Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #234929 üzenetére
Nem is hallottam olyant ami úgy érkezne, vagyis igen, de te kell feltöltsd tejjel, azt biztos nem töltik bele...innen kezdve kiveszed a tyúkbélszelepet és nyugodtan belsőzheted mert tiszta belül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #234942 üzenetére
Én az Orbea Alma látványához szoktam, először ott láttam mtb-n merev karbon villát, ahhoz képest ZolkoW-é szép . A 0mm offsetes villák a legszebbek, de én sem értem őket, lehet azok is előrenyúlnak, csak fokozatosan és nem látszik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #234952 üzenetére
Én mintha pont itt olvastam volna, de nem esküszöm meg rá.
'92 Honda VFR 750
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #234945 üzenetére
a két pont között (kormánycsapi és első tengely) végtelen sok megoldás van az összekötésre úgy, hogy közben az utánfutás ugyanaz. a szemnek lehet furcsa, vagy más a rugalmasság, de egyenesen meg görbén is lehet mindenféle offsetet kreálni.
van pár, amit nem tud megszokni a szemem, pl. az Enve ilyen, és az a legdrágábbak közül van..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #234944 üzenetére
az út második felében sok volt a latyak, szórta rendesen a kerék. az első a térdemre, a hátsó a hátsómra, a softshell gatya pillanatok alatt átázott.
nem is tudom, mit gondoltam, pedig a sízokni tetszett....volna, ha a cipő orrán nem jön be a vízja, FLR a téli csuka.
eddig nem volt gyanús, de most két vizeset mentem, és már az.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dreed
tag
válasz ZavaBalazs #234955 üzenetére
"hosszú lábú asszony..." Köszönöm, számításba veszem.
Üdv: Károly
-
Ringman
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #234956 üzenetére
Feltöltve macera lenne tárolni is akármeddig...
#234957parandroid...rétegtermék... míg egyik végen lassan már a kormányba is teleszkóp lesz a "kemények" a túlsó végen már merev villával nyomják a legrosszabb terepen is...mely villa nem mellékesen mindjárt annyiba kerül mint egy Kashimás Fox.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kiskopika
senior tag
Ha már így tubless a téma, van bennem pár kérdés amit eddig nem mertem feltenni.
Mi van olyankor ha egy olyan vágás vagy szúrást kap az ember amit a tej nem old meg? Akkor cipelheted hazáig?
Mennyi ideig lehet mozgatás nélkül tárolni, telet gondolom nem bírja ki egy helyben.
Összességében megéri vacakolni vele? -
jjeahh
nagyúr
válasz Kiskopika #234964 üzenetére
Ha tekersz évente legalább 2000km-t, montin, gravelen szerintem teljesen alap, a belsőnek nem sok értelme. Outin már megosztóbb téma, van, aki szereti, van akinek nem vált be. Manapság a modernebb tejek, pl. Vittoria Universal 6-7mm vágást is tömítenek és a magas nyomást is bírják, ráadásul nagyon későre száradnak bele. Én télen is tekerek, de a haverjaim a télen lerakott bringa gumijába tavasszal öntenek még egy kis tejet a biztonság kedvéért és kezdik a szezont, szét sem szedik.
szerk: ha a tej nem tömít, arra való a gumikukac, nekem a kormányvégbe van dugva, így mindíg nálam van. Keress rá a tubeless repair kit-re.#234961 Ringman: vicces, hogy a kínai kerekeket és vázakat 10x alaposabban tesztelik le, ami mondjuk érthető, mert így derül fény a minőségre, ugyanakkor kíváncsi lennék, a nagy márkákról is ilyen tesztekre. Hambini jól lehúzott párat, pl. BMC, Canyon, Cervelo, de jöhetnének mtb váz elemezgetések is. Általában ha kijön egy új gép, pl. most a Scott Scale, csak annyit képesek írni, hogy updated geo és merev a váz. Köszi puszi, ezt teszt nélkül is ki lehet találni, hisz verseny gép
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #234962 üzenetére
Szerintem nem lenne annyi embernek szüksége telóra, mint amennyire elterjedt. Pár gondolat:
- olcsóbban megúszhatod, de persze nem minden esetben
- egy Kashimás Foxot vagy bármilyen telót évente kétszer szervizelni kell, a kis szerviz még oké, de az éves nagy szerviz azt jelenti, hogy ki kell cserélni egy rakás tömítést, szimeringet is benne. Na most ez egy rakás plusz költség és macera, ráadásul járhatsz úgy, mint én, hogy egyik legnépszerűbb xc telót használod, mégsincs hozzá alkatrész, szal működik amíg működik, aztán kuka . Ehhez képest egy merev villa örök élet, nem jár plusz költségekkel és problémamentes.
- a merev karbon villa sokkal könnyebbUgyanakkor lejtőn gondolom tuti lassabb vagy vele, kérdés, hogy mennyire? Egy gyökeres vagy sziklás lefelén kell miatta a szélesebb gumi? Ha kell, mennyivel legyen szélesebb? Egy széles gumi mennyit lassít? Engem vonzz a téma és valszeg idővel én is ki fogok próbálni egy karbon villát. Egy 2.6 vagy 2.8" gumi merev villával a kisebb egyenetlenségeket valszeg sokkal jobban csillapítja, mint egy 2.25" gumi 100mm telóval, a gond csak akkor jön, ha elfogy a gumi "rugóútja". Bár ha belegondolsz a telók sem mozogják ki általában mind a 10 centit, csak kb 70-et, annyit meg lehet egy 2.6" gumi is csillapít .
Vicces amúgy ez az egész téma, amikor a trend a fullyké, az egyre összetettebb felfüggesztéseké, egyre nehezebben javítható hajtásoké, már egy rohadt szelep is elektromos és wireless küld adatokat a garminra[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
Shimano gr5L MTB cipő taposó pedálhoz 35euro bike-discount-on. Az elég jó ár. Meg erről a vaude téli cipőről is elhiszem, hogy tényleg téli 140euro-èrt. A főni áhított Shimano XM9 cipője is annyi
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #234967 üzenetére
magyar áfával picit több, de jó áron van úgy is.
a vaude jónak tűnt, csak nekem keskeny volt.
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #234966 üzenetére
Lejtőn nem csak lassabb leszel, hanem sokkal fárasztóbb is. A karbon villa csillapít dolgot azok, akik montihoz vannak szokva, nyugodtan elfelejthetik. A gumi fog bármit is csillapítani.
Felfelé meg hiába könnyebb, amint sziklás, gyökeres rész jön, nem lesz könnyebb mászni, mert van 1-2 centi rugóutad a gumiból, a nagyobb tereptárgyak, amiken telóval simán átgurulsz, szépen megfogják a bringát.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #234969 üzenetére
Én kb soha nem lockolom, de sokan lezárják felfelé, szal.. . Érdekes, mert néha amikor lezárva felejtettem gyökeres, keményebb lejtőkön, fel sem tűnt, de amikor végre észrevettem és nyitottam, hadd mozogjon, elég durva volt a különbség, mintha elöl defektet kaptam volna, kényelmesebb lett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #234965 üzenetére
hambini (és gondolom a nézőinek jelentős része) outis, szerintem nincs sok igény az mtb-vázak tesztjére (ill. sokszor egy középcsapágy-megrendeléshez küldik a vázat, ebből lesz tartalom), még gravel vázak sem sűrűn járnak nála. (talán 1-2 nem outis videója van, pl: [link] + [link] )
PT aktív mtb-s, de ő meg nem tesztel vázakat, csak kerekeket, abból is országútit.
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #234970 üzenetére
Én csak aszfalton szoktam lockolni, terepen max hátul, de ott is csak a tekerős állásra rakom. Egyszer mentem el az ősmontimmal olyan útra, amin az össztelóssal szoktam, hát lefelé az elég nagy szenvedés volt Azt nem állítom, hogy nem lehet azt is élvezni, de jelenleg ami gumi meg felni van rajta, egy defektet nem tudnék az erdőben megcsinálni, felrakni is alig bírtam.
Egy merev vázas trail bringát szívesen kipróbálnék, 2.5-2.6-os gumikkal, meg elöl olyan 130 mm rugóúttal.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #234972 üzenetére
Ősmontin azért a legkisebb probléma szerintem a merev villa. Nekem nincs olyanom, de ősmontis ismerősök néha megkérnek, hogy tegyem rendbe a gépet tavaszra és utánna ki is szoktam próbálni őket, de legutóbb is egy full XT-s 26" Kellys-re felülve úgy éreztem 2 métert nem tudnék tekerni balesetveszély nélkül . Nyilván hozzá lehet szokni, de a régi geo, pici kerekek, nagyon keskeny kormány, 1.9" gumik, felni fék és platform pedál első blikkre horror, terepre nem is merészkednék vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Cicázunk itt a -1 fokokkal, nincs még tél itt már van valami
vajon mire lenne elég a kesztyű azthiszem a mérce változna
Tetszik a táj, vajon lesz ilyen telünk hófehér "nó sár" -
Ringman
nagyúr
vettem egy jagwire fékpofát, de a hátsó trp spyre-nél a pofák között olyan kicsi a távolság még végállásban is, hogy nem fér el a rotor közötte, így visszatettem a shimano b03s-t hátra (első féknél nem volt ilyen probléma) csiszolnom kellene a pofán először, de csiszolópapírok nincsenek itthon. amúgy milyen szemcseméretű papír kellene hozzá?
nem értem, hogy ezek miért megoldhatatlan feladatok, hogy minden működjön mindennel, elvileg ezek "kváziszabványok"
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #234977 üzenetére
Haveromnak nem vált be a Jagwire, lehet vele fékezni, de kb. mint a Shimanoval, azt mondja a BBB jobb. Ennek tudatában én ki sem próbálom . Szerintem mindegy mivel csiszolod.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
https://jagwire.com/products/brake-pads/disc-brake-pads
6 típus létezik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #234978 üzenetére
valami 6€ volt épp, amikor vettem, elöl most az lesz, majd kiderül milyen.
vettem 2 ilyen ashima rotort (micsoda súlycsökkentés ), de nem derült ki, hogy milyen fékpofával használható, a shimanonál a gyári piros trp jobban harapott, azt is visszarakhatom, ha az ashimához jó a félfémes. -
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #234979 üzenetére
az enyém ez: Sport Organic, zöldeskék színnel
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #234552 üzenetére
Na 46x16-ról váltottam 46x19-re. A 46x18 is jó lett volna, de a vastagabb 20"-as gumihoz jobb a 19, főleg ha van egy minimális szél/emelkedő.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #234966 üzenetére
A gumit a telóhoz hasonlítani olyan mint a légpuskát az ágyúhoz, a visszaút csillapítás az amitől teleszkóp egy teleszkóp,máskép csak pattogás van...ki sem találták volna a telót ha a gumi visszafelé lassabban jönne,mint ahogy behorpad,ami tulajdonképp a csillapítás esszenciája.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #234974 üzenetére
Egyedül a fék a gáz a felsoroltak közül, annyival viszont nem mész sehol, hogy a geometria gondot okozzon, a rövid kormányt meg elég jól kompenzálja a kilométer hosszú stucni, nem mondanám idegesnek.
Jó lenne az enyémet olyan állapotba hozni, hogy nyugodtan lehessen vele terepen is menni, de ahhoz kéne új monoblokk, lassan hajtómű, hajtás, meg értelmes kerékszett, terepgumival, városba egy talán 3k-ért vett CST van rajta, nem egy terep gumi, cserébe shoa nem fog elkopni, még középen ott van az öntési sorja a gumikon, pedig pár km már belement a vásárlás óta.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #234983 üzenetére
Ez már politika, ha leesik valaki a korlát hiánya miatt a sajtó szétszedi őket amiért ráengedték a népet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #234986 üzenetére
Az megértem hogy nem engedik fel, konkrétan csak járda van, potyognának szépen.
Amit nem értek, hogy a köztereseket ki fizeti, olcsóbb lenne zárva tartani amíg nem készül el, vagy engedjék át az autósokat is.
A gyalogos rész amúgy is le van zárva, esélye nincs oda bemenni senkinek.
Vicc amilyen politikai viszály van a híd körül. -
-
Kiskopika
senior tag
Jaj istenem olyan jó volt újra becsatolva tekerni. Hallod @fulton a görgön eddig taposóval nyomtam és ugye most szereztem be az outira a look keo-t. Hát marha jó sokkal egyszerűbb becsatolni, bár fura hogy csak az egyik felén van klikk, de összességében tényleg jobb élmény.
-
őstag
Ahogy Seth mondaná a Berm Peak-ből... lets stare at it... 95%
Tudom, hogy ez itt tabu, de kívánja a kitámasztót....
Nyereg és a bandázs még lesz cserélve valamiylen barna bőrre, meg a matricákat kell még beszereznem... aztán szerintem megy fel a falra a görgős szobában...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
MPowerPH
félisten
A heten kiprobalhattam egy Scott Scale 940 -et. Nem jott be, brutalisan kenyelmetlennek erzodott, pedig meg csak nem is a mostanaban divatos, extrem negativ szogu stucni volt rajta. Lehet, hogy megszokas kerdese, en mondjuk nem vagyok hatfajos, de nem tudom, hosszu tavon hogy birnam vele. Egyebkent hiaba volt karbon, a tulaj 12,5kg -al merlegelte, tubeless -el. Az pont 0.4kg -al konnyebb csak, mint az enyem. Persze a sok low catos kieg tobbet is nyom, gondolom ez bemaszik boven 9kg korulire is, ha mindenbol a top kategorias dolgok mennek ra.
Na de maszni jonak tunt a pozi, gondoltam kicsit mokolok az enyemen. Nem volt nagy mozgasterem, a kormanyt tudtam egeszen leengedni, a gyerekules tartojat egyebkent is kiszedtem volna, ami emelt a kormanyon. Eddig ez ugy nezett ki, hogy az egyik felso spacer, es a gyerekules tartoja, ami kicsit szelesebb, mint a spacer. Centiben nem tudom mennyi, de ilyen minimal valtoztatast is megerzek. Hogy mit erzek, azt nem tudom, de mas... Nem annyira kenyelmes, de jobb maszni. Direktben ugy csinaltam, hogy terepen szereltem at, szoval friss osszevetest csinalhattam.
Btw, mar saros. Csak azert volt tiszta, mert a hatso agy miatt szervizbe vittem. Letapadt a sok sartol es viztol, nem oldott, vagy fenntragadt, szoval vagy nem volt hajtas, vagy tolva is forgott a pedal. Ez volt a nyoszorges meg a kattogas okozoja is, nem a kozepresz, mint utolag kiderult. Most sajnos kerult bele zsir, nagyon csondes lett.Don't Tread On Me
-
őstag
válasz Mezga Aladár #234992 üzenetére
Egy retro Csepel sas...ezek ilyenek... mi nem tetszik rajta?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
válasz Kiskopika #234990 üzenetére
Örülök h bevált. terded jol bírta?
Ma itt is lehetett tekerni jó nagy szembe szélben -1. Egy lelket nem latni ilyen időben pláne nem tekerön. Jol visszafogott . felavattam a "dzsint" is a tartón, nagyon jó nem bantam meg. Ruha jól szuperalt a 1.5 orara. a dzseki nagyon jól fogja a szelet. -
Kiskopika
senior tag
válasz fulton #234997 üzenetére
Csak egy fél órát görgön. Tekerés közben nem is fájt eddig sem, csak séta közben.
Csak azért írtam hogy tényleg ég és föld a taposó hoz képest.
Az egyetlen ami kicsit aggaszt, hogy a bal lábamon kicsit passzos a cipő széltében remélem tágul majd annyit. A jobb az tökéletes volt. -
Ringman
nagyúr
jól guruló, defektvédett trekking/városi/munkába járós külső (ennek megfelelően jó drága is, különösen úgy drága, hogy nem tubeless)
Touring Bike Tire Test: Schwalbe Marathon Efficiency
az is látszik, hogy a gyors haladás miatt felesleges sok barra fújni, 3 barral is jól gurul.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs