- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Én inkább nem vakargatnám a sarat még a tarkómról is
És most jön a horror: Fully-ra eszkábáltam pálcás sárvédőtAmúgy nekem nemigazán van gondom a GPS jellel. Valahogy az az érzésem, hogy a Magas nevű kollégáról ez nem feltétlenül mondható el
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #62501 üzenetére
Megnyomta a lefelét, na Ha a max sebességre gondolsz, olyan nekem is volt, gondolom pont műhold váltás volt, vagy ilyesmi, és erdőben, lefelé jöttem 78-cal.
De az is lehet, hogy más hajtja. Runner_fxr-nek is ajánlom az alábbi pólót
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #62504 üzenetére
Nekem fel sem tűnt, hogy a zöldben megy
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Általában ami tetszik az drága szokott lenni. Nagyon jók az olasz országútik, a másik ami szimpatikus még az a Colnago. Használtan nagyon jó áron ki lehet fogni, de figyelj, mert vannak hamisítványok is sajnos.
ShiTmano: Na ja, egy elég jó autó ára az a Dogma. De a nyamvadt villanymotoros, bütykös gumist sem szabad lebecsülni, nagyon nagy buli.
Atke: Ezt a koncepciót nagyon gyorsan verd ki a fejedből szerintem, ha nem akarsz valami ritka elcseszett geot, meg irányítást. Hogy érted azt, hogy villát nem találsz hozzá? Itt van egy pár: [link]
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #62506 üzenetére
Sajna nem csak azt. Pont a dogma az egyik amit előszeretettel hamisítanak és sajnos elég jók (külsőre). Aztán jobban megvizsgálva/szerelés közben kijönnek a turpisságok. Ennyi pénzt nem szívesen adnék ki egy oútiért, nagyon korlátozott a felhasználása. Inkább egy 29er fully gép közelebb áll hozzám.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #62508 üzenetére
A hátadra kellene a felirat, amikor hegynek fel elzümmögsz valaki mellett...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Tudom, hogy hamisítják a Dogmát is, azért is írtam. Olyan sajnos a világon nincs amit kínában már ne hamisítanának konténer számra.
A 29" fully bizony egy jó dolog, ha kell most meg is veheted az enyém. Adok rá neked prohardveres kedvezményt is.6030D: Egész jó ötleteid vannak.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #62510 üzenetére
azigen. Mondanám, hogy az a legnagyobb bajom, hogy M-es méret épp nincs 1 millám. Miért adod el? Annyira nem vágom, ez most ilyen akkus rásegítéssel működik?
-
Runner_fxr
Ármester
Csak azért adom el, mert egy 27,5"-ös Enduro-t szeretnék helyette, tulajdonképpen már meg is van rendelve, addig a mostanit el kéne passzolni. A 27,5"-ös kerék és a nagyobb rugóút jobban passzol a bringázási stílusomhoz, amúgy baromi jó gép az a 29" Bergamont fully is.
Igen, ez ilyen rásegítéses cucc. Tekered és közben kapcsolgathatod 4 fokozatban, hogy mennyit segítsen a motor. Azzal persze számolj, ha ilyet vennél, hogy sok bringás, meg olyan is aki csak bringásnak hiszi magát a szemedre fogja vetni, hogy te egy bohóc vagy, meg nem is sportolsz, de b@szni rá, akkora élmény, hogy besz@rsz. Utoljára akkor éreztem ilyen feelinget, amikor életemben először átültem merevről egy minőségi fullyra, pedig az már nem ma volt. Akkor tudtam, hogy többet merevre nem ülök terepen. Most valahogy így vagyok ezzel a pedelec rendszerrel. Persze szigorúan csak montiban, országútiban én is a hagyományos mellett vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #62514 üzenetére
attól is függ hol veszed, itt ha jól látom, eggyel rövidebb.
mondjuk én inkább vennék fele annyiért ugyanolyan/hasonló szintűt más márkából -
nagyúr
Na igen ez már tényleg elég durva összeg egy bringáért. Nekem mondjuk a Dogma pont nem tetszik, viszont a De Rosa, Colnago, Bianchi gépek bejönnek ha már az olaszoknál maradunk. Vagy egy Cipollini NK1K.
Ami viszont nem olasz de nagyon bejön: BMC Teammachine és a Cannondale SuperSix Evo Hi-Mod. Ez utóbbit rettentően dícsérik.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csabicska #62495 üzenetére
Ezt így elég nehéz megmondani.Tény,hogy jól összeválogattad mert van ott 180 és 145 cm szélességű is,20e-ért és feleannyiért is és az utolsóról a linkelt oldalon nem sok jót mondanak.Derítsd ki milyen széles kell neked,utána nézelődj.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #62512 üzenetére
Ja így már értem. Bazzeg 23kg a bringa? mondjuk ha könnyebb vele tekerni akkor nem akkora gáz. Ez is 1 milla körül van?
-
inifini
tag
Hát az olasz bringa az olasz bringa. Én is időközben lecseréltem a Focusomat egy Wilier GTR-re. Azok az ívek, a forma...meg persze a felszereltség. 😀
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Pttypang #62491 üzenetére
Szvsz városi környezetben a csillapításnál többet számít az, hogy a kátyuknál / szar részeknél kiállsz, vagy végigülöd. Ugye ha végigülöd, akkor megkapja a kerék a biciklisúlya+80kg rugózatlan tömeget, ha meg kiállsz, akkor biciklisúlya+80kg rugózott tömeg. Ez szerintem sokkal többet számít, mint amit egy alsókategóriás csillapítás segíteni tud a biciklin (mert felteszem nem 600k-s össztelós bicikli lenne a városi cirkáló).
A 100m szint meg csak áttétel kérdése, ha nem legkisebb fokozatban szoktál feltekerni a dombokon, akkor outin is fogsz találni megfelelő áttételt -
deicide
veterán
Picit megtisztogattam a Montit a képek kedvéért, hogy felrakjam Bikemag apróra, de elképzelésem sincs, mennyiért tegyem ki.
Esetleg aki adott már el hasonló felszereltségű, állapotú bringát, segítene egy hozzávetőleges értékben?Kelly's Quartz 2008, sérülésmentes váz
Deore váltás (M590 váltó M610 váltókar), Deore hajtás (M590) 42/32/22.
Deore hidraulikus tárcsafék (M615) 180/160-as tárcsákkal.
RS Recon első villa.
Alig futott Conti Country Plus abroncsok.
A lánc berozsdált a télen, az cserés, illetve a km óra tartó műanyag elfáradt, azt szigszalag tartja a helyén.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
6030D
Ármester
Sram 10-es koszorún kb a 4 nagyobbik fogaskerék mozog, lötyög. Rászorítottam, de 100-200 km után (rázós terep is) megint elkezdett lötyögni. Van valami javaslat, mit lehet vele tenni, illetve mi okozhatja?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
A Bergamont 21 kiló körül van, az Enduro értelemszerűen nehezebb a nagyobb rugóút miatt, és több anyag is kell a vázba. A rásegítés okosan van kitalálva, 1-es fokozat kompenzálja a plusz súlyt és felette meg már könnyebb hajtani mint egy normál bringát.
A tapasztalatom az, hogy a plusz súly csak akkor probléma ha cipelni kell a bringát. Menet közben ennek szinte semmi hátrányát nem érzed, a súlyelosztása is jó, mert középen összpontosul, ezáltal nagyon stabil, olyan mint egy tank. Az irányítása könnyed marad menet közben, nem is igazán érzed, hogy ez most nem egy normál bringa. Csak profi szintű Downhill-nél lehet hátrány, mert komolyabb ugratásoknál, gondolok itt 10 méterekre, azért nem lehet úgy forgatni, dobálni a levegőben mint egy könnyebb bringát. Viszont átlag felhasználás mellett ebből semmit nem lehet érezni. Azért elég durván, technikásan lehet vele jönni lefelé is.
Én kb 1 éve álltam át az elektromos montikra, volt többféle is. Előtte volt kb minden kategóriából bringám, van viszonyítási alapom. Azért is tetszik, mert 100%-ban egy hagyományos bringa érzetét adja, csak ott van az a lehetőséged is, hogy adj egy kis plusz kraftot a hajtásnak.Az ára az elég húzós, a bosch rendszer kb megduplázza a bringa árát. Az a Bergamont se 1 milla amúgy, 4700 euro most egy ilyen. Az inkább 1,5. És a Cube is 1,4 körül van.
inifini: Gyönyörű a wilier is.
deicide: Az a baj, hogy az az alap, kő nehéz kelly's váz nagyon behatárolja, hiába vettél rá jobb cuccokat. Ez sokat levon az értékéből. Szerintem 80-100 körül lehet eladni. Kicsit rakd ki többért, hogy legyen miből akludni.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #62524 üzenetére
Thx! Hát igen, nem egy pehelysúlyú járgány, megpróbálom akkor kicsit fölélőve.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
gergo5991
őstag
tegnapi erdő bicajozásból egy kép : kép1
-
Runner_fxr
Ármester
-
-
nagyúr
Villa tekintetében neked nem a villa teljes hosszára van szükséged, hanem az a-c értékre, ami az axle-to-crown rövidítése, ez jelenti a beépítési magasságot, ez befolyásolja a gép geometriáját. (Az, hogy a szárak alul túllógnak a tengelyen, vagy hogy a villa szárai a híd fölött mennyivel érnek véget, nem hatnak a geometriára.)
A 26"-os 200-as Boxxi beépítési magassága 568 mm, a Fox 40 203-asé 271 mm. Más kérdés, hogy 3 mm miatt érdemes-e cserélni. A Marzo 888-é 584 mm volt, a Minster T 590 mm, Shiver DC 600 mm körül, Super Monster meg 697 mm.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #62528 üzenetére
Jól mint mindíg, bár már jobb lenne egy finomabb rugózásu villa bele. Próbáltam haverom 18' 27,5 attentionját, az övé valahogy kényelmesebbnek túnt, mintha magasabban lenne a kormány, meg közelebb a vázhoz, igaz rajta ülve nem éreztem annyira sportosnak és dinamikusnak magam, inkább túra kényelemben.
(#62529) 6030D szivesen lennék ausztrál, de nem az ember dönti el, hová születik
(#62531) Fred23 Szlovákia, Kassa. Amúgy szeretnék videókat csinálni a szülővárosom biciklizési lehetőségeiről, talán még a túristákat is vonzaná a biciklizési lehetőség ezen a szép tájon , csak előbb kellene találnom hozzá egy biciklire rögzíthető jó minőségi kamer(át,szponzort)
-
f27
aktív tag
igen értem.
Csak gondoltam ki hogy érti a hosszúságot,de igen úgy az enyém 570mm.
Most egy Marzocchi super t rv nézegetek,megmondom őszintén hogy énnekem nem igazán tetszik ez a boxxer R2C2 mozgása.
Atom lusta sima kavicsos terepen is,szét rázza az agyam.
Gyönyörűen mozog ha az ember megmozgatja,de menet közbe szerintem alig mozog 1cm kivéve ha gödörbe megy ,így sok remegést át ad a kezeimre.
Most elvileg holnap költözik egy bringám az új gazdijához,és minden képen kell vennem egy másik telot a most készülő bringához..
Ha sikerül,megnézek ma élőbe egy Marzocchi super t rv-t. -
Fred23
nagyúr
válasz Runner_fxr #62534 üzenetére
Szerintem egyelőre csak felpróbálás lesz pár boltban. Ha finnyás vagyok eleve, ha úgy állok hozzá, hogy a rossznak csak valamelyik fokozatát birtokolhatom, pláne nem ugrálok örömömben látva az árakat, és sejtve, hogy nem az olcsóbb lenne az, ami kényelmesebb.
Ti itt amúgy hogy' álltok a saját súlyotokkal, testzsírszázalékkal? Úgy emlékszem, te például gyúrtál is, ahogy én is. Bringázásban szerintem nevetséges számolgatni a grammokat az egyes alkatrészeken, miközben mondjuk bőven van pár kiló fölös zsír is az emberen -ahogy pl. most mondjuk rajtam. Érdekes az is, hogy ahogy elkezdtem megint többet mozogni, nem csak a kerékpárhoz, de a gyúráshoz is újra több kedvem és igényem lett. A helyzet az, hogy azért álltam le róla, mert nagyjából elértem, amit adott keretből és genetikával lehetett (nem sok, 41-es felkar 73-74 kiló kb. 10% tzs, 171cm), és nem maradt sokáig kedvem úgy folytatni, hogy csak a fenntartás miatt. Most viszont a bringázással megint azt érzem, hogy kellene az a korábbi jobb test, és kedvem van tenni is érte, még ha tudom is, hogy meg fogok ragadni majd megint ott, ahol korábban. De nem fog már annyira zavarni, mert nem az áll már a középpontban. A bringázás egy olyan sport, ami jobban illik a genetikámhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Fred23 #62539 üzenetére
kipróbálhatsz egyszerű munkavédelmi szemüvegeket, vannak nagyon trendiek is
célnak tökéletes és az áruk 2000ft környékén van[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Because #62540 üzenetére
Ez egy nagy ötlet, köszi! Még az is lehet, lesz köztük kényelmes.
gergo5991: most 20-22% körül lehet, de talán még ennél is több. Mondjuk gyorsan tudok rajta szerencsére változtatni. A genetikát meg úgy értettem, hogy mivel alacsony ás átlagos alkat is vagyok (nem endomorf, mint pl. God a gyúrós topikból), sosem fogok 150 kilóval nyomni, és sosem lesz 41-esnél nagyobb felkarom 10% körüli tzs-vel. Egyszerűen kizárt. A genetikai korlátaimat nem fogom átlépni, vagyis miután elértem, amit tudtam, nincs tovább, már nem a fejlődésért csinálod, max. a fenntartásért. De úgy meg nagyon nehéz, hogy tudod: ennél sosem lesz már jobb, ezt már csak nehéz munkával tartod.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Fred23 #62539 üzenetére
Most mennyi a tzs %-od? Az a vicc, hogy én az egész nyarat keményen végigtekertem, mégis 19-20% a testzsír %-om. Bár lehet a koleszos életmód miatt ment fel, azért kíváncsi lennék nyár után rögtön mennyi. Bár lehet ugyan annyi, azt vettem észre a tekerés nem szedett le rólam 1 gramm zsírt sem.
Az meg hogy a bringázás jobban illik a genetikádhoz ezt hogy érted pontosabban? -
Fred23
nagyúr
válasz gergo5991 #62542 üzenetére
"én az egész nyarat keményen végigtekertem, mégis 19-20% a testzsír %-om"
Kajálás gondolom nem volt megfelelő az alacsony tzs% eléréséhez. Most nálam is az a baj, hogy túl sok zsír meg ch megy, és túl kevés a fehérje. Ha az ember szép testet is szeretne a jó kondi mellé, a kajálással is kell egy kicsit szenvedni -kinek mennyit persze, itt is nagy úr a genetika. Mivel viszont a ch kell a tekeréshez, én úgy fogom csinálni, hogy a zsírt csökkentem csak, míg a fehérjét emelem. Ch csak akkor legyen kevés, mikor nincs bringázás.
Mondjuk biztosan vannak olyanok is, akik le se sz@rják a tzs%-uk, elég nekik az elért bringás teljesítmény, de én nem vagyok ilyen, nagyon szeretek klasszul kinézni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz gergo5991 #62542 üzenetére
Nekem is katasztrofális ez az értékem. Pedig jó ideje elég sokat edzek meg most már valamenynire a kajára is figyelek de nem mennek le a kilók. Mondjuk nekem hozzátartozik hogy másik sport miatt amit 20 éve csinálok az alkatom kb ellentéte egy ideális kerékpárosnak.
Més que un club!
-
deicide
veterán
válasz Napfénysüti #62544 üzenetére
Az nem minden, hát hogy nézek ki én is 79 kilóval, mint egy búvárruha telesz*rva, de azért halad a drótszamár.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Solad
őstag
válasz Napfénysüti #62544 üzenetére
Ugyan kerlek, minden alkat mas es mas. En pl kifejezetten tokeletes palyasprinteralkat vagyok, igaz hogy 200 ilometer a legkozelebbi velodrom es meg csak kepen lattam olyat
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Integrale
veterán
-
Fred23
nagyúr
válasz Integrale #62548 üzenetére
Te ezt próbáltad már? Mert jól hangzik, csak nem tudom, működne -e? Mit szólna vajon a testem ahhoz, hogy úgy megyek tekerni, hogy mondjuk lenyomok előtte 250g túrót egy csökkentett ch-s joghurttal, esetleg mazsolával a joghurt helyett? Tudja kompenzálni a sok fehérje a szénhidrátok hiányát? Nem lesz szédülés, gyors kifáradás, ha nincs elég ch benned?
gergo5991: húgomnak meg nem tetszik az alacsony tzs%, és kész! Neki egy férfi legyen picit macis; mindig mondja is, mikor magam szerint már hízott disznó vagyok, hogy most egész jól nézek ki. Én viszont 15-ös tzs% felett nem érzem jól magam a bőrömben.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fred23 #62549 üzenetére
Hogyan méred azt a testzsírt?
#62537) A214...a Kross,mert jobb a felszereltsége.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs