- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
bardi
aktív tag
válasz krono. #226934 üzenetére
Köszi a tippet, még nem néztem utána, hogy mit vegyek majd rá. Elsőnek téli kell majd...
A Clio RS is jó lehet, de abból nem voltak nagyon eladóak. A vti egyáltalán nem dobálta a seggét gázelvételre, hajtűkanyarban ha vizes volt az aszfalt, kézifékkel fordultam
A TypeR-en meg annyira fos a gumi esőben, amivel vettem, hogy néhol kényszerből húztam a kézit, hiába mentem lassan. Majd ha minden meg lesz rajta csinálva, meg lesz rendes gumi, remélem 1-2 pályanapra el tudok menni vele.Napfénysüti: Melóban néha sokat mentem aktuális suzukikkal, egy megváltás beülni a vti-be utána A rádión és klímán kívül minden jobb benne, ülések, kárpit, futómű, motor váltóról nem is beszélve.
'92 Honda VFR 750
-
FeRRaR1
őstag
válasz krono. #226934 üzenetére
PS4 és PS4 S nagyon nem egy kategória. Csak az S a sportos, tudom mert előtte a sima PS4 volt. 1 kör alatt úgy eltudtad fűteni hogy a Nurburgringen a felétől korcsolyáztál. Esőben az is nagyon jó volt, de a 4S még ott is ráver picit. Viszont szárazon ég és föld. Ugye a 4S az a Pilot Super Sport utódja, nagyon érződik is. A sima 4 meg a PS3 utódja, csak névügyileg összevonták a kettőt. Asszonynak felraknám a PS5-öt, magamnak soha mert nem arra való amire én használom. Arra az S sokkal jobb. 4 kör alatt (1 + 3 utána nyomás állítással mert felmegy nagyon) nem tudtam elfűteni, pedig gyorsabban mentem mint a sima 4-el. Azért csak 4 kör mert ennyit bír az S80 V8 75 literes tankja ha mész rendesen
[link] Ez volt az első vizes köröm egyedül. itt még a PS4 és csak félig volt kész az alkatrész csere + beállítás. Előtte egy instruktor megmutatta a vizes íveket. Mikor szimulátorral készültem csak szárazon gyakoroltam, szóval azért volt bennem félsz. Elsőre egyedül nagyon büszke voltam magamra
Pár dolgot kiemelek. 3:35-nél a Yaris akit megelőzök az helyi srác, kicsövezett, kikönnyített, teljesen kibelezett, coilover meg amit akarsz... szárazon úgy megy mint az állat, én mint nem ott lakó, nem éves bérlettel 3000 kört évente levezető nem tudnám szárazon elkapni. Olyan rövidet fékez, és akkora tempót visz át kanyaron hogy az eszméletlen.
4:05 végig darál az ABS, ez egyébként több kanyarnál így volt.
9:25 a Porsche Cayman GTS-t az Apex tulaja, Robert vezette, beszéltünk is utána. (meg azóta többször)
Szóval félkész kocsi, második vizes kör, első egyedül, eszméletlen érzés volt. Azóta többet tud a gép és én is de lusta voltam lementeni a dashcam videót vagy foglalkozni vele, idén áprilisban voltam de csak élveztem, a pillanatnak éltem pedig a leggyorsabb köreimet mentem.
Illetve gumi témához annyit hogy soha nem fogok mást venni csak Michelin Pilot Sport vagy Pilot Sport S. Annyira jó és kiegyensúlyozott gumik, nem véletlenül jön ezekkel gyárilag sok erős autó, és nem véletlenül használja a helyiek nagy része is ezeket a ringen. Apexes BMW M3 és GT2 RS MR-en is ez volt mikor taxiztak minket, PS4 S. Én többet nem szerencsejátékozok Falken mert Conti gyárba készül, meg Conti mert már jobb ám meg nem kopik el egy szezon alatt... De elkopik, és jobb de nem jobb mint a PS4 S. Meg a többi amit próbáltunk ismeretségi körben akik járunk le meg szeretünk tempósan menni. Mind a 3-an arra jutottunk hogy csak a Michelin. Az kopik a legkevésbé, az a legjobb a vizen, azzal érződik a legjobbnak a kocsi és nincs gyenge pontja.
Utóirat, menjünk át az autós offtopicba mielőtt elhajtanak minket innét
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz krono. #226944 üzenetére
Tudom, hogy nem szó szerint kell érteni, csak szerencsétlen az elnevezés. Afféle terep országúti gép vagy mi. Én a crossommal megyek mindenfelé, s így is érzem a csuklómat, egy teló nélküli géppel valószínűleg meg is halnék
coccolino: 42-es azért szerintem még okés, főleg, ha nem mész nagyon terepre. Akkor meg már az a 2 mm onnan mit számít a 40-eshez
Fall-N: igen, ha igaz lenne, hogy széles gumival nehezebb tekerni, egy fatbike-kal meg sem lehetne mozdulni. Azt kipróbálnám egyszer. Itt szoktam látni errefelé egyet, olyan lazán suhan át a homokon, hogy öröm nézni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
egy picit ilyen DIY kérdéssel fordulok hozzátok.
Egy "28-as trekking bicajomban egy suntour m3010-es egyszerű teleszkóp van. Ezeken a keménység állító szerintem csak dísz, érdemi hatást nem értem el vele sohasem.
Egy ideje a kormányomon módosítottam, így némileg kiegyenesedettebb testtartásban ülök a bringán. Így viszont a teleszkóp egyáltalán nem rugózik az úthibákon, csak mikor kiállok a nyeregben és ránehezkedem.
Van valami 'otthoni' módszer arra, hogy puhábbá tegyem a telót?
Köszi! -
evo87
őstag
válasz FeRRaR1 #226954 üzenetére
Nocsak milyen finomságok ki nem derülnek itt a bicaj topikban. Én is mindig rágódom rajta, hogy ha egyszer lecserélem a Mazdán a Sportcontact5-öt akkor milyen legyen... részemről a PS4-gyel is megelégednék, több autón próbáltam és bejött... na de sose fog alattam elkopni ez a Conti szett
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #226956 üzenetére
Látszólag ezen nem biztos van állítási lehetőség, így minden amit tehetsz az itt a videóban van...sokat nem veszítesz ha esetleg nem jön össze, 20 rongy egy ilyen teleszkópnak csúfolt valami újan, ugyanakkor azt sem tudom megéri-e vele foglalkozni ennyit, vagy csak simán nyomni kellene valami teflonos olajat, esetleg bejuttatni valami zsírt fent a tetején található dugóknál, aztán csá. Látod spéci kulcs kell a dugókhoz, majd valami jóféle zsír bele, na meg ott az a műanyag felül mely amolyan beakadós-pöckös melyet vagy ki tudsz rongálás nélkül venni vagy nem, tehát mindent összevetve nem ér annyit az egész "teló", amennyibe kerül szétszedése...
Ha mégis van amolyan rugóelőfeszítő tekerentyű rajta akkor azt értelemszerűen tekerd koppig óramutatóval ellentétes irányba, hátha gyengül valamit."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gézengúz
addikt
válasz Hasaggymeg #226958 üzenetére
Ha történne is valami változás, nem lehet, hogy ha meg jobban rá támaszkodna akkor lesz túl puha?
-
Blackmate
senior tag
Decathlon centíroztatott már valaki? Vajon mennyit kérhetnek egy 27,5-es kerékért?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gézengúz #226959 üzenetére
Ez egy rugós vaczak mely kész csoda ha néhány hónap után még nem kotyog és melynek nincs semmi visszaút csillapítása, csak a súrlódás...az előfeszítés meg egy vicc, alig mozog az a gyakran műanyag kupak melyet tekerve bentebb és kintebb a fém menetben, kicsit összenyomja, illetve kiengedi a rugót. Vagyis ebből puha csakis akkor lesz ha rugót cserél benne, ahogyan az összes rugós telóban, ez tulajdonképp a rugós telók (melyből azért vannak nagyon komolyak is) legnagyobb hátránya is egyben, nevezetesen nem tudod keménységüket súlyodhoz állítani csak ha rugót cserélsz. Azzal, hogy megpucolod és agyonkened legfeljebb kissé könnyebben fog mozogni, de puhább nem lesz csak egy másik, gyengébb rugóval.
#226960
Blackmate...én drágább kereket (30+e/kerék) nem vinnék oda.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeRRaR1
őstag
Ugye korábban említettem hogy a Judy túl hangos terepen szerintem. Illetve kolléga jelezte hogy sok telónál kimarad a megfelelő kenés gyárilag.
Szóval jeleztem nekik hogy van egy ilyen gyanúm. Mondták hogy regisztráljam be 5 év garra a TREK-nél, ingyenes. Ezt meg is tettem. Utána mondták hogy tároljam fejtetőn pár napot, ez az első lépés, mert általában valami szivacsot felejtenek el síkosítani.
Itt tartok, mondták ha ez sem segít akkor megpróbálják komoly szétszedés nélkül befújni a szivacsot.
Amennyiben ez sem, akkor elküldik egy teló szervizbe, ahol a súlyomhoz, bicajhoz hangolva és bekenve újra össze rakják vagy cserélik.
evo87
Havernak is megmondtam, nem elkoptatni ha nem 6-7 évesen elöregedés miatt gumit cserélni pénzkidobás, pazarlás. Tessék rendesen gumizni a kanyarokat a sporttársaknak -
FeRRaR1
őstag
válasz jjeahh #226964 üzenetére
Mondtam hogy nem lehetne e, de előírás hogy melyik boltban van olyan aki hozzá nyúlhat és itt nem volt hivatalosan. Nem hivatalosan volt aki szerelget magának otthon meg másoknak, de a hivatalos 5 év garanciámat nem akarom eljátszani.
Egyébként én is ezt akartam volna, beviszem, amég ott vagyok letudják. Viszont ha ez a hivatalos út akkor egyenlőre ezen maradok. Jobb ha van gar és ők vállalnak mindent, 10-15 percre vannak tőlem nem egy nagy dolog.
Illetve én is meg tudnám csinálni gondolom, bár még pont ilyet nem csináltam, de ha a Volvón a Haldex AWD-t szét tudtam szedni és diagnosztizálni, megszerelni egyedül elsőre akkor ez is menne szerintem
[ Szerkesztve ]
-
evo87
őstag
válasz FeRRaR1 #226963 üzenetére
Én is pazarlásnak tartom benne hagyni a mintát de na... idén eddig 6 km-t mentem a 8-assal... és ennyi. Mindig tervezem, de most is MX-5 van nálam, és valahogy elmaradozik a saját nyúzása...amit nem bánok olyan szempontból, hogy legalább kivételes állagot őrzök meg.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
flash-
veterán
válasz Pet84 #226921 üzenetére
Pet84 "Hello!
Láncitsztításban tudnátok segíteni?
Adott egy lánctisztító kütyü amihez nem kell leszedni a láncot, egy lánctisztító folyadék, és egy lánckenő olaj. A leírás szerint a lánctisztító kütyüt fel kell tölteni a folyadékkal és úgy átmosni vele a láncot, majd érdemes utána újrakenni. Azt viszont nem írja hogy tisztítás után le kell törölni teljesen a láncról a tisztítófolyadékot, és csak azután megolajozni. Ez nekem nem egyértelmű, kell ilyekor szárazra törlés vagy sem?"én úgy szoktam hogy lánctisztító kütyüvel beletöltve lánctisztító folyadékot átforgatom 5 percig a hajtókart rajta, aztán kiöntöm a tisztitóból a trutyit,kimosom, feltöltöm folyékony mosószeres vízzel és azzal megint áttekerem 5 percig, aztán slaggal átmosom a bringát (vagy csak a hajtásrészeket ha nem akarok teljes bringa mosást) , esetleg slagozás előtt mosószeres szivaccsal még külön átmosom a láncot,hajtást, és utána leöblítem,gyorsan letörlöm és minél hamarabb teszem is fel az olajat mert képes ám pár óra alatt is leroszsdásodni a lánc(sram pc970 ami már nem alap szint)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz FeRRaR1 #226963 üzenetére
Itt tartok, mondták ha ez sem segít akkor megpróbálják komoly szétszedés nélkül befújni a szivacsot.
Reméljük nem úgy, hogy benyúl a szimmering alá egy kiskéssel, elhúzza azt a wd40 fújókájának, bespriccel, a a szivacs egyik fele kap, a másik nem, és kész.flash-: honnan tudod, hogy a sok mosószeres mosás után a görgők alatt marad-e mosószeres víz? Ezért jó a benzin, csak az meg megeszi a műanyag mosót. Meg nem 5 perc, meg még 10 sikamika, hanem összesen 2. [link]
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #226963 üzenetére
Mi az, hogy hangos a Judy? Ha sziszeg nagyobb visszaút csillapításnál (a teknős felé), vagy kissé "kopog" erős igénybevételnél (gyors, rázós lejtőn), az jellemzője és ha egyéb baja nincs, vagyis szépen mozog, visszaút csillapítása műxik és ki is tudod zárni, nem engedi az olajat, levegőt (na meg nem kotyog) akkor az szerintem rendben van.
jjeahh kollégának meg igaza van, a szivacsot nem kenegetni kell szétszedés nélkül ( ), hanem benne kell lenni annak az 5ml olaj/láb mennyiségnek a folyamatos kenéshez. ...az időnként fejreállítás meg egyiknek sem árt, főleg akkor nem ha nincs rendesen igénybe véve, ergo leginkább aszfalton kizárva, vagy alig mozgatva ki az első 3 centit, soha nem kerül olaj a szivacsokra és lassan kiszáradnak.#2269686030D...+1...mert ilyenkor nyáron 0,5-1 óra alatt csonttá szárad és lehet is kenni, de ha nincs ilyen meleg bizony van, hogy én is órákat szárítom bent, vagy alapos szárazra törlés után is éppen hagyom másnapra a kenést így bizonyosodva meg nem maradt víz sehol. Korábban néha kifújtam kompresszorral ha siettem, de az nincs mindenkinek és hely is kell ahhoz, hogy a dzsuvát szanaszét fújd a láncból.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeRRaR1
őstag
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226969 üzenetére
Nekem ilyen okból jó a sanyarú sorsom, hogy nem tudok itthon bringát mosni. Lemosom apóséknál, a vázat megtörlöm, hazatekerek 1 km-t és itthon kenem. Addigra száraz a lánc és kimozogja a vizet a görgők körül, a lánc meg nem fog elkopni ennyi idő alatt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #226971 üzenetére
Na de dolgozol rajta, nem?!
#226970
FeRRaR1...persze jó lett volna, de ha benne van az az 5ml olaj akkor egy óra alatt is odafolyik mind és teljesen megszívhatja magát vele a szivacs.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226972 üzenetére
A legfontosabb a görgős placc, hogy Csokicsibesz elégedett legyen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Csokicsibesz #226974 üzenetére
Én jókat kacagtam a napokban a straván hogy volt 1-2 esős nap, és a sok fantáziátlan önjelölt olimpikon görgőre pattant azon ratyi zwiften
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #226976 üzenetére
Nem, a bringát se láttam másfél hete Igazából ZolkoW bef*satott, hogy tuti az első nagyobb fékezésnél görbül, úgyhogy a Bükkre nem raktam fel... aztán azóta se, most meg már nem is bánom, mert szombaton tuti lesz egy kis dagonya, majd szépen elkopik a jelenlegi. Akkor csere, ééééés.... áprilisban kiderül működik-e.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
válasz 6030D #226968 üzenetére
hát nem tudom,lehet marad valami,szép lett neked, bár nekem is hasonló
te akkor csak sima benzinnel mosod? tankoljak 95ös benzint ilyen célra külön(vagy 100ast, fűnyíróba úgyis azt kell ) és mossam azzal? és akkor jól értem ebbe a görgős láncmosóba ne önstem bele ? te hogyan csinálod?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #226974 üzenetére
Nekem így van 3x10-es hajtókarom...
flash-: már sehogy, waxolok. Amikor még csináltam, 2-3 használt után elrepedt a műanyag.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
válasz 6030D #226980 üzenetére
na oké hát kezd érdekelni ez a waxolás, de gondolom az előtt is le kell takarítani a láncot itt a kérdés hogy mennyivel jobban? le kell venni, áztatni,stb,vagy elég ha ilyen "fémtiszta" állapotot elérem? (squirt ugye? az oldaluk annyira nem bonyolítja túl a dolgot de mintha rélmlene hogy baromira le kell hozzá takarítani a láncot )
nagyobb távok után a wax hogy viselkedik? hirtelen elkezd csörögni mint a teflon, vagy szép csendben dolgozik 200-300km után is?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Z_A_P
addikt
Sziasztok,
nem bicaj, de hasonló.
Vettünk egy gyerek rollert (decathlon), minden jó, csak ferdén áll a kormány
Állithato magasságú, de magát a kormány rudat (fekete) nem lehet elforgatni önmagűban, mert 2 fokozatban állitható magasságú, és a kis bütyök beakad a lukba. Ha elforgatnánk csak a fekete rudat, akkor már nem akadna be a lukba.
Tehát az egész kormány lila csövet (amiben fut a fekete kormány rúd) kéne elforgatni.
Van rajta jópar csavar, stb.
Kérdésem, fotók alapján, lehetséges-e, illetve melyiket kéne lazitani hozzá?
[ Szerkesztve ]
OK
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #226978 üzenetére
én nem hiszem, hogy elgörbül, csak tartok tőle, hogy majd nem nagyon fog, a kevés felület miatt
És én a következőt tervezem:
-szerdáig (ez ma van) leesik az összes csapadég 98%-a
-szombatra felszárad
-örülés
-ennek ellenére a játszós autóval megyek, mert azon van tetőcsomagtartó, és ahhoz van lapos kulcsom, ami könnyedén odaszigszalagozható a vázraBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #226948 üzenetére
Jó kis cro-mo vázas gépek ezek, egy egyenes kormánnyal kb. vintage montik lehetnének.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
addikt
válasz flash- #226981 üzenetére
ITT egy jó lánctisztítási videó, amit szoktak linkelni. Benzin, zsíroldó, majd denaturált szesz a sorrend.
Én brigeciolt és zsíroldót (Motorex) használtam, nekem bevált. Most esedékes nekem is, mert új láncot vettem, és azt is ajánlott letakarítani.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #226978 üzenetére
Szegény emberünknek ott reszket a keze az order gomb fölött, te meg ülsz a tárcsádon! ...amúgy mi lesz szombaton?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #226975 üzenetére
Már mondtam neki, h emeljen árakat.
-
addikt
válasz lsebestyen #226993 üzenetére
Simán megtehetné, mert megbízható és jól dolgozik, már amennyire egy kerékből meg tudom állapítani. De hozzá fogom vinni szeptemberben éves karbantartásra is a gépet.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226992 üzenetére
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #226977 üzenetére
Te sem leszel a Zwift reklámarca.
#226995
6030D...drága. ...jól látom, hogy Diósjenő-Hadi út-Királyrét-onnan ahogy együtt mentünk NHH, majd Csovi és onnan le vissza Diósjenőre?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #226996 üzenetére
Elsők között csatlakoztam a straván az Anti zwift klubba
Tekerni úgy hogy nem mész sehova, áhhh. Jó idők vannak már télen is
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226996 üzenetére
Igen, csak a Csóvi - Djenő az a zöld flow trail , ahol most nem mentünk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen