- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226050 üzenetére
Ja az igaz, hogy utána nem gurul olyan simán.
Buliban hasznos! =]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226048 üzenetére
Nekem komfortban ad pluszt leginkább az meg megéri. Illetve nem kell félnem felütéses defekttől.
Túl sok defektem nem szokott amúgy lenni nem emiatt váltottam tubelessre.Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226048 üzenetére
Igen, amire emlékszek, két vágás (éles szikla) és két nagyobb szúrás (nagy rozsdás szög). Felénk tényleg gyakoribb a durvább nagyobb defekt, mint az apró szúrásos, szal viszonylag ritkán kapsz defektet, de akkor szívás. Szal ide nekem vágás elleni védelem és szmötyis tej kell. Meg kukac, biztos ami biztos
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Mezga Aladár #226036 üzenetére
amikor írtad, én azt hittem, sima szúrásról van szó.
így értem, sok bar + apró vágás azért már más helyzet.
Ha nagyon futófelületen van, megpróbálnám kukacozni + levágni pengével a kilógó részt, hátha úgy nem érezni annyira a gördülésén.Kukacoskodók: sosem használtam még, de ezek elvileg akkor gyógyulnak kicsit össze a külsővel, ha ott nyers a gumi, és száraz, igaz? egy tejjel feltöltött rendszerben ez meg tud valósulni egyáltalán, még ha van is az a reszelős szerszám hozzá? mondjuk nekem az nincs is, történetesen... Jó, biztos tömít valamit akkor is, ha csak be van gyömöszölve, de pont ilyen nagyobb nyomású rendszerben számíthat. Ugyanakkor ha a tej majdnem megfogta, akkor nem kell már sok..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsolti72837
őstag
Sziasztok!
A képen látható kerékpárt nem árulják már itthon, ha jól láttam. Honnan tudnám beszerezni új állapotban?
Cube Aim EX BLACK´N´FLASHYELLOW Férfi MTB kerékpár 2021
[kép]ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
varsam
őstag
válasz ZolkoW #226054 üzenetére
Szerintem a kukacnak az a lényege, hogy leszűkíti a lyukat, így a tej már meg tudja fogni. Egyszer kukacoztam, ott pont ez volt. Begyömöszöltem, majd megforgattam a kereket és pár fordulat után már nem spriccelt ki a tej, hanem megfogta. Aztán szépen összeállt ott minden mindennel és tömített. Igaz, ez 2.3-as trail gumi volt 2 báron, nem országúti.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #226054 üzenetére
Szerintem sem "gyógyul" össze a gumival, ami nekem van az is sima gumiszálak melyek duplán hajtva beszorulnak mint állat a lyukba, aztán belül belelógnak a köpenybe, de ott senkit nem érdekel, kívül meg síkba vágódnak. Nekem egyszer volt ilyen kukacot igénylő defektem mely nem annyira a nagy lyuk mint a tejhiány miatt keletkezett...mindent megtettem az úton, hogy egy kerításből tört, majd kihegyezett dróttal szemétből kukázott gumicsíkot tuszkoljak a lyukba, de ez úgy sem sikerült, hogy az eredetinél már 5x nagyobbra tágítottam az eredeti lyukat. A külső gumi annyira tapad és olyan kemény szövetű, hogy egy lyukba kizárólag azzal a hegyes, villás kukacozó tűvel tudod beletolni a kukacot. ...szerintem ezért is tömít aztán, mint állat, onnan ki nem tolja azt a belógó csíkot 20 bar sem....
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsolti72837 #226055 üzenetére
Talán valahol külföldiában. ...de pont ilyen, ami még egy adott méretben is legyen...hááát. Amúgy használtan, újszerűen sem lenne rossz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Tudnátok ajánlani kereknyomás kalkulátort montis tubeless rendszerhez?
Már lecseréltem a montim a 2.3-as külsőket a 2.0-s RaceKingekre, de nem tudom, hogy graveles felhasználásra milyen nyomás lenne az ideális.
Illetve a montin lévő GUB nyereg szokott nyekeregni néha, a nyeregrögzítő csavarok most 10NM-el vannak meghúzva. Mi okozhatja?
Érdekes, hogy az outin semmi hangja nincsen a szintén GUB nyeregnek. -
andrisbandi
őstag
válasz RexpecT #226061 üzenetére
How To Stop Your Saddle Creaking
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #226060 üzenetére
27.5-ös. Hiányzik a nagyobb kerék, de ezt sikerült értelmes áron, és alig használtan szerválni. Egy darabig marad, aztán megint egy 29-es lesz, vagy gravel.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ZolkoW
őstag
válasz RexpecT #226061 üzenetére
Az nem jó, hogy ha túl puhának érzed, fújsz bele, ha túl keménynek, engedsz?
Jók ezek a kalkulátorok, csak úgysem fogom azt a nyomást használni, ha nem azt érzem jónak. Kiindulásnak meg legyen 2 bar, aztán lehet felfelé, lefelé is próbálkozni
1.8 alá nagyon ne, 2.5 fölé nagyon ne..a recsegést a bejutott kosz szokta okozni, én még a nyeregsínt is zsírozom emiatt.. meg mert fém a fémen is tud nyekeregni. Meg az Ergon nyergem pálcája a nyereg műanyag részében . Azt is némileg orvosolta egy kis híg kenőanyag. Montin lehet hogy több kosz éri.
Amúgy csak érdekesség, egyszer vettem egy gyári gumigyűrűt a nyeregcsőbilincs fölé, ami arra való, hogy kinntartsa a vizet-szutykot, és meglepő mértékben működik. azóta nem is tudom, kellett-e nyeregcsövet takarítanom recsegés miatt. Pedig nem is hermetikus, csak ott vagy egy centi vastag gyűrű a bilincs fölött, aztán ennyi.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz RexpecT #226061 üzenetére
Schwalbe Pressure Prof + 0,2 bar. Nekem kb ez adta a legközelebbit. De én is próbára hagyatkoznék, a túlfújt oldalról indulva.
Hehe, most kalkuláltam megint egyet, most nem kell hozzáadni a 0,2-t. Mondjuk nem Schwalbe gumim van, nem tudom a típusnál melyiket kell megadni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #226030 üzenetére
A küllő olajozása csak tüneti kezelés! Ott a küllő meg van lazulva. Soha nem kellett még egyetlen egy kereket sem olajoznom, pedig én 110 kg vagyok. Volt olyan kerekem, amihez 6 évig hozzá sem kellett nyúlni. A mostani is 4 éve megvan. Pedig ez egy alap kerék, semmi Mavic vagy más nagy márka.
Ha már hangok, a hajtóművem hangoskodott, leszedtem a hajtókarokat és az idióta női szervizes szárazon rakta fel. A hajtás oldalon volt lelazulva, így meg lett bikázva a kellő nyomatékkal. Ismerős szervizesnél vettem kölcsön a szerszámokat. Most néma csönd van hajtás közben. 👍
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #226057 üzenetére
A kukacozás outin nem olyan tuti, jó pár ismerősöm pont ezért használ inkább belsőt, mert sokszor nem maradt bent. Montinál egyértelmű, hogy csak a tubless-nek van értelme, de országúton nem egyértelmű a dolog.
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #226071 üzenetére
Sokan a latex belsőre esküsznek, az meg nem tartja olyan jól a nyomást, mint a butil (hagyományos) gumi.
-
zsolti72837
őstag
válasz Hasaggymeg #226058 üzenetére
Új állapotban én se hiszem, hogy fogok találni már. Főleg, hogy még méretben is jó legyen, ahogy Te is írtad.
Használt is szóba jöhet. Jófogáson érdemes nézelődni?
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
Sped
aktív tag
Szerencsém van, volt a forgalmazónál átütőtengely (10 ezer pénz), ma be is lett rakva az új.
Csapágy golyók elvileg nem az agyból estek ki, mert azt mondta a szerelősrác ez ipari csapágyas. Fogalmam sincs mit jelent... azért lehet elviszem a saját szerelőmhöz még, csak a héten szabin van.IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsolti72837 #226073 üzenetére
Aham...összefoglalóban van néhány ajánlott oldal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #226067 üzenetére
Nekem ez 2,2/2,0-t ad, ugyanakkor én legjobbnak hátuk 2-1,9, elől 1,8-1,7 baron érzem. Legkeménybbre is mikor csak aszfalt van 2/1,9-en szeretem. Mondjuk Snake Skint írtam, nemtom a Speci milyen lehet
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
Az ipari csapágy zárt házban van, így egyben cserélhető. Ezért sem tud kiesni belőle semmi. A közhiedelemmel ellentétben nem csak golyók lehetnek benne, hanem tűgörgők akár. A pornak jobban ellenáll, de be tudnak ázni. Ami miatt jobban szeretjük az az, hogy nem kell karbantartani*, hanem cserélni ha szétkopott. Szebben is gördül és nem kell vacakolni a nem létező kónusz állítgatásával. Természetesen ebből is kapni rossz minőségűt, mint mindenből.
*Érdemes viszont zsírozni körbe, mert felfogja a port és a nedvességet, így ki lehet tolni az élettartamát. Például integrált hajtásnál is illik jó bőven a csapágy köré zsírt tenni. Ezzel nyilván nem magát a csapágyat kenjük, hanem védelmi szerepe van.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #226057 üzenetére
Mintha cementtel kennéd be, annyira "nem" gyógyul össze a gumival. Volt szerencsém 2x is csavarba menni a kocsival. Egyszer gumis csinálta, utána már én. A lyuk tágítása után a kukacot be kell kenni a vulkanizálóval, és utána belenyomni. Ha megköt, az atombiztos lesz. Bringás kukachoz nem adnak ragasztót?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Sped
aktív tag
válasz Fall-N #226077 üzenetére
Nagyon köszi, teljesen érthető.
Szeretem ezeket a nem kell karbantartani témákat, most eggyel még jobban szeretem a bicajomat, hogy ilyen cucc van benne. Évente egyszer szervízben szétkapják, takarítják, kenik ezeket a forgó alkatrészeket, úgyhogy ez a része sztem rendben van.
Amúgy kb. hány km-t bír egy ilyen csapágyas rendszer?IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
zsolti72837
őstag
válasz Hasaggymeg #226075 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
zsamiatt
őstag
Sziasztok, az, mennyire normalis, hogy egy uj kb 100kms bringan idonkent kattogo, pattogo, recsego szeru hang van? [link]
Az elozo ktmnel nem tapasztaltam ilyet[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
nemeth989
senior tag
Üdv.
Van egy ilyen [ROAM DISC 0] bringám, ha én kiakarom váltani a 2x11-et 1x11-re, akkor mire kell odafigyelnem? Mondjuk egy sima [Shimano DEORE FC-M5100] jó lehet hozzá?RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
Kiskopika
senior tag
válasz zsamiatt #226082 üzenetére
Hello, nekem ugyan ez volt, nem tudom neked honnan jön a hang, nekem adott pedálfordulatnál volt kattanás. Le kellett vegyem a pedált kis olaj a csavarra vissza és kész.
De most valami más nyikorog, de az istenért nem jövök rá mi. Csak kiguritásnál és akkor se mindig 😒 -
vtomi2
őstag
Na megint alkottam a bringán, elején kidörzsölték a bowdenek a lakkot, és meg kellett oldani valahogy, először karbon levonóra gondoltam, aztán beugrott, hogy melóban van fényviszaverős matricánk:
És egy kép, amiért tuti megvertek mentségemre szolgáljon, hogy levehetős, és csak akkor rakom majd fel, ha esik melóba menet
fulton: nem érkeztem megmérni, de most volt rá időm, 9,2kg táskástul, szerintem 9-re lemegy hajtáscsere után. -
werszomjas
őstag
válasz Fall-N #226077 üzenetére
Csapágy kenés, zsírzás.
Kiindulási alap a MOTOREX BIKE GREASE 2000, de ez heroin áron van.
E helyett milyen hátránya van egy EP2 adalékot tartalmazó lítiumbázisú kenőzsírnak? (Ez van épp itthon)Illetve tegnap találtam ezt a véleményt a motorex-ről. Elvileg a Sintlex Top 2 egy az egyben ugyanaz, mint a motorex.
Nem feltételn válasz, valakinek van ezekkel tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Kiskopika
senior tag
válasz andrisbandi #226087 üzenetére
Szerintem nekem nem az ülés mert kiállva is nyiszog ha nyiszog.
Én a hátul a műanyag ízére gondolok ami meggátolja hogy beessen a lánc a küllök közé, mert elég hajlékony. Eddig csak sùrlódó hangja volt de mostanában már nyiszog, De az is lehet ez valami más. -
nagyúr
válasz vtomi2 #226088 üzenetére
a prizmás ragasztószalagot amennyire lehet körbe kell tekerni, mert a vége mindig felkunkorodik, és telemegy szeméttel, és onnan már nem tapad.
ha ez a melóba járós bicaj, akkor az első sárvédőt érdemes felturbózni egy kólásüvegből kivágott toldattal. igen, látom, hogy van rajta, de itt is a méret a lényeg.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ISThun
csendes tag
válasz ZavaBalazs #225944 üzenetére
Szinte végig autókkal megosztott út. Ferihegy 1-től Vecsés végéig van bringaút/bringasáv botrányos minőséggel az elején, utána kis forgalom mellett lehet eljutni a Hungaroringig, egyedül Kistarcsa a húzósabb a 3-as úton.
A Hungaroring után Mogyoródot elhagyva Gödöllőig a 3-as úton sok autós szokott lenni, de Isaszegre és utána már a vállalható kategória. Elég sok bringás jár ezen a szakaszon, szerintem már az autósok hozzászoktak a kerülgetéshez.
Ha kerékpárútra vágysz akkor Budapestről a BuBÁn a Balaton felé, Szentendre felé vagy Szob felé lehet elindulni más sajnos nincs értelmezhetőbb távval. -
arcitec
addikt
válasz vtomi2 #226088 üzenetére
Ha szükséges sima átlátszó ragasztó szalag, amit szinte nem is látni, vagy ha olyan helyen van lehet beszerezni carbon mintás öntapadó fóliát - 3M a jobb minőség - méretre lehet vágni és még jól is nézhet ki, ha olyan helyre kerül.
Szóval egyáltalán ne restelkedj ezen ... ( Aki igényes az ad az ilyenekre. )
U.I: Én még a bowdenre is tekerek sima fekete 3M szalagot -ahol "dörzsi" helyen van- és így az sem vásik ki.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz Kiskopika #226085 üzenetére
Általában első körben ezeket érdemes ellenőrizni:
1. Leggyakrabban a nyeregcső nyekereg. Ki kell venni, megpucolni majd kis zsírozás és mehet a vázba vissza. Ha külön nyeregcső bilincses (ami nem a legjobb) akkor azt is ellenőrizni, csavarokat meghúzni.
2. Álló helyzetben a pedálokat és a hajtókarokat erősen mozgatni. Ha mozgatás hatására nyekereg, akkor hajtókart levenni, ellenőrizni a monoblokkot, hogy a csészék nem lazultak-e meg. Zsírt a monoblokk tengelyének a végére (! nem olaj !) és a kellő nyomatékra húzni (ha van nyomatékkulcs, általában 50-70 Nm, de a gyártó adja meg a megfelelő nyomatékot). Ha integrált a hajtómű, akkor még azt imbuszkulccsal kell meghúzni a hajtókar tövének az oldalán. Oda nem kell ekkora nyomaték. Hajtás oldalán viszont igen.
3. Ha ezek után is hangot ad, akkor érdemes megnézni a hétsó fogaskoszorú elég feszesen van-e rögzítve.
4. Ha van első váltó, meg kell nézni, hogy nem ér-e bele a terelő lemezbe a lánc.
5. Küllő lazulás a keréken. Szintén álló helyzetben nyomkodni a kereket, ha pattog akkor szívás, lehet kiszerelni a kereket, gumi és belső le, majd küllőt feszíteni, de valószínűleg lehet centrírozni is vele együtt. Szerszám és tudás nélkül nehéz menet.
6. Ritkán előfordulhat, hogy a hátsó váltó ellállítódik és túl feszes a bowden, amiatt a lánc nem központosan fut a fogaskeréken. Finomállító csavarral lazítani a bowdenen. Másik rossz beállítás lehet még, hogy túl magasan van a kanál és összeér a két váltógörgő. Rugófeszítő csavaron kell állítani.
+1: fékbetét beleér a gumiba (V-fék) vagy a tárcsát karistolja a betét.Visszatérve a te esetedre az olaj nem elég. Elpárolog és surlódni fog a két fém egymáson. Ha négyszögletes tengely van akkor ráadásul az acél tengely meg is eszi az alumínium hajtókart. Sokszor az egész hajtómű kuka, mert nem minden típushoz kapni külön hajtókart. Szóval szedd le újra és rendes zsírt tegyél rá, majd tedd vissza. Pont ez volt nálam is a gond. Ki lehett szűrni a hang alapján, hogy a hajtásnál van gond. Általában nem ütemesen pattog, hanem terhelés hatására.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #226094 üzenetére
Meg rövid az első fékbowden. Más gond nincs.
andrisbandi: Régen volt divat. Szépen meg is sárgul, akkor legalább magától letörik. Határoló csavar ha be van állítva nem is értem mi szükség van rá?!
werszomjas: Jó a lítiumos zsír is, de a zöld Shimano általános zsír sem drága.
[ Szerkesztve ]
-
bercsi
aktív tag
válasz parandroid #225992 üzenetére
Nekem arra kell hogy A->B eltekerjek a családdal, van 2 gyerkőc akiket szeretek megjáratni. Jobbat alszanak így . Ilyenkor nyomunk 10-15km karikát.
Kecskeméti vagyok, itt is érdekesek még városon belül is az utak. De mivel nincs nagy tempó, és nem is tudok több százezret biciklire költeni, így marad egy ehhez hasonló merev villás bicó. Amilyen teleszkópos bicikliket árulnak ~150-ig, nem biztos hogy bevállalnám.
Ha megyek nagyobb karikát akkor meg alapból figyelem az utat, a legtöbb helyen már tudom hol vannak a sz@r részek. Erdőben, hegyi ösvényen nem tekerünk.
A súly is egy érdekes kérdés, a mostani bicó agyváltós és acélvázas, érzésre ez is megvan 20 kiló környékén.#225991 Ringman
hasonló nekem is a gondolatom.#225990 ivana
Megvoltam nélküle, el is dőlt a kérdés.#225995 Hasaggymeg
Remélem élőben sem lesz csalódás#226024 velizare
Tömések a helyükön, váll meg szerencsére jó, éljen a konditerem
Nem hinném hogy lopott lenne, elég sokat árul nyilvánosan. Aztán lehet hogy tévedek... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #226078 üzenetére
Nem.
#226083nemeth989...szerintem jó lesz az a hajtómű hozzá, amire figyelned kell az, hogy elég-e neked a mostani fogaskoszorú a továbbiakban úgy, hogy ezután csak a 32-es, vagyis a mostani kistányérodnyi első tányér lesz...ezt egyszerűen kipróbálhatod ezentúl úgy tekerve, hogy mellőzöd a nagy tányért...ha elég, akkor rendben, ha nem akkor majd hátsó sort is cserélni kell, ugyanakkor csak jobb mászást tudsz elérni új, nagyobb tányért is tartalmazó sorral, gyorsulni a 32-essel elől már nem fogsz tudni jobban mert kerekedre 10 fogas kiskerék már nem megy fel, 11 a legkisebb, így ezt a hajtást már csak az első tányér növelésével gyorsíthatod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen