességében az elektromos bringákra van manapság nagyobb kereslet, szinte minden kategóriában ezeket viszik, persze nem Magyarországon, hanem inkább Nyugat-Európában.Ha a MTB-nál maradunk, akkor az elmúlt 7-8 évben leginkább a Trail és Enduro kategóriákban van nagy kereslet, szerintem ezek a legnépszerűbb kategóriák a hegyikerékpárok közül. Ami mondjuk nem is csoda, mert ezek a legsokoldalúbbak.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #125965 üzenetére
Ez a láncvilla hossz nagyon kritikus pont ahogy elnézem. Egyszer ráülnék direktből egy kegyetlen hosszú láncvillával rendelkező Endurora, hogy hogyan fordul, mennyivel rosszabb mint egy 430mm-es láncvillával rendelkező gép.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #125967 üzenetére
Valami lehet benne,hisz komoly erőfeszítéseket tesznek érdekében,majd erényként kezelik ha pl.egy 29" láncvillája rövid marad6.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #125912 üzenetére
Ok, talán félig el kell ismerjem hogy ez az első vagyok az erdőben, mégsem akkora móka, mint amekkora dicsőség
Mikor már lefele is tekerni kell mert nem gurul a bringa a hóban, akkor tényleg nem olyan jó móka visszamászni. De legalább jól elszórakozhatsz azzal, hogy megpróbálsz a saját nyomvonaladban haladni visszafelé.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125969 üzenetére
Kihajtod magad és rájössz nem mindig a kilométerek száma,vagy a szintkülönbség mértéke a minden,vannak más tényezők is...lényeg a mozgás a friss levegőn.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125968 üzenetére
Biztosan sokat számít. Az az igazság én olyan pályán nem igen voltam még, ahol nagyon szűk helyeken kellett volna kanyarodni, plusz a mostani bringám láncvilla hossza is ha jól tudom 430mm körül van.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #125962 üzenetére
Addig kívántatjátok, hogy holnap újra meg kell próbáljak tükörjégen is tekerni ... ha nem fog havazni. De mindenütt havazást jósolnak, szal ilyen a szerencsém mostanság. Büntit nem szeretnék kapni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #125974 üzenetére
+1 Van egy ismerősöm aki 30 körüli évesen,bringával combcsontját törte jégen.A jég felejtős.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125975 üzenetére
Én nekem szerencsére törés nem lett, medencémet ütöttem be. A bringa utakat kerülöm amennyire tudom, ott van minden egyes télen tükör jég. Terepen esküszöm biztonságosabb haladni ilyenkor.
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125970 üzenetére
Exotic alu-karbon. 465mm. (carboncycles.cc)
Még eszembe jutott egy dolog,ami miatt inkább külön váltókarnál maradok (egyelőre biztos) : hogy országúti váltót nem akarok venni,és mindig olyan misztikum volt nekem,hogy melyik váltó mennyit húz, inkább maradok a garantáltan működő mtb-mtb párosításnál. abból is lehetőleg Sram lesz legközelebb.
Koskormányt sosem használtam ezelőtt,nem is bandázsoltam,lesznek itt még érdekes dolgok a szögét inkább kényelmesre próbáltam állítani,mint szépre, remélem,nem lövök annyira mellé,hogy emiatt kelljen újratekernem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
kacsyx
aktív tag
válasz cyanide #125964 üzenetére
Az egész átverés és inkább árt a kerékpáros közösség megítélésében mint használ. Eleve ott eltorzul az egész "mérés", hogy a Kerékpárosklub nagyrészt a saját tagjaival számlál. És hát amennyit láttam főleg a budapesti ténykedésükből (ha van fa az út mellett az a baj, ha nincs az, csak soha semmi ne legyen jó), nem lepődnék meg, ha csendben felkozmetikáznák a "számlálást". Mindegy is, kár rá karaktert pazarolni, bullshit az egész eredmény.
-
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #125981 üzenetére
az átmérőbeli eltérést tudtam, az reszelős (másnak esetleg zsebbenyúlós) történet, a 9-ig kompatibilis dolgot nem tudtam, a formával meg úgy voltam,hogy itt annyi minden nemnormális,majd kitapasztalom köszi!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #125971 üzenetére
Én inkább úgy érzem, hogy hóban tekerni maximális szórakozás és minimális sport. Sokkal hamarabb átfázom, mint hogy elfáradjak. 20 perc görgőzés alatt jobban bedurran a combom, de hát az meg rém unalmas.
Járatlan úton nyilván nehéz, de mikor a friss hó ropog a bringád alatt, minél lassabban mész annál hangosabban az elég kellemes, mondhatni ez a téli madárcsicsergés. Mikor tekerés közben a lábfejed már beletúr a hóba, nálam ott a fordulópont.
(#125913) pc360
Csősálam az van, de ha az orromra húzom, percek alatt elfogy a levegőm, milyen maszkról beszélsz, olyan űber gagyi mint SubZeronak?
Azt hittem azok csak a légszennyezettség ellen védenek, hogy képesek a hideg levegőt felmelegíteni?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #125967 üzenetére
Mivel a mai montivázak első háromszöge elég hosszú, így a tengelytáv is sokat nőtt, ha ezt még tetézik egy hosszú láncvillával, akkor egy elég lusta kanyarodású bringa lesz az eredmény.
430mm az már elég jónak mondható egy Enduro esetében. E-MTB esetében már a 450 se rossz, de pl a Meridámnak 439.5mm, ami igen jónak mondható, figyelembe véve a plus-os kereket és, hogy egy középmotort kell a vázba integrálni. Viszonyítás képen a Bosch rendszerű Bergamont Trailster bringámnak 475mm volt a láncvillája, és bár akkor nem tűnt olyan rossznak, átülve a Meridára, kb ég és föld. És vannak extrém hosszúak is mint pl a Radon Slide Hybrid 498mm, vagy a KTM Machina Kapoho 495.
A Cannondale Moterrának 457mm volt, ami szintén érezhetően jobban kanyarodott mint a Bergamont, de a Merida még a Cannondale Moterránál is kezesebb, fordulékonyabb. Szóval elmondható, hogy a láncvilla hossz bizony jelentősen befolyásolja a bringa irányítását, fordulékonyságát.
Ezt a kanyarodást nem csak úgy kell elképzelni, hogy mész, jön egy hajtűkanyar és azt könnyebb bevenni, bár egyébként igen, de pl egy meredek technikás lefelén, ahol mondjuk ki kell ülni a nyereg mögé és még kicsit kanyarogni, tenni venni is kell a bicajt mondjuk pár gyökér és szikla között, ott is rengeteget számít a láncvilla hossz, a fordulékonyság. Egyszerűen játékosabb a bicaj.
Régebben erre annyira én se figyeltem, mert általában rövidek voltak a minőségi MTB vázak láncvillái, adott volt, hogy jól fordultak, de amikor kezdtek elterjedni a középmotoros pedelec montik, akkor jöttek a hosszú láncvillák is, mert máshogy nem lehetett megoldani, de szerencsére elég komoly fejlődés volt ezen a téren.
És igen, ahogy Hasaggymeg is mondta, a 29"-es vázak esetében is nagy küzdelem volt ez, hogy rövidek legyenek azok a láncvillák, nem véletlen, hogy az első 29"-ek olyanok voltak mint a parasztbicikli, ma meg már olyan precízen irányítható, mint anno egy 26"-os. Sokan még mindig azért nem szeretik a 29"-et, mert a régi rossz emlékek élnek bennük, pedig hol van az már.[ Szerkesztve ]
-
emiki6
veterán
válasz trialboj #125985 üzenetére
Szerintem maszk nem sokat segít, a friss oxigéndús és CO2-ben alacsony levegő hideg lesz, hacsak nem fűtöd fel valamivel.
A megoldás az, hogy lassabban mész, hogy ne kelljen lihegni.
Vagy a ruhád alól beszívod a levegőt egy csövön keresztül és a használt levegőt kifújod a szabadba, ezzel biztosítva az állandó, meleg és friss levegőt. (ez is a felfűtés témájához kapcsolódik természetesen.)[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #125986 üzenetére
Mondjuk igen, ezt megtudom érteni. Ha jól rémlik Strezi is mondta, hogy az XL-es méretű Canyon Spectral bringájával nincsen túl könnyű dolga. Egyébként ésszerű és logikusnak tűnik, hiszen egy kombi autóval is macerásabb a szűk részeken a kanyarodás, tolatás. Ami szembetűnik elsőnek a vázakkal kapcsolatban (főleg a Mondraker vázakra gondolok), hogy nagyobb méretekben tényleg bivaly hosszú az első háromszög. Foxy 29er Kétségeim támadnak afelől, hogy ezzel hogyan lehet egy-egy technikás szakaszt teljesíteni. Főleg ha L-es / XL-es vázról beszélünk. Ettől függetlenül nem írnám le persze, csak így első ránézésre furcsa.
A láncvilla hosszt azért nem feltétlen értettem, mert sok esetben tényleg csak pár centiméterről beszéltünk (bár tény, a 430 vs 495mm azért komoly különbség), ami így első hallásra annyira nem tűnik komolynak. Egy sűrűbb erdőben tudom elképzelni problémának (csak, hogy a saját környezetemből ragadjak ki egy kicsit), ahol a nagy tempó miatt fontos, hogy jól irányítható legyen a gép, és ne vigyünk el lehetőleg egy fát se. Pl ilyen körülmények között a fent linkelt Mondrakert sem tudom elképzelni egy kezesbárány gépnek. És visszatérve a lánchosszomra egy kicsit, akkor "434mm" a gyári adatok szerint.
A 29-es vázakhoz annyit fűznék hozzá, hogy volt alkalmam kipróbálni egy Scottot (pontos típust nem tudok hirtelen), az rettenet nehezen fordult. Másfélszer akkora ívben kellett kanyarodnom, ha 180 fokot akartam fordulni az akkori 26-os Kellysemhez képest. Ettől függetlenül egyébként szívesen kipróbálnék ma egy modern 29er bringát, akár Enduro kivitelben is (ismételten megemlíteném a fent linkelt Mondrakert..). Bár egy 120/120mm-es trail gép vonzana inkább ezzel a kerékmérettel. Ahogy te is említetted korábban, a kerékméret sokat tud dobni a rugóút nagyságán érzetre. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125985 üzenetére
Szórakozás ide,vagy oda,bár egy-egy kerékpározás rövid időtartama miatt combom nem tud bedurranni,de télen hamar elfogy a levegőm a kínlódás miatt.A hó ellenállása miatt folyamatosan kell járjon a hajtókar,ki-kicsúszik az első kerék,ami után vissza kell újra nyerni a lendületet,stb.-stb.,szóval a másfél óra alatt bár a szokásosnak csak a felét tekerem le nettó távolságban,tulajdonképp ugyanúgy elfáradok.Lábujjaim,kezem és talán füleim szoktak fázni,amúgy meg csurom vizesen érkezek haza...és nem a hótól.
(#125988) deny330...szerintem nem feltétlenül csak a fák,vagy egyéb akadályok közötti tulajdonképpeni fizikai helyre gondolt mikor a rövid láncvillahossz előnyeit méltatta,hanem egyáltalán a fordulás sebessége,a kerékpár mozgékonysága,fürgesége,a hátulja ide-odapakolásának egyszerűsége az ami más lehet egy rövidebb tengelytávú kerékpárnál.Én ugyanakkor persze nem hiszem,hogy gyakran érzem az enyém 438 mm-es láncvillájának előnyeit,az én tempómban elmenne az iskolabusz hosszúságú Nicolai is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Véletlenül botlottam bele,de linkelem,hátha talál mindenki egy szemrevaló kerékpárt magának közötte.Óvodások ne kattintsanak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
b4zsi-
őstag
válasz Hasaggymeg #125990 üzenetére
Ezek a képek jöttek be a google keresőben "alig használt nyereg" címszóra?
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #125990 üzenetére
Na ez kirántotta a csipát a szememből pillanat alatt. Te így kezded a napot? Azért igazán gondolhatna valaki a bringásokra is, mert ezek a képek nem nekik készültek. 7+ös nők alá nem rakunk hipermarketes bringát, mert túl nagy a kontraszt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz b4zsi- #125991 üzenetére
Tulajdonképp a "De szeretnék nyereg (esetenként felső cső) lenni" -re dobta ezt a keresőmotor.
(#125992) trialboj...jól "felszerelve" elmegy egy teszkós bringa is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz emiki6 #125987 üzenetére
Egyszer tekertem eddig dekatlonos maszkban, első 3km anélkül, fázott a homlokom, hideg volt a levegő ami a torkomra ment. Fölvettem, tény hogy nyirkos lett a szám előtt pillanatok alatt, de tökéletesen tette a dolgát, sokkal komfortosabb volt onnantól egy órán keresztül míg felértem a hegyre, lefelé is visszavettem, pedig nem száradt meg a turistaházban, csupa víz volt ahogy beleizzadtam, de visszavettem, és 1 perc után megint visszamelegedtem bele, és jó volt.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #125995 üzenetére
Jó sz@r azt visszatenni hidegen,vizesen. ...nekem szemüveggel amúgy is no go,van,hogy még maszk nélkül is behomályosodok a védőszemüveg alatt.
Runner...most látom ti is forgalmazzátok/forgalmaztátok!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #125996 üzenetére
ja én is lefelé síszemüvegben akartam menni, de 2 mp alatt tiszta pára lett, le is vettem a szemüveget, az volt kevésbé fontos, nem volt tempó lefelé
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
trialboj
őstag
Ezt kérdezni is akartam, télen a szemüveg nem játszik ? Nekem ilyen van most amit azért vettem mert azt olvastam hogy ha van a lencsén lyuk akkor ott kimegy a pára, és nem ragad a lencsére.(meg mert írtátok, hogy felesleges drága szemüvegre költeni)
Na most ennek ellenére ahogy 14kmph alá esett a sebességem és mászni kezdtem tiszta pára lett. Azért kellett mert hullott a hó, és nélküle 4 métert sem tettem meg már telement a szemem. Itt vajon nem működik az úszó szemüveges megoldás? beleköpsz eltörlöd, és nem párásodik egy ideig
Vagy ez egy leküzdhetetlen probléma?nem volt tempó lefelé...ismerem az érzést,felfele nem bírom,lefele meg nem merem.
Én lefele a sártól félek, mondjuk így is tiszta dzsuva a hátam, de mi lenne ha nem óvatoskodnék, még a nyakamba is becsorogna a jóféle hólé. A gyantás fékpofák biztos nem örülnek ennek annyira.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Ákkk
addikt
válasz trialboj #125999 üzenetére
Nekem ilyen. De sajnos télen minden párásodik mivel amit kifújsz levegőt az kb 40c° fokkal melegebb mint a kinti levegő és ha nincs menetszél pld mászáskor nem tud leszáradni egyébbként az enyém kb +6c° fok alatt kezdi ezt csinálni 10 km/h alatt.
Dombon lefele meg hidegebb időben sincs vele gond eshet esső hó is.Csak nem olcsó de néha jó áron ki lehet fogni.
Amúgy látni vele egészen más mint az olcsóbbaknál..A technika nem az agy helyettesítő terméke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs