- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz abéla #215772 üzenetére
Én is azt érzem, amit HM mond, hogy érzésre, meg a saját preferenciáim alapján kábé feleannyit költöttem volna pluszban, mint te, de akkor már egy kicsit (vagy nagyon) jobb vázra. Pl. nálam is nagyon kilóg a hajtóműved, én 30e körül eddig mindig megoldottam, gumit és láncot is brutál drágán vettél a német árakhoz képest amit megszoktam, de persze, nem kell mindent úgy csinálni, mint én. Csak ezt az építést meg nagyon ló túloldalának érzem, ha arra nézzük példának, hogy drága az építés.
Ja! miért kellett aszimmetrikus csapágy?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest