- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz koxkids #216545 üzenetére
ezt a táskát mennyiért veszed amúgy?
de egyetértek, elsőnek nyeregtáska, aztán kormánytáska, talán utána ez, vagy inkább még előtte váztáska lenne, amit vennék.
A régi szép idők, amikor még a UK EU volt...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Rellind
senior tag
Sziasztok. Van itt a topicban milyen kerékpárt vegyek tanácsadás vagy toljam el innen a biciklit
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #216556 üzenetére
Nem, nem ázhatok meg mert sáros lesz/lehet a bicikli. Végén picit rövidíteni kellett, mert szarul nézett ki a radarkép és miután hazaértem fél óra múlva lett is egy kis eső.
-
MPowerPH
félisten
válasz Zoliwrc #216555 üzenetére
Milyen markolatod van?
Hatul Rekon Race -ed van? Milyen a sima Rekon -hoz viszonyitva? Mar ha probaltad... Ha nem, akkor mennyire tapad murvan es az erdoben, koveken, stb? Kopas? Mert ahogy nezem a Rekon -om hiaba DC, azert kopik. Es a Race mintazata meg alacsonyabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
itouchfan
senior tag
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #216558 üzenetére
Ikon van fent hátul, már a második szezont ilyen gumival csinálom. Száraz körülményekre teljesen jó, viszonylag ballonos (kényelmes) és a súlya is ott van amit még épp felteszek kb. (640g).
1 szezont bír ki hátul kb. (5-6e km). Aztán idén lehet hogy többet fogok montizni, mert nekem az erdő kell, nem az autók között szívni a szar levegőt[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Zoliwrc #216561 üzenetére
Mondjuk Te hard XC -s vagy, az mar nalam nem mukodne. Foleg elol. Dissector meg pont jo, kellemes csalodas, de mar az is kicsivel tobb, mint 900g.
De a sima Rekon is 800g. Ezek mar neked sokkolo ertekek, de hidd el, a DHR II -esek utan igy is mas dimenzio. Rekon Race lehet nem lenne rossz, van is belole 2,4 WT, de csak 120TPI.Ikon is azert ballonos, mert az is 120TPI -s.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Nemrég olvastam, hogy a Pilisi parkerdő területén kb 62 km-nyi aszfalt lesz felújítva.
“Összesen 62,6 km hosszú kerékpározásra alkalmas erdei utat újítunk fel, melynek része az érintett műtárgyak – például az átereszek, a támfalak, a korlátok – rekonstrukciója is. Az útcsatlakozásoknál sárrázókat alakítunk ki, és a kapcsolódó sorompókat kerékpáros-barát megoldásra cseréljük.”
Sajnos a parkerdő honlapján nem részletezik, hogy melyik utakat javítják, de ha esetleg valaki tud bővebb információt megosztaná? Esetleg láttatok már valahol jelét a felújításnak?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
MPowerPH
félisten
Par hete volt itt szo kinai karbon vazakrol. Felesegem benyogte, hogy szivesen eljonne velem es a kislannyal azokra a szep helyekre, ahova jarunk/jarok itt a Mecsekben. Oda cross trekking, gravel -el nem jutsz el. Lefele nem szeret szaguldani, igy egy hard tail, atutos vaz pont idealis lenne. Ott nincs hajtasi veszteseg, konnyu is, es nem tul draga...
Na most kerdes, kinai gyartok kozul van e megbizhato, akinek a vaza nem torik majd kette?!
Kerekszettem van, azt akkor bealdoznam. Itt egy MT8 -as fek, szoval csak egy konnyu, XC villat kellene vadasznom, mondjuk egy konnyu Reba -t, azok egyebkent is olcson mennek. Hasznaltan Sram GX hajtast is lehet vadaszni, eleg olcson mennek. A egyeb korites meg aprosagok mar nem tetelek, stucnim is van, kormanyom is, ulesem is. Csapagy kell, meg nyeregcso, markolat.
Ezt szerintem olcsobban kihozom, mintha kompletten vennek egy bringat.Na, erre vennek neki konnyebb XC gumit. Azert kerdeztem, mit hasznal Zoliwrc.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #216557 üzenetére
Én a tegnap jártam úgy, pár csepp esett a Látó hegy előtt és az erdőből nagyon lógott az eső lába, azt is hittem meg fogok ázni, de a keresztnél már láttam, hogy nem vészes... otthon aztán vagy 10 perccel hazaérkezésem után eleredt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216564 üzenetére
A Hongfu, Dengfu vázakat dicsérik, de azért olvass utánna. Asszem árajánlatot kell kérni, nem írja a fix árat, de elvileg nagyon olcsó. Velobuild-ról is olvastam jókat, de gyanúsan olcsó volt ez is, aztán szembejött velem egy törött váz yt-n, én nem merném megvenni. Elvileg ezek a márkák azért ilyen olcsóak, mert open mold mind, szal nem egyediek, bárki gyárthat a formaterv alapján vázat. Nálam az alja amit be mernék vállalni talán a Trifox, Ican, ugyanakkor kicsit zavaró, hogy a Trifox is másol . Erről a vázról videók és vélemények is vannak, érdemes utánnanézni, még amolyan kedvcsináló videó is van róla emlékeim szerint, elvileg már teljesen jó minőséget képvisel és a geo, súly is jó. Az Ican márkának nem olvastam utánna, csak nagyon sokszor szembejött velem és tudtommal nagyobb márkáknak is bérgyártanak.
Könnyű XC gumi: Continental RK Racesport, CK Racesport. Ha agresszívebb kell vágás elleni védelemmel, Schwalbe Rocket Ron EVO, ha meg száraz terepen tapadás a cél, akkor maradnak a Maxxisok. Jó súlyban van még a Wolfpack Speed is, de nem próbáltam. Amúgy meg ha már kínai váz, én még csak azért is egy csőcskategóriás Chaoyang szettet vennék rá, ha már lúd, legyen kövér . Wet, Dry. Mellesleg marha jól néz ki a piros felirat.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsamiatt
őstag
Sziasztok. Azt szeretnem kerdezni hogy hegyre vagy nagyobb dombra hogy valtotok vissza? Mennyivel elotte es a legkisebb fokozatokra egybol vagy van atmenet?
Ha 26 km tekeres utan a terd feletti comb resz huzodik az mitol lehet? Olvastam netten hogy normal esetben egy 80 kms tavot se szabadna megerezni. Nekem ez mondjuk eleg nagy kulonbsegnek tunik.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsamiatt #216568 üzenetére
Pörgess jobban (de azért ne vidd túlzásba) és tekerés után jó hosszan nyújtsd le azokat az izmokat. Ha nem nyújtok, nekem is kezd fájni, amíg végül már guggolásból fel sem tudok állni. Amúgy én sem váltok legkönnyebbre általában, de ez erőnlétfüggő. Ha kell a könnyebb fokozat, tekerés közben váltok, ki kell alakuljon a rutin, hogy felfelé is tudj úgy váltani, hogy váltás közben ne legyen túl nagy terhelés a láncon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #216564 üzenetére
én egy járható középútnak gondolom a Planet-x cuccait, nyilván kínaiak, de legalább egy fokkal közelebb a márkáshoz. Erre írtam tegnap, hogy sajna már nem EU, azóta nem rendeltem tőlük.
Meg az ár/érték arányuk is romlott az évek alatt, de hátha érdemes rájuk nézni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #216576 üzenetére
Maradnek a karbonnal... Alubol mar kapnek hasznaltat is, komplett bringakent nagyon olcson, igaz valszeg hasznalhatatlan Alivio es tarsai hajtassal.
De egy ilyen kinai karbont kiprobalnek, persze nem a legaljat, hanem egy normalisabbnak kinezo darabot.
Legyen mar neki konnyu az a bringa. Meg hard tail -nel azert a karbon ad egy plussz merevseget.Egyebkent meg jo teszt. Nem lenne gyotorve a bringa, nem durvulna vele, de tekerni azert szeret.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #216573 üzenetére
Ez valóban rosszul néz ki, de simán lehet, hogy szarul érkezett. Most ha én nem veszem észre pénteken, hogy teljesen fellazult a hátsó tengelyem, ami miatt a láncvillának olyan oldalirányú mozgást engedett, ami simán töréshez vezethetett volna, akkor most lehet lenne fent egy újabb törött YT váz videó is a YouTube-on. Közben meg simán lehet user error is.
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #216566 üzenetére
Ican bejon. Bar zavaro, hogy nem latok ajanlast arra, milyen teleszkopra terveztek. Es itt nem csak a rugoutra gondolok, ugye van azon kivul mas meghatarozo tulajdonsag is.
Ezek ahogy nezem max. 2.3 -as gumikat fogadnak. Kerdes, a 30 belso szelessegu felnire felmegy?
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #216579 üzenetére
Ez a "baj" a kínai cuccokkal Kínából, nem Paypal-el fizetve.
Lutri melyik minőséget kapod.A kereskedelmi partereknek válogatottat, akik kötelesek garit adni, vagy jó lesz az az európainak, úgysem olvassa a kisbetűt, h garikor minden költséget állnia kell...
Többször is jártam így.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216579 üzenetére
Az a modernebbik Trifox váz valszeg rendben van, én még nem olvastam róla rosszat, aztán persze kitudja. Ican nem tudom, nem néztem annyira utánna. Nézd meg azért a geot is, sok kínai vázat árulnak régi 10 éve elavult geoval.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216586 üzenetére
Ohó, a Cube hírösen konzervatív ami a geot illeti, egyik legrövidebb láncvillával (mondjuk csiki-csukizni kis ösvényken pont jó), viszonylag rövid reach és magas stackel, továbbá egy visszafogott 69° homlokcsővel gyártja kerékpárjait...de hát én Cubbeal kezdtem, nem vagyok lejtő, hanem inkább mászásorinetált (fosok lefelé) , aszfaltozok is Zasszonnyal, na meg az a fránya márkahűség, így jól elvagyok vele, de ez a vérikszcé azért messze áll azoktól a downcountryszerű, manapság modernnek mondott, hosszú és lapos vázaktól.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz fulton #216572 üzenetére
Tavaly volt állítólag 1-2 kóbor medve, de eltűntek.
Amikor kezdtem bringázni 2014 körül, nem szerettem egyedül járni az erdőt, de most már szinte csak egyedül járok.
Vannak para helyek ahol nem olyan jó érzés átmenni, pl. 1980-as években egy gyilkos oda rejtette 2 áldozatát is, ami azóta már egy klasszikus turistajelzés a Börzsönyben és sokan használják (bringások is) csak ezt a dolgot nem tudják. -
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216586 üzenetére
Ja, az konzervatív, de rendben van, ha alacsony az asszony, akkor a stack-re, vagy fejcső magasságra is figyelj. Egyik csaj ismerősömnek XS a mérete és magas fejcsővel állandóan rázza a kezeit, mert elzsibbadnak. Láttam már enyhe emelkedőn hanyatt esni . A Trifox SDY20 geo szerintem tökéletes, az Ican gépeké ahogy elnézem már kissé fura, de egy amatőr bringás lehet sosem venné észre. Pl. ebből a 15" az valszeg XS, a 17" meg M-es, S-es nincs, plusz kissé elavult is a geo, a nyeregvázcső is brutál magas. A másik vázuk sem makulátlan, nagy méretben rövidnek tűnik a váz (S, M okés), a láncvilla nagyon hosszú, ami belépő alap xc gépekre jellemző. Nekem a Trifoxon az nem tetszik, hogy a hozzáadott nyeregcső hátrahajló féle, de hát "ingyen" adják, lehet ugyanonnan egyeneset is rendelni mellé. Hátrahajló nyeregcső xc bringára szerintem csak akkor való, ha rövid a váz és nem lehet már hátrébb tolni a nyerget.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz potyi23 #216591 üzenetére
Javítani éppenséggel lehet rajta, hátrahajló nyeregcső, és hosszú stucni is van most rajta, 60 km pedig édeskevés kideríteni jó-e. Ha nem teljesítményorientált évi 1-3000 km fölött tekersz elmegy, amúgy pedig cserélni kellene, a 173 és a 180-tól (!) között számottevő a különbség. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz potyi23 #216591 üzenetére
Hosszú távon majd meglátod. Ha kényelmes, használd. Kicsit nyújtózkodós lesz, átlépőmagasság ezzel a vázzal nem gáz, ülést meg lejjebb lehet engedni. Előrenyúlás lesz gond, a stucnit próbálhatod rövidíteni, meg az ülést kicsit előrrébb húzni. Egy méret difi nem a világ, bár tény, hogy nem a határon vagy a két méret között azzal a a 173 centivel. Én is kb ekkora vagyok, de inkább s, és m között szoktam tépelődni
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Jancsi
aktív tag
válasz koxkids #216545 üzenetére
Mókolás nélkül nem menne fel a Speeder-re. Ahogy nézem a villaszáron csak egy csavar van, ennek kettő kellene.
Mit szeretnél szállítani? Ilyenbe váltás ruhát vagy hálózsákot szokás, ami könnyű és ritkán kell kibontani. Ilyesmire nekem ez vált be [link] két tépőzáras pánttal csak ráhúzom a kormányra. Lámpák, GPS alatt és fékkarok között pont elfér.#216548zsocy
Érdemes összenézni a listát a teljesítőkkel. Ott is és a Balaton Bike Derby-n is, a természet mellett volt küzdelem a táskákkal is.#216564MPowerPH
https://www.ridewill.it/ -nél szoktak lenni brand-el kínai cuccok ISO matricával. Úgy egy fokkal már bizalomgerjesztőbbek. De nem tudom mennyire bontakozik ki a karbon előnye egy ilyen váznál. Amit #216566jjeahh linkelt, Dengfu az fél kiló mínusz egy alu vázhoz képest biztosan előny. Geometriában jó pár év lemaradásuk van. (nekem ez pont bejön) Maximális gumi méret 2.3", ami szerintem kevés. A kedvenc 2.25-ös Rocket Ron-on mellett sárnak már nem jutna hely.#216590jjeahh
Nem baj az, a hosszú láncvilla, kevésbé emelgeti az elejét. ~10 éve általános volt 440-445 mm, de vannak most is felső kategóriás gépek 430 mm-el. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #216588 üzenetére
Remélem itt Fóton nem rejtettek el még senkit, télen a korom sötét erdőben nem lenne jó valakit kikaparni a hátsó kerékkel. 🤭
jjeahh... magas fejcső miért rázza kezed, hisz minél magassabb a stack annál kisebb a terhelés kezeiden... vagy nem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
Csak hogy nehogy hangember legyek, megcsináltam a manual állványt tegnap
[kép]
Tök stabil, már 1mp-et sikerül megtartani. Láncot addig félre akasztottam és a kötél megtart ha nagyon hátralendülnék. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #216596 üzenetére
Csaj ismerősöm rázza a kezeit, mert a magas fejcső miatt úgy ül rajta, mint egy chopperen és zsibbad neki . Szal nem a bringa rázza a kezét, hanem ő rázza menet közben, hogy térjen vissza a vérkeringés bele
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #216597 üzenetére
Nahát, készítheted saját háutuprektisz videódat.
jjeahh... kézrázós lány?! Hmm.. 🤔 Gives me ideas.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
PartyShan
aktív tag
Sziasztok!
Tubeless kérdésem lenne, mert már az őrületbe kerget. Adott egy Continental Race King Racesport black chili külső, vagyis 2, de csak az egyik vacakol.
Bármit csinálok:
-próbáltam 3 féle folyadékot Stan's, joe's elit racer, joe's eco sealant (kifejezetten vékony oldalfalú külsőkhöz)
Mindig leenged 2 nap után. Egy ideig tartja a nyomást, de 2. napra már nem.
Nem ereszt a szelepnél
Nem ereszt a küllőknél.
Nem ereszt a perem és a felni találkozásnál.
Szalag jól van fent.
Az oldalfalon ereszt, de már próbáltam mindent, amit ki tudtam táláni. Oldalra volt fektetve a kerék minimum 1 napig. Nem hozott megoldást. Mentem vele nem keveset a set up után.
Konkrétan olyan apró lyukak vannak rajta, hogy lámpával át tudom világítani. Tűhegynél is kisebb. Addig mentem konkrétan, hogy belülről megragasztottam defektjavítóval azokat a pici lyukakat. Miért nem képes egyik folyadék sem eltömíteni, amikor 6mm lyukat is betömnek a marketing szöveg szerint.
Bármi megoldás lehet erre azon kívül, hogy használjam belsővel, pumpáljam gyakrabban, vegyek másikat, stb , stb...?
Ez így nem tubeless ready külső bármennyire is annak mondja a gyártó.
A másik külső, ami elöl van, az tökéletes, 1 hét alatt alig enged 1-2 tizedet a nyomásból.
Bárkinek valami ötlet, mert tényleg kikészít már idegileg[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 7
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Formula-1
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen