- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #171442 üzenetére
Na jó megkaptad a "véroutisoktól". Korábban bennem is nagyobb volt a versenyszellem,mindenkire ráragadtam aki meg mert előzni és nem volt legalább 20-30+%-al jobb mint én,hogy lerázzon. ...de nem az optimális szélárnyékban követtem,olyan közel nem megyek egy ismeretlenhez sem,csak úgy tisztes 5-10 m távolságból. Ma már előre tervezem köreimet,általában van bennük minimum 300 m,de inkább 4-600 m szint,így hagyom menjenek,nem ölöm meg magam idejekorán és inkább már csak hazafelé,a napi kör nehezén túl szoktam keménykedni...ha még van erőm hozzá. Villanyosok belőlem is kikényszerítik a kisördögöt,azt már kihívás megelőzni. Szerencsére kevésnek van megbuherálva mint neked,így 25 felett ledobják a horgonyt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz athomi #171453 üzenetére
Általában a pedálon elhelyezkedő lábból és csapásszámból szoktam következtetni a kerékpáros rutinosságára,és a város (Budapestről beszélek) tele van olyanokkal akik nyomják neki mint állat úgy,hogy a csapásszám kábé 40 és a futó cipő talpának közepén van a pedál.A cipő kvázi körbeöleli a pedált az irdatlan taposóerőtől.
(#171454) 6030D...nincs egy hosszabb szelfi botod kölcsön?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #171461 üzenetére
Értem én, hogy abban van a vitamin, de ha vonatozni nem ér, akkor én még pluszban tekerjek le még egyszer a 2 -esen Vácra, aztán meg vissza Budapestre? Annyi vitamint nem tudnék feldolgozni. Arról nem is szólva, hogy uncsi lenne.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nightmare13
senior tag
Ha valakit esetleg érdekel, került fel két darab L-es Riverside 900 (narancs-fekete) Decathlon oldalára.
WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
szuszinho
őstag
Igaz az az állítás, hogy ha normálisan ülsz a nyeregben, a kormány pont ki kell takarja az első tengelyt? Fvk esetén, így fogom általában, rálátok a tengelyre. Akkor hosszabb stucnira van szükségem?
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #171471 üzenetére
Itt vannak árak is...a nagyságrend végett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #171449 üzenetére
Egy ilyennek szorítanék helyet akkor is, ha valaminek mennie kéne a garázsból
(#171474) bardi : Ha nem elég mély a nyeregvázscső, nincs hova ereszteni a droppert..
A 150-et mozgó nyeregcsövem nagyjából másfél centit áll ki a vázból, mármint ennyit lehetne még lejjebb engedni a befogatásnál.
szerk.: pontos méretre nem emlékszem, de ez a cső valami 480mm hosszú kiengedve. Vagy mechanikával, vagy anélkül, az kb 3 cm.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
Ja, a ma reggeli regenerálóval meglett a 6000 km (szűk 3000 outi, bő 3000 mtb) idén. 270 óra, 62.000 m szint.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #171483 üzenetére
Arra én is nagyon kíváncsi vagyok. Azért mindent félretéve a reális cél az, hogy egy normális erőbeosztással, nagyobb baki nélkül célbaérjek.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
sebgutkopf
őstag
válasz ggeleven #171363 üzenetére
Azon egy ideig a pálya végén elbeszélgettünk, hogy ha akármilyen tehén baleset bekövetkezik, akkor valójában ki a felelős?
A pályán a teheneknek semmi keresni valójuk nem volt, ott valaki hibázott, vagy megrongálta a villanypásztort, ami miatt a tehenek a bringás nyomra rá tudtak menni. Ahol bringás nyom van ott túrázni szigorúan tilos, legeltetni szintén tilos, nekem ott nem kell semmilyen állatra számítanom...
Ellenben mivel veszélyes sport a park felelősséget nem vállal értem, ha én sérül a bringás vagy a gép. Így a tehén gazdája és a bringás áll egymással szemben furán pislogva.
De ettől még a lényeg az, hogy nem kívánok első kerékkel egy tehénben elakadni, egy álló tehenet meg bevallom, nem tudok "átbunnyzni". -
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #171358 üzenetére
Ez dh verseny, azért nagyon más kávéház. Lemenni ugyan le lehet rajta egy enduro géppel, csak épp senki se akar, mert nem élvezhető. Erre a nyomra kell a dh gép és egy olyan rider, aki meg tudja szelídíteni ezeket a köveket stb...
Eddig 2x mentem le ilyen jellegű pályán (egyszer se szándékosan tervezve), és mindig megjegyeztem, hogy soha többé, nem találtam meg benne az öröm faktort, csak az életemért küzdöttem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #171482 üzenetére
Hát nem 50 km-esnél hosszabb tekerésre való jószág,az biztos,engem a freeride kerékpárokra emlékeztet ez a felsőcsőegyenesentovábbfutahátsótengelyig geo.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #171365 üzenetére
4 nap parkozás volt. A végére elkopott a fékbetét elől és hátul is, nagyjából egyformán, én szabályosan fékezek nem csak a hátsót használom, igaz ezekben a betétekben előtte már benne volt 2 nap Semmering is. Ezek talán félfémes, vagy valami hasonló komponensből vannak, ami kopik, de jóval jobban bírja a nyüstölést mint a sima organikusak.
Viszont szétkapva a fékeket otthon rámértem a tárcsákra és azok is már közel vannak a minimum vastagsághoz, így abból is leadtam a rendelést az újra. Tulajdonképpen 3 szett fékbetétet bírtak ki a tárcsák, amiből az egyik szett fém szinteres betét volt, a tárcsa fő ellensége nyilván az volt, de cserébe az jó sokáig bírta a kemény és hosszú lejtőket is.A gumik köszönik jól vannak, ezeken a pályákon nem vágtam őket úgy tönkre mint Mariborban. Más fajta apróbb köves a talaj, ami kímélőbb és jobban kontrolláltan jobb helyeken fékeztem. Pedig egy menet alatt 900m szintet lehet lefelé jönni, amit egy nap jó párszor megteszel a 4 nap alatt több mint 20000 métert jöttem lefelé összesen.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Tuvix #171420 üzenetére
Edge 530-at használok, vannak olyan adatmezők, hogy Heart Rate Br és Heart Rate Graph, valamelyik a kettő közül rajzolja és színezi neked a zónákat.
Ez alapból tudja a készülék szofveresen, nem kellett semmilyen appot felrakni.Itt van egy lista, hogy milyen adatmezőket lehet kirakni link
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #171486 üzenetére
Asszem egy Speci endurós nyerte a versenyt, verte a DH-s arcokat .
Hasaggymeg: ilyen fejcsőszöggel télen lehet hókotróként használni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
janakbacsi
őstag
Hátsó csomagtartóra rögzíthető táskát érdemes külföldről rendelni? Van esetleg valakinek tapasztalata? Itthon nagyon drágák. Mondjuk ilyet pl. [link]
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
nightmare13
senior tag
válasz janakbacsi #171492 üzenetére
Szerintem azért itthon se drágábbak. Attól függ, milyen kell...
Azért itt is van választék például.WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
őstag
válasz janakbacsi #171492 üzenetére
$50 azaz biztos vámolni fogják, lesz 18-19 ezer a vége
egy Velotech táska meg 4500 forint
de az általad linkelt táska is olcsóbb itthonról, más márkanévvel: [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
CragON
aktív tag
válasz sebgutkopf #171488 üzenetére
-
veterán
Sziasztok,
szijhajtast nagyjabol milyen osszegbol lehet minimum kihozni? Varosi rohangalosnak gondolnek egyet, a karbantartasigeny miatt.
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Linux kezdőknek
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Notebook hibák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen