- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41801 üzenetére
Nobby Nic nek magasabb a mintázata, de ritkább. Nem igazán értem miért bírná jobban. Maximum azért mert magasabb? Terepen amúgy egy ilyen gumi rengeteget elmegy, aszfalton meg mindegyik jó terep gumi elkopik.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #41797 üzenetére
Én előre Nobby Nic-et tennék, hátra jó a Racing Ralph.
Nobby Nic nekem 1000km alatt elkopott hátul és nem azért mert elfaroltam. Vegyesen 50-50% aszfalt és durva terep. Jó gumi de elfogy hamar. Elöl azért jobban bírja, de hátra nem javaslom.[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz ---Lasali--- #41802 üzenetére
A Smart Samjeim 2011-esek, még ennek a szezonnak az elejét el fogják menni de cserélnem kell, szóval alattam azért nincs komoly gumikopás.
A montimat csak terepen hajtom szinte. De persze mindig van benne egy kis aszfalt.Nem jobb szimmetrikusan választani és cserélni kopás alapján az elsőt a hátsóval?
[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #41538 üzenetére
Bocs, beteg voltam illetve vagyok és nem ültem gép elé. 66 volt a 310XT, pulzusmérős övvel. Vettem quick release kit-et a bringához, ez 4900, plusz a bontrager ANT+ Speed/CAD szenzor volt 7000 (OLX-en találtam egyet), az új ára 10 körül van. Így kompletten 80-ból megvolt.
Ami nem tetszik, hogy bazi vastag az óra a quick release kit-tel. Bár biztos szokás kérdése a dolog. Kipróbálni még nem tudtam, mert ledöntött a kórság, viszont az óra mindent megtalált. Csak fel kell szerelni majd a cuccokat.
superecneB: Én most Smart Sam-et vettem próbára. Ezzel mi a tapasztalatod?
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41804 üzenetére
Én szimmetrikus gumit szoktam venni, szerintem csak laza talajon számítana hogy hátul egy hajtás irányba jobban harapó van fent, ott se sokat, mert ha már tényleg sár van, akkor már mindegy, annyira különböző mintázatút meg úgyse tennék fel.. na meg a súlybuziság miatt eleve korlátozva van az a gumi választék amit én feltennék. Nálunk a talaj is olyan a környéken, hogyha sár van, akkor a gumik 70% -a felgöngyölíti és vége..
Én is cserélgetni szoktam, ahogy kopik, de ha valaki nagyon hamar lejárja a hátsót, akkor az lehet jobb módszer hogy 3 gumit vesz, és akkor hátul használ el kettőt míg elől egyet. Ennek csak az a hátránya, hogy az első addigra lehet kiszárad, szétvagdalja a kő stb, és még akkor sem fog teljesen elkopni mikor a második hátsót lejárta de egy újabb hátsóhoz meg már nem hagyod fent.
Én a Continental Race King Supersonic tól egészen meglepődtem, hogy hogy bírja.. 3150km van benne, ebből elég sok beton lett az év végére, mert még kényszerből város járónak is be kellett fognom sokszor a bringát.. mert kölcsön kellett adnom a városjárómat, plusz még nem volt kész a swing shock os trekking. És elég sokat gyorsítgatok kiélvezve a könnyű kerekek adta lehetőséget, meg ez miatt fékezgetek is.. de mondjuk én csak 64 kilót nyomok..
Cserélgettem őket, így néznek ki most:[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
Nekem egy alap verzió van, 2.1-es. 2011 óta használom, már elég sok km van benne kb. azóta 8-9 deffektem volt, ebből 2 db relatíve puha gumis sziklás odacsapás.
(Annyit azért tudni kell, hogy a városban a napi rohangálásra egy 1987-es Raleigh városit használok és aszfaltos túrára is)Szerintem jó gumi, lehet ugyan ilyeneket fogok venni.
Jól fut kemény felületen, jó az oldaltartása. Jó kis mindenes gumi.
Esőben erősen felcsap, nagy sárban egy Conti Race Kingnél jobb, de azért csodákat nem érdemes várni.
Szerintem nem fogsz mellényúlni vele.---Lasali---:
Jó gumi a Race King, csípem nagyon, kicsit nekem az oldala talán vékony, de marhajó gumi és nem is drága. (persze a hajtogatós extra könnyű az az, de én a sima drót peremest szoktam volt venni)[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
válasz superecneB #41808 üzenetére
Én 2.25-öst vettem. Ez volt fehér csíkkal. Nekem vegyes lenne. Aszfalt is és terep is. Sziklákat most hanyagolni akarom, ezért kaptam le a Nobby Nic-eket.
[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Bicskás #41817 üzenetére
Szerintem az ég világon semmi értelme annak a kormánynak. Akkor már inkább felszerelnék egy villanyak magasítót. Ezzel is feljebb tudod emelni a kormányt, de legalább kezed ügyében van a fékkar is ha kell. Azt a torzszülött kormányt meg kidobnám a fenébe. Semmire se jó, inkább balesetveszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Park.
Épp elpakoltam a táskám, és szállok fel a bringára.Kislány kérdez valamit az apjától. Válasz:
-Itt nem lehet biciklizni, édesem.Ebben a pillanatban elhajtok a bringával az orruk előtt
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dqdb
nagyúr
válasz superecneB #41801 üzenetére
Nem attól kopik jobban, hogy Racing Ralph, hanem attól, hogy valószínűleg másik gumikeverékkel találkozott a hozzászóló. Nekem az EVO változatokkal vegyes felhasználás mellett jók a tapasztalataim, az olcsóbb Performance a netes vélemények alapján jobban kopik. A ---Lasali--- által említett 1+2 felállásban használom cserélgetés nélkül. A hátsókat kb. 3000 km után cserélem, ennyi idő után terepre már csak korlátozottan alkalmas*, de aszfalton még bírná tovább (2500 km környékén még terepre is tökéletes volt), az első lazán kibírja a 6000 km-t nálam.
A defektállósága is ellentmondásos, én a karmára fognám Az NN-nel kapcsolatban az egy nap nem volt még négynél több defektem mondatot is hallottam, míg nekem az ugyanabból a rendelésből származó külsőkkel 10e km alatt nem jött össze ennyi
Használtam vegyesen (elöl NN, hátul RR), ez a felállás nekem nem jött be, mert kiderült, hogy az RR gyorsabb mintázata lazább talajon számomra kevés, nem éreztem biztosnak a bringa hátulját, így visszatértem NN-re, amint elkopott.
* mármint számomra
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
superecneB
őstag
válasz Bicskás #41817 üzenetére
Furcsa, meg kell hagyni.
Egyébként ne végletekben gondolkozz. Stucni hosszal-szöggel, kormány magassággal, forgatással (magadtól el és távol) rengeteget lehet finomhangolni.
Egy megfelelő méretű és geometriájú váznál jól beállított nyereg magassággal és szöggel, semmi gerincpanasz nincs, csak játszani kell kicsit.
Ha így szeretsz bringázni természetesen semmi baj. -
frenkye
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Merida Crossway 20-D bringám, és a hajtómű már most nagyon gyengének bizonyult... Ez van benne:
Tudnátok valami normális minőségű, masszív /100kg vagyok/ hajtóművet ajánlani? 8-as lanckerék van hátul. Csak a 3x8-as hajtómű jó, vagy esetleg 3x9-es is passzolhat? max. 20e Ft-ot szánnék rá, ha kell monoblokk cserével. Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.!
[ Szerkesztve ]
-
szatocs
őstag
Sziasztok!
Egy bringás szemüvegnél mire érdemes figyelni? Szemüveget viselek, de most direkt a bringázáshoz vettem kontaktlencsét, hogy bármilyen bringás napszemüveget fel tudjak venni. Ami nagyon fontos, hogy a szelet rendesen fogja, mert ezzel mindig gondom van a sima szemüvegemmel.
Pl ilyet használ-e valaki, mennyit érdemes költeni, mit ne vegyek biztosan?
=== Szatocs ===
-
Kimmuriel
aktív tag
válasz szatocs #41825 üzenetére
Nekem ilyen van, annyira bevált, hogy tartalékba is vettem: [Longus Drive]
Magashegyi túrázásra is használom, és ott aztán tépi az ember fejét a szél elég rendesen, de ennek ellenére kiválóan teljesít a cucc. A szellőzése is jó, nem párásodik.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Outisok segítségét kérném, ma eldurrant a schwalbe ultrememo zx külsőm szövetszakadás miatt.
Tudnátok ajánlani olyan 28-as széles outi gumit, aminek jó a defektállósága, tartós nem kopik könyen, 8bárt bele lehet tolni? Súly nem számít, lehet drótperemes is."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
veterán
válasz Because #41828 üzenetére
Nekem ezzel az a bajom, hogy a 9 sebis rendszer elemei, tehat a lanc es a hatso sor is vekonyabb, tehat kevesebbet fog birni, mint a nyolcas. Akkor pedig mar inkabb ramennek az olcsobb rendszerre, ami viszont hosszabb ideig szolgalna, mint a fejlettebb 9-es. Nem?
Everybody lies.
-
dqdb
nagyúr
válasz szatocs #41825 üzenetére
Szerintem menj be egy munkavédelmi boltba, és vegyél Zekler 45-ből (vagy másik modellből) hármat különböző lencsékkel. Kevesebből vagy ugyanannyiból kijössz, nem kell a lencsékkel bajlódni (= komplett szemüveget cserélsz), ezeket hosszú évekig gyártják (= igaz, nincsen tartaléklencse, de bármikor vehetsz tartalékszemüveget tartaléklencse árában*), és a munkavédelmi szemüvegeknél nincsen optikai torzítás, ami a legtöbb bringás szemüvegeknél fennáll (sokat számít periferiális látásnál).
Ha mész erdőbe is, akkor a normál sárga helyett piros vagy narancssárga lencsét ajánlanám a jobb kontrasztkiemelése miatt.
* ellentétben például egy korábbi Shimano szemüvegemmel, amihez azért nem lehetett már a tavasszal az európai központból sem lencsét rendelni, mert következő évben kifutó modell lesz
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #41820 üzenetére
Sheldon Brown szentel neki pár sort,azt írja,hogy nagyon hosszù túrázásoknál számíthat hány féle fogás van egy kormányon,hogy pihentethesd kezeid. Az más kérdés,hogy legtöbben inkább vállalnák az egésznapos teljes zsibbadást,mintsem egy olyan TV antennát szereljenek bringájukra.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #41834 üzenetére
Nem kellenek ide ilyen antennák, ott a kos azon van elég fogás. Egyenes kormánnyal egy idő után elég kényelmetlen a túra a fogás miatt.
-
nagyúr
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #41837 üzenetére
[link] Én szinte mindig a fékkarokat fogom. Ha lejtő van akkor lemegyek, meg erős szembeszélben is, vagy ha nagyon rohanni kell. Szeretem a ramps-ként emlegetett fogást is, onnan még gyorsan elérem a féket. Amit drops-nak hív a cikk, na attól eléggé félek még (annyira régen nincs meg a koskormányos gép), nagyon lassan tudok onnan átfogni... A tetejét meg csak akkor ha egy kézzel kell menni (az agyváltó miatt a váltás, illetve ivás közben).
-
nagyúr
-
veterán
válasz Napfénysüti #41839 üzenetére
Nekem kene mar egy rendes kesztyu a hosszabb tavokra, amugy jo lenne sima fekkar fogasban, csak ne kezdene el olyan hamar fajni a tenyerem..
[Jo, meg igy is orakrol beszelunk,,]Everybody lies.
-
-
Megane2000
aktív tag
Srácok, lenne egy kérdésem.
Van egy mtb-om. Nem vagyok nagy bringás, de szeretek vele tekerni/munkába járni. Egy évben kb 4-5000km-ert tekerek.
Acera váltó van rajta. Ha komolyabb váltót raknék rá az mennyibe kerülne és érzetre mi változna?
-
hegyimorc
senior tag
válasz Megane2000 #41844 üzenetére
Kb semmiféle változást nem éreznél.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Bicskás
tag
válasz Megane2000 #41842 üzenetére
Az a helyzet, hogy amit az első villába teszek az a teljes hosszában 45 fokban elvágott gumi / műanyag az egy csöppöt keskeny, mert a régi össztelós Gepida bringámhoz lett véve annó és annak a gyári villája aljának 18-20 körül van a belseje a Caprine Epik 30 kerékpáromhoz kapott gyári Suntour XCTV2 mérete ugynazon a tájékon pedig 22,5 körül lehet, szeretnék is venni egy ilyet csak nem tudom hogy hívják, a hátsóval semmi gáz.
A kormány középrúd magasító tök jó dolog, amint ilyen tételben ez lesz a legfontosabb dolog veszek egyet, szintúgy egy rövid és magas stucni, az meg hogy úgy néz ki mint egy antenna az kevésbé fontos nekem mint hogy kényelmes legyen bár nem hiszem, hogy nagyon ritka aki így kerékpározik, láttam lehet vásároni ilyet, bár lehet azt is úgy kéne használni mint ahogyan ezt a bikaszarvat kéne vízszintesbe helyezni és alkarral könyékig rátámaszkodni, kost bocs kösz nem.
Egyébként egyre másra kapom az erdőben mellettem elhaladó bringásoktól a kritikát, hogy ez a sárvédő ronda mint a bűn úgyhogy jólenne lecserélni, úgyhogy lehet nem volt túl jó ötlet fölmenni érte a padlásra, lekefélni róla a dzsuvát, meg az első sárhányóhoz új fém Z elemet készíteni, mert a régi a sok taknyolás következtében már gyenge volt mint a harmat...
Hamár itt tartunk, milyen masszív fém sárvédőt tudnátok ajánlani, ami nem az a hordó donga stílusú mert az már tényleg túl nyanyás.
Műanyag részét egyébként lefesteni a sárvédőnek nem lehet anélkül, hogy kirepecskesedjen, vagy felhólyagosodjon ? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #41846 üzenetére
Ez azért így szerintem nem teljesen igaz.Valóban nem elég csak a váltót cserélni,de gondosan kiválasztott váltókar+váltó és esetleg hátsó sor cserével érezhető különbséget lehet elérni.Én anno 7-es Acera első+hátsó+STEF-50 pöcögtetőről javítottam Alivio első,SLX hátsóra+Alivio pöcögtetőkre és Alivio nyolcas sorra és tanúsítom,hogy a különbség meglehetősen érezhetőre sikerült.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #41848 üzenetére
Persze, hogy érzed, ha a fél bringát lecserélted
Szerintem egyetlen váltó upgradenek hacsak nincs nyomós oka, az égvilágon semmi értelme.
Ha már valami baja van, lötyög, gyenge a rugója ... akármi, vagy ha a teljes váltást cseréli - kb mint te - akkor lehet értelme.Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Runner_fxr
Ármester
Az outis szakiktól kérnék véleményt. Konkrétan erről a gépről lenne szó:
[link]
[link]
Annyit tudok róla, hogy aluvázas, karbon villás és campagnolo cuccok vannak rajta, meg fulcrum kerekek.
Ránézésre nem mai darabnak tűnik, esetleg egy évjáratot, megközelítő értéket ha tudna valaki mondani azt megköszönném![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs