- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varmi2 #185145 üzenetére
Egy szavazat innen a Cubera.
mobal... igen, ez félintegrált, látszanak a homlokcső végeinél a beütött csapágyház peremei.
mobal... gyakran a kar a ludas a sz@r váltásért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz zsocy #185150 üzenetére
Én próbáltam állítani rajta, de vagy a váltókar, vagy a bovdenezés, vagy maga a váltószerkezet lehet kritikán aluli. Valami nagyáruházas minőségű bicaj, teljesen noname, szóval semmin nem lepődnék meg. Ja, és vagy 15 kg, teleszkóp nélkül. Szegény anyám 2x, ha használta, szóval gyakorlatilag kidobott pénz volt.
Az eltelt egy évben én is kicsit rutinosabb lettem szerelésben (lol, sehol nem vagyok még mindig), nyáron ránézek majd, hogy menthető-e a dolog, vagy adjam be a méh-telepre, és vegyek-e neki valamit itt ebayen. Már ha egyáltalán lesz még kedve valaha biciklire ülni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #185130 üzenetére
Akkó nem lesz szétszedve
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #185152 üzenetére
Csak mert konkrétan azt vettem észre, ha a kuplungot ráengedem a 0 km-es váltóra akkor egy kicsit más a hangja ha felpakolom vagy lepakolom ugyanaarra a sebességre... Érdemes akkor a jobb váltókart megvenni?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
ivana
Ármester
válasz zsocy #185143 üzenetére
Ne már 160 egy altus, tourney szettes gép használtan Két éve kevesebbért vettem a wiliert és azért az nem ilyen libakergető szint. Viszonyítás képpen korábban linkeltem STX RC-s cromo montit. Ezerszer inkább az, mint ez még akkor is, ha ugyan annyiba fájna.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #185155 üzenetére
Attól függ mi van most... de a váltó/bowdenezés/váltókar triumvirátus legalább 1/3 arányban felelősek a jó váltásért,bármelyik sz@r hiába fasz@ a másik kettő.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varmi2
nagyúr
válasz Hasaggymeg #185152 üzenetére
Köszönöm. Akkor az a cube lesz, ha nincs más hasonló ajánlat.
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
A vasparipán lecseréltük a 15 éves Altus hátsó váltót, mert màr lötyögött. A fiókban egy Tourney volt, az került fel. A feladatát ellátja, tolja a láncot fel/le, a rugója gyenge, az mondjuk padkáról leugratva csapkod. Ebben a full retekben is működik, főleg mosás és TF2 után. Aszfaltra jó. (Legyen 50e Ft-tal több egy Deorés bringa: az két év karbantatlanság után nem fog szépen váltani, míg az alsópolcosnak évente egy 5000-es szervíz, és 10 évig teszi a dolgát. Nem, nem azoknál, akik 10ezret mennek, hanem akik első bringát vesznek, vagy másodiknsak használják, mint én. Szerintem!)
De vegyen mindenki fullos bringát most légyszi, mert kell a használt ha lecseng a korona.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #185162 üzenetére
Majd a 200 eurós vàltócserét belealkudom még.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #185152 üzenetére
Na meg az elkoszolódott bowden
-
sebgutkopf
őstag
válasz cettlee #185026 üzenetére
Itt se vagy rossz helyen, befogad ez a topic minden bringást.
A bringa kapcsán: boltban 150mm-es fox 34 nem létezik (max 140mm), az ilyen verziókat csak a bringa gyártóknak szállítják budget megoldásnak. A mostani felállás szerint a fox 36 létezik 150 és 160mm rugóúttal (gyártók bugdetben szintén kapnak 170-est, de külön ilyet már nem árulnak a 170 már a fox 38 terepe).
A súlyodat figyelembe véve egy túlnyújtott villa nem egy ideális megoldás, hajlonghat alattad. A te súlyod az, akiknek igazából kitalálták a fox38 és rs zeb modelleket.
A fox 34-től erősebb és neked ajánlottabb a fox36 vagy a másik oldalon akár az RS lyrik.A dpx2 már rendelkezik piggyback-el. Mivel a csillapító rendszer a mozgási energiát hővé alakítja, ezért a plusz tartály ezen hő elvezetésében segít, nem vagy később melegszik túl a csillapítás rendszer. Nagyobb súly esetén erősebb csillapítás kell és persze nagyobb hőterhelést kell tudni kezelni. Ha túlmelegszik a hátsó tag, akkor az felkeményedik és nem mogzog rendesen, amíg vissza nem hűl, ami azt is okozhatja, hogy adott terepen a viselkedése nem konzisztens, néha kellően aktív, néha beáll, újra puhul, újra keményedik.
Ezekre a hűtésrekre akkor van szükség, ha nem vízszintes terepen közlekedsz, hanem érdemi nem 1 perces lejtőkön és nem erdészeti sima utakon mész le, hanem van dolga a felfüggesztésnek. Tehát nincs mindenkinek szüksége erre.Nálad a saját súlyod és persze az e-bike eleve nagyobb súlya is a komolyabb felfüggesztés mellett szól (elől hátul)
A végső konklúziót meg majd neked kell az alapján levonnod, hogy valójában hol és mire akarod hasznáni a bringát.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #185164 üzenetére
Akkor itt az ideje eladni és venni egy rendes kerékpárt a Dagály utcában.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
Felkerültek a DT kerekek, egyből jobb kiállása lett a gépnek.... meg - 1 kg
Meg átrendeztem a PainCave-et így elfér a két bicó kényelmesen, és Apám nem zargat majd...
A mostani asztal helyén egy nagy ágy volt, öröm volt egyedül kiszenvedni, de sokkal jobb lett, és még IT barkács helynek is jó lesz ................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
INTELligent
senior tag
[mechanikus tárcsafék][beszoruló féktest]
Leírom, hátha másnak is segít. Ugye a mechanikus tárcsafékeken egy mozgatott féktest van, a másikat átlagban egy imbusszal lehet állítani, de fékezés közben ez fix.
Na már most nálam a hátsó féket amiatt cserélni is kellett, hogy lényegében beleszorult a menet és elnyalódott az imbuszfej. A héten az első féket akartam állítani, hogy egy kicsit kisebb legyen a bovden útja mielőtt fogna, és eközben itt is azt tapasztaltam, hogy elkezdett beleszorulni a féktest menete (konkrétan aluforgácsot kezdett gyártani).
A beszoruló kosz valószínűleg nem tett jót neki. WD40-nel egy kicsit megkentem, hogy ki tudjam tekerni, majd izopropillal tisztára töröltem. Ezután kapott egy kis kenőzsírt a menet, mettől már eleve sokkal könnyebben tudtam visszatekerni. Remélhetőleg ez megfogja a szennyeződéseket.Kérdés: hogyan lehet egyszerűen finomhangolni a mechanikus tárcsaféket? Az lenne a cél, hogy ne kelljen annyira behúzni a fékváltókart (most teljesen behúzva kb 1 cm van a kormánytól az elsőn, a hátsón inkább 2 cm).
Az a bajom, hogy a fix féktest annyira be van tekerve, hogy épp ne súrolja a féktárcsát, a másik oldalon (amit a bovden mozgat) meg csak úgy tudom állítani, ha a bovdent máshol fogatom be a féknyeregre. Igen, de itt azt a pár mm-t marha nehéz belőni.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bardi
aktív tag
válasz INTELligent #185169 üzenetére
Én a fékkaron az előfeszítőt, vagy bármi is legyen a neve, koppra betekerném, úgy állítanám a féktesten a bowdent, és utána az előfeszítővel állítanám.
A mozgatott fékpofát amúgy nem lehet állítani a féktesten? Esetleg még tehetsz a fékbetét meg féktest közé aludoboz távtartókat, azzal picit közelebb kerül majd a félbetét és tárcsa egymáshoz. Egy barátom még így oldotta meg a sajátját, neki azt hiszem egyik oldalt se lehetett állítani.'92 Honda VFR 750
-
őstag
válasz INTELligent #185169 üzenetére
Nekem a Giant-en ilyen fék van, ez mindkét oldalról húz amikor fékezel, és külön külön állítható egy csavarral a fékbetét helyzete a tárcsához..
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
MODERÁTOR
válasz INTELligent #185169 üzenetére
Ezt nézted már?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Voltam ma a bringás boltba, rendes volt a tualjdonos és kicseréli nekem a kormánycsapágyat. Viszont tök jogoas meg akarja nézni előtte, hogy milyen kell nekem - hány fokos középcsapágy. Ezt, hogy lehet legegyszerűbben meghatározni? Van valakinek tapasztalata vele?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #185167 üzenetére
Merida az uncsi, valamikor régen volt népbringa, most a kjúb az.
INTELligent...azt tapasztaltam, hogy a finomállítók valóban nem elegek az új és kopottabb betétek közötti különbségek áthidalásához és nejem korábbi Shimano BR-M317 mechanikus fékjénél egy-egy betét "élete" alatt a bowdent is át kellett mindig csípnem ahhoz, hogy jó legyen.
mobal...sehogy, azt a csapágyon írja és a csapágy széle letörését jelenti. Ott látod pl. 45°,úgy van kialakítva neki a fészek, illetve olyan a szorító kúpos gyűrű. Sorban a számok: magasság, külső méret, belső méret és (gondolom külső/belső) élek letörési foka.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz INTELligent #185171 üzenetére
Ennél látszik, ahova a bowdent befűzöd, lehet tekergetni, mint a váltókarnál, és valamennyit feszít a bowdenen.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #185176 üzenetére
A féktesten is szokott lenni, sőt az országúti fékváltósoknál csak ott van. [link]
#185172vallas...a nyilvánvaló fékerőn kívül ez a másik legnagyobb előnye a hidraulikusnak a mechanikussal szemben, éspedig, hogy bár kis fogáspontvándorlás mindig van a zsír új és csere előttire kopott betét között, sosem kell utána állítanod, a hidraulika megteszi azt helyetted.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz mobal #185173 üzenetére
vallas: nálam csak egy oldalról húz.
mobal: pont ettől féltem, amit itt mondtak, szöszölhetek a a fék felfogatásával, hogy a húzott oldalon belőjem a clearance-t.
Hasaggymeg: van esetleg már tapasztalat a TRP hidromechanikus fékjéről? Mert ha az beválik, akkor lehet hogy majd egyszer én is ilyennél kötök ki.2x9->2x11 átalakítós agymenés: szerintetek érdemes egy ilyen bringát átalakítani 2x11-re? Meg egyáltalán lehetséges (gondolok itt pl arra, hogy a kazetta felmegy-e a hátsó agyra)? Mert a fokozatok közti különbségek nekem néhol túl durvák. Mennyibe fájhat, ha használt is játszik (fvk-ból nem tudtam eligazodni, hogy milyen kell nekem, mert ebike-on csak outi fék és hidrós kompatibilis kategória van, az outi fékbe itt a mechanikus tárcsa is beletartozik)? Mert a hátsó váltó eléggé lötyög oldalirányba, szóval ha eljutok egy pontig, akkor lehet rászánom magam erre. Nem most lesz, de érdekel, hogy hogyan tudom kideríteni, hogy egyáltalán lehet-e.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
rétisün
veterán
válasz INTELligent #185178 üzenetére
vegyél TRP Spyre, abban mindkét betét mozog. véletlenül tudok 2 eladót
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
FerNandor
őstag
Én ma lemostam a biciklit, megtisztítottam a hajtást, elég szép lett. Aztán meg kicseréltem a stucnit egy kisebbre. Remélem valamikor ki tudom majd próbálni, aztán lehet, hogy kiveszek egy-két távtartót is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #185178 üzenetére
Még nem tudok semmit mondani, Zasszony nem teker télen. ...igazi rivjú félő, hogy csak tavasszal lesz.
6030D...amúgy meg nekem jó lett volna a Merida is (vagy akármi hasonló) ha van jó árban, de ők sem igazán tudnak árban jobbat a Cube-nál. MT 200-as fékkel és olcsóbb villával is drágább a Reactionnál. Az, hogy a K2-nél kedvezményt is kapok meg amúgy is csak a rendelés után derült ki. ...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz rétisün #185179 üzenetére
#185179 rétisün : , ha így döntök, akkor kereslek. Egyelőre megpróbálom ebből kihozni a maximumot.
#185181 Hasaggymeg : ejjnye, ilyet . Mondd meg neki, hogy hát de most tavasz van, idő szempontjából legalábbis.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
őstag
válasz INTELligent #185178 üzenetére
Szerintem át lehet szerelni 2*11 sebességesre...
A 9 sebességes kazettára én úgy tudom rá megy a 11- sor is ha nem túl régi a bicó, és ez nem az, meg kéne nézni van e távtartó rajta , vagy cserélni kell a kazettát is. A másik, hogy vékonyabb lánc kell, és kell a 2* 11-s fékváltókar. Ha eddig is Shimano volt, és most is az lesz akkor a bovdenes tárcsafék sem lesz probléma.
Kérdés hogy megéri e az ára, nem lenne jobb esetleg a hátsó sort átvariálni, ha lehet?A 10-s biztosan rámegy a 9-s kazettára az tuti...
Know how
[link].............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #185182 üzenetére
most milyen féked van? én úgy szoktam, hogy a fix pofának is lehetőleg maradjon állítási lehetősége, tehát pl. ráállítom teljesen, lefogtom a két imbuszcsavarral a féktestet, majd visszább állítok pár kattanásnyit (BB7). Ma pont használtam, szerintem egész korrekt fékereje van, sajnos a Spyre valamivel alatta van ebben, de legalább két oldalról mozog.. (egyébként lehetne finomabb az a pofatáv-állítás, elég pici mozdulatra sokat megy a betét)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
beleolvastam a decathlonos instagram (riverside, triban) kommentjeibe:
a riverside touring 920 és 520-ból márciusban lesz pár darab - "a few"
az új gravelek - triban grvl520 premierje május végén lesz, gondolom szintén kis készlettel. -
anorche1
őstag
Csak hozzavetolegesen, egy orszagutikerekpraron, egy atlagos szervizben mennyit kerhetnek el anyagkoltseggel egyutt egy teljes bowden cserere (bowden hazzal egyutt)?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #185166 üzenetére
Nem teljesen értek most egyet veled. Kezdjük a villával. Egy Fox 34 már kellően merev ahhoz, hogy bőven megfeleljen a nagy átlagnak, 95 kilóhoz sem kell feltétlen vastagabb becsúszó. Nekem is volt 34-es Fox-om, és azért én sem vagyok pehely súly, teljes menetfelszerelésben elérem a 90 kilót. Az ég világon semmi bajom nem volt a 34-es Rhythm-el. Ami a rugóutat illeti, nem csinálnak külön becsúszóhosszt minden villához, nem hiszem, hogy egy 140-es villának rövidebb becsúszója lenne mint a 150-nek, inkább csak a levegő oldali nyomórúd a különbség. 130-140-150mm kb ugyan azzal a becsúszóhosszal érkezik, csak beállítják a pálcával a kívánt rugóútra. 160-170-180mm-es villák is általában ugyan azzal a becsúszóhosszal készülnek. Persze kivételek előfordulhatnak, de nagy általánosságban ez a helyzet. A Fox (és a Rock Shox is) elég nagy név ahhoz, hogy jól átgondolja a termékeit, nem csinálnak túlhúzott, nem kellően merev villákat. Egészen mostanáig még a legdurvább Enduro felhasználásra, profi szinten is elég volt egy Fox 36-os, vagy egy 35-ös Pike/Lyrik. Attól, mert már van 38-as, még nem lettek gyengébbek a villák alatta. 38 tényleg csak akkor indokolt ha valaki kifejezetten durván, komoly szinten bringázik, ez pedig csekély százalék az össz felhasználói táborban. Az más kérdés, hogy az ember hajlamos arra, hogy bemagyarázza magának, neki kell a legdurvább, mert csak, meg milyen menő már és stb. De a Fox 38/ZEB nem az átlag 90-95 kilós riderek miatt jött, részben marketing fogás, részben a nehezebb e-bike-ok miatt, de csak abban az esetben ha valaki tényleg profi szinten űzi a témát. Túlfolyós tagra szerintem Magyarországon nem sok mindenkinek van szüksége, persze ha ilyen van a bringában, nem azt mondom, hogy baj, mert azért ezeknek a tagoknak mindenképpen jobb a csillapítása, még akkor is ha rövidebb pályán használod, ahol még a simának sincs ideje túlmelegedni. Nekem is DPX2 van, tényleg nagyon komoly cucc. Viszont én úgy gondolom, amikor új bringát választasz, talán a vázra kéne helyezni a hangsúlyt, azt választanám amelyiknek a váza jobban bejön, geo-ra meg minden szempontból. Az említett 2 bringa közül szerintem a Focus a jobb, és a 193 centis magassághoz is jobb lenne a hosszabb Reach. Egy nagy értékű bringánál ne a villa vagy a tag döntsön, azokat könnyen lehet fejleszteni, ellenben a vázzal, ami bringacserét jelent.
[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz vallas #185183 üzenetére
#185183 vallas : köszi! Ez inkább csak ilyen agymenés részemről, ha már ma úgysem lehet tekerni (zudom, akkor kell menni, ha jól esik... ).
#185184 ZolkoW : Tektro Lyra MD-C510 a fék. Pont azt csinálom, amit te, csak ha a fix pofa ráfog, akkor a mozgó esetében (esetemben amúgy kb vadiúj betéttel) az ízlésemnek nem felel meg annyira a fogáspont.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
MODERÁTOR
válasz Hínár929 #185187 üzenetére
Ez alapján a Cane Creek lesz nekem (rajta is van).
Viszont ez alapján, nekem lényegtelen infó:
"Másrészt magánál a csapágynál a külső és belső átmérőn felül fontos még a magassága, valamint a külső és belső kúpos rész (felfekvőfelület) szöge is, ami 36 vagy 45 fok lehet, szinte minden kombinációban. Ha komplett kormánycsapágyat veszel, ezzel nem is kell foglalkozni, mert a központosító gyűrűk tutira stimmelni fognak hozzá. Ha csak külön csapágyat veszel, figyelni kell külön erre a + 3 paraméterre is..."
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #185189 üzenetére
Ha belegondolsz a becsúszó cső átmérőjének növelése (mert az egy cső ugyebár) egy szint után már kontraproduktív lehet, hisz ha vele nem vastagodhat a fala is (az meg nem vastagodhat a súly miatt) akkor egyre gyengébb lesz a végén.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #185193 üzenetére
Ha nagyobb az átmérője, azonos falvastagság mellett merevebb lesz, nagyobb a másodrendű nyomatéka. Ha van elég hely hozzá, egy nagy átmérőjű csővel ugyan olyan merevséget érhetsz el, mint egy tömör rúddal, csak könnyebb lesz. Pl nézd meg ezt az alkatrészt, tudom más kategória, de ez is egy üreges cucc, hogy könnyű legyen és erős.
'92 Honda VFR 750
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #185193 üzenetére
Ez hülyeség, nem véletlen vastagodnak rendesen a vázcsövek is. Minél nagyobb a csőátmérő annál erősebb a cucc, azonos súly mellett.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #185195 üzenetére
Nekem logikusnak tűnik, a Zeb is nehezebb, mint pl egy Lyrik azonos rugóúttal. Bizonyos szintig lehet csökkenteni a falvastagságot, de végtelenségig nem, mert a végén még két ujjal összenyomod az 50-es becsúszót, mint a papírt .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
Ma tesztelgettem kicsit a nyeregmagasságot. Nem is gondolná az ember, hogy mennyit "használja" terepen a lejjebb tolt nyerget. Kipróbáltam úgy is, hogy tövig betoltam a nyeregcsövet, de az igazán meredekebb részeken kívül nem volt jó, kicsit feljebb vettem, így az igazi a kisebb, kevésbé meredek lejtőknél. Nekem valahogy nagyon kell, hogy a combjaimmal néha rá tudjak szorítani, rengeteget jelent a stabilitás megtartása céljából.
Ezek alapján nem is vennék olyan droppert, amin nincs 3 beállítható magasság, mint opció.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz 6030D #185196 üzenetére
fél 10-kor kezdtem neki. nettóban egy Ryan közlegény megmentése, egy Ellenség a kapuknál, egy Fury, meg egy epizód TBBT. közben ebéd, némi nasi....
többet ilyent nem csinálok. legalábbis nem wwII fimeset
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs