- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung SmartTag2 teszt
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Azért a súly csökkenés szinte kifejezhetetlen, aki azt a max 100 grammot megérzi annak elhiszem hogy számít az a 3 tized amit spórolhat egy-egy váltásnál a 3 tányéros rendszerhez képest.
Az hogy lánc csörgés másnak nincs, lehet összetettebb, xtr hátsó váltó lockolva, xt első 3 tányéron, nekem még így is van lánc csörgés a sziklás részeken, pedig ekkor már elég patent a lánc feszessége. Lock nélkül rettenet csörgés (arany színű kis pöcök). Nem értem ez hogy változna attól hogy elöl egyel kevesebb tányér van... esetleg szélesebb az első váltó, és nehezebben ér hozzá a lánc?
Azért jó volt hallani mások álláspontját is, de továbbra is kicsit olyan ez nekem mint a 27.5" kerék, azért jobb mert nem 26" os
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs