- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Én is kezdek megbarátkozni a színnel. Meg aztán élőben biztos szebb lesz kicsit.
Barátnőmnek még tavaly vettem egy alap montit elektromos rásegítéssel. Sima agymotoros megoldás.
Bulls Greenmover 26", majdnem így néz ki: [link]
Egyszerű kis gép, nem a legideálisabb terepezésre, az agymotor súlyelosztása sem a legideálisabb erre, de ő inkább túrázósban nyomja, arra meg teljesen ok.
Másként esély sem volt arra, hogy jöjjön velem hegyre. Ezzel a kis géppel meg nagyon megszerette, volt sikerélménye, hogy feljött a hegyre. Az akkunak van visszatöltése viszont, lefelé gurulva bekapcsolhatsz egy agydinamóhoz hasonló megoldást, valóban kicsit visszatöltött. 468Wh-s akkuja van, ami elég kellemes. Lazán mész vele egy 50-60km-es hegyi túrát sok szinttel.
Aztán nyár végére jött csak meg az enyém, nem sokat használtam már így szezon végén, csak pár túrát nyomtam vele. Most az eladó, mert ugye jön a kocka helyette. Ha valakit érdekel keressen nyugodtan privátban. 1,5 milla helyett 1. és futott mindössze 300km-t. A garanciafüzetét akkor pecsételem le amikor megveszik.Crytec210: Mechanikus tárcsafékből nagyon kevés használható darab van, a normálisabbak például avid bb7 ugyan annyiba kerülnek mint egy középkategóriás hidrós. Szóval kb ugyan ott vagy.
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #61900 üzenetére
Akkor ez sztem esélytelen az én tektro fékarommal.
Esetleg valaki nem tud olyan webshopot, ahol külön kapok sram első váltókart? Eddig minden nagyobb webshopban csak párban láttam.Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #63761920 #61897 üzenetére
Enyém kopogott így levettem,kipiszkáltam belőle a gumitömítést,alaposan átmostam Brigéciollal (szétszedés nélkül,hisz célszerszámom nem volt hozzá) majd miután jól kiszárítottam megpakoltam zsírral a kónusz tetejét és a sütőben addig melegítettem óvatosan,amíg a zsír meg nem olvadt és ki nem folyt alul.Megismételtem,utána meg hagytam lassan lehűlni.Azóta is jó.Ha ez nem működik,akkor nem marad más mint venni egy új,komplett agyat és arról leszeded a kazettát...vagy keresel egy szervizt ahol javítják.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #61902 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ro_bert17
őstag
Sziasztok!
Pár éve fillérekért vettem használtan egy városi kerékpárt, aminek a karbantartásával én nem foglalkoztam mert nem értek hozzá. Most viszont már jó pár dolgot meg kell javítani rajta, stb.
Esetleg itt nem tudtok ajánlani tisztességes, jó áron dolgozó szakit Budapesten? A Keleti környékén, vagy autóval könnyen megközelíthető hely érdekelne jobban, mert lábon épp nem tudom szállítani a bringát.
Bocsi, ha nem ide való lenne a kérdésem. -
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #61902 üzenetére
Hasaggymeg: X7 kell neki, szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #61901 üzenetére
Jól néz ki, látom hirdetted is tavaly. Köszi, erre voltam kíváncsi, hogy az agymotor jó-e túrázáshoz, mert egyébként nagyon ellenezted. Majd akkor körülnézek mit lehet venni, jó lenne hosszabb túrákhoz. Bár az 50-60 km rásegítéssel, az érdekes. Annyit most is leteker, csak a hegymászáshoz kellene a segítség. Viszont ha a hegyig illetve haza segítés nélkül teker, az egy 20 kilós bringával nem nagy élmény.
A másik az ára. Kicsi/női méretben ennyiért már ki lehet fogni karbont is, ami könnyű, így lehet, hogy megoldaná a problémát.
De valószínűleg, ha ennyiért vennék neki bármit, akkor ki se tolná az utcára, mert féltené.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Eagle16
addikt
Megérkezett a Courier Első próba alapján jó lett az 58-as váz, a hajtómű tényleg nagyon alacsonyan van az előző montihoz képest. Később lövök róla képet is, egyelőre várom az új pumpa érkezését, meg ismerkedek a gyorsszár működésével Érdekesen lett "becsomagolva" egyébként de egyben ideért.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
-
Runner_fxr
Ármester
Az agymotort én személy szerint azért ellenzem, mert durva terephasználatban gondolkodom. Erre nem az igazi, mert far nehéz a bringa és ha csapatod terepen az okozhat meglepetéseket. Viszont normális túra használatra teljesen jó. Még közepes terepen is. Tehát egy barátnőnek simán jó lehet.
Viszont vannak az agymotornak előnyei is a középmotorral szemben. Pl az agymotor teljesen hangtalanul működik, míg a középmotornak van egy kis hangja. Az agymotor tartósabb is lehet, mert a középmotorban egy csomó fogaskerék van, ami kopik. Illetve az agymotorokban van általában visszatöltés is.
Az 50-60km közepes és magas rásegítéssel 1000m feletti szinttel értendő. Sík úton ez lehet 80-100km is. Sík útra teljesen felesleges szerintem is, de nyáron a 30 fokban, én a csajom rá nem tudtam volna venni, hogy tekerjen fel velem a Normafára meg a Hármas-határ hegyre. Így viszont feljött és tetszett is neki, és van benne egy kellemes sport is, mert azért ebbe benne van a saját ereje is. Normál bringával az út negyedénél hisztizett volna. Az egyes eco fokozat egyébként elég spórolós és az úgy van kitalálva, hogy olyan legyen mint egy rásegítés nélküli könnyű bringa. Én is azt vallom, hogy sík útra, enyhe emelkedőkhöz felesleges az ebike, de komolyabb emelkedők megmászásához már nagyon jól tud jönni. Sajnos itt az aksi mindig a szűk keresztmetszet, gazdálkodni kell vele, ha túlzottan lazsálni akarsz akkor végül magadra maradsz lemerülve egy dög nehéz bringával. Én is csak monti használatban, komolyabb szintekre látom értelmét. Országútra semmiképp. Hosszabb túrákra én viszek egy tartalék aksit is magammal, ez a boschnál egy 2,5kg-os kis csomagot jelent, nem veszedelmes. Vagy viszem a töltőt, ami kb fél kiló, és útba ejtünk egy kajálást ahol töltöm egy kicsit. 2 aksival már akár egy Alpok átszelő túrára is benevezhet egy közepes edzettségű egyén is, 2000m feletti szinteket és 80-100km durva terepet le lehet nyomni átlagos edzettség mellett is, ami azért baromi nagy élmény egy nem versenyző szintű edzettséggel rendelkező hobbistának. Persze nyilván a technikai tudást nem pótolja. Egyébként a maxi bike-nál 200k körül szoktak lenni szép állapotú, vállalható agymotoros trekkingek vagy montik. Ennyiért nem kapsz könnyű karbon bicajt. Amit a barátnőmnek vettem 200k alatt volt, csak azért mert hiányzott a kulcs amivel lecsatlakoztatod az aksit a vázról, de egyenlőre nincs is rá szükség, és ha kell tudok hozzá csináltatni. Szóval használtan ma már nem olyan elérhetetlen.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #61912 üzenetére
Én látom országútra is értelmét, pontosabban túrázásra, bár nem feltétlen magyar terepen. De ahol vannak szép emelkedők, ott nem mindegy hogy a) fel kell tolnod, b) -1-es tempóban csigázol felfele vagy c) rásegítéssel lassú de vállalható tempóban erőlködés nélkül felmész. Ugye alapból a csomagok miatt jól jön a rásegítés, viszont pont a csomagok miatt nem probléma ha vinni kell 1-2 plusz akksit. Ráadásul amire felment az ember hegyre, onnan le is kell jönni, ott szépen tud visszatölteni is.
Nyilván outis "minél gyorsabban menjünk végig egy távon" / "minél keményebb hegyeket másszunk meg" / "eddzünk" stílusú biciklizésre nincs értelme, de túrázós-nézelődős vonalra mindenképp. Vagy ugye amire te is használód, hogy a jó edzettségben lévő biciklis mellé tud társulni olyan is, akinek az adott táv/terep túl kemény lenne. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Cathfaern #61913 üzenetére
Persze, normál túra trekking felhasználásra, aszfalton is tök jó dolog tud lenni, pláne csomagokkal. Én itt a konkrét országúti kerékpározásra gondoltam. Ott azért nincs még értelme, mert az aksi kapacitás határt szab. Egy pehely könnyű, modern országútival 8-9 bar-ra fújt kerekekkel nem nagy kunszt lenyomni 80-100km-t, ehhez nem kell versenyzői fizikum. Országútival senki sem fog tartalék akkut magával cipelni, oda legalább olyan kis méretű akku kéne ami 200-300km-re elég lenne, viszont ennek még a közelébe sem jár a technológia. Meg valahogy ahhoz a sporthoz tényleg nem való a rásegítés.
-
gergo5991
őstag
fb-n hirdetve találtam egy ilyen oldalt : oldal linkje
ahol elég akciósan árulják a cuccokat, eredetileg francia oldal ez. Várom a véleményeket ár-érték arányról, esetleg mi az ami nagyon megérné -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #61918 üzenetére
Pedig a németeknél rengeteg ősz, bajszos öreg használja.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #61920 üzenetére
Az az érdekes, hogy amikor én próbáltam ilyen ebike-ot, akkor pont azt vettem észre, hogy jobban hajtom, mint egy normál mtb-t.
Hétköznapokra nekem tökéletes lenne (ha csak egy bringám lehetne), melóba fele annyi idő biciklivel mint busszal, ezt még lehetne rövidíteni is, de irodába nem szívesen ülök izzadtan, odafele lehetne döngetni izzadságcsepp nélkül, hazafele, meg ami a csövön kifér, saját erőből.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #61920 üzenetére
Én pont ugyan így vélekedtem erről pár éve. Aztán kipróbáltam...
A kezedbe adja a választás lehetőségét, használhatod nyugdíjas módjára is rövidebb távokra, vagy sportolóként, olyan tempót menve, amire csak versenyzők képesek. Egyébként én is pont azt tapasztaltam amit Integrale írt, amikor tavaly augusztusba megjött a Bergamont ebike, az első 60 km-es erdei körön úgy széthajtottam magam mintha nem is lett volna rásegítés. Élveztem azt, hogy téptem fel a köves gyökeres emelkedőkön, de úgy, hogy az szinte fizikai képtelenségnek éreztem. Egyszerűen azt érzed nincs akadály, és közben taposod mint az állat. Teljesen más érzést ad mint amit gondolnál. nagyjából ugyan úgy elfáradtam a 60 kilométeres körömön a Budai hegységben mint amikor a nem rásegítéses Bergamont AM gépemmel mentem. Csak kétszer akkora volt az átlagsebességem.Integrale: Városba célszerű gyárilag 45km/h-ig rásegítőst venni, vagy tuningolni. Terepezéshez elég a 25, mert fölfelé úgy sem mész gyorsabban, lefelé meg kikapcsolod a motort, viszont városba azért lassúcska az a 25, a 45 az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Első váltó leváltási nehézség megoldva.
Következő kérdés: A hátsó tárcsafék egyik betétje most kb a kerület 75%-án hozzáér a tárcsához (a belső oldali), és az a kérdés, hogy ezt tudom-e valahogy finomállítani?
Mikor megjött a bringa, a hátsó fék jó volt, az elsővel küzdöttem, de most az első már jó, és most a hátsó nem OK. Ahogy megjött, 30 km-el később elvittem szervizbe, átnézték, beállították, és utána jó is volt. Viszont azóta valahogy elmászott. És most a levegőben megpörgetett kereket is megfogja, valamint onnan vettem észre, hogy menet közben nyikorgott/sikított és kellett 10 perc mire rájöttem honnan jön a hang. Otthon már alaposan átnézve lett ez a diagnózis. A külső pofa és a tárcsa közt átlátni, a belső meg hozzáér. Kiengedve.
Szóval tudom-e otthon finomhangolni a féket?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Integrale #61921 üzenetére
Ezt megteheted sima bringával és egy ébresztőórával is.
#61923) BlacKSouL...nézz itt szét és csináld utánuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #61924 üzenetére
Melóba járós bringám nekem sem ebike, azt csak terepezésre használom. Sok mindent meg lehet tenni, adott a lehetőség ki mit választ. Én ajánlom, hogy ha lesz lehetőséged, próbáld ki.
-
Eagle16
addikt
Mennyire esélyes hogy selejt Bikefun Air Force pumpát kaptam?
Felfújja a kereket, csak éppen a nyomásmérő mintha "kissé" pontatlan lenne. 3 BAR-ig tudom felfújni, onnantól már nagyon nehéz belenyomni, nem is mertem tovább. A külsőre az van írva, hogy 6,3 és 7,0 BAR közé kell felfújni. 3 BAR-nal már kőkemény a külső...legalábbis a mérő szerint annyi.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Acef
addikt
-
Eagle16
addikt
-
nagyúr
-
Eagle16
addikt
válasz Eagle16 #61931 üzenetére
Ja amúgy a felniszalag rendben van, 16mm széles, szerencsére nem kell cserélni. A hátsó keréknél viszont úgy volt feltéve a külső hogy a belső be volt csípve...kicsit kilógott, de egy leengedés / pumpálás után helyrejött. Holnap ez a pumpa dolog remélem tisztázódik, nem szeretném visszaküldeni gariba.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
ShiTmano
aktív tag
"T1000-es vázzal" Deicide, ezt a bringát Neked gyártották! Speed-x
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #61932 üzenetére
"úgy volt feltéve a külső hogy a belső be volt csípve"
Igaz, hogy itt a fórumon nem túl elismert, de alapvetően nem rossz a Neuzer Courier, viszont a fenti kb. az egész bringa bizonyítványa is lehetne.
- szerintem a gyárban nem túl lelkes/szakképzett "szerelők" rakják össze. Ez ennek a márkának a hátránya/gyengesége
- a webbicikli szerelője meg még jobb, hogy nem nyúlt hozzá (őt idézem: egy új alkatrészt nem kell szétszedni/zsírozni/beállítani. Ha kicsit szorul, az nem baj. Felszereled, és GO! Tönkremegy? hmmm akkor kuka!)Tehát jó gép, de szerintem szedd szét az egészet, zsírozd, olajozd, ..., állítsd be
[ Szerkesztve ]
-
Eagle16
addikt
válasz Hasaggymeg #61934 üzenetére
A márka az tudom hogy nem a legjobb, de csak jó véleményeket olvastam erről a pumpáról. A nyomásmérőn kívül egyébként egy nagyon jó pumpa, más gondom nincs is vele. Holnap kiderül hogy tényleg félre mér-e, vagy csak én vagyok nagyon bátortalan.
Közben találtam egy ilyet: [link]
Ez vajon mennyire helytálló? A Michelin-től van. Mert ez alapján nekem elég lenne 5,5 bar is, a külső oldalán viszont minimum 6,3 az ajánlott.
Acef: Érdekes Szerszám hiányában sajnos nem tudom szétszedni annyira, amennyire kéne vagy szeretném. Pl. a középcsapágyra gondolok.Kisebb problémák vannak vele igazából, egész nap csak nézegettem, szerelgettem ezt-azt, csak óvatosan, lassacskán, még nem mentem vele.
- a gyorsszárak nagyon szorosra voltak húzva, a hátsó kerék alig forgott emiatt
- a váltó nincs jól beállítva
- az említett belső gumi ami kilógott a külső alól egy pontonKenés az van, legalábbis itt-ott látok ilyen neonzöld trutyit
Amúgy a csomagolás az elég érdekes volt, nem vették le az első kereket, csak ráhúztak az egészre egy kartont...de így mondjuk haza tudtam tolni, és nem is sérült meg, de úgy tudtam hogy kerékpárt nem így szokás csomagolni.
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
-=RelakS=-
veterán
pí-tsába...
Tekertem kicsit több, mint egy órácskát, és most nem látok, hiába a pollenszűrős maszk :S
SPD
Erdőben teker valaki ilyesmivel? Mikor szoktátok kikapcsolni? Én valahogy már nem érzem biztonságban magam, ha fűcsomók között kell szlalomozni bepatentolva...
viszont természetesen betonon indulva alig találom a patentet, amikor meg nem akarok bepatentolni, folyton megvanItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Acef
addikt
válasz Eagle16 #61937 üzenetére
a kerékagyakat mindenképp megnézetném: ne szoruljon, de ne is lötyögjön! és legyen benne zsír
a váltót nem nagy ügy beállítani, hiszen látod/hallod, ha nem jól működik. a bovden feszítése-lazítása többnyire megoldja, a végállásokra persze figyelj, nehogy gond legyen
hajtás/mono/pedálok meghúzása
kormánycsapágy beállítása, esetleg zsírzás
fék beállítása
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
válasz -=RelakS=- #61938 üzenetére
bízz magadban én csak borulás közben szoktam kikapcsolni. eddig csak egyszer nem jött össze.
-
r.levente75
addikt
válasz -=RelakS=- #61938 üzenetére
Megálláskor. Tiéd kétoldalas?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ghost364 #61940 üzenetére
a helyzet az, hogy ha már tekerek egy ideje, akkor készakarva is nehéz kikapcsolni, nem boruláskor Asszem, még tovább kell könnyítenem
r.levente75
Igen, kétoldalast vettem, mert nem akartam még azzal is bénázni, hogy ugyan melyik oldal van felfelé.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
rétisün
veterán
válasz Eagle16 #61928 üzenetére
én a múltkor lámpát rendeltem ebike-ról, bekapcsoltam, egyet villant, aztán ennyi. felhívtam őket, elmondtam, mi van, azt kérték, írjam meg e-mailben is, úgy jobban tudják, ki vagyok, mi a gondom.
pár nap múlva futár hozta az új lámpát, elvitte a régit, ennyi volt a garanciális ügyintézés.(#61935) ShiTmano: majdnem ha arra gondolsz, hogy élő szövet a fém vázon (terminator, ugye) akkor a T-1000-ben nem volt fém váz, folyékony
trutyifém volt az egész, ha jól emlékszem.....[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Acef
addikt
válasz rétisün #61943 üzenetére
Az ebike nagyon korrekt, ráadásul szállítási díj nélkül cserélik a tévesen rendelt cuccokat (persze a hibásat is), amennyiben foxpost-al kérjük a szállítást.
25.-én vettem át a csomagot. Meggondoltam, más típust szeretnék
29.-én 12.00 körül jeleztem, hogy cserélni szeretném, és beraktam a foxpost automatába
30.-án 18.00 körül megkaptam az új alkatrészeket, mindezt 0Ft száll. díjjal[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #61938 üzenetére
Ha a földön fekszel, akkor van rá idő kicsatolni.
Nekem eddig csak pozitív élményem volt az erdei SPD-s tekerésekről, pl. ha sár van és csúszkál a bringa segge, akkor a cipő nem mozdul el a pedálon (tudom, szöges platform+rendes cipő kellene), valamint ha valamiért le kell rakni a lábat, majd vissza, akkor a sár miatt sem csúszkál.
Ha olyan helyen mész, ahol ha eldőlsz, bajod lehet, akkor esetleg csatolj ki előtte a veszélyesebb oldalon, de szerintem nem kell félni. Volt olyan, hogy dőltem, és úgy akartam lerakni a lábam, hogy oldott is. De volt, hogy nem, na bumm..Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
Sziasztok!
Van egy Rock Shox Dart 2 teleszkópom az UMF Hardy 1 Team bringámon, de eléggé beállt, továbbá hidegben is szereti a merev villát játszani. Tudtok ajánlani jó, megbízható szimpla vállas telót ami hidegben is teszi a dolgát? Ár max. 70k.
(Szinben lehetőleg fekete/fehér.)Köszi!
-
-=RelakS=-
veterán
-
őstag
válasz Runner_fxr #61947 üzenetére
Kisebb takarítások voltak, de teljes karbantartás nem volt
Stílus pedig laza városi ride, dirt.
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #61948 üzenetére
A mocsár az puha, nem fáj. Mosógép meg kimossa a ruhát.
Ahogy érzed, esetleg ilyen helyek előtt szállj le, és oldalról vagy középen kerülve told át.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs