- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Czimby
addikt
Hát ahogy néztem annyiba kerül a rotor mint egy agy :-D
Gondolom a kalapácsok éle tört le, szóval elég lenne azt cserélni.Átfűzik, régi küllővel is, és nem is sokat kérnek érte. 1500Ft
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ha jó hozzá a küllő méret akkor miért ne lehetne visszafűzni az eredeti küllővel? Semmi baja nem lesz, maximum ha az anyák kaptak már, akkor azokat ki szoktam cserélni újra. Persze ha nem rozsdamentes küllővel volt fűzve eredetileg, akkor nem sok értelme van vissza rakni.
(#62453) Czimby
Annyiért ingyen van a fűzés. Hol van ez?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Czimby #62448 üzenetére
3mm különbség a perem szélességen az általában nem változtat fél küllő méretet sem, azzal nem lesz baj, ha nincs nagyon tűrés határon a mostani küllő.
Meg tudod ragasztani bármivel, palmatex el is, csak lehet úgy kell utána levágni darabokban.. erős hajlakkal, vagy hajzselével is megpróbálhatod.[ Szerkesztve ]
-
HookR
addikt
Quickex Quiker Pro - [teszt] / [12 bar - youtube]
Mi ez?: Speciális minipumpa, amivel a mérete ellenére viszonylag könnyen elérhető a nagy nyomás.Nagyon nehéz fellelni a neten is, ezért felvettem a gyártóval a kapcsolatot. Kérdés, hogy esetleg érdekel-e mást is? Hátha több darab rendelésével tudunk faragni a fajlagos költségeken (postázás).
1db-ra 45.- EUR-s árat kaptam, postával együtt.Szóval érdekel-e még valakit?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #62456 üzenetére
Vissza lehet, a kérdés inkább az volt, hogy boltban mennyiért csinálnak ilyet, mert ugye ahhoz szét is kell fűzni rendesen, meg azért használt anyát nem szívesen fűznék vissza, küllőt már használtam újra, anyát még nem. De ha mindezt 1500-ért normálisan megcsinálják akkor én is inkább elviszem, mert én vagy egy órát szoktam vele szórakozni mire meglesz egy kerék.
-
nauro
aktív tag
Sziasztok!
Hétvégén tekernék Győrből Velencei tóhoz (Sukorói evezős pálya). Aki esetleg járatos erre felé, tudna nekem segíteni merre érdemes kerákpárral menni? Nem feltétlen akarom, hogy minden második kamion letaroljon.
Köszönöm -
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #62441 üzenetére
Magam sem mondanám outi felhasználónak, mivel MTB és Cyclocross közelebb áll hozzám, de szeretem kipróbálni hogy hol áll most a technika, és szoborként tisztelem az országúti bringákat. Nekem túl gyors, és kényelmetlen, még a carbon vázas is (pedig nagyon sokat tompít), 25-ös gumikkal elgurulgatok vele néha, azután beteszem a szoba sarkába.
#62442 Napfénysüti: Tesztkerékpárként volt hirdetve, bár az olaszoknál ez nem garancia semmire, mire hazahozzák olyan 370k körüli összeg lesz belőle. Szerintem ennyit megér, tekintve hogy pihekönnyű bringáról van szó, igen komoly setup-al, és külföldön elég elismert, itthon kuriózum a márka. Amúgy 55-ös vázméretet írt a srác, bár tippem szerint M-es lesz a szekér, de majd kiderül.
Illusztráció:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
-
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #62464 üzenetére
Komoly technikának néz ki. Én ugyan szeretnék(szerettem volna) oútizni, de 1-2 alkatrésznél igen alacsonyra írták a súlyhatárt (80-85kg) így hagytam a fenébe az egészet.
-
deicide
veterán
Szervusz,
Engem speciel nem zavar a sok kamion, de tény, hogy veszélyes a 81-es.
Alternatív: Bábolna-Nagyigmánd-Kocs-Bokod-Oroszlány-Csákvár-Lovasberény-Nadap-Sukoró. Ez csak 10km-el több, viszont alacsony forgalmú, cserébe néhol az aszfalt minősége rossz. Viszont vannak szép szakaszok (dombos), az Oroszlány-Csákvár rész pl nagyon hangulatos.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
HookR
addikt
válasz ---Lasali--- #62460 üzenetére
---Lasali--- és ivana: Na igen, az ár miatt megfontolandóak az alternatívák is. Van ennek egy fixen a kerékpárra szerelhető változata Quickex Quicker Pro Stationary néven (ott van a fentebb linkelt tesztben is), ami ráadásul itt-ott még fellelhető hazai boltokban 10e Ft körüli áron (Illetve van, ahol most akciósan 6e). 6e vs. 14e és annyival azért nem jobb a kompakt, hordozható változat a fixen rögzítettnél...
Illetve, ilyesmi költségvetésből milyen 2 (váz- és műhely)pumpát ajánlanátok a fentiek helyett?
Egyelőre nincs tervben outi sem. Cyclocross-hoz kellene.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Tothgera30
Ármester
A legtöbb gyártó Carbon alkatrészekre 125kg terhelhetőséget ír hivataloson. De van 130kg-os ismerősöm aki IronMan-t it tolta, és triatlonozik full Carbon országútival. Tehát szerintem 120kg-ot mindegyik elbír, szakítószilárdságról pedig nem ejtek szót. Saját véleményem hogy az alu sem lesz strapabíróbb, mivel jelenleg sörös doboz falvastagsággal készülnek a bringák, ott is egy komolyabb horpadás viszi az egész vázat.
#62466 Napfénysüti: Köszönöm.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #62470 üzenetére
Nem váznál láttam ezt hanem keréknél. A karbon vázak/villák/egyebek tudom, hogy sokkal erősebbek az alunál.
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! változott valamit tavaly óta kötelező tartozékok felszerelése a kerékpáron?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #62464 üzenetére
Nem csúnya gép. Én is próbáltam az outizást, egy alu Bergamont nyergében, 105-ös szettel megtámogatva.
Nem mondom, hogy nem tetszett. Azért egy montizáshoz szokott embernek baromi gyorsnak tűnik egy országútival suhanni. Haverokkal körbetekertük párszor a Balatont és inkább ezzel mentem mint montival.
Egyik alkalommal egyedül mentem le Budapestről vonattal, aztán fűzfőnél leszálltam és eltekertem Szigligetig ahonnan indultunk másnap, itt-ott oda csapódva országútis társaságokhoz, elkapott a feeling persze. Viszont ha összességében nézem nekem hiányzik belőle az az adrenalin amit a terepezés tud adni. A kerékpár kezelési technikákat is igazából terepen lehet elsajátítani. Montiról átülve az outira, elég hamar megszoktam és elég tempósan csapattam vele ahol lehetett. Ugyan ez fordítva már nem megy ilyen simán.Országútiban nálam is az olaszok vannak az első helyen, konkrétan a Pinarello Dogma tetszik a legjobban.
-
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #62475 üzenetére
Drága (de jó) ízlésed van 2009-ben majdnem vettem egy DeRosát full campa record szettel 200k-ért, akkor sajnos nem jött össze rá a pénz. Egy ilyet én is szívesen elfogadnék bármikor [link]
-
Czimby
addikt
válasz ---Lasali--- #62456 üzenetére
Hatvanban a Pedál üzletben, de nem ott csinálják, elviszik valahova.
Láttam már videót gépi szerelésröl, kb 5-10perc egy kerék.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
ivana
Ármester
válasz Czimby #62477 üzenetére
A gépi fűzésnek mindenképp utána kell állítani kézzel, és sose lesz olyan jó a kerék. Ócskábbnál még zsírozva sincs az anya, ha centírozni kell akkor szopás van... (Kevés küllős, drága gyári kerekek mások, de arra még pót küllőt is nehezen kapsz, meg nekik azért jobb gépeik vannak)
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #62475 üzenetére
Ez a Dogma nagyon gagyi. Se egy teleszkóp, se egy rúgóstag, 203-as tárcsát sem látom. Már a gumikról is lekoptak a bütykök. Ennyire leadtad? Még egy nyamvadt villanymotor sincs benne......... De legalább biztosan olcsó.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Czimby #62477 üzenetére
Ilyen kerekeket senki nem fog géppel fűzni. Szerintem talán 1-2 ilyen gép lehet az országban, de lehet sokat mondtam, és egy sincs. Szétfűző gép nincs, meg olyan sem ami letisztítja a használt alkatrészeket. Nem beszélve arról hogy a vázban is középre kéne centrírozni a kereket.
Nem tudom hova vihetik, ők nem tudnak kereket fűzni? Vagy van valami munkanélküli menekült aki 1000 ért fűz kereket a tanyáján? 500 ért mondjuk a kocsiig elvinni sincs értelme. Na mindegy is igazából, csak megakadt a szemem az összegen.[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz ---Lasali--- #62482 üzenetére
mondjuk az itteni LBS is 1500-ért csinálja, igaz hogy itt a bringa is a sub-40k kategóriában a népszerű
-
ivana
Ármester
Én is vettem már vidéken hajtókart tanyabikera mert sikerült lehajtani. Bemegyek kotor valahonnan egy új (!) 170-es balos kart, meg felrakja. Kérdezem mennyi lesz 600Ft
Jó mondjuk múltkor meg Fehérváron az túrán az egyik srác széthajtotta a balos pedál menetet. Bementünk a bringa boltba, kértünk egy csomag pedált, meg szerzett nekünk a srác valami régi hajtókart. Bolt előtt lehúztam feldobtam az újat. (Még jó, hogy teljes felszereléssel érkeztem, legközelebb még több cuccot viszek mert voltak ott cifra dolgok Roncsderbi Az én öreg outim volt magasan a legjobb gép a túrán...) Aztán mentünk tovább (néhány km-el arrébb várt ránk a kb. 20 fős csoport...)
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy egy 27,5 vázba jó lehet a 29-es villa?
Wiler 401XB vázról lenne szó, a villa egyenlőre képlékeny, tapered fej 100 max 120-as mozgás (196/95 cm/kg vagyok)
Köszönöm a segítségeteket... -
Vanir
veterán
Lassan elkészül talán végre valahára a városi rombolátorom, egy svájci kisiparos vázra épített járgány. Holnap érkezik rá egy első csomagtartó, illetve még szükségem lesz egy-egy sárvédőre is (óccsó kínai felpattintós lesz valószínűleg).
A fék meglepően jól fog Weinmann 405 létére, mondjuk a pofák vadonatújak.[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
nagyon szép lett! azt megkérdezhetem, hogy ez milyen hátsó agy pontosan? tárcsafékes? nekem valami rövid benyúlású újabb fekete van, de gyengítenem kellett rajta, mert féltem, hogy orrabukok így egy-két hét után simán közlekedek a fék nélkül is. hajtóművet viszont kell majd vennem, mert ezzel nem jó sehogy a láncvonal, meg a 42-16 már túl pörgős így fixen... prowheel hajtóművek mennyire számítanak jónak? 15 ezernél többet nem költnék, és csak az urbant találtam, ami megfelel. (165, 46t, ezüst) én gyártottam sárvédőt valami kuka mellett talált anyagból, meg nyomtattam egy mintát netről, és kb. 10 perc alatt meg is volt.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Én úgy gondolom maga a villa jó lenne bele, de h fog kinézni elől 29-es, hátul 27,5-ös kerekekkel a bicaj?
27,5-ös vázba inkább 26-os villát szoktak, 27,5-ös felnikkel és a gumi meg ami belemegy, de sztem az is elég gány. De 29-es villát semmiképp sem raknék bele.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62488 üzenetére
No, a hátsó agy az konkrétan egy tárcsafékes első agy, arra van felcsavarozva a fix lánckerék. Az egész kerékszettet a wheeldokitól vettem, 18 rongy volt szállítással (korábban volt már egy ugyanilyen szettem, teljesen jól tette a dolgát, de tavaly eladtam a komplett bringámat vele együtt).
Első fék nélkül ne közlekedj forgalomban (marha menő tudom, meg sok hipszterpont, de életveszélyes és baromság). Jó pár éve tekerek városban, ismerem majdnem az összes utcán a táblákat, de még így sem nyomnám fék nélkül (tavaly egy hétig rá voltam kényszerülve és rettenet - mondjuk itt Győrben alapból nevetséges a közlekedés egy-két helyen).
Én direkt nem vettem újonnan hajtóművet (meg amúgy semmit sem vettem volna, de kereket nem találtam normális áron használtan), mert nem érik meg az árukat. Az a Prowheel úgy 6-7 rongyot érne reálisan, de inkább annyit se. Ennyiért érdemesebb valami régi outi hajtókart venni (Shimano 105, 600, Stronglight, SR és társai), és a középtengellyel játszani láncvonal terén. Én a mostani Campát 6000-ért vettem postával együtt, a kókány festésen kívül hibátlan állapotban van.Btw írok egy Logout cikket is a bringa építéséről, pár nap múlva kész lesz, ha valakit érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Most neztem, mikor takaritottam a feket, hogy mennyivel jobban meg van kopva az elso a hatsohoz kepest, majdnem fele annyi maradt mar belole, mint a hatson..
Varosban mennyire birjak a minden csillapitas nelkuli regi outik peldaul a cirkalos hasznalatot? Szoval katyuk es hasonlok, milyen gyakran jartok vele szervizbe nyolcast kiszedetni? Vagy teljesen elheto? Meg mindig vonzobbnak tunik egy patkany monti a ~100 meter szint megmaszasa miatt, amit hazafele altalaban megejtek a belvaroshoz kepest, de egy outi megis csak alkalmasabb lehetne cirkalonak..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Atke
senior tag
válasz maximilian4 #62489 üzenetére
A kerék az 27,5 megy bele, csak villát nem találok... Azt hallottam hogy csak a FOX 26'-os villák szeretik a 27,5 kerekeket .
-
Vanir
veterán
válasz Pttypang #62491 üzenetére
Szvsz gumimérettől függ. 23-as gumival nagyon nem bírom, 25-össel sokkal jobban, 32 pedig teljesen király. Persze az sem mindegy, hogy mennyire jók az ízületeid, meg mennyire vagy hozzászokva. Őszintén szólva néha bánom, hogy eladtam ezt, haladni királyul lehetett vele, és a kisebb gödröket / szarabb utakat meg sem éreztem, de én szeretem a virsligumit is.
-
maximilian4
addikt
Hát én 29-es villát akkor sem raknék bele, mert jóval hosszabb a villalába és a becsúszója, mint egy 27,5-ös vagy 26-os telónak. A kerék meg kicsi bele és nem tudom milyen következményekkel járna, vagy hogyan viselkedne tekerés közben. Akkor már inkább 26-os teló, olyan aminek van jó nagy sárférőhelye.
Maxi
-
ghost364
senior tag
A legrövidebb mono van így is benne shimano 400EX van rajt, nem rossz, de nagyobb biztonságban érezném magam egy 165-össel (meg azok ugye vékonyabbak is). Meg ez a vékony lánckerék szerintem gyenge (legolcsóbb shimano) mintha már most tojás alakú lenne de aztán lehet hogy veszek egy sturmey tányért, aztán felrakom belülre (jó kókány lenne mondjuk )
Fék nélkül én sem mernék menni, főleg, hogy két hete fixizem. A másik meg, hogy nem bízok a joytech agyban fék nélkül meg nagy szarban van az ember, ha leszakad a cog Azt kerékszettet még én is néztem, de black fridayen vettem 11 ezerért egyet... erre vannak képek is a cikk érdekelne amúgy, meg sok mást is szerintem, össz-visz egy hasonló blogot találtam magyarul a neten[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Átlapoztam ezt a '97-es Ritchey katalógust, visszanézve vannak benne mókás dolgok, persze akkor elég jónak számítottak. 1-2 dolgot most is szívesen használnék.
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62496 üzenetére
Az a 400EX teljesen jó! Az még bő tíz év múlva is hajtás marad, ezek a mai tízezerforintos árkategóriában mozgó cuccok meg öt év alatt elrottyannak. Az én jelenlegi hajtásom 175 hosszú, én is tervezek helyette egy rövidebbet venni, de az még a jövő zenéje.
Megnézegettem a képeidet, tök korrektül van összerakva a gépezeted, tetszetős, bár hosszútávon a lemezpapucs kérdéses, hogy mennyire fogja bírni (néhány hetente lecsekkolnám a helyedben, hogy nem hajlott vagy repedt-e meg valahol). -
-=RelakS=-
veterán
Ma elmentem bringázni, és a frankó magyar aszfalt úgy megrázta a gépet, hogy leszakadt a hátsó sárvédő. Nem bírta gyorskötöző, amivel a támvillához rögzítettem
Vajon mekkora volt az esélye annak, hogy hazafelé találok puha drótot a padkán, ami elég hosszú ahhoz, hogy átfűzve a gyorskötöző helyén és összetekerve hazáig tökéletesen megtartsa a sárvédőt? Így nem kellett 11km-t gyalog vagy csigatempóban lenyomni :]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #62499 üzenetére
No mudguard, no problem!
Én ma másodszor mentem egy távot időre, de hála az égnek most sem talált rendesen végig pontos jelet a GPS, így csak túra lett belőle, de gépen lemérve megvan a rekord, csak még nem hivatalos. Tudom, @méregetés, de azért nem kicsit motiválja a lelket.
Aki telefonos GPS app-ot használ, nem vette észre, hogy az elmúlt egy hétben gondok vannak vele? Nekem sem jó, ami eddig tökéletes volt, és másnak sem talál mindig pontos jelet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest