- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Dark Archon #218248 üzenetére
C5/R5-ös gore dzsekiket azóta is rendszeresen nézem leárazásokkor, de mindig csak s-es van, ahhoz meg le kéne rendesen fogyni, és úgy is maradni. Ha végre sikerülne, meg is jutalmaznám magam eggyel. Az a 100-120 euró közötti összeg, amiért szoktam látni néha egy-egy darabot a teljes áras 200 helyett már egészen megérős lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Mr_no_Name
tag
Köszönöm szépen az infókat mindenkinek
-
kovacs65
senior tag
válasz parandroid #218246 üzenetére
Az enyém is ilyesmi, de állandóan lefordul a vázról
Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
nagyúr
-
Jancsi
aktív tag
válasz jjeahh #218226 üzenetére
2db 520-asom is van, egyik 1 éves a másik 3. Nem lehet rendesen beállítani a csapágyukat. Vagy lötyög vagy szorul. Értelemszerűen inkább lazábbra hagyja az ember mint, hogy daráljon, de akkor pár száz km után már nagyon lóg. (többször próbálkoztak vele olyan helyen, ahol ettől jóval komolyabb dolgokat is szerelnek, így nem szerelési hiba)
Több napra már nem merek vele elindulni, mert nem tudom mennyire lazul le a frissen beállított pedál.
Cserélni szeretném, de nem egyszerű. Erről is jókat hallottam, de nem vált be.
540-es 60€, XT 100, XTR 117, ha van, plusz rossz a tömítése, ami megint nem annyira nyerő, több napos túrán. Így inkább az 540-es és XT között gondolkodok. Kérdés mennyire érte utol azokat is a cost cutting. -
Bubisati
csendes tag
Sziasztok segítséget szeretnék kérni!
Szeretnék egy városban szaladgálós, de néha kisebb túrákra egy belépő szintű országútit. Kinéztem decathlonos triban rc100-ast ill. egy mali sparrowot. A kérdésem hogy melyik lenne a jobb választás, ill. van e hasonló árkategóriában ajánlott bicaj.
Válaszokat köszönöm! -
válasz Jancsi #218258 üzenetére
10k km körül van a görgőn az 520-asomban, az országútin is többezret beltettem az xt-be, mielőtt spd-sl-re váltottam, sose volt vele gondom. Szerintem kifogtál valamit, vagy csak valami olyan viselkedést vársz el tőle, amit nem tud.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jancsi #218258 üzenetére
Szerintem ez minden Shimano féle kónuszos kontracsavaros csapágyra igaz, a kerékagyakra is, ha szétszeded, szinte képtelenség újra beállítani őket. A megoldás az, hogy a Shimano spd pedálokat nem szabad annyira szétszedni, kerékszettből meg ipari csapágyast kell venni. Én rengeteget használtam az 520-ast sárban, hóban, esőben, soha nem ázott be, nem kezdett darálni vagy kotyogni, máig tökéletes, pedig nagyon szét van taposva, a festék teljesen lekopott fémig róla. Egyszer húztam szét, megtömtem zsírral és visszanyomtam a helyére az egészet, a kontracsavarokhoz nem nyúltam. De kb. ez a művelet is fölösleges volt, mert belül teljesen tiszta volt és zsír is volt benne elég. Szal nagyon strapabíró, tartós pedálok és ha nincs bajuk, nem szabad a kontracsavarokat megbontani, kb ennyi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Figyelem, TL;DR veszély.
Sziasztok,
2011 óta biciklizem rendszeresen, akkor vettem egy KTM Life One-t, főleg azzal a céllal, hogy kiváltsam a tömegközlekedést. Ez annyira bejött, hogy teljesen "fanatikus" lettem – mindenhova, mindig bicajjal jártam éveken keresztül, esőben-hóban, télen-nyáron. Aztán ahogy változtak az életkörülmények, nem lett szükség annyi ingázásra, így a hangsúly elkezdett áttolódni az élménybringázás felé: hosszabb, akár egész napos túrák, jellemzően a Pilis/Visegrádi hegységben (Paprét, Dobogókő, Pilis-tető), a Börzsönyben és környékén, illetve a Dunakanyar két oldalán Szobig ill. Esztergomig, minden mennyiségben és útvonal változatban (aszfalt, könnyebb erdei/földutas terep). Városi ingázásra már csak egészen minimális mértékben szoktam használni.
A KTM-hez nagyon sok szép élmény fűz, egy igazi igáslónak gondolom, több mint 10 éven keresztül kiszolgált, ezalatt került bele több, mint 20k km.De.
Az elmúlt 1-2 évben elkezdtem úgy érezni, hogy a túrásabb/sportosabb felhasználásra nem feltétlenül a jelenlegi biciklim a legalkalmasabb (duh! ), és elkezdtem gondolkodni azon, hogy tovább lépjek-e (és ha igen, hova).
Tegnap egy könnyed Budapest-Szob-Budapest túrát tettem egy barátommal, ahol a visszafele úton biciklit cseréltünk, kipróbáltam az ő Merida cyclocross kerékpárját, és ez valamit helyrekattintott bennem. Úgy éreztem, hogy ez közel van ahhoz, amit keresek – a vázgeometria ugyan meglehetősen kényelmetlen volt, de rögtön beleszerettem annak a biciklinek a robbanékonyságába, abba hogy kisebb erőkifejtéssel tempósabban tudtam vele haladni, mint a sajátommal (Straván több 5 éves saját időeredményt is megdöntöttem vele, amikor kicsit jobban odaléptem neki – ez nagyon meglepett). Mikor este hazaértem, elkezdtem kutakodni egy kicsit a neten, és találtam egy olyan – számomra eddig ismeretlen kategóriát –, hogy gravel. És ahogy picit utána olvasgattam, szerintem pont ez lenne az a fajta bicaj, amit én keresek, csak nem tudtam, hogy így hívják ill. hogy egyáltalán létezik.
Szóval a hosszú felvezetés után abban szeretnék tippeket/tanácsokat kérni, hogy a fent leírtak alapján jól sejtem-e, hogy nagyjából ez az, amit keresek, ill. hogy kb. 500k-s keretig miben érdemes gondolkodni? (Akár márka, akár specifikációk, akár csak hasznos jótanácsok terén.) Azt látom, hogy mostanában nem könnyű új biciklit (sem) venni, minden meglátogatott bringabolt weboldalán a listázott biciklik kb. 70-80%-a nem elérhető vagy csak rendelésre kapható, szóval nem is feltétlenül konkrét darabok érdekelnének (bár ha ilyenre vannak jó tippek, azt is köszönettel fogadom), hanem úgy általában tanács, hogy hogyan, milyen szempontok szerint közelítsem meg ezt a kérdést/kategóriát, milyen műszaki paraméterek azok, amikre érdemes figyelnem, ilyesmik.
Köszönöm, ha valaki veszi a fáradtságot és a.) elolvassa ezt a hosszú wall-of-text-t, és b.) esetleg még válaszol is rá valamit.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
kenguru99
aktív tag
Sziasztok!
Levideóztam az itt (#217850) jelzett problémámat. Megszakértenétek?
[ Szerkesztve ]
-
válasz bLaCkDoGoNe #218263 üzenetére
Jó felé nézelődsz, szerintem. Túlbonyolítani nem kell a dolgot, azt vedd, ami ennyiért van, és tetszik a színe. A gravel a biciklik suv-je, ennek megfelelő árazással, akciók meg úgysincsenek most, szóval sajna zsebbe nyúlós, de ennyiből kijön már egy jó darab.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Toobee
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #218263 üzenetére
Mi a méreted? Gravel, CX FB csoportban van most pár elég jó bringa 500 körül, bemutatódarabot is ki lehet fogni. GRX600-800, azzal mellé nem fogsz. Ha túrázás a cél, akkor a 2x szerintem jobb lesz neked. Ha sportosabb vonalon mozogsz, akkor meg 1x.
https://barbieripnk.hu/
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #218231 üzenetére
Én sem értem. Egyedül havas, latyakos (sózás miatt) úton nem használom. Olyankor gyalog megyek munkába. Esetleg lehet valami alap MTB, merev villával vagy egy alap outi a téli kerékpár, ha nem akar valaki egész évben egy biciklit használni.
Az időjárás emberfüggő. Nekem az 5 fok még nem annyira hideg. A sötét aláírom nem a legjobb.
-
jjeahh
nagyúr
válasz kenguru99 #218264 üzenetére
Szerintem ennek elég egy kis centírozás. Sajnos új kerekekben is gyakran van egy minimális nyolcas, ha meg mégsincs, idővel lesz. Nekem a Mavicban 15.000km (?) után talán egy picivel több van most, de még nem vettem rá magam, hogy helyrehozzam, 2.25" gumikkal úgysem zavar.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
vhunor
őstag
válasz flash- #218042 üzenetére
A Pap rét - Visegrádi lejtő második fele elég rossz állapotban van, de átlag mínusz 8-9 százalékos az a rész, néhol 12-13%, ott azért elég könnyen megindulsz lefelé. Montival vagy gravellel nem vészes, de felnifékes outival (főleg vizes karbon felnikkel, lásd én ) annyira nem nagy élmény.
-
zsola32
őstag
válasz Napfénysüti #218257 üzenetére
Mi Kaposváron vártuk az indulást.
Tudtunk "szerezni" 3 Kométás kulacsot, és rajta van a Giro logó is... -
flash-
veterán
így látatlanban nehéz tanácsot adni,még csak edző sem vagyok, kezdőknek szerintem a 60km ch nélkül okozhat ilyen tünetet(meg a szokatlanul hosszú edzésidőtartam is),pláne ha előtte nem mentél ilyesmi távot, de abból kiindulva hogy eddig 20km volt az is tavaly ,nos igen biztosan sok,kisebb távokkal lenne érdemes kezdeni de nem is feltétlen távot kellene mérned hanem időt,tekersz egy órát,aztán pár hét és másfelet,stb stb.. (egyébként félóránként-45 percenként érdemes bekapni valamit - csokis zabszelet vagy energiaszelet,csoki,stb, ha ilyen máskor is van,meg kell előzni ezt az állapotot még azelőtt egyél mielőtt megzuhannál)
ha a combod fáj éget az egyrészt azért van mert sok volt a táv,másrészt feltehetőleg nem pörgettél eléggé,hanem viszonylag "nehézbe váltva tekertél" legközelebb próbáld növelni a fordulatszámot(vagyis az előző tekeréshez képest könnyebb fokozatba tekerj),nem kell egyből drasztikusan érzésre 1-2 fokozattal könnyebb áttétellel menj mint legutóbb,elképzelhető hogy lassabb leszel,ez ilyen sport,de ha rendszeresen tekersz könnyebb fokozatban,akkor is fogsz javulni.
kell persze izomerő a sprinthez és a komolyabb mászásokhoz,de alapvetően ez állóképességi sport,az állóképesség mellett a keringést, kell fejleszteni leginkább az pedig a könnyebb pörgetősebb tekeréssel javítható túlnyomórészt.
gyakorolj arra hogy minél több időt tudj tekerni,aztán ha elértél már 3-4 órát(vagy amennyi a cél) akkor utána kezdhetsz beiktatni egy ilyen tekerésbe gyorsabb részidőket az a sebességedet és erődet fogja majd javítani.
Ez most így nagyon nem pontos,nagyon nagyvonalakba írtam le,de kiindlásnak támpontnak akár még jó is lehet
meg amit még megtehetsz veszel pulzusmérőt és fordulatmérőt,telefonos appok is kezelik,azokkal könnyebb lesz javulni fejlődni.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
válasz ::Trunks:: #218267 üzenetére
Figyelj a kullancsokra. En dobaltam le magamrol az atkozottakat. Fonokomben 5 db volt, mert nem nezte at magat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz ::Trunks:: #218267 üzenetére
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #218233 üzenetére
én meg az edzés? :)
de amúgy az a véleményem, hogy ha tisztán az edzés hatékonyságát nézzük, nem hiszem, hogy a kinti biciklizés helyettesítené a görgőt, persze élvezetesebb..
kontroll minden felett.. de ehhez lelkierő is kell, meg ....JA! genetika. hogy valaki olyan géneket örököljön, amik kitartóvá teszik :D(ezeket nem tapasztalatból írom, de szerintem tök egyértelmű, hogy mi a hatékony)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Jancsi
aktív tag
válasz parandroid #218261 üzenetére
Az régebbiben 5k lehet, az újabban fele. A test lötyög a tengelyen, ahol a műanyag csavar van. A bal 1,5-2mm-rt jelenleg, a jobb kb 1-et. A balt már a cipőben érezni. Először is emiatt lettek megbontva.
A környezetemben is csak jót hallottam öreg, sokat futott 520-asokról. Arra tudok gondolni, hogy "optimalizálhattak" valami a gyártáson.jjeahh
Pont a kónusz miatt kerülöm a Shimano alkatrészeket. Se szerszámom, se érzékem nincs hozzájuk. De SPD pedálban ők a legkényelmesebbek.
A sártűrés és csapágyazás miatt nagyon szimpi az EggBeater, de nem tudom hosszú távon mennyire kényelmes, több helyen írták, hogy érezni a pedált a túl merev talpú cipőben. Illetve mennyire lehet betalálni a pedálba amikor már fáradt az ember. -
MPowerPH
félisten
válasz Zoliwrc #218212 üzenetére
Meggyoztel. Vettem XT trail -t a Decaban. Most jon majd az, hogy valszeg ujra kell tanulnom megallni. De megvaltas lesz, meredek, sziklas emelkedon most gyotrelem elindulni,es lefele es valszeg sokkal stabilabb leszek.
mod: Nem volt sar?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz Jancsi #218278 üzenetére
nem inkább a kevésbé merevben érezni? nem értem.. eggbeatert használok amúgy, bár akkorákat nem megyek, és valós, hogy míg az SPD-nél el sem tudod rontani a belépést, ennél többször mellélépek még most is. Nincs karbon talpú cipőm, de ebben (mennyire nyom a pedál) nem érzek nagy különbséget egy 520-ashoz képest. korábbi cipőmmel érezhetőbb volt, és volt aki szerint merev talpúban is érezni, így inkább visszatért.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz Jancsi #218278 üzenetére
Ez érdekes, nekem három 520-as pedálom van amiből 2 új, 1 használt vásárlás az elmúlt 3 évben és mindegyikben van legalább 2500-3000 km de inkább több, és hibátlanok. Pedig télen is megyek, kisebb sárban/esőben is voltak kint bőven, meg porban is. Úgyhogy lekopogom de nekem tökéletesek.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #218233 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jancsi
aktív tag
válasz ZolkoW #218280 üzenetére
Igazad van. Egy nem kimaradt.
Az lenne a terv, hogy napi 110-120km, 2000m szint 6 napig. Ahol akad tolós rész és sár is. A biztos ki-belépés és kényelem a prioritás. Emiatt néztem már kereteseket is.
A cipő is a végét járja. Így amiatt nincs megkötés. Keretes pedálhoz nem kell annyira merev, keret nélkülihez jól jön a merevebb.
Alapvetően eddig SPD-ben gondolkoztam, csak a tömítés gond az XTR-nél, ez én balszerencsém az 520-assal, kicsit elbizonytalanított. Na meg olyan szépek a Crankbrothers termékei. Bár ott a karbantartásigény magas állítólag. -
sherlock82
senior tag
Vasárnap Balatonfüreden vártuk a Giró befutóját. 200 m táblánál éreztük igazán hogy milyen sebességgel haladnak a cél közelében. Egy életre szóló élmény volt az a nap.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #218222 üzenetére
Flat pedálon nem fárad el az ember vádlija, mert lefelé fogom és áthelyezem a lábam a pedálon, hogy a pedál tengelye hátrébb a talp közepéhez közel legyen. Ezt becsatolva nem tudod megtenni és te aki kimondottan szeretsz mászni, nyilván úgy helyezed el a stoplit a cipőn, hogy a tekeréshez legyen optimális helyen a padál tengelye, ami jóval előrébb van.
Aki trail - enduro - dh jelleggel bringázik azok ha becsatolnak nagyjából ebben a sorrendben egyre hátrébb teszik a stoplit a cipőn, egyre jobban a talp közepe felé. Plusz amit te is írsz, hogy nem xc, hanem rugalmasabb talpú cipőket használnak, hogy a keretre fel tudjon feküdni, különben tényleg semmi értelme a keretes pedálnak.Toobee neked is ajánlom, hogy az izzo-n használt cipőn próbáld ki picit hátrébb tenni a stoplit. Hiába nincs keret, valamivel már jobb lesz.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #218290 üzenetére
Ennek van értelme, valszeg ezért zsibbad a vádlim nagyon hosszú nagyon rázós lefelén. Ami még valszeg sokat javítana a dolgon, az a szélesebb gumi, fully, edzettebb vádli. De annyira nem zavar, hogy tegyek is ellene.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz Nutra #218285 üzenetére
köszi a Moon nebula tippet, már hallottam róla, de nem igazán értem a módokat:
vagyis
Mode One: 20 lumens – 5.30 hours
Mode Two: 40 lumens – 2.50 hours
Mode Three: 60 lumens – 1.50 hours
Mode Four: 100 lumens – 1.10 hours
Flash One: 20 lumens – 20.30 hours
Flash Two: 50 lumens – 9.35 hours
Flash Three: 100 lumens – 12 hours
Day Flash: 180 lumens – 13.30 hoursa mode 1-2-3-4 mit takar? ezeknél folyamatosan világít?
illetve ha jól látom akkor egyes fokozaton 20 (vagy 25?) órát villog, de az is érdekes hogy 3-as fokozaton még nagyobb az üzemideje? day flash en ami meg 180 lumen ott a legnagyobb?
de annyit azért ki tudtam venni hogy 50 lumenen 10 óra körül hozza az azért elég jó talán a velotech ennek a felét tudjailletve adják hozzá a nyeregre rögzítőt és a nyeregcsőre rögzítőt is egyaránt?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
RexpecT
addikt
válasz Jancsi #218278 üzenetére
Ebben a Kontra podcastben lehuzta a srác az Eggbeatert is, pont előtte való napon láttam insta sztoriban egy eggbeatert ami szétesett. A podcastben is az 520-at ajánlotta egyébként.
Biciklis cimbi most vett eggbeatert, kíváncsi vagyok hogy fog nála beválni. -
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #218291 üzenetére
A fully nem sokat segít a vádlinak. Utolsó xc gépem fully volt és mivel azzal kezdtem többet lefelé menni, sokszor volt, hogy az utolsó lejtőkön már görcsölt a vádlim. Szóval csak ezért nem kell fully-t venni. A stopli pozíciója és a pedál - cipő kontakt felület mérete a kulcs és ezekkel ki tudtam tolni későbbre a vádli fáradást.
A ballonosabb gumit a csukló hamarabb észreveszi, meg úgy általában a gerinc.Nálad viszont annyira a mászáson van a hangsúly, hogy szerintem is fölösleges lenne változtatnod a setup-on, mert akkor ott veszítenél, amit igazán szeretsz, azért hogy a számodra "kényszer" lefelékben kényelmesebb legyen.
-
spati3
csendes tag
Üdv
Bicikli vásárlása előtt állok és egy országútit szeretnék venni és kb 200 ezrem van rá.
Két biciklit néztem ki:Romet Huragan 2021
Neuzer Whirlwind 200A Romet mellett szól hogy carbon villás de még igy is egy kilóval nehezebb mint a Neuzer és mind két bicikli váza 6061 alu, a többi alkatrészhez annyira nem értek.
Szerintetek melyik lenne jobb vétel?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #218288 üzenetére
Bükk.
jjeahh... +sebgutkopf... én némi utánaolvasás eredményeként egyből hátrébb helyeztem el a stoplikat legyen stabil ha kiállva ereszkedek és még így is van olyan, hogy nagyon rázóson picit kifordul valamelyik terheltebb lábfejem és egy pillanatra kicsatol.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #218296 üzenetére
Nekem a nagylábujjam és a kislábujjam töve között van a stopli, mászáskor tényleg így érzem előnyösnek.
Majd ha már reflexszerűen csatolsz ki, húzd meg a rugófeszítő csavarokat, mert úgy nem csatol ki magától, biztonságosabb.Amúgy ha már spd, engem az zavar picit a shimano pedálokban, hogy a stopli hajlamos a pedálban kotyogni, csúszkálni akkor is, ha feszesre van állítva, új stoplival is. Jelenleg nekem a bal csinálja, főleg amikor mászás közben húzom is, nem csak taposom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
J.C.G.
aktív tag
Nem tudjátok milyen nyereg lehet ezen a... min is?
Új hozzászólás Aktív témák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest