- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #243300 üzenetére
Topeak Universal Chain Tool Riveter
- Első "rendes" láncbontóm.
10/10
Nagyon jó használni, 11-es, 12-es láncot rövidítettem vele.
Kicsike, mégis könnyű vele dolgozni.Ha drágábbat vennék, ezt próbálnám hasonló kicsiben;
Park Tool CT-5 Mini Chain Tool【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #243300 üzenetére
Én így jártam a Decathlonossal...és baxtak kicserélni nekem. Azt mondták más még nem panaszkodott rá, én meg gondolom más még nem használta a multiszerszám láncbontó részét. Most ilyen van (tanultam hibámból...vagyis nem mert ugyanonnan vettem ), de ez már jó, bontja a 12s láncot is gond nélkül. Tény, hogy vigyázni kell a kinyomó szeget pontosan a csapszegre helyezni mert ha az elcsúszik és nem annak feszíted neki akkor valami törni fog.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243192 üzenetére
Kevésbé ismerem az xc telókat (fejből nem tudom milyen típusod van), de hátha: amennyiben tokenezhető a teleszkópod és gyárilag van benne, akkor ha abból kiveszel, vagy kiszeded mindet, akkor lineárisabb lesz a légrugó karaktere és adott nyomással többet tud kihasználni a rugóútból.
Token kiszedés/berakás otthon gond nélkül kb 5 perc alatt elvégezhető akár RS, akár fox teleszkópokon. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #243303 üzenetére
Reba, de tudtommal gyárilag nincs benne token. ...utána néztem, gyárilag a 100mm-esben nincs token.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #243302 üzenetére
Nekem BikeFun láncbontóm van, de elhajtott benne a tüske. Veszek majd valami jobb fajtát helyette, bár elvileg cserélhető benne.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243304 üzenetére
Gyárilag nincs benne, de lehet kapni, asszem 3-at tud fogadni. Érdekes, hogy én ha picit alacsonyabbra engedem a nyomást, túlságosan belül amikor a bringán ülök és durva terepen fel is ütöm. Nekem pontosan a gyárilag ajánlt nyomás vált be, vagy annál valamivel magasabb. Enyhe terepen persze így a rugóút felét sem használom ki. Tokennel lehet kisérletezni, de engem amúgy is zavarna, ha a rugóút elején jobban beülne, valamiért nekem fura, ha ráülök a bringára és elöl máris "elfogy" 30mm, 100mm telónál az ajánlott 20mm sag-et érzem jónak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243304 üzenetére
Akkor ez nem jött be, viszont a témát érdemes lehet még feszegetni, mert az, hogy a gyári ajánlás a súlyodhoz 120 psi és te már 70 psi körül jársz ez nagyon nagy különbség. Finomhangolásra szükség van, de nem jellemző, hogy ennyire rossz lenne a gyári ajánlás.
Ez alapján pedig talán erős kijelentés, de azzal a villával valami nincs rendben.Első még olcsó ellenőrzendőnek javasolnám megnézni, hogy az alsó lábakba szorult-e be levegő, ami gátolja a rendes mozgást: mivel reban-n nincs nyomás kiengedő szelep, ezt a porlehúzók félrehúzásával tudod megtenni, óvatosan gyorskötözőt bedugni alá mélyre, megmozgatni és szépen szisszen egyet a villa. Utána egész más lesz a mozgása.
Másik probléma lehetőség: hibás szervizelés, rossz olajmennyiségek (esetleg olaj minőség) a lábakban, vagy a csillapításban. Megoldás --> teljes nagyszervíz, minden tömítés cseréjével együtt. Ez már költséges, de szó szerint egy új teleszkópod lesz utána. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #243306 üzenetére
Vagy durvábban nyomod, vagy ennyire más a Recon, de a korábban linkelt lépcsősoron lerobogáshoz hasonló terhelésnél keményebb igénybevétel csak akkor érheti enyémet ha valamit nagyon elcseszek, vagyis kábé ott is van az én vadulásaim határa. Persze vannak itt a Kevélyben, vagy Fóton is jó gyökeres, köves, sziklás lejtők, de ott sem durvább, legalábbis úgy nem ahogy én kerékpározok rajtuk. Ha egy-egy gyorsabb flow közben egy-egy bukkanón (újabban ) el is emelkedik pár centit a kerékpár a földtől, az sem nagyobb igénybevétel az első telónak. A pontos beülés továbbra sem tudom mennyi, valahol 2-2,5 körül lehet, ugyanakkor így ~4,8bar teló és 1,5 bar első gumival parádésan ottmarad a kerék felfelé is a gyökeres, sziklás talajon.
#243307
sebgutkopf...miközben természetesen minden lehetséges, sokatmondó, hogy minden telómat így használtam, vagyis így volt nekem kényelmes. Manitou Marvel Expert, Judy Gold, most meg ez is, tehát valami saját agybaj lehet amiért így érzem jónak. Új korában, itteni riogatásra, szétszedtem és bár rendben találtam mindent (volt zsír, olaj, a szivacsok pedig nem voltak begyűrődve) utána újra pontosan az előírt mennyiségű olajjal raktam újra össze, megáztatott szivacsokkal és megzsírozva ahogyan azt kell. A beállítás nálam pedig úgy megy ezzel, hogy ha hazaérek mondjuk a számomra egyik durvábbnak ítélt menetemről és még mindig nincs ott a gumi a becsúszón a hol szeretném, ugyanakkor finomabb, érzékenyebb reagálást igénylek mint amit tapasztaltam akkor egyszerűen engedek a nyomásból és kész.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #243308 üzenetére
A sebesség lesz nálad a kulcs, illetve hogy azt akarod, mozogjon ki mindent IS.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #243306 üzenetére
Hát ez az, ha meneteid nagyrészénél felét sem mozogja ki akkor neked elég a Paragon...vagy a merev.🤭
#2433096030D...itt pontosabban mire gondolsz a visszaút csillapítás, vagy az én lejtőzési sebességemre?...csak mert az utóbbi is rettentően nagy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243308 üzenetére
Valszeg nem nyomom durvábban, csak a terep durvább néha. Lépcsőzve én sosem használom ki a rugóutat, talán a felét, kisebb ugratás, bunny közben szintén nem, inkább nagyobb sebességgel nehéz sziklás-gyökeres terepen szoktam a 100mm-ből akár 90mm-t is kimozogni, a maradék 1 centi szerintem kell tartaléknak, hogy véletlenül se üssem fel. Tegnapelőtti körön is lefelé ha a többiekkel tartani akartam a tempót, el kellett néha ereszteni a féket és a gyökereken a gyári ajánlás alatti nyomással tuti koppant volna.
Amúgy azon a körön lefelé egy nagyobb kő arrébb dobta a bringa elejét és olyan szép dupla "S"-t írtam le a sárba, hogy a haverok csak ámultak . Végül sikerült menteni és nem lett esés, de egyértelműen a nagyobb méretű ide-oda guruló kövek a gyenge pontomFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243308 üzenetére
A csillapítással még lehet gondod, ezért írtam a nagyszervízt.
Amit 6030D ír az nagyon igaz. Nem kell mindig a felfüggesztés teljes rugóútját kihasználni. A rugóút vége (utolsó 10%) az nagyjából pont arra van, amikor a rider valamit tényleg nagyon elcsesz.
A beülés (sag) pedig tényleg arról szól, hogy azt állítjuk be mennyi rugóút legyen az alulról jövő ütések elnyelésére és mennyi a gödrök kimozgására.
Ezért van, hogy bármely polgári autó, amit aszfaltra terveznek nagy beülésre hangolják, mert aszfalton a kátyu az elsődleges ellenség, és azt kell kidolgoznia elsősorban. Cserébe egy útpadkán elfogy a rugóút és felüt.
Egy terep használatra beállított futóműnél pedig az elsődleges ellenség az ütés és kevésbé a kátyu, ezért dolgozunk %-osan kisebb beülésekkel akár a terep autóknál és az montiknál. Ráadásul mtb-n szinte iparági standardként hátul nagyobb beülés a javasolt (hátul 30% elől 20%).Mindettől talán fontosabb, hogy te egy merev géppet használsz, aminek a dinamikus geometriája a nagyobb beüléssel megváltozik, meredekebbek lesznek a szögek, ami felfelé jó érzés lehet, lefelé viszont tovább csökkenti az önbizalmadat és rontoja a gép lejtőzős képességeit azáltal hogy eleve lejjebb van az eleje és plusz a lejtő terhelse miatt még jobban beül, ami azt okozza, hogy ijesztően előre kerül a súlypontod és a pózod, ráadásul a pont lefelé már alig marad pár cm rugóutad az esetleges ütések elnyelésére.
Hogy neked mindenképpen változtatnod kéne-e a beállításodon? Nem feltétlen. Csak leírtuk, hogy a gyári ajánlások mögött mi húzódik meg felfüggesztés oldalról és nem kell mindig kihasználni a teljes rugóutat.
-
itouchfan
senior tag
Országutisok, valaki ismeri ezt a Bontrager [link] külsőt, van vele tapasztalat? Vagy hasonló árban, max 12k/db, hajtógatós, 28 széles külsőből mit ajánlotok (300-350g alatt).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #243313 üzenetére
Majd lesz nagy szerviz is az év végén, hisz még új a villa és (szerintem) jól is teszi dolgát, csak hát én tényleg szeretem ha vajpuhán indul és pl. itt a Kevélyen is elboldogul a sziklás részeken is, még ha nem is úgy mint egy össztelós Trail, vagy éppen Enduro kerékpár, mert itt helyenként már tényleg amolyan sziklakert jellegű, nem mindenhol XC-nek való a rázós terep.
[kép] [kép]"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
kínaiak belehúznak, lesz ilyen is:
L-TWOO eRX - Chinese electronic groupset+ campának is lesz új elektronikus váltása.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243315 üzenetére
Hú az a második képen lévő placc nagyon jól néz ki.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #243316 üzenetére
Az a gyors váltás hátul gyanús nekem, hisz az igazi technika abban rejlik, hogy pontosan 1-1 sebességenként pakolja a láncot mindig ugyanoda. ...na majd kiderül, de csodálkoznék ha még sima váltót sem sikerült nekik a nagyokhoz méltót gyártani.
#243317
stickermajom...össztelósnak való zúzós, mi? ...nekem lefelé még hagyján, de felfele, mikor már fáradt vagyok nagyon kell a vajpuha teleszkóp elől, hogy átmenjen mindenen akkor is mikor mondjuk nem találok optimális nyomvonalat. Egy erősebb bringás biztos merev villával is abszolválná ezeket, de fáradtan ha elpattog nekem az eleje, vagy éppen megakad minden ki nem került akadályban, akkor az hamar lemeríti az elemeket.
Még néhány ugyanonnan... [kép] [kép][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243318 üzenetére
Majd kiderul, az elso hidraulikus szettel is vannak bajok.
talan ez olyan lesz hogy beallithatod h hany sebesseges legyen, valaki mintha promozott volna ilyesmit.
elvileg a mechanikust bonyolultabb gyartani es megtervezni[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz itouchfan #243314 üzenetére
Ha jó a külföldi rendelés is akkor ez a Pirelli még mindig nagyon jó gumi nagyon jó áron.
25 euro/db, szállítással megvan 60 euróból az egész.
Hajtogatós, csini dobozban küldik, 230g körül van egy ilyen külső 28-as méretben.
Én is innen vettem az enyém, kb. 1 hét alatt megjött. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243315 üzenetére
Az ilyen kövesen kezdődik az élet . Szeretem a fix, nem laza köves lejtőket (emelkedőket még jobban!), felénk is van pár nagyon rázós, a haverokat ritkán tudom oda elcsalni, mert senki nem szereti
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #243321 üzenetére
Szerintem is jobb mint a laza, elguruló akadályok, otthon amire hirtelen emléxem az Madarasi vendégháztól fel a csúcsra ilyen...csak hát az egy marha hosszú mászás vége, mikor már jó ha egyáltalán élsz, nemhogy még sziklakerthez legyen kedved.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243322 üzenetére
Ott nagyon jó és a madarasitól hargitafürdőig is olyan, be a hegyről Csíkrákosra szintén, sőt, az egész Hargita hegység Csíki oldala ilyen, ezért szeretem annyira a Hirtelen pusztát: [link] [link] . Csak ott a köves mászásokon sosem jut eszembe fotózni, mert mindíg begerjedek, nem tudok ellenálni, kitaposom a belét a bringának
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kiskopika
senior tag
Tegnap kíváncsiságból osszehasonlitottam gorgozes utan a pulzos pant es a vernyomas mero ertekeit. Ami tok jo hogy 1-1 ugyan azt az erteket mutattak. Ami nem jo hogy tekeres utan szivritmus zavart jelez a vernyomas mero. Kb fel ora ora mulva nincs jele a szivritmus zavarnak. Illetve evente jarok ekg-ra igaz nem terheleses de ott minden rendben szokott lenni. Kell emiatt aggodnom szerintetek? Menjek el egy terheleses ekgra is? Egyebkent semmi tipikus tunetem nincs, ezt is csak veketlen vettem eszre.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #243318 üzenetére
Fölfelé ilyen helyeken nem járok, de lefelé szeretem az izgalmasakat. Tavalyi kanadai kalandnál ez volt a kedvenc: [kép] Szétfékezett, puha, gyökeres-kavicsos, marha meredek. Kapaszkodtam az életemért.
-
jjeahh
nagyúr
Egyet méregettem digitális tolómérővel, vicces az eredmény, gumiszélességek 21mm felnin, 1.5 bar nyomással:
- Schwalbe Rocket Ron EVO: 54mm
- Schwalbe Nobby Nic Performance: 56mm
- Schwalbe Nobby Nic EVO: 55mm
- Maxxis Rekon: 58mm
- Maxxis Forekaster: 56mmA Forekaster 2.2", a többi mind 2.25". Két elvileg azonos méretű gumi között van akkora különbség, amekkora két különböző méret között kéne legyen, pl. 2.2" vs 2.4" .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #243326 üzenetére
Bütyök, vagy hurka szélesség?
Nekem talán holnap megjönnek a Vittoria gumik, majd én is lemérem 26 mm-es felnin melyik mit mutat. Elvileg ennek a stans felninek olyan a kialakítása, hogy azonos más féle felnivel összehasonlítva kicsit szélesebb a guimi rajta, meg kerekebb a keresztmetszet.
'92 Honda VFR 750
-
addikt
válasz Kiskopika #243324 üzenetére
Nekem az üzemorvosi vizsgálaton kb. 2 éve a doki valami zörejt hallott, elküldött kardiológiára. Ott csináltak, szívultrahangot és EKG-t, kérdezték, hogy miért jöttem. Meséltem a dokinak a story-t közben jegyzetelt, majd mikor ahhoz a részhez értem, hogy napi átlag 500+ méter szintet mászok bicajjal, megállt a kezében a toll, rámnézett és azt mondta.
"Akinek beteg a szíve, az nem bír feltekerni a hegyre.."Végülis megállapították, hogy az egyik billentyűm nem jól zár, de ha nincs panaszom, akkor ennyi, nem kell vele foglalkozni, 5 évente javasolta a doki a kontrollt.
[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
nemeth989
senior tag
válasz zsocy #243320 üzenetére
Egyszer már én is kipróbálok egy Pirellit. Megint ott volt a buy gombon az újjam egy új 4s racen, jót írnak róla. De ROSE-on 34euro a gp5000 25mm-es. Úgyhogy megint conti lett. Nem érzem a nagy különbséget a 28és a 25mm között. Ennyiért meg besz buy.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
stickermajom
addikt
válasz Mezga Aladár #243331 üzenetére
+1, megér egy próbát.
Nekem duplákat ütött egy hajtós nyári nap után, a vérnyomásmérő is mutatta.
-
Kiskopika
senior tag
válasz Mezga Aladár #243331 üzenetére
Most volt betegseg miatt 2 het szunet a tekeresben. És folyamatosan szedek multi vitamint. Annak nem kene elegnek lennie? De otletnek nem rossz
-
jjeahh
nagyúr
Sajnálok már a bringámra pénzt költeni, de lehet muszáj lesz gumit vegyek. Jelenleg azon agyalok, hogy:
- Chaoyang Phantom Dry hátra, Wet előre 2.25" méretben, mert csak ez a márka ad az alsó kategóriában vágás elleni védelmet
- megkockáztatok valamilyen olcsó vágás elleni védelem nélküli gumit, pl. Specialized Fast Trak Control (ebben nincs védelem ugy-e?) és veszek hozzá olyan tejet, ami 7mm vágást is tömít
- az első váltó amikor a legkisebb tányérra váltok nagyon közel van a gumihoz, ezért félek tőle, hogy a jelenleginél szélesebb nem férne el, de nem hagy nyugodni a dolog, hogy upgradeljek 2.35"-reHasaggymeg, neked Fast Trak Control T5 van ugy-e? Tapad rendesen? Le tudnád esetleg mérni tolómérővel a szélességét? .
Valakinek van tapasztalata a Specialized xc gumikkal? Arra gondoltam, hogy hátra teszek egy Renegade-t, előre Fast Trak, vagy hátra Fast Trak, előre Ground Control, mert a Renegade-re azt írják alulméretezett. Esetleg elöl-hátul Fast Trak, de előre puhább T7 keverékkel .
szerk: száraz poros laza terepre kéne.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz jjeahh #243334 üzenetére
Én elöl 3. vagy 4. éve megyek Fast Trak S-works-el, 29X2.3méretben, nem kell bele semmi extra lötyi, jó bele a piac legjobbja a sima Stans.
Sose láttam rajta dolgozni a tejet pedig én terepen használom a montit rendesen.
Jó bevallom egyik oldalfalát odavertem, ott eresztgetett picit, de 1.5 alá sose ment a nyomás benne, belülről meg van ragasztva egy tubeless folttal. -
fulton
addikt
Ha valakit érdekelne, NW Corsair - 56 stoplival - járáskor azért leér a stopli. De vállalható. (nem zavaró)
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
-
Ringman
nagyúr
válasz zsocy #243337 üzenetére
az "outi jellegű" cipőknél nem feltétlenül, ott elég hely van oldalt, hogy ne ütközzön a stopli a pedállal: [link]
a kép persze csalóka, de sík felületen éppen nem kopogott (a time atac viszont igen, az magasabb)amúgy meg jár a fekete pont annak is, aki nem tesz csúszásgátlást a hátsó és az első járófelület közé, ha újra sdp-s cipőben tekerek, akkor majd ráragasztok valami gumit.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #243334 üzenetére
T5 van...amint olvastam mennyit mértél eszembe jutott meg kellene én is mérjem ...és már kéred is, így mégmérem majd, és ismertetem az eredményt ...remélem holnap nem felejtem hazahozni a tolómérőt, mert hosszabb aszfaltos menetre készülve pont jól felfújom 2,2/2,0 bárra.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #243310 üzenetére
Semmi extra igénybevétele nem volt. Amikor összeraktam az új SunRace 7/8 sebességes láncot, kiszedtem 4 szemet a láncból és már el is hajlott. Utána patentszemmel raktam inkább össze, nem kellett a lánc préseléséhez legalább a szerszám. Pedig egyenesen ment bele a tüske, úgy látszik kicsit gyenge a tüske .Majd holnap megnézem lehet-e forgatni.
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #243316 üzenetére
Én ódzkodok az ilyen kínai gyártóktól. Azért az ilyen "mushroom" gyártók fejlesztési költsége és a mérnökök sem lehetnek olyanok, mint egy több évtizede gyártó cégnek. Régen is voltak még a 6 sebességes racsnis fogaskoszorús időkben ilyen noname váltók. Például rémlik valami Falcon, ami 1:1-ben Shimano SIS koppintás volt. Tajvani "kisebb" gyártók azért megbízhatóbbak. Például a SunRace sem ma kezdte.
Karbon cuccok más tészta. Amiben nincs mechanikus rész azt könnyebb jól megcsinálni. Ott a tartósságtól sem félnék, maximum nem olyan könnyű súlyra egy ilyen alkatrész, mint egy márkás. Másik buktató, hogy egy L-Twoo váltót semmi sem teszel, így ki tudja meddig bírja, van-e hozzá alkatrész stb.
-
STC Speed
őstag
Sziasztok!
Pincébe szeretnék felfúrni egy vas darabot,amihez a bringát odaláncolom,szerintetek van ettől olcsóbb megoldás? Nézzek körbe egy vastelepen inkább?
[link] -
andrisbandi
őstag
válasz STC Speed #243345 üzenetére
https://thebestbikelock.com/ground-anchor/
Hátha látsz benne jó ötletet.
- Barkács megoldásnak ajánlja pl; U lakat betonozva egy vödörbe, művirágokkal.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #243335 üzenetére
Az jó hír, ha a vékonyabb S-Works is jól bírja. Én anno 2 év alatt asszem 3 gumit vágtam ki, szóval nekem muszáj valamilyen megoldás erre, amióta vágás ellen védett gumikat használok, azóta nincs is baj, de általában nagyon drágák és már nincs kedvem erre az öreg bringára sok pénzt költeni. De remélhetőleg a Vittoria Universal tej megoldja a gondot. Eddig Stan's-t és valami Stan's-hoz hasonló román tejet használtam, a maga idejében tényleg a legjobb volt a Stan's, mert szúrásos defekteket tökéletesen tömít, de szerintem már nagyon eljárt az idő fölötte:
- eszi a gumikat, gyakran az oldalfalon átszivárog, habzik
- eszi a tire inserteket
- korrodálnak tőle a küllő anyák és a felni is. Nem kellemes, amikor megeszi a küllőt és terepen kiszakad
- a normális vízbázisúaknál hamarabb beleszárad
- nagyobb szúrást vagy vágást nem képes tömíteniMa már ezeket a problémákat egy kiforrott vízbázisú megoldja, pl. a Vittoria Universal.
#243338 bardi: igen, a kisértezés engem mindíg vonzz, de nekem a Specialized gumik is kisérletezésnek számítanak és ha beférne hátul, az extra szélesség is előny. Ha nem fér el, akkor persze marad a Chaoyang. Abból is van 2.3" verzió, de sajnos az már 30mm+ felnire van optimalizálva. A Specializedtől mondjuk picit tartok, mert ugyanaz a fószer keverte ki a gumikeveréküket, aki a Schwalbe és a Continental vegyületet is kitalálta és azok nem valami jók nyári poros száraz terepen, a Maxxis érezhetően jobb ebben.
#243340 Hasaggymeg: hálás lennék, mindegy milyen nyomáson méred le, mert te terepre is jobban felpumpálod, mint én
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #243347 üzenetére
Tolómérő betéve, amint hazaértem mérek...ez, legalábbis papírforma szerint 29"x2,35", vagyis 60mm...na majd meglátjuk. (vagyis 59,69mm )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243348 üzenetére
Arra tippelek, hogy a Specialized szélesebbet hazudik és valójában kb. 57mm, ezért lehet a 2.35" gumijuk ennyire könnyű
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen