- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor Magic V2 - origami
- Íme az új Android Auto!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- DIGI Mobil
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
Hirdetés
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #202647 üzenetére
Wexl: a bikelift az ahova felvisz abból a körből egy nap 12 kört meg lehet csinálni (nagyon edzetteknek 15-öt is). Hidd el nem az idő lesz a limit, hanem a fizikai erőtök mennyit bírtok. Fontos tudni, mikor kell abbahagyni, fáradtan nekiindulni abból csak esés lesz.
Az eredeti flow tail és single tetejére a bikelist sajnos nem visz fel (rémelem tovább építik, mert nagyon jó részek maradnak ezért ki). A pálya teljes tetejére így fel lehet tekerni (további 120m szint), vagy a napi jegyen kívül busszal fel lehet vitetni magatokat, de arra nincs napi jegy, ott menetenként kell fizetni az eur-ót, így az már nem igazán éri meg.
Ahova felvisz a bilkelift, onnan indul az új jumpline és a most már elkészült dh line is (ez utóbbi feledhető, nem túl átgondolt).
Maga Wexl nyomok nem fék intenzívek, nem olyan nagy a lejtésük, hogy itt kéne félni a fékek elmelegedésétől.
Ha erősebbre akarod cserélni a Level féket és 4 dugósra váltanál, akkor a trail vonalon inkább a G2 felé nézelődni, jobb illetve a javított konstrukció a guide-hoz képest, erősebb is. Nagyobb féknek nem hinném, hogy lenne értelme egy olyan gépre, amit gyárilag level-el (XC fék) szereltek. Fékerőben még nagyobb változást hoznak a nagyobb tárcsák én azzal kezdenék és csak utána ha még kell, akkor mennék a drágább upgrade-re. Ezekhez a 4 dugós fékekhez meg minimum dukál a 180-as tárcsa, de 200/180-tól kezd igazivá válni.
+1 tanács: azoknak szokott jobban fáradni az ujjuk fékezésnél, akik azt "szeretik" ha nagyon kint van a fék fogáspontja, azaz hamar harap. Az mutatóujj viszont nem így működik. A nyújtotthoz közelebbi ujj kisebb erőt tud kifejteni mint a már behajlított mutatóujj. Ebből következik, hogy mélyebben a kormányhoz közelebbi fogáspont és beljebb állított fékkar távolság esetén erősebben és kevésbé fárasztó a fékezés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest