- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sz_abika
addikt
Köszi mindenkinek a válaszokat - úgylátszik sokan szerettek itt látszani
Eddig nem volt igény rá, de a városból kiköltözve nem érzem komfortosan magam, tekintve hogy én is alig látok ki ha kocsiban ülök.
PSN: xszabikax
-
nagyúr
persze. azért írtam csak, hogy nehogy nekiállj impulzusszerűen vásárolni, mert jó eséllyel nem fogja kiadni a legó.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
olyan hátsó lámpát tudtok esetleg, ami sisakra és nyeregpálcára is felszerelhető, és elemes (aa/aaa)?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #196361 üzenetére
Én (aki 3x megkerültem zasszonyosan, családosan) inkább azt mondom mi nem kell innen:4 kulacs (1-1 elég hisz mindenhol folyadékforrások mellett megy az út, közkúttól, bolton át puccos étteremig), sótabi, pár műzliszeleten túli kaja (előbbi zárójel). Ami kell az pénz, maszk, oltási igazolás, esőköpeny, melegebb (hosszú ujjú felső) esetleg fürdőruha és biztos világítás. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #196408 üzenetére
vagy egy haver autóval amiben minden bent van és követi a bandát Nem 20kmh-val mögöttük hajtva hanem kijelölt pontokon várakozva (pl 40km-enként), de ha s.o.s. akkor a helyszínre hajtva
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
arcitec
addikt
válasz J.C.G. #196410 üzenetére
Bandát írt, nem egy személyről van szó. Az egész úgy kompletten egy csapat tevékenység bandázás,hobby,szórakozás,kinek melyik része.
Egyébként ismerek olyat, akinek van saját szerelője és semmi szereléket nem visz magával.
Ha pl defektet kap egy telefon és már mennek is érte.[ Szerkesztve ]
-
Melorin
addikt
válasz Hasaggymeg #196407 üzenetére
Ha sok az olaj, azt alul a féknél tudom leengedni? Vagy mi a módszer rá?
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz J.C.G. #196410 üzenetére
Mondjuk pont a Balaton az ahol simán létesülhetne vállalkozás fix túra/frissítőpontokkal, mint pl ami a fizetős túrákon van. Befizetnének főre/csoportra egy összeget és a szolgáltatást az összes helyen igénybe lehetne venni. Így pl egy csak csajokból álló baráti társaság is nyugodtabban elindulhatna....tudván, hogy nem nekik kell pl defektet javítani. Szóval ezeken a pontokon (kb 6db) minden a túrázáshoz szükséges dolog elérhető lenne. Lehetne túralap amit pecsételnének és a végén oklevelet adni....stb.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
flash-
veterán
válasz zsocy #196398 üzenetére
nekem is chipled van de ez
vajon mibe más mint a fehér külsejű chipled?
valahol azt holvastam hogy a fehér 200 ez meg amit én vettem 100 lumen(800mah akksival), namármost ha igaz hogy lehet hogy ugyanakkora akksival (sőt a fehérnek csak 700mah az akksija)ua mindkettő üzemideje? vagy valami baromira el van írva, de hogy ennek a velotechnek semmi hivatalos oldala amin ez rajta lenne.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Melorin #196379 üzenetére
Vissza kell tolni a dugattyúkat alap helyzetbe és úgy beállítani. Ha a fékkar behúzása után megint elfogy a hézag, vagy épp nem lehet teljesen visszatolni a dugattyúkat, akkor levegős a rendszer. Gyárilag is simán előfordul ilyen. Ha a dugattyúk nagyon nem akarnak visszamenni, nem ajánlott túlzottan feszegetni. A fékkarnál kiengedhetsz egy kis olajat, ez gyorssegélynek jó lehet, de ettől még marad levegő a rendszerben és használat közben okozhat váratlan nyomás pont ingadozásokat. Szóval a tuti megoldás a légtelenítés amikor a nyereg felől átnyomod az olajat a rendszeren.
-
6030D
Ármester
válasz xy.zsolt #196414 üzenetére
210 km-en 6 pont, akkor 35 km-ként van segítség. Sokan a szomszéd faluig is szervizhátizsákkal mennek. Egész napos túráknál annyi a lényeg szerintem, hogy legyen egy megbízható kerékpár, ami nem olyan, hogy fél éve nem ültek rajta, és majd most, illetve tisztában kell lenni azzal, ki mit tud tekerni. Aki nem bringázik, az a kör harmadánál már le akarja majd tépni a seggét. Ha olyanokkal megy az ember, aki hajtja a csapatot, akkor a lassabbak kihullanak, mert túlhajtják magukat. Én egyszer csináltam egynapost, jó régen, előtte egy seggel letekertem 70 km-t egyben, de azért a kör végét már nagyon vártam, pedig vmi bruttó 11 órát mentünk "csak".
Én biztos nem vinnék nehéz dolgokat, kb azt, amivel manapság beengednek a boltba, egy belső/pumpa, meg egy multiszerszám. Két kulacs, az egyik mindig tele vízzel. Ha jól értem, most hétvége... 34 fok lesz, nem a defekt lesz a gond.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #196410 üzenetére
Milyen egész nap, neki 7 óra.
#196413Melorin...úgy-úgy, alul amúgy is necces megbontani, olajozni a tárcsa körül.
#196417Runner_fxr...jártam meg, hogy kopott betétekkel légtelenítettem, utánatöltöttem, aztán az új betétek nem fértek vissza sehogy sem...majd visszatuszkoltam valahogy de olyan rövid, kemény lett a mozgása, hogy kezdte az olajat kinyomni a fékkarnál. Nem látszott hol, de mind2 fékkar kezdett picit olajos lenni a tartályfedél csatlakozása körül, alatta, míg végül muszáj volt kis folyadékot kiengednem. Utána még sokáig jó volt a fék...Deore 615, nálad is járt egyszer.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
válasz arcitec #196411 üzenetére
A szerelő nem ingyen csinálja, valaki fizet neki ezért. Úgy sima liba.
xy.zsolt #196414
Ez így egy korrekt szolgáltatás lenne és én is szívesen csatlakoznék ilyen szervezett túrára. Főleg a csak csajos bandához mint privát szerelő és mindenes.
Erről jut eszembe. A minap egy kedves országutis hölgy felvezetett egy darabon, nem volt szívem megelőzni őt, ezért igyekeztem tempót tartani utána. Sajnos hamar letértem az aszfaltról. De ezúton is köszönöm neki!
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #196418 üzenetére
Hú, nekem is a hátsómat viselte meg a legjobban, 2, majd egy nővel a vége mindig olyan nyögvenyelőssé lassult, hogy az utolsó ötvenen többször megálltunk mint az első 160-on. Én toltam volna neki már legyen vége, de egyik pihenő/pisilés/öltözés/vetkőzés/ivás/evés követte a másikat, úgy meg pecsenyévé vált seggel újra-meg újra visszaülni hát nem volt egy leányálom. Két elsőn a nyár egyik legmelegebb napján indultunk neki, utolsón meg annyit álltunk az eső miatt, hogy ránk sötétedett, defektet javítottam a sötétben a benzinkút fényénél, sz@rrá áztunk, meg ilyenek. Azóta sem tudott többet rávenni nejem, hogy körbetekerjem, pedig már gyávának is nevezett és azzal is fenyegetett, hogy elindul egyedül ...mindhiába, és bár volt utána még olyan 140 körüli északi parti menet (Balatonakarattya-Badacsony érintve a káli medencét is) nekem a déli partból egy életre elegem volt. A nettó időnk olyan 13 óra körüli volt, de beültünk enni és fürödtünk is egy szabad strandon. Szinte mindig ~215 km lett.
#196421J.C.G... Főleg a csak csajos bandához mint privát szerelő és mindenes....esetleg masszőr?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #196419 üzenetére
Az az alap, hogy ki kell venni a betéteket a légtelenítéshez. Könnyen össze lehet olajozni, akkor mehet a kukába, illetve muszály, hogy a dugattyúk alap helyzetbe legyenek. Ehhez kell a bleed block.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196422 üzenetére
Nem a Zsótirol (bocsi) vót szó. Róla tudom, hogy rakéta man. Bár egyszer szívesen kipróbálnék egy országútit is, azt állítólag hajtani se kell, szinte magától megy.
Az nem túl fárasztó? Mire mindenkit végig masszírozok elfárad a kezem is. -
válasz Hasaggymeg #196422 üzenetére
Legszarabb, amikor tudod, hogy már csak valami 20 km lenne hátra, de 5 percenként meg kell állni valami nyűg miatt, mert itt szorít, ott nyom, szomjas vagyok, éhes vagyok, pisilni kell, kicsit pihenjünk, ezen a dombon most toljuk fel... Ahhh...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #196424 üzenetére
Ja bocs, rosszul írtam, "masszőr".
peterkeT...az annyira sz@r, hogy az edzettségi különbségek ellenére végül pont olyan fáradt és nyűgös leszel mint nejed (vagy akivel mész). Szépen lezülleszt a saját szintjére azzal, hogy soha nem saját tempódban mehetsz, többet nézel hátra mint előre, más határozza meg mikor van megállás, minden megállás túl hosszú ahhoz, hogy csak megpihenj de ne engedj ki és legyen utána nyűg újraindulni, mire beindulsz leállás van stb.-stb., úgy gyötrelmes tud lenni 10+ óra nyeregben.😫
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #196428 üzenetére
Pontosan ez történik. Sosem értettem, hogy hogyan tudok kikészülni 4-5 óra 40-60 km tötymörgéstől ugyanúgy, mint egy 3 órás 100k-tól.
Amúgy ezt már futásnál is csinálta (mi futottunk együtt maratont), és jobban belegondolva ott is mindig ez volt, csak ott nem jött ki annyira, meg nem volt ekkora edzettségbeli különbség, mint a bicajon. No meg a csajok genetikailag jobbak hosszútávfutásban, mint a pasik.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Jofi81
őstag
válasz szuszinho #196427 üzenetére
A Tisza-tó kör jó minőségű, majdnem végig aszfaltos. Feltéve, ha a kiskörről beszélünk, azaz átmész az új kerékpáros hídon Tiszafüred és Poroszló között. Ez így kb. 65 km. Ha elmész az északi részre is, akkor az 95 km, de ott már nincs kiépített kerékpárút és talán kompozni is kell.
-
Major Lion
senior tag
Nem bírnék körbe menne a Balatonon, a lábam bírná, de a seggem nem, 100km körül bírom csak. Ülés vagy jobb gatyó kellene, vagy mindkettő?
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
flash-
veterán
válasz 6030D #196418 üzenetére
mondjuk a súly ilyen túráknál nem igazán volt érhezhető számomra soha sem(nyilván nem nyélen való tekerésről van szó hanem alapállóképességi intenzitásról), én 6 balatonkörön vagyok túl, meg volt még más több 250km-es egynapos is, a plusz súly sose volt igazán érhezhető számomra(max a vonatra felpakolásnál), persze nem viszek szerszámosládát, meg u lakatot, de azért csomagtartó,kerékpáros táska a fentebbi dolgokkal sokszor jött,de ha csak kis hátizsákkal mentünk akkor se volt jobb a menetidő,még a világosi dombocskára is kb ugyanúgy fel tudtunk jutni max pár másodperccel lasabban de ez extrém kivétel picit lehet lassabb lesz az ember(de ez utólag időben nem jött ki)
itt az edzettség ami érhezető,ami igazán számít.
ha előtte rendszeresen tekert az ember akár kisebb távokat (70)intenziven vagy nagyobbakat (3-4 órás tekerések)lassabban de volt forma könnyedén ment mindegy milyen súlyt cipeltem, de ha nem volt meg a kellő edzettség akkor jött a kalapácsos ember hiába az állóképességi pulzus zónában tekertük a távot(ga1 vagy z2, stb.. )[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #196429 üzenetére
Sors iróniája, hogy a futásnál is nejemmel, lassan futva erőltettem meg egyszer (és remélem utoljára) annyira a rossz térdemet, hogy feldagadt. Lassan fut, kevésnek érzem így beiktattam egy-egy sprintet nyélen, hogy érezzem élek...erre úgy megerőltettem a térdem, hogy napokig borogatnom kellett. Egyedül ez sosem jött össze korábban... "A társas élet nyűgjei" by Me.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #196428 üzenetére
Én pont ezekért szeretek a haverinával tekerni, mert a turistatempót szereti aerob zónás pulzussal vagy alatta és vele bármikor meg lehet állni pisilni vagy fotózgatni . Mostanában kicsit meghajtottam az új haverok miatt főleg felfeléken, így amikor a múltkor mentem egy lazát végre a haverinával, olyan jól esett... Én ha 60%-os pulzuson tekerek, kb. kigurulok a világból, képtelen vagyok elfáradni. Itt pl. a múltkor a végén még képes voltam montival aszfalton KOM-ot csinálni, annyira pihent voltam .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
paolinho
őstag
Sziasztok!
Beruháztam egy nagyon jó állapotú KTM Avenza Fully Fitted Series trekkingbe. A bringát illetően minden pöpec, csak egyedül a nyereggel nem vagyok kibékülve. Vagy azért, mert már régóta nem tekertem vagy mert csak öregszem, de kicsit keménynek találom. Ugyan sok mindent olvastam ennek orvoslására, mégis megkérdeznélek benneteket, mint szakavatottakat, hogy megoldás lehet erre egy puhább nyereg? Esetleg érdemes rugós nyeregcső használatát is igénybe venni? Talán volna ajánlott típus is erre a gondra?
Előre is köszi a segítséget! -
sebgutkopf
őstag
válasz venember83 #196352 üzenetére
Ennek a bringának egy fő baja van: a kora, ami miatt az egész mára elavult és valójában az avulást érdemes beárazni. Az tök mindegy újonnan mennyibe került 6 év után minden a töredékébe kerül. Egy új autó 3 év alatt elvesziti új árának a 60-70%-át, ahhoz képest a bringák egész jól tartják az értéküket.
6 éves technika, ami azt jelenti, hogy a hajtáslánca már elavult (nem 1x12), a stumpi egy trail bike, amiből ma már nem is létezik 27,5-ös kerékkel, mind 29 és bizony jobbak. A váz geometria és tudása is 6 éves, nem mai. Erre a bringára is igaz, hogy itt a 27,5-es kerék miatt a bringa tetején rajta vagy, míg egy modern 29-es esetében benne vagy a bringában, ami óriási különbség érzet (kanyar, súlypont, egyensúly), magabiztosság tekintetében.A kérdés talán az lehet, hogy ha már van ennyi pénzed egy bringára, akkor mit szeretnél jobban egy a mai MTB iparág aktuális legjobb tudását, vagy beéred a 6 évvel ezelőtti megoldásokkal? Utóbbi eset nyilván ha anyagilag olcsóbb, jó az ár, ezekért cserébe le lehet mondani néhány dologról tudatosan.
-
arcitec
addikt
válasz sebgutkopf #196436 üzenetére
Már ne haragudj nem értek egyet. Mi az hogy elavult? Akkor ez újkorán is szar volt? Ne már.
A geoóról meg annyit, hogy akár lehet rosszabb is. Autó vásárlásnál is szabály, hogy állapotot kell nézni, nem a kort. Szóval az a 6 év attól függ mennyire lett lelakva. Nyilván semmi sem köbe vésett, de lehetne pro és kontra sok sok érvet felhozni ...
SZERINTEM ...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #196434 üzenetére
Nekem is csak nejemmel van esélyem valami jó időt produkálni egy szegmensen, egyedül már mire odaérek elfáradok, így fértem bele az első tízbe a tegnap itt is. ...mindenféle mű és természetesen igazi májerekkel.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. Nagyokat kattan a hajtásom, olyan, mintha megugrana a pedál, de nem a lánc ugrik a fogassoron, hanem én úgy érzem, hogy a középcsapággyal van valami. Kiszereléskor láttam, hogy monoblokkos, nem nagyon lehet szétszedni jobban. próbáltam kívülről megtisztítani, illetve a váz középső részét is kitisztítottam és újrazsíroztam, de nem lett jobb. Kézzel forgatva nem jön elő a probléma. Új korában is ilyen volt már, de akkor ritkán kattant egyet, most viszont 2 percenként kattog, mintha kihagyna az erőátvitelből ilyenkor. Rendelnék egy új monoblokkot, de nem vagyok benne biztosan, hogy milyen kell.
A kiszerelt példányról egy kép: [kép]
Az L = 127-ből tisztasor, hogy 127 mm hosszúságú tengellyel ellátott monoblokkra van szükségem, viszont ez az A = 28,5 megzavar. Ez az adat nem tudom mi lehet.Shimano BB-UN300 JIS megfelelő lehet a helyére?
Illetve, a kazetta leszedő és a racsni leszedő között mi a különbség, rendelnék akkor mindjárt ilyen szerszámot is, hátha jól fog jönni a jövőben.
Köszönöm szépen előre is!
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz flash- #196432 üzenetére
Ezt a Si-hu-hu szegmenst jó lenne megrakni, tekintve azt, hogy kb. 1 km-re van tőle nyaralónk, de ez az 1000-es átlag watt elég kemény 30 másodpercig. Örülök, ha 700-at tudok tartani ennyi ideig, itt valahogy okosba 50-el kéne rágurulni a szegmens elejére.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #196438 üzenetére
No, csaknem kezdett inspirálni a strava? Ha már emelkedő és fehérnép, a haverinám durva mennyire gyenge lett terepen, egy éve nagyrészt csak outizik és szalad, ezek szerint az mtb-s emelkedőkre ezekkel nem lehet felkészülni teljesen, terepre és montira muszáj visszaszokni, ha ott is formában akar lenni. Pedig outin nem nyom rossz tempókat, a múltkor is 30km/h átlagot ment és allítása szerint nem tekerte ki a belét. Terepen emelkedőn mégis nagyon lassú lett, egy helyen a végén legutóbb már tolta a bringát, pedig ott én nem igazán éreztem kihívásnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz balintbaba #196441 üzenetére
Ráadásul ismerem azt aki a komot birtokolja, amatőr bajnok, de olyan wattjai vannak elkepeszto az ereje.. Emellett egy nagyon alázatos igazi sportember.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz evilskati #196440 üzenetére
Ha kihagy a hajtás mikor kattan akkor nem lehet a monoblokk, annak nincs szerepe az erőátvitelben. ...ha nem a lánc akkor a szabadonfutó reteszelése lesz. Egészen biztos kihagy olyankor, vagyis előre, a terhelés irányába moccan a terhelt hatókar?
#196441balintbaba...valami autó után stréherezve neki kell futni vagy hatvannal, hogy menj fel legalább harmadáig lendületből, aztán kiállva adni neki ami kifér a csövön ...csak nehogy jöjjön a vonat közben.
jjeahh...nem gyenge a csaj, hanem nincs szokva a terepen szükséges váltakozó terheléssel, lassú kacsázással, nyomvonal keresésével, akadályok kimozgásával. Hosszúba lehet te sem bírnád félórákig tartani a feszes tempót ugyanazon a terhelésen...én legalábbis azt (sem ) nem bírom. A Strava, mint minden méricskélés, természetesen ösztönöz engem is mint mindenkit, az ilyen összeméregetés viszont inkább ilyenkor, pihenten és unalmamban szokott érdekelni. ...máskor a saját tempón túl hajtani magam inkább ront a kerékpározás élményén mintsem javít, eléggé hajtom így is magam, saját tempóban is.
#196443flash-...feledzeni magam talán még menne, de alázatosnak is lenni ráadásul?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Melorin
addikt
Tudtok ajánlani MTB pedált normál cipőhöz? A mostani belevágja magát a cipőim talpába, ráadásul alig forog.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #196444 üzenetére
szegmens: 43-mal ment rá, és 38 lett az átlaga, szóval nem kell ide nagy stéher, csak jó erő. Vagy egy jó hátszél. Amúgy előtte 2 órát tekertek alacsony pulzuson, szóval a lehető legjobbkor lőtte el. De névről én is ismerem, erős outi versenyző.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #196446 üzenetére
Mivel megy, egy 4 kilos műanyaggal? ...megmutattam én is a Zasszonynak miJen erős vagyok, állva hagytam és bekúsztam egy perc alá ott a tél végén. ...előtte természetesen ő vigyázott az alacsony pulzusos tekerésre.
Melorin...nem pedált veszünk cipőhöz, hanem fordítva.🤭 Képzeld el kesztyűhöz keresnél markolatot, vagy gatyához nyerget. Felhasználáshoz keresel pedált, aztán meg ahhoz való cipőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz arcitec #196437 üzenetére
Pedig jól mondja a kolléga. Az utóbbi 4-5 évben olyan hiperűrugrás volt enduro/trail geókban, hogy inkább vennék gagyi felszereltséggel új bringát, mint egy használt, 4-5 éves csúcsmodellt. Már ránézésre is látszik, hogy ez finoman szólva is egy diszkrét, papás geometria. Túrázni jó (lenne), de nem 29-es, így szerintem már arra is van alkalmasabb vas.
https://barbieripnk.hu/
-
Melorin
addikt
válasz Hasaggymeg #196447 üzenetére
Biztos, hogy nem fogok venni csak bicajhoz cipőt Épp ezért írtam, hogy sima utcai cipőhöz való pedált keresek.
-
venember83
nagyúr
válasz sebgutkopf #196436 üzenetére
Köszönöm szépen a választ/véleményt.
A kérdés talán az lehet, hogy ha már van ennyi pénzed egy bringára, akkor mit szeretnél jobban egy a mai MTB iparág aktuális legjobb tudását, vagy beéred a 6 évvel ezelőtti megoldásokkal?
A válasz erre az, hogy egy össztelós gépet egy ilyen mellé, ami kicsit élvezetesebb lejtőzésekhez használható, de attól még mászni is lehet vele, bár nyilván nem úgy, mint egy versenygeós merevfarúval. 2x10/11 bőven megfelel, nem szempont az 1x12. Annál inkább az átütőtengely a kerekeknél, hogy ne ciceregjenek a fékek menet közben, és stabilabb is legyen a gép. Plusz persze nem árt, ha nem 14-15 kg-ot mutat a mérleg, és nem malomkerekeken gurul a bringa. Tudom, nem egyszerű mindezt teljesítő gépet találni az én 176 centimhez.
A gond az, hogy össztelós gépeknél ez a 700k forint aprópénz, ha újak között nézelődik az ember, inkább minimum duplázni kellene a megfelelő össztelós géphez. Szépen elszálltak a francba az árak, a hiperűrugrás itt is megfigyelhető, nem csak a geóknál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest