- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #182795 üzenetére
FLECTR 360 WING
- Ezen gondolkodtam.
3 színből lehet választani.
A Youtubon vannak tesztek róla.De még nem vettem.
Egyelőre a küllőre zászlóztam a 3M-es sárgából.
3M fényvisszaverő szalag sárga E jelzett ovál, tartályra (Autósboltokban is kapható.)FLECTR ZERO wheel reflector set
Ehhez hasonlóan fel lehet rakni a 3m-est.
Hajszárítóval jól át kell forrósítani, akkor összeragadva marad.
Tűzőgéppel is átkapcsoztam, mert vastag matrica, ki akarja rúgni magát.
Hangja nincs nálam.DT Swiss Road MTB bycicle rim stickers
29er reflective silver
Ilyet vettem még, de ezt benéztem, mert túl nagy a felnimre, nem tudom felhajszárítózni rá.
De jó minőségűnek tűnik, normál vastagságú.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
truefx
aktív tag
válasz parandroid #182795 üzenetére
Én ezt a reflektív szalagot vettem a munkába járós bicajomra, de nem a felnire ragasztottam, hanem a küllőre (prizma emuláció), és teljesen jól tűrte a megpróbáltatást. Igaz sokat sajnos nem tudott idén bizonyítani a szinte kizárólagos home office miatt, de azért néhány kört lenyomtam vele erre-arra, szóval bátran merem ajánlani. Best of Ali!
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #182796 üzenetére
Persze, ez így van, a nagyobb tárcsa főleg a hő miatt kell, de ettől még nem fog eltörni a villa, nem tudsz nagyobb maximális terhelést kifejteni vele, max kellő túlsúllyal.
'92 Honda VFR 750
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #182798 üzenetére
Sőt, milyen lassan mész te ha egy 10 cm-es nem teljes körnek látszik éjjel?!
mobal... montizgatni elmegy, ha vadulsz akkor terhelheti túlságosan a villát, de törést én csak egy igazi állatkodásnál tudok elképzelni, vagy még ott sem, sokkal inkább a túlzott csavarodás miatti rossz telóműködés az ami fennáll egy a megengedettnél nagyobb tárcsával való durva lejtőzésnél.
andrisbandi...mivel az leginkább "tolóra" van szerelve, vagyis a forgó tárcsa nekitolja a féktestet konzolnak és csavaroknak, nem letépni próbálja onnan, nehezen tudom elképzelni azt leszakadni onnan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #182803 üzenetére
Villatörést én is extrémnek gondolom, ugyanakkor egy olyan kerék mely egy jó tapadós első gumival van ellátva, jól beállított nyomással és 40+km/h ereszkedésnél bizony már nehezen állítható meg 140-es tárcsával...még akkor sem ha 50 kg-os emberke ül rajta.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #182805 üzenetére
Köszi az infót!
Ennél a felfogatásnál is igaz lehet?
Mert mintha itt olvastam volna, így jobban belegondolva.IS mount
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz andrisbandi #182801 üzenetére
Ez a flectr360 wing ígéretes. Alszok még rá egyet (holnap úgyis vasárnap, mindegy mikor rendelem meg, no meg kinti biciklizés most úgysincs, szóval így meg pláne), de szerintem behúzok belőle egy szettet minden bicajra. Az összes felnim fekete, szóval elvileg a fekete verzió az ideális. Először csak egyet ragasztok majd fel, a többit vissza lehet küldeni, ha esetleg nem jön be, de a videók alapján ígéretes.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #182807 üzenetére
Ennél nem éppen, ha odaképzeled a balra forgó tárcsát az inkább előre és lefele feszíti a féktestet...így is roppant kemény, nyíró erő kellene hasson a csavarokra ahhoz, hogy elszakítsa őket...gondolom olyan nincs is ami a menet irányába tépi kifele.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #182732 üzenetére
Mentem ma egy kisebb karikát, a váltón még egy kicsit kell állítani, egy két fokozatot nem olyan stabilan vesz, de úgy összességében a bringa nagyon rendben van. Semmi megszokást nem igényelt, nagyon kézre áll minden. Ami azonnal feltűnt, hogy az EP8-nak kb semmi hangja nincs, nagyon csendes. A tagot és villát egész jól le lehet zárni, a tag 3 állású karját is nagyon könnyű elérni a bringán ülve. Messzemenő következtetést még nem akarok levonni, mert úgy igazán nem csapattam meg, túl nagy volt a sár és a fóliázás még hátra van, nem akartam teljesen össze sarazni, de azt egyértelműen érezni, hogy olyan könnyedebb, pontosabb az egész bringa irányítása, mint amilyen az előző generáció volt.
Lőttem pár képet:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép] -
HEAHEA
tag
https://24.hu/otthon/2020/12/13/lakokocsi-kerekparos-szenzacio/amp/
-
-
belsodavid
aktív tag
Sziasztok! 29es mtb-re szeretnék majd valami suhanós csendes utcai gumit a 2.25ös smart sam helyett. Continental Double fighter 3-at néztem 2.0-ás méretben. Van valami még utcaibb alternatíva, ami bevált?
-
ivana
Ármester
válasz belsodavid #182816 üzenetére
Én használtam double fightert Pesten napi 2x15km-re elég jó volt.
-
xy.zsolt
őstag
Hát ahogy a héten egyszer sem úgy ma sem sikerült 5 fokban tekerni.....tuti meterológus leszek köv életemben....csak tippelni kell diplomával és mi van ha ritkán jön össze....semmi Pedig indulás után még azt gondoltam túlöltöztem a O °c-os szetáppomban...hát nem. Avg 1°c volt
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #182813 üzenetére
Milyen a Marzo? A váltás érzése? XT a pöcögtető?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
Ezzel a nyomatékkulcsal van tapasztalat? Vennék egyet mert itthon csak fix értékkel rendelkezőt lehet kapni belátható időn belül.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
ivana
Ármester
válasz mobal #182820 üzenetére
Icetoolz szóval annyira rossz nem lehet. Viszont ilyen torziós elvű nyomaték kulccsal elég nehéz dolgozni, bár kocsihoz én ilyet használok. Cserébe ellentétben az olcsó kattanóssal pontos. (Bringához nem használok, mivel nincs karbon nyeregcsövem, kormányom. Az aluhoz meg nem kell. )
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #182822 üzenetére
Bringánál az van, hogy a teljes átfogáshoz kettő kellene, hisz van 2,5 és 40 Nm is. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #182819 üzenetére
Az egy Fox 36 tulajdonképpen, csak Marzo matricával. Nagyon jó, bár a mai csak egy rövid kör volt, még nem rendes teszt. Szerintem érzékenyebb mint az RS, a FOX egy picivel mindig többet ad. Igen XT a kar is, nem tűnik amúgy rossznak, határozottan vált, kellően feszes, de valami miatt még néhány fokozatban kicsit lassú, pontatlan. Valószínűleg kicserélem a bovdent extra vékonyra, az sokat tud segíteni. Illetve a felső görgő távolságon még állítok. Ha sehogy nem lesz olyan mint szeretném, akkor jön az AXS.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #182824 üzenetére
A pöcögtetőnél arra a többszörös lefele váltásra (multi release), és a gyors (instant release) re gondolok, ami Sramnak nincs.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #182825 üzenetére
Egyelőre finoman egyesével váltottam, mert ez egy teszt kör volt, arra voltam kíváncsi, hogy mennyire pontos, stabil, terhelés alatt. Holnap már többet tudok mondani.
-
zsocy
őstag
válasz mobal #182820 üzenetére
Én vettem egy ilyen Rose-os nyomatékkulcs szettet, és egyáltalán nem bántam meg. 2-24 Nm, 38 euro + 10 euro a szállítás.
Nem olcsó, de jó minőségű, és bringán kb mindenre jó.Ha mégis kell a nagyobb, egy 6000 ft-os Aldis (ha épp van) is teljesen jó erre, vagy nekem pl. legolcsóbb Praktikeres van, azt még autókerék csavarokhoz vettem. 28-240Nm, nemrég egy berohadt középcsapágyat szedtem ki vele az "új" 25 éves ősmonti projectemből, amit semmi mással nem tudtam. Ennek meg sem kottyant.
Amúgy én mindent nyomatékra húzok ha már megvannak ezek a szerszámok, hiába csak alu és acél bringáim vannak. Megnyugtató érzés a kis kattanás a munkafolyamat végén
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Tegnap annyira belejöttem a ködöt felülről nézésbe, hogy kétszer is voltam a Bükkben :) Reggel párommal mentünk fel kocsival Szentlélekre/Bánkútra, ebéd után meg haverommal Lillafüred felé szent István lápára. Közben kipróbáltam a "karácsonyra" kapott decathlonos triban rc100 kabátot. 12 ezerért egész jó. Az ujja meg az első része szélálló, a háta meg más anyagból van, hogy ki tudjon jönni az izzadság. 4 fokban lefelé sem fáztam benne, alatta volt egy szintén dekás vékony bicajos pulcsi egy Lidl-ös póló meg aláöltöző. Viszont a színe ami bánt mert vagy full fekete van belőle vagy nagyon láthatósági színű hatalmas fényvisszaverő csíkokkal. :/
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #182813 üzenetére
A könnyedebb pontosabb irányítás már az ep8 motor jobb reakció ideje miatt van, vagy más kapcsán érzed adódik?
Még mindig szép ez a sárga! Egyre kevésbé tűnik dagadt ebike-nak már nem olyan brutál eszetlenül vastagak a vázcsövek, amit tök jól ellensúlyoz a profilból vékony felső vázcső.
A Bomber hogy tetszik? -
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #182825 üzenetére
Nem biztos, hogy van rajta multi release, mert az ebike specifikus váltókarok szándékosan 1 váltás/nyomásra vannak korlátozva a lánc védelme érdekében (szakadás), amire normális gyártó odafigyel, hogy azt a verziót teszi rá.
-
Because
őstag
Ebike-nál 10000ft felett 10% kedvezmény és ingyen szállítás: FSD-2020
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #182761 üzenetére
Az, hogy csak a hátsóval van bajod az inkább azt jelenti, hogy gyártási pontatlanság lehet, semmint az anyaghasználat lenne a gond okozója (lévén az elsőd eleve jól működik).
A sram összes fékjében műanyag a fékkarban a dugattyú még a code-okban is, azokat pedig a dh world cup-on, EWS stb... mindenhol használják a versenyzők és bizony nem kímélik.Egyébként ezek a fékek meglepően könnyen szervizelhetők kar és féktest oldalon is, nagyon jó a gyári leírás és mindenhez van külön fékalkatrész. Inkább az a meglepően sok közös belső alkatrészt használnak az azonos állítási lehetőséggel rendelkező modellek, főleg a fékkar oldalon.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #182833 üzenetére
Ja, hogy van pedelec pöcögtető is? Hol?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #182832 üzenetére
Az irányítást most a motortól függetlenül írtam, maga a bringa irányítása tűnik jobbnak, pontosabbnak, ebbe nyilván beleszól a 29"-es első kerék, kicsit keskenyebb külsők, laposabb fejcső, karbon váz stb. Az EP8 kapcsán ami nagyon durván szembeötlő, az a csendessége. Gyakorlatilag alig van hangja, még boost módban, max terhelésen is kb 0 zaj jön ki belőle. Ez elég jó dolog, mert az E8000 az visított rendesen. Működésileg olyan eget rengető különbséget én még nem tapasztaltam, persze lehet azért, mert annyira semleges, természetes a működése, hogy nem is annyira figyeltem fel rá, csak tette a dolgát. Ehhez még azért hosszabb teszt kell és a szoftverébe is bele kell ásni magam, mert itt sokkal több mindent lehet állítani. Igen ez is egy szembetűnő különbség, hogy sokkal esztétikusabb a bringa mint az előző verzió. A Bomber szuper jó, de a DPX2 is. Itt is szükséges még több teszt, de az biztos, hogy nagyon érzékeny, profin működő cuccokról van szó, a lockolás is meglepően hatékony.
A váltókar lefelé egyszerre 2 fokozatot is tud váltani, fölfelé 4-et is. Persze engem inkább most az egyesével történő váltás érdekelt, mert itt jön ki, hogy mennyire pontos. Amúgy én úgy vettem észre, hogy az nem jelent nagyobb terhelést ha egyszerre többet váltasz. Váltás előtt egy picit érdemes kevésbé taposni a pedált, ennyire kell figyelni, de amúgy azt is jól tolerálja ha taposod.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #182837 üzenetére
Akkor nincs más csak a 8100 a multi release funkcióval ami két váltást jelent lefele egyszerre, és felfele meg négyet tud váltani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
Ez amúgy a new wave a Shianonál, hogy a gear indicator-t lehaggya a karról? Én nekem is sikerült olyat vennem, de 10 sebességnél nem értekel annyira.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #182838 üzenetére
Tudtommal csak ez van, de a tévedés jogát fenntartom.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182838 üzenetére
Amúgy ebből látszik, hogy nem csak fejlődnek a váltók, hanem vissza is lépnek pár dologban, nálam az kőkorszaki 9 sebességes Deore még tudja ezt a több váltást egyszerre, az új Deore meg nem, sőt, ha jól tudom az SLX sem.
mobal: Én csak az új 11 sebességes Deore-t néztem, abból lehet venni többfélét asszem, indicatorral vagy anélkül.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MODERÁTOR
Villa cserénél mi a buktató? A jelnlegit ami 10+ éves fel szervizeltetni kéne de a lockoutja valami borzalmas, tehát anyagilag ugyanott járok ha vennék egy újat.
Kiszerelem, megveszem az új villát, levágatom ugyan akkorára és simán visszamegy a helyére probléma nélkül?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #182837 üzenetére
...ami a fékkart illeti úgy tűnik nem is lesz olyan egyszerű. hisz I-Spec B rögzítésű Deore pöcögtetőmhöz olyan fékkar is kellene, amiből már nem sok van. ...végül cserélhetem azt is.
Ami a pöcögtetőt illeti a hivatalon honlapon sem látok olyant, hogy e-bike specific.mobal...felsőbb kategóriánál és újabbaknál már elhagyták hely, súly, kinézet stb. megfontolásból. Őszintén nekem is hiányzott, sőt ma sem bánnám ha lát6nám éppen hol tartok mikor erőmmel kell spórolni valahol.
jjeahh...felfele már rég tudják a hármat, lefele a több egyszerre az ami újdonság.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz sebgutkopf #182832 üzenetére
Sztem ez nem az ideális árnyalat. Köztudott, hogy van egy olyan narancs/fekete színkombináció, amitől az embert ösztönösen kellemes érzés hatja át.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182843 üzenetére
3x, 2x hajtással én is nélkülözhetetlennek érzem, mert segít, hogy ne váltsak keresztbe, viszont 1x-el lehet nem hiányozna .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #182845 üzenetére
Ha mászok folyamatosan ugyanazon fogaskereken elől akkor is hiányzik néha, hogy tudjam pl. még 1 maradt, vagy kettő tartalékban.
mobal...ha már kiveszed érdemes megnézni a csapágyakat is...és akkor jön a dolgok szép oldala. ...de ha azzal nem is foglalkozol akkor is van menetes és A-head-es rögzítési mód (gondolom tied már utóbbi) és egyenes 1,1/8"-os vagy kúpos nyakú 1,1/8"-1,5" (itt már inkább előbbi lehet neked). Ha ezeket letisztáztad akkor már csak a rugóút/villa teljes hossza ami érdekes lehet, hogy ne változzon túl sokat a kerékpár geometriája.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #182846 üzenetére
Ami most van egy nagyon régi Suntour XC PRO, a csapágy pedig - amit látok belőle - egy Cane Creek 5095770, de tökre nem áll ki. Azt viszont nem akarom cserélni ha nem muszály .
Sima AHead 1 1/8-as a legjobb tudásom szerint.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
zsocy
őstag
válasz mobal #182847 üzenetére
Csapágyat, ahead settet nem is kell cserélni, kivéve ha nem tudod levenni a régi villanyakról a rárohadt alsó központosító gyűrűjét a réginek, a többi alkatrész többnyire könnyen lejön. Jártam így, vehettem új ahead szettet, bosszantó.
Az új villát méretre kell majd vágni, ami otthon nem olyan egyszerű szerintem, plusz be kell ütni a kormánydiót/rózsát az újba ami elvileg szintén spéci szerszámot igényel.
Ez egy jó cikk erről, plusz ezen az oldalon elég jó szerelős cikkek vannak szerintem. -
MODERÁTOR
válasz zsocy #182849 üzenetére
Az a tervem, hogy leveszem a kormányt, kilazítom kiveszem a villát és két villával a kezembe elmegyek a legközelebbi műhelybe ahol ezt ming megcsináltatom. Csak a csapágyat ha nem muszáj nem akarom lecserélni...
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs