- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimpláncsak
tag
válasz wetomi #235098 üzenetére
Mostanában erdei ösvényken voltam, ott is nagyjából el van olvadva a hó, szóval szerintem az aszfaltos részeken is. Persze most fagy van, így a lusta- völgyön inkább csak felfelé mernék elindulni A forrás völgyön mentem tegnap ott is voltak fagyott részek.
[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz szimpláncsak #235101 üzenetére
Ha te mtb-vel ilyen óvatos vagy, akkor én trekkinggel ne is tervezzem a fennsíkra fel- és lejutást? Vagy inkább menjek gyalog?
Szóval akkor Lusta-völgy inkább felfelé, Létrásról meg lefelé. Ezzel is előrébb vagyok, helyben még újra tudok tervezni, ha látom majd az aktuális viszonyokat. -
zsocy
őstag
válasz Speedy007 #235097 üzenetére
Nem balesetveszélyes a váltó, ez mind ilyen, ha használod meglátod majd mennyire adja magát. Eleve ha fékezel akkor nem váltasz.
Én képek alapján nem látok hibát a bringán, használt gép, az hogy karcos belefér, a kormánycsapágy pedig nem drága, és kopó alkatrész, ha cserélni kell akkor kell.
A fékpofák lehet felkeményedtek az állásban, azért bőg olyan rossz hangon, ha használod bekopik és jobb lesz, vagy az is csere.
Autos példánál maradva, ha az eladó esküszik is rá hogy jó, akkor is cserélsz olajat és szűrőket a frissen vett használt autón, nem? Ezt bele kell számolni az árba. Bringánál is hasonló a menet.
Szóval szerintem nem rossz ez a Ktm, olyan commuter feelingje van. Sok jó tekerést vele!
Ja, és sajnos ez még bőven tolvajmágnes, főleg a KTM betűk miatt.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz szimpláncsak #235099 üzenetére
Ja, hogy ilyen is van... fene se igazodik ki ezek közt Köszi, ránézésre tényleg nincs különbség.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Speedy007
őstag
válasz zsocy #235103 üzenetére
Tervben is volt a szervíz mert úgy kerestem is de legközelebb "dzsuvásat" keresek mert annál a kosz alatt a meglepi. Így nézki ki és ezekkel van tele a váz mondhatni ép elem csak az első villa
Azon agyalok hogy a gumit le kellene cserélni mivel "jó állapotú" inkább hajaz már slick gumira illetve az oldal fal is úgy néz ki mint az ember bőre ráncos repedésnek ható de szervizes lebeszélt mert szerinte tök jó állapotú Continental
Hátsó jobban kopottas. SCHWALBE LAND CRUISER ACT HS450 28X1,4 (622-37 700X35C)
Hasonlót használok az MTB-n CST néven.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Speedy007 #235105 üzenetére
Mi megmondtuk A lánc is egy merő redva, meg a fogaskeréksor is. Amennyiből ebből használható bringa lesz, a csilli-villi decathlonost is megvehetted volna.
Schwalbe Landcruisert használok egyébként én is, csak 50-622-est. Nekem eléggé bejött, tapad, jól gördül.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Speedy007
őstag
válasz Dark Archon #235106 üzenetére
Lehet de ha vatta újonnan vettem volna 150-160-nál jöttem volna ki használtan ha 95.000-t vettem volna vhol 120-130.000 körül mire felszereltem volna. Így ha szállítás nem számolom 64.000 volt a kerékpár 18.000 az alap szervíz meg más egyéb művelettel számoljunk 35.000-t összesen így vagyok 99.000-nél de vennem kell nyereg csövet de ha már veszek azt akkor már ne egyedül jöjjön vennék még is gumikat mellé 17.620 lesz szállítással járok 117.000 összesen kerekítve. Ennyiből semilyen esetben nem jöttem volna ki máshogy. Ja igen szerintem a 9 sebeséges kevés is lett volna nekem mikor tekertem le a szervízbe igaz ha jól emlékszem a hátsó hajtóműnél nem bírtam lejebb váltani 4-5-ik fogas keréknél (mivel be kell állítatni) már az kevés volt annyira könyebb volt tekerni az MTB-hez képest. Így akárhogy nézem a pénzemnél vagyok így vagy úgy ha túl lépem a keretemet 20.000-l is
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Speedy007 #235108 üzenetére
Mintha már többen írták volna, de nem attól lesz kevés egy bringán a fokozat, mert mondjuk csak 9 sebességes, ezeket az áttétel határozza meg. Csak megnéztem már a Riverside 120-at, 36x11 a legkeményebb áttétel, az 90-es fordulatnál majdnem 38.7km/h egy 38as gumival. Az hol lassú?
Pályabringákon fix áttétel van, mégis tudnak vele egyesek menni 70km/h fölött. -
Speedy007
őstag
válasz lsebestyen #235109 üzenetére
Hozzá vagyok szokva nehéz és egyenletes tekeréshez ez az MTB többek között a gumiknak köszönhetően lejtőn alig gurul lendület vesztés nélkül. Nem szeretek úgy tekerni mint mikor a kutya úszik. Most hogy csak 2-3km-t mentem csak el a szervízig ég és föld a különbség a Neuzerhez képest 0 csillapítás a legapróbb kavicsot éreztem pedig teleszkópos cső van még alatta. 14-14.5kg az egész kerékpár de ezt lehet is érezni. Ha azt a tempót viszem át erre amivel a Neuzer-t tekertem akkor ezzel "repülni" fogok mert olyan könnyű tekerni
-
szimpláncsak
tag
válasz wetomi #235102 üzenetére
Bánkúton -5, -6 fok van, éjszaka meg -9
A turistaházi webkamerával történt valami, lehet ráfagyott a lencsére a víz
A Fehér sas-nál lévő működik. Jávorkúti út biztos, hogy tiszta, ott azért elég sokan járnak.
Én most úgy mennék, hogy Lustán fel, aztán nagymezői elágazásnál megnézném mi a helyzet. Jobb biztosra menni, mint Lusta-völgy felénél visszafordulni. -
Ringman
nagyúr
-
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #235114 üzenetére
hehe, elrontottam
szóval:
Zara brings out a new men's MTB-apparel linewebshop: [link]
-
fulton
addikt
Megvan a kulcs, ma is belefért egy 65 km. A visszaútban -3 fok éjszaka már, azthittem *fagyok visszaindulásnál. Nedves ruha rajtam ugye le is ment a pulzus is a boltos dolognál...de azzal úgy voltam kis idő és jó lesz (jónak kell lennie..különben) A kezem pontosabban az ujjaim az viszont megint halál a vissza indulásnál. Na és megvan a kulcs most azt csináltam hogy felvátva "ökölbe a kesztyűn belül míg érezhetően jó nem lesz" aztán váltás...és ezt megcsináltam kb 4 alkalommal mind két kezemen, közben már kellően termelt a testem is hőt, és királyság volt végig a kesztyű isegészen hazáig (olyan 1.5 óra) egy pillanatig nem éreztem a hideget benne. Magyarán kicsit rá kell segíteni indulásnál többször is egymás után nem abbahagyni. -3, -4 fokban téptem hazáig főúton 130-140 tempón...és minden nagyon jó volt, a lábam az mire hazaértem már kezdett gyenge láncszem lenni de bőven a " még jó tartományon beül volt" a kesztyű viszont teljesen meglepett most..végig jó volt mintha 0 fok lenne. pazar volt, elkerülő főúton jöttem, gyönyörű volt a távolban a város fénye éjszaka csillagos égbolt...tiszta idő és némán gurulás (azt vettem észre én direkt úgy időzítek hogy éjszakába esen a fele út - nagyon jó)
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #235116 üzenetére
Én is ezt írtam a múltkor, ha lefagy a kezed, érdemes megállni türelmesen egy percre, amíg belemelegedik a kesztyűbe és utána már nem lesz gond. Valamiért bringán ülve képtelen a kezem átmelegedni, gondolom a fém kormány és a menetszél az oka.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #235117 üzenetére
Igen, annyi h nálam ha megallok kb 10 percre egy megindulás után kuka az addigi munkám (hőm), lemegy a pulzus es elkezdek lassan fazni nedves felső ruhában. Nálam ez vált be hogy menet közben kicsit megindítani a folyamatot az ujjaknál is a leírt módon. Utána briliánsan jó volt végig hazáig.
Azt gondolom ha tekerés közben csinálod ezt a kézujj bemelegítést az nagyobb eredménnyel fog járni mintha álló helyzetben kezded el és utána indulsz el, eleve ugye kint vagy a hidegben... mig menet közben ott rásegít a tested által termelt hő is és megindul az a folyamat ami elven működnek ezek a technikai ruhák. Szóval szerintem ha álló helyzetben játszom ezt el nem lenne ilyen jó az eredmény De majd egyszer kipróbálom.Annyira lehetett élvezni a tekerést semmi nem vona el a figyelmet. Hát a sapka az meg a legjobb ruha darabom, kis dekás 3k ftos es sisakkal bravur. Tizenakárhányfoktól -4 fokig(eddigi leghidegebb teszt) tökéletes. De tényleg semmi fül fazás érzet vagy bármi...szigorúan sisak alatt, sisak nélkül nem jó. Semmi környezeti zajt nem zár ki mindent hallasz benne, nincs idegesítő kuszmitoló hang mint más nevesebb sapkáknál. Nem izzadod * magad benne...q kényelmes.
Vettem belőle tartalék nak is pár darabot ha neadjisten megszüntetnék.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #235118 üzenetére
Mondjuk ez attol is fugg milyen hideg van. Na kíváncsi leszek mi lesz az abszolút határ a kesztyünek.
Én a kesztyűm belül ökölbe szorítást úgy értem hogy mind az öt ujjam kihúzom az ujjvégekből és úgy szorítom ökölbe a kezem és így az ujjaim meg a tenyerem melegítik egymást mindez kesztyűn belül. Úgy azért felmelegszik.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
Én ma visszavittem a northwawe cipőt, sajnos széltében kicsi. Az mtb cipőm egy scott, aminek a 45 mérete tökéletesen passzol. Így egyből ezt néztem hát nem volt nagy választék de szerencsére egy 45 akadt és egy álom. Olyan kényelmes mint az utcai cipőm a lábujjak táncot járnak csak az akciós mi volta szállt el mert jócskán rá kellett dobni még 80 eurot de legalább kényelmes
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #235096 üzenetére
Valaki magyarázza már el, miért jó ez, hogy egy adott terepre teljesen alkalmatlan bringával szenved mindenki? Már azon kívül, hogy jó röhögni rajtuk, sport értéket én nem sokat látok benne.
Más:
Hétvégén mindkét nap megjárattuk a paripákat, über jó hóban tekerni, még ha épp csak pár centi is van. Havernek megjött az új villanyos Reign, elég komoly kis vas az is. Felfelé egy részen autóúton mentünk, ami tükörjég volt, na neki többször is sikerült keresztbeállni, úgy elforgott alatta a hátsókerék, vicces volt, alig tudott elindulni Amúgy nagyon más kávéház felfelé, cseréltünk egy szakaszon. Fura volt visszaülni utána a sajátra, ami nem akart úgy megindulni. Na de így legalább már felfelé is tudunk egy tempót menni. -
szimpláncsak
tag
válasz varsam #235123 üzenetére
Ugyanazért jó, amiért össztelós ebike-al aszfaltúton menni
Amúgy elég régre nyúlik vissza a története amikor még hírből sem ismertèk a MTB-ot. Röviden: Szezonon kívül unatkoztak a bringás versenyzők . Most ez olyan, hogy mi értelme van a Paris - Roubaix-nak mai szemmel, de 120 éve majdnem minden út kockakő vagy döngölt út volt, ezért hagyományból most is egy nagyobb szakaszon azon megy Amúgy alapértelmezetten nem olyan durva terep egy cx pálya, most a hó miatt lett ilyen. A lépcsők, akadályok meg nehezítèskènt vannak. Kb. mintha futás és egy Spartan között tennél különbséget.Amúgy meg sok szakág van, kinek melyik tetszik, szerintem megférnek egymás mellett.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Kiskopika #235120 üzenetére
Érdekes, hogy ennyien küzdenek itt cipőszélességi problémákkal. Csak van akkor abban valami, hogy rohadtul keskenyre csinálják őket. Kíváncsi lennék, kik alapján fejlesztik ezeket iszonyat összegekért, ami tükröződik a cipők árán, aztán én sem találok megfelelőt.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #235124 üzenetére
Alumínium nem rohad hanem oxidálódik. Viszont a Neuzer meg igen az acél vázával. Hidd nekem se kellemes de számomra horror áron mennek a ti általatok ajánlott normális kerékpárok. Ha majd be áll a piac és normális áron mennek akkor beruházok akkor rá. Így a Neuzer belépő szintű trekkingje is 110-től indul fapadosan
[ Szerkesztve ]
-
zsamiatt
őstag
válasz Dark Archon #235127 üzenetére
Ez kb az utcai dolgokra is igaz. Bar most mar ruhaba kaphato specko meret de a cipo meg mindig sokszor feher hollo. Valami 100 evvel ezelotti idealis mintarol vehetik a mereteket, csak azota sok minden valtozott.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #235128 üzenetére
Nem a rozsdásodára gondoltam, hanem az esztétikai
részére. Persze az előbbi fontosabb, de nekem az utóbbi is.
____________
Én nem szoktam váltani fékezéskor. Én a terepviszonytól függően váltok. Nekem nem okoz gondot a 48-as első tányér és a hátsó 14-essel elindulni, pedig elvileg nehéz lenne (másnak).[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #235131 üzenetére
Nekem is számít, jelenleg azon is izgulok hogy engem ne érjen utól az aluvázak fáradása, 15 éves a canga legalább neten majd minden fórumon 10 évet írnak rá. De mint írtam ami ti számítokra értelmes az nekem túl drága de ha beáll majd a piac biztosan veszek jobbat addig marad hogy kevésbé hullákat feltámasztom fele annyiból. Én szoktam lassítás közben marokváltóval de ezzel megint újra kell tanulnom kerékpározni. Nekem sem esik nehezemre "országúti fokozatban" elindul csak a lánc nem szívleli meg a hajtómű
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #235132 üzenetére
Az alu fáradásától ne félj. Ha nem végletekig kikönnyített versenyváz és van elég falvastagság a kritikus részeken, akkor normál használat mellett nem fárad ki. A kikönnyített váz és az állatkodás, ugrálás, ami nem tesz jót. Attól keletkezik feszültség a vázban és törik el. A te vázad nem ilyen, így nem aggódnék.
Tipikus törlési esély a régi Dirt (városi ugrabugra váz) vázaknál volt a fejcsőnél. Másik kritikus rész az nyeregcsőnél a váz. Később ezeken a pontokon kapott erősítést a legtöbb. Meg persze a nem ezekre tervezett vázaknál van törés, meg a többlet súly okozta túlterhelés. Például egy 120 kg terhelhetőségű bicikli + súlyos emberke + bikepacking, ami még 15-20 kg többlet. Persze, hogy összecsuklik a váz. Pont ilyet láttam FB-n egy Cube Attention vázzal. El is tört a nyeregcső+felsőcső találkozásnál. Van rengeteg 15-20 éves alu MTB tökéletes állapotban.
-
Fall-N
veterán
válasz szimpláncsak #235133 üzenetére
Nem lesz a hajtásnak semmi baja. Világ életemben így indultam el, mégsem ment elöbb tönkre a hajtás.
-
Speedy007
őstag
válasz Speedy007 #235093 üzenetére
Minden esetre a tulajnak írtam hogy azért a hozzá állásán kellene változtatni.Tudom hogy ennyi pénzért csodát nem kell várni de attól valótlanokat sem kellene írni a hirdetésbe.Igaz Neuzer de ez legalább tényleg "patika" Mistral aluvázas MTB kerékpár Kitűnő áll!Fullshimano/XT/27s/.Meg én sem várok csodát tőle hogyő fog e lépni valamit is mivel számítottam rá hogy ilyenbe is belefogok szaladni
-
itouchfan
senior tag
válasz Speedy007 #235137 üzenetére
Ne haragudj, hogy beleszólok, semmi közöm hozzá, de vettél egy használt bringát, ami szerintem a korához képest tök jó állapotban van. Igen, a láncot meg a fogaskeréksort le kell tisztítani, esetleg cserélni, a kormánycsapággyal együtt, de ezek a legolcsóbb kopó alkatrészek. Az, hogy van 1-2 kavicsfelverődés, meg a láncvillán lévő matricán látszik, hogy nekiütődött a lánc, az a világ legtermészetesebb dolga. Szóval amennyiben te ezt a bringát akár személyesen, akár futárral küldve átvetted ebben az állapotban, utána szerintem baromira nem korrekt írogatni az eladónak, mert semmi olyan nem történt, ami ezt indokolná.
Plusz, számomra baromi ellentmondásos, hogy beraksz egy képet a szétrohadt, széthajtott bringádról, ami 3 hónaponta lett tisztítva (oké, közlekedési eszköz, de az autót is csak lemossa az ember meg tankolja, stb...), majd utána egy régi, használt bringától azt várod el, hogy csili-vili új legyen...
Plusz még egy megjegyzés, ahhoz, hogy váltsál ezzel a váltókarral, ahhoz nem kell elengedni a fékkart. A váltókart tudod használni hüvelykujjal, a féken meg ottmarad a mutató és a középső ujjad, a gyűrűs meg a kisujj meg pihen a markolaton.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Maximum1
őstag
válasz Speedy007 #235137 üzenetére
Mistralt kellett volna megvenned azon csak be kell borítani a stucnit mint Föncsién, lerúgni a kitámasztót és a macskaszemeket, azt lehet csapatni.
-
Speedy007
őstag
válasz itouchfan #235139 üzenetére
Semmi gond. Bár a hirdetés szövegét én hülye nem screen shootolam le de a lényeg hogy "költség mentes, szállítás esetén össze szerelés után hadra fogható azonnal illetve karc és hiba mentes. Ezzel szemben a villa az első ami egyedül "ép" azon kívül kvázi mintha sörétessel mentek volna át rajta a hátsó villa az csak a jéghegy csúcsa. Én nem hiszem hogy fék nélkül lehet bármit is használni ha azt írják hogy össze rakod és eltekersz a nap lementébe ha el tudsz mivel a váltó állításra szorul a kormány meg lóg a csapágy miatt de azért frissen szervizelt.. Ezért mondtam hogy valószínűtlenséget nem kellene állítani. Nem tudom hogy mi lesz a Neuzer sorsa nem tudom hogy a jelen állapotában mit ér mechanikailag tiptop csak az esztétikai és a fizikai állapota hagy némi kívánni valót maga után. De ha meg is hirdetem akkor sem fogok valószínűtlenséget állítani az állapotáról. Na de nem sírni jöttem ide csak le írni a másik végletet hogy mire számíthat mik a buktatók ha nincs átlagosan 150-200.000-d venni egy új/újszerű garanciális kerékpárt
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz zsamiatt #235129 üzenetére
ugye onnan indultunk, hogy váltás közben nem fogod a féket, viszont megálláshoz leváltásnál hüvelykujjal tolod, szóval mehet nyugodtan a kettő együtt.
szimpláncsak: fékváltókarral miért érdekes? ok, nekem campagnolóval kicsit akrobatikus (fékkar behúz, gyűrűs- vagy kisujjal a fékkar mögötti pöcköt lassan betolom 3 kattanásnyit), de úgy emlékszem shimanón a teli fékkart betolva váltasz lefelé, kb mintha direkt arra lenne kitalálva, hogy fékezés közben kényelmes legyen a leváltás.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-
válasz Dark Archon #235127 üzenetére
Nekem pl. Szerencsére szűk a kábfejem, nekem a női futócipők is simán jók. Leárazásnál jól jön, mert sokszor ugyanabban a színben még olcsóbbak is.
Jester: Tárcsa azért más világ. Meg ahogy írta más is: koskormányon a fékváltókar nem egészen úgy működik, mint a flat baron a fék + váltás.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kiskopika
senior tag
válasz parandroid #235146 üzenetére
Nekem se volt még gondom a lábfej szélességgel. Ez az első, nagy meglepődésem
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #235123 üzenetére
Hagyomány, mely mikor megszületett még terepre csak teljesen alkalmatlan kerékpárok voltak. ...azt olvastam, hogy anno a verseny egy távoli, de még látható célpont (pl.szomszéd falu templomtornya) kijelölésével indult ahova az akkor még egysebességes, koskormányos versenybringákkal a start után mindenki úgy jutott el ahogy tudott, vagyis szép magyarsággal toronyirány árkon, bokron keresztül, gyakran cipelve a kerékpárt a hátukon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
Via Ferrata
Kilian Bron
https://www.youtube.com/watch?v=3IaY7a1D1sw【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #235149 üzenetére
Ez olyan mint a Jason Statham filmek. Olcsó, irreális, de legalább nagyon hatásvadász . Régen sokat volt még linkelve a csávó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen