- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Fotók, videók mobillal
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #284351 üzenetére
És tudja
-
nagyúr
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #284342 üzenetére
Szerintem az a 180 gramm biztos hogy nem fog adni Neked tíz wattotot, sem, konkrétan meg se fogod érezni. De ez az én véleményem.
10watt az cirka 0.8-1 km/h növekedést adna..sacc
Szek: conti lightot tettél bele? Az hoz vagy 2 watt ot durván / kerék. Állitólag.
De mondok jobbat nekem a csepelen érzése jobban gurul a kerék mint az országútin aza tippem azért mert abban benne van 12000 kilométer és jócskán le van már kopva, így vékonyabb a futófelület ezáltal jobban gördül.
Napfénysüti[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz fattyu #284330 üzenetére
Nos, pont feljött ez a dolog és megnéztem hétvégén: 12 év alatt duplázódott meg kb. az a szintű T530 amiből most megveszed a jelenlegi tesóját.
Bringában ez meg elvben lett 2-3 év. Az azért merészA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
addikt
válasz fulton #284326 üzenetére
Én semmit sem látok
Más, a Garmin megint kicseszett velem. Nem értem, ha kiválasztok egy útvonalat, megnyomom, hogy RIDE, majd nem kérem az útvonal kezdetéig a navigálást, mert 100 méterrel odébb vagyok, akkor miért nem indítja a felvételt? Előbb-utóbb feltűnik a villogó kék jelzés, hogy indítsam el, csak, ha RIDEolni akarok, akkor indítsa már el automatikusan, vazze.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #284354 üzenetére
Az a fűszál tartja a hátsó keréknél a guminak támasztva, túloldalról. Na? ...amit viszont csak most látok az a középrész kialakítása mely meglehetősen futurisztikus, ugyanakkor sáros terepen biztos azon kupacban állna meg a sár. Jól látom, hogy a hátsó lámpádon van egy "biztosítókötél" is?
szerk. nekem ott a nyeregcsőváz és a hátsó kerék között gyanús valami (ahova bankkártyát szoktak betenni a rés méretének bemutatására), nagyon tele van ott az a rés pedig sem a hajtómű, sem az első váltó nem kellene annyira kitakarja az átlátást.🤔 Ott van megtámasztva úgy, hogy a hátsó kerék kitakarja a kitámasztót? 😎[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
Purhabot szeretitek?
6 percnyi autós válogatás "spray foam" katasztrófákbólItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #284357 üzenetére
Azért nem indítja el, mert akkor ha leállítanád az utat leállítaná a tevékenységet is
Egy "rögzítés" alatt tudsz csereberélni sokmindent (edzést, útvonalat stb) nem szakad meg a tevékenység, nem kell hegeszteni a fit fileokat.Komolyan néha érthetetlen, hogy min problémáztok
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #284357 üzenetére
nem kérem az útvonal kezdetéig a navigálást, mert 100 méterrel odébb vagyok, akkor miért nem indítja a felvételt?
Itt van leírva.There is a difference between riding a course and navigating a course on the Garmin Edge 1040. When you ride a course, you see the thick purple line on the map that indicates the route and that you have to follow, like a bread crumb trail. When you navigate a course, the thick purple line on the map is decorated with directional chevrons and big white arrows at junctions or turns, and the turn guidance screen pops up when you approach a junction or a turn.
Ezen kívül az újratervezést is ki lehet kapcsolni, mert hajlamos hülyeséget csinálni pl terepen.
-
szuszinho
őstag
Ha már Garmin.
Nem lehet vele kalibrálni a görgőt, ha edzés van az adott napra, vagy csak benézek valamit? Olyankor rögtön kérdezni, hogy akarok-e edzeni.
A szenzor részleteknél a kalibrálásra nyomva meg soha nem történik semmi. -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #284358 üzenetére
Igen van rajta egy amolyan fultonosan gyártott "shadow" biztonsági heveder.
pillanatok alatt lekapható a lámpa ha kell (leemelem a csavarról) és szinte észrevétlen is.
a kitámasztás pedig nem rossz ötlet, de nem nyert azt hiszem ez megoldatlan maradt egyébként az amit írsz az az első váltó#284357Dark Archon:
Majd lecsekkolom, ha kiválasztok egy útvonalat, azt elindítom, kiválasztom hogy "nem" szeretném a kezdőponttól kezdeni, emlékeim szerint elindul az óra. Kivétel mikor számol .. akkor nem indul el[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #284365 üzenetére
Egyébként megnéztem, 5 csíkból 1 csík ment el eddig a di2 vel - aksi.
Tegnapi 97km alatti váltás statom:
[kép]
Ami nagyon jó szerintem, mint üzemidő. kopkopkop. töltés óta 946 km ment bele.
És le kell írjam, nem mennék vissza már mechanikusra. (pedig én hogy óckodtam az elektromostól)[ Szerkesztve ]
-
jjanos12
újonc
válasz Hasaggymeg #284347 üzenetére
Ezzel jött alapból az új bicajom :( Papíron ezen a Suntour XCE-n van Lockout is, de nem találom rajta.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjanos12 #284367 üzenetére
2 dolog marad, megbarátkozni vele, vagy kicserélni valami jobbra, esetleg merevre.
#284366
fulton...érdekes statisztika, azért használgatod az elsőt is, még ha nem is olyan sokat, ugyanakkor az én 2-300 váltás/40km/5-700m/~2 óra, fele km-ben, negyede időben terep mellett eltörpül.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stratova
veterán
válasz fattyu #284345 üzenetére
A libakergető szintű trekkingemen én is kedvelem, érzetre ez már messze nem akkora kín mint a régi dörzshajtásos a kempingeken anno.
5-ért vettem rá a gyári halogén helyett egy Velotech 90 lux dinamós 3 ledes kis csodát és ég és föld volt a gyári Axához képest.mauimagic
Köszi rálestem a Woom 5-re, számomra megdöbbentően kicsi a súlya, kb minden máshoz képest. Nyilván ennek megfelelően merev villával is komoly ára van. Nem mindta ne lenne még ebben a méretben is 400-650e felett bringa a piacon.
Árban nagyon max, szerintem nálunk ehhez hasonló lenne a plafon. -
dom1n0
senior tag
Ki ismeri a gyári SRAM outi láncot? Mit gondoltok, ha a gyári kenés van rajta, egy 50 kilit nem gond ha megyek vele, és csak aztán jöhet a szokásos Brigéciol, alkohol kombó az UFO előtt?
Ma ha minden jólmegy lehetőségem lesz kimenni 12 után egy körre kipróbálni a bicót, de amíg nem láttam hogy minden működik, elsőre hagynám full gyárilag mindent rajta... -
addikt
válasz Csokicsibesz #284360 üzenetére
Miért kellene leállítania a tevékenységet? Rögzítse addig, míg el nem érem a kiválasztott útvonalat (lehetőleg bármelyik pontjától, ne feltétlenül csak a starttól), aztán navigáljon.
De ezen persze túl tudok lendülni, ha azt választom, hogy navigáljon, még ha látom is szabad szemmel az út kezdetét, és csak baromságokat csinál odanavigálás címén.
A másik, hogy beállítottam a 3D nézetet. Ha másik lapon vagyok, és magától átvált, akkor 2D nézetet kapok. Csak a navigálás oldalon mutatja 3D-ben, nem mintha annyira használható lenne az is.
Mindenesetre katasztrófa, hogy ez a 10-15 éves stílus és logika (hiánya) a legjobb kerékpáros navigáció.
fulton: hogy érted, hogy kivéve, amikor számol?
mauimagic: hát, ettől nem lett világosabb Tehát inkább navigálást kéne választani course helyett?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #284374 üzenetére
Pedig le van írva. Course nem navigál, csak jelzi az útvonalat térkép nézetben.
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #284354 üzenetére
Nem a suly ad 10 Wattot, hanem a ket belso kozotti gordulesi ellenallas kulonbsege. Ami maximum laborkorulmenyek kozott merheto pontosan. Kikonnyitett butylt en nem rakok semmibe tobbet, ezt montis vesszofutas utan megfogadtam. Papiron, a review alapjan. A tomeg nem ad Wattokat.
De kiderul majd a hasznalat soran. A ketto belso 240g most a ket kereken. Kicsit vicces, hogy outin a kerekek ossztomege magasabb, mint anno a trail montimon. Vagy talan kicsivel alatta van, gumifuggo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #284376 üzenetére
Bocs, 45km/h -nal van 6W megtakaritas/kerek, de a kikonnyitett butylhoz. Most ehhez a sima noname -hez kepest akkor tobb. 34-35 -nel ez nem tom mennyi, nekem az lenne a celtempom idovel.
Don't Tread On Me
-
ZavaBalazs
őstag
válasz fulton #282823 üzenetére
latex veszteség: óránként 1 psi helyett inkább napi 1 bar az (14,5 psi), ezt mondta a basso előző tulaja is, én is ezt tapasztalom. szombat reggel felfújtam 6,5 / 7-re, aznap tekertem ~120 km-t, azóta nem nyúltam hozzá, ma reggel 2,5 / 2,8 volt (napi 1-1,05 bar).
amúgy a biciklit damillal kötötted ki, mint egy sátort.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
arcitec
addikt
válasz Dark Archon #284357 üzenetére
Nem igazán értelek. Csináld úgy, hogy mielőtt elindulsz, elindítod a Garmint és ha
útvonalat is akarsz indítani, akár közvetlen utána indítod azt is -(úgy is célszerű megvárni, hogy betöltse, pláne ha elég hosszú és sajna pont ez a hátrányuk, hogy nagyon lassúak.
Pont ezért kíváncsi lennék a majd megjelenő újakra) - vagy akár akkor, ha szükséges.
Amúgy ez van, néked kell alkalmazkodni, ha a cucc nem tud..
U.I: Na de majd ha az AI lesz benne, na majd akkor ...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #284368 üzenetére
Az szép. Én meg azt gondoltam sokat váltok
Első tányér is miért volt váltva? mert másztam pár helyen rövideket.
Egyébként tegnap lecsekkoltam, a 34 /30 as áttét, hááát elég volt 10% feletti mászásnál. Úgy mondanám hogy nyomtam a váltót hogy "na válts már fentebb" akkor látom elfogyott a fog#284381RexpecT: mindenképp - csepelt már felvittem oda egyszer jó kis pont
Ott a cél előtt elég meredek a cucc - kíváncsi leszek a cube felmászok e oda. Csepelt feltoltam a végén, mert az első kerék elvált a talajtól[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz ZavaBalazs #284379 üzenetére
Én raktam a Cube-ba latexet, egyrészt baromi érzékeny, nagyon könnyű kicsípni, másrészt ez a folyamatos leengedés azért bosszantó.
Én most Conti Lightot fogok tenni az új kerekekbe az Orbeán, és mellette egy esős délutánon a gyári Fulcrum kerekeket megpróbálom TLE-síteni és ha látszólag sikerült, először 1-1x azzal megyek tapasztalatot gyűjteni. -
RexpecT
addikt
Valakit esetleg érdekel?
Nagy-Bodrogközi töltés túra
Fb eventÉn gondolkozom rajta, sajna a reggeli 7 órás rajt miatt még a keleti régióból is vagy rohadt korán kel kelni, vagy szállást kellene intézni.
#284381
Fulton:
Ott kiállva kell már tekerni, a súlypontodat átrakni jobban az első kerékre, máshogy szerintem nem megy. Én montival meg outival is felszenvedtem már magam.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #284379 üzenetére
micsoda ötletek damillal körbe merevítve ez a tokaji bermuda hsz - itt megszűnik a gravitáció adott szögben
Nekem ma jönnek meg a GP5K külsők, szerintem pénz kidobás volt semmivel nem leszek gyorsabb tőle. teszteket nézve mondhatni semmi különbség nincs a két külső közt..mindkettő felsőpolcos hasonló kaliber.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dom1n0 #284383 üzenetére
Es a latex belsovel eszrevettel kulunbseget? Egyebkent en is ketlem, hogy a gordulesi ellenallas igy kierzodik.
Amit tudok, maszasnal 200g kerekenkent sokat szamit, es nagyon erezheto valtozast hoz. Egyenes menetben nem tudom, van e jelentosege.
Nekem a latex nem opcio, igy kizarasos alapon maradt a most valasztott.Don't Tread On Me
-
dom1n0
senior tag
válasz MPowerPH #284389 üzenetére
Hát én ugye kerékszettet is cseréltem vele párhuzamosan, így ott észrevettem különbséget bőven, de majd 1kilóval könyebb lett így a bicó
Nekem így összességében most a Conti Light tűnik a legjobb köztes megoldásnak, könnyű, minimális a görgülési különbsége, nem túl drága, elvileg nem olyan könnyen szakad mint a latex, nem enged le 1 éjszaka alatt.
De titkon azért sejtem énis, hogy a végleges megoldás a tubeless lesz...[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
Ultrahangos tisztító témában kérdeznék. Ti melyik méretet tartjátok már univerzálisan használhatónak a ház körül? Én a 3 és a 6 literes verziók között dilemmázom egy ideje már.
3 literes 66 eur
Tank Size (L x W x H): 9.45" x 5.3" x 3.94"/24 x 13.5 x 10 cm
6 literes 103 eur
Tank Size (L x W x H): 11.81" x 5.91" x 5.91"/30 x 15 x 15 cmGondolom, itt hátrány lehet, ha kicsi dolgot tennék bele, akkor is kell egy minimum szint folyadék bele. Ebből is emlékszem, hogy linkeltetek már pár koncentrátumot. Abból az Asonic AS-GEN-1 volt az ajánlott, ugye jól emlékszem? Bp-en tudtok valahol személyesen átvehető verzióban vagy nagytarcsa a forgalmazónál?
https://barbieripnk.hu/
-
dom1n0
senior tag
-
addikt
válasz Toobee #284392 üzenetére
Én 3l-est vettem, a teljes hátsó sor nem fér bele (34t a legnagyobb fogaskerék). Legalábbis a rács részébe nem. Neked kell eldönteni, ez fontos-e, igazából lemosható normál módon is. Amennyit fogom használni, nekem elég lesz a 3l-es, olcsóbb is volt.
Nyilván, minél nagyobb, annál több minden fér bele, de annál több folyadék is kell bele. Használod, utána át kell tölteni valamibe a drága löttyöt, stb.
Nagytarcsán vettem át én is az AS-GEN-1-et, Panakábel Kft.-t kell keresni, az Asonic nincs kiírva. Ennek mondjuk már jó pár hete, még ki sem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Toobee #284392 üzenetére
Lánchoz, csapágyakhoz, stb. elég a 2 literes (nekem az van), ha a montis fogaskoszorút egy menetben be akarod tenni, akkor viszont a 6 literes kell. Esetleg érdemes figyelembe venni, hogy mennyi az egy literre eső ultrahangos teljesítmény, lehet, hogy az a 3 literesnél több. Tisztítókoncentrátumból az AS-GEN-1 az ajánlott lötyi nekünk, igen.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #284395 üzenetére
Ez valami ok-okozati összefüggésben a viaszolás egyik hozadéka, vagy olajjal kenve a rendszert is hasznos lehet?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #284396 üzenetére
Én az outira leginkább Soudal Dry waxot használok, az esetek ~20%-ában meg Squirt-et. Lasssan meglesz a 12k km, aminek szerintem majdnem fele volt görgőn.
Itt kevesebb terhetlést meg piszkot kap a lánc, mert legtöbbet ERG módban megyek, azaz nem kell váltanom.
A ParkTool CC-3.2-es láncnyúlásmérő még nem mutat 0.5-ös értéket sem a Shimano HG601-es láncon.
Nem tudom hogy ez hogy lehet, majdnem biztos vagyok benne, hogy sosem cseréltem még rajta láncot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen