- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #220820 üzenetére
CST is jó alternatíva, a Maxxis gyártója, illetve egy cég a kettő. Nekem kábé 4 éve van CST gumim, defektvédelmmel és jól müködik. Persze egyensúlyozni kell a súly - védelem vonalon, ami nem egyszerű. A Mitas (volt Rubena) is jó, mondjuk nem ismerem annyira. Kenda az nagyon alap, azt nem ajánlom. Lehet van drágább és jó gumijuk is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Perillustris
senior tag
Jó estvét kívánok! Országúti bringa alap kerekeit szeretném lecserélni, ehhez örömmel fogadok javaslatokat. Túl magas felniket nem szeretnék, 30-40mm legyen legfeljebb.
Jelenleg a Vittoria Elusion 30-asa a nyerő, ez most 220-240 ezer forint körül van. Van-e esetleg ellenvetés, avagy jobb ötlet. Használtan nem merek venni, mert nem értek hozzá annyira, hogy ne futhassak (tekerhessek) bele valami csúnya dologba (mégha nem is szándékosan).Perillustris
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #220852 üzenetére
Végül is mindegy, ha több órában gyűjtögetted is, mindet te tekerted......
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
flash-
veterán
válasz Jester01 #220856 üzenetére
kazetta még rendben van, a lánc már kezdett nyúlni vagyis 1-2 helyen ha úgy mozgattam a láncnyúlásmérőt akkor ha nem is könnyen de már be-be esett 0.75 nél(kmc x9volt)
(de megtartom a sort, masik bringara még jó lehet)
nekem eddig mindig 3500-4000korul nyultak a lancok pedig mar 85-ös atlag pf el tekerek, 80 alá nem megyek már emelkedőn sem
lehet minden tekerés után kéne takaritani-olajozni, vagy nemtom 🤔
most mondjuk első alkalommal beáztattam a morgan blue láncmosóba hogy a gyári petróleumot leáztassam róla, lehet ez is majd fog hozni pár száz kmert na majd meglatjuk[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz Mersant_le #220807 üzenetére
Az teny h izzadt meg lehet a ször is betett. Tettem ellenük amit tudtam meglátjuk. Köszönöm hogy ránéztél hasznos info volt.
De nagyon fura, most legutóbb is tekertem 20 km es bemelegítés zónában voltam óra szerint. Alig bírtam magam feltenni a zsírégető zónába most vagy az óra rossz vagy nem tudom. Azért korábban ilyen nem volt. Természetesen jöttek a zónák..[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #220851 üzenetére
Ja, ma cst-nél szétnézek, mitas kiesik, mert nem kapható, kendának vannak pro gumijai, amik elvileg jók, de a belépő gumik annyira vacakok, hogy elveszik az ember kedvét a márkától. Azért meglesem azt is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #220857 üzenetére
Természetesen, csak ennyi km már időben sem kevés (évek) és ma már nem "divat" évekig ugyanazzal a mérővel menni még akkor sem, ha mondjuk még működne, kell az új, a jobb...a tiéd viszont nem egy mai darab, az biztos, de te bringákat veszel nem kilométerórákat.🤭
#220859fulton...vannak xar napok is, a tegnap annyira nem volt kedvem menni, hogy az katasztrófa! Menni kellett mert volt alkalom és tudtam jönnek az esős napok is, de első km-ek után már úgy éreztem legszívesebben lefeküdnék az útmenti árokba aludni egyet. Aztán lenyomtam "kötelező" körömet, de pár rövidebb szakaszt (pl. sziklás csiki-csuki Kevély Nyeregtől a Kis Kevély felé) inkább kihagytam mert féltem még rádőlök én is bordáimmal valamelyik kőre annyira nem megy. Bevertem sisakom, vagy felakadtam kormányommal minden egyes faágba.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #220860 üzenetére
Vackok, ajajj. Volt hogy gyárilag szövethibás volt meg pluszban meg is volt tekereve az egész és imbolygott. Pro Kendékat még nem láttam. Itthon a Csepel rakta előszeretettel a városi biciklijeire eme csodamárkát.
Másik még az indiai Ralson, olcsó vonalon nem rosszak. Csak traktor hangja van aszfalton az asszony gumijának.
Viszont az olcsósított Maxxis gumik tényleg jó minőségűek és tartósak. Ez a második fajta tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #220862 üzenetére
Pro gumik, állítólag nem rosszak, de ki meri megkockáztatni . Ez a Ralson fapadosnak tűnik, azért nekem kéne a vágás elleni oldalfalvédelem és tubeless kompatibilitás. Az Onza is szimpi lenne, mert nagyon tetszik pár gumijuk mintázata és állítólag szokatlanul puha az anyagkeverékük, mégis tartósak, de nem lehet kapni őket sehol . Ez és ez valami elképesztően tapadhat. Mitas, Onza, Chaoyang kicsit olyanok, mintha szándékosan kerülnék a vásárlókat .
Toobee: a remény hal meg utoljára, a Vittoriára is azt írják sokan, hogy tapad, mégis tartós, amiért nekem nem szimpi, hogy szokatlanul keskenyek és elvileg a Barzo száraz terepen nem olyan jó, inkább nedves, enyhén sarason remekel, ahogy a Schwalbe xc gumik is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #220837 üzenetére
Ezt ugy tudnam megmondani, ha felraknam a kerekszettet, es mennek egy karikat. Szerintem igy is sokat lassulnek. Mar csak a +250g, amivel nehezebb a hatso gumi, nagyon sokat szamit maszasnal.
Voltak linkelve Pirellik, lehet kovetkezo korben megprobalom azokat. Eleg agressziv minta, eros oldalfal, es melle csak 680g parosul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz Gaben92 #220788 üzenetére
Így már mindent értek. Kis magyar hazánkba valahogy más a sztori, bike24 elindítja dhl-el és amint a hazai szerződött partnere a Magyar Posta. Annyi pozitívum, hogy legalább MPL-hez kerül, amik többnyire normálisan kihozzák, viszont sajnos csak nyomonkövetési linket kapok, amik nem biztosítanak rendelkezési jogot a csomag tárolása és kézbesítése kapcsán.
DPD-nél dettó, múltkor ott rátaláltam a lehetőségre az oldalukon, de a csomagszámon kívül kellett volna még egy további azonosító szám (amit nem kaptam meg), amivel a ponton maradást tudtam volna igényelni.Legközelebb lehet beírom megjegyzésbe a rendelés mellé, hogy igényelnék kézbesítési rendelkezést biztosító azonosítókat, hátha akkor európai szintű kiszolgálást tudok elérni.
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #220825 üzenetére
Assegai - dhrII általam is nagyon kedvelt összeállítás. Ha trail/am a felhasználás akkor a súly tekintetében lehet a könnyebb casing-ek felé menni, mint az exo, max az új exo+. Utóbbira vigyázni kell, mert a 2022-től új reviziója van az exo+ nak, ami jelentősen ellenállóbb mint a 2021-es és korábbi verziók az eltérő szövet vastagság és sűrűség miatt.
Más márkákból is vannak hasonló kombók, amit érdemes kipróbálni és ha a WT téma miatt kiesik az assegai.
Michelin vonalon a te felhasználásodra ajánlanám a Wild enduro fron és rear kominációt (EWS-en is használják). Ezekből is vannak eltérő tapadású és casing-es verziók. A legjobban a race line tapad, ha nagyon tapadós kell akkor mehet hátra is a front verzió (versenyzők is használják, ha nagyon laza a talaj, vagy nedves), míg a rear az kisebb gördülési ellenállást biztosít.
A michelin hardcore dh gumijait dh22 és dh34 neked nem ajánlom azok mind drótperemesek és nagyon nehezek.Másik alternatíva a pár hónapja bemutatott új Continental Kryptotal front és rear összeállítás. Nagy előnyük a súly, náluk a dh casing súlya kb annyi mint a maxxis-oknál az exo+ talán a DD, és jelentősen könnyebbek a dh casinges maxxisoktól (ja mivel nem drótosak). Ezt a kombinációt én előbb utóbb ki fogom próbálni egyik bringámon.
Harmadik pedig a Schwalbe klasszikus: Magic Mary és Big Betty páros. Van itt is sokféle súly a trail, gravity és downhill verziók és keverékben soft, ultra soft stb...
A bike park edition gumikat minden gyártónál kerülni érdemes, szög egyszerű keverékek (maxxisnál double compound a neve) , olcsók és kopásállóságra vannak optimalizálva, nem tapadásra.
Van lehetőséged bőven válogatni.
-
balintbaba
tag
válasz fulton #220859 üzenetére
Csuklóméréses pulzusmérésről van szó? Az oké, hogy nyugalmi állapotban manuálisan lecsekkoltad, de általában az optikai pulzusmérés magasabb tartományokban eléggé pontatlan, értsd 10-50 bpm eltérés is lehet a valós bpm-től.
Lehet fáradt voltál, de a Z2-es tartománynak még így is simán kell jönnie, a készülékben volt a hiba nem benned.Egyébként pulzusból nem lehet elégetett kalóriát számolni.
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #220861 üzenetére
"te bringákat veszel nem kilométerórákat."
igen, így is lehet mondani, de ennek vége. annyira megdrágultak a bringák (is), hogy ez volt az utolsó (hányszor mondtam ilyent? )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
andrisbandi
őstag
pulzus zónás edzés - mennyire hasznos egy kezdőnek?
- Ezt nem sikerült eldöntenem.Anno minden olcsót kipróbáltam; dekás, lidl, aldi. Majd szépkártyára a legdrágább polárok.
Kényelmi szempontból mindegyikkel elégedetlen voltam a mellkaspánt miatt.
(Sokkal később lett drága garminom, amihez adtak csúcs m.pántot= HRM-Run. Az kifogástalan volt minden szempontból. Viselni is.)A zónák tartása nálam így alakult;
- kocogásnál - minden ok, tudtam tartani a tervet.
- bringázás aszfalton - nagyjából
- bicó terepen - semennyire= rendkívül zavart a helyzet... (kivétel lett később a villanyos, azzal tökéletesen tartható)Szóval futkosáshoz szívesen használtam,
bringázáshoz nem, mert felbosszantott... óra nélkül meg jókat terkertem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Csokicsibesz
tag
válasz andrisbandi #220870 üzenetére
Szerintem jól lehet edzeni pulzus pánttal is. Ha van watt mérőd és mellé pulzus az a legjobb. Mondjuk én ebbe egyenlőre nem szeretnék beruházni.
Az elején meg kell szokni, hogyan tudod tartani a zónákat.
Amikor az van, hogy mész felfelé és kimész a megadott zónából, akkor szépen vissza kell váltani egészen addig, amíg tudod tartani az adott zónát.
Nyilván szívás ha megszoktál egy sebességet, de csak a felével tudsz menni ha normálisan tartod a zónádat. De ez ilyen, bele kell erősödni.Az edzés az nem egyenlő azzal, hogy megcsinálod a szokásos körödet, csak most figyelsz a zónára
Ott mész egy konkrét szegmenst, annyiszor ahányszor az edzéstervedben benne van.
Szerintem ez a legroszabb része az egésznek, baromi unalmas ugyan azt az egy mászsást csinálni egymás után 5x. Aztán az egész edzés ismétlődik heti 4x.
Ez elég lélekölő. -
Gaben92
őstag
válasz sebgutkopf #220866 üzenetére
Igazából az a fura, hogy a Bike24-től amikor rendeltem az mindig házig jött és a DHL ki nem adta a kezéből a kézbesítési címig, legyen az csomagpont vagy otthoni cím. És amíg 100%-ban a DHL kezeli a csomagot addig úgy variálod ahogy akarod. Viszont a Bike-Discount-os rendelés amint elérte az országot a DHL átadta a Postinak és onnantól rajtuk múlt. Fogalmam sincs mitől függ, mindegyik rendelés 250-300€ között volt (szóval mindkét bolt esetében már az olcsósított szállítás játszott), de talán az lehet a dologban, hogy a Bike24 mind a 3 rendelésem DHL Express csomagként küldte, és szerintem a Bike-Discount csak Standardként.
Nálunk amúgy pont fordítva megy ha végül a postánál landol. Ha ránézésre nem fér be valami a levélnyíláson akkor a Posti meg se próbálja kivinni, hanem rögtön leadják a legközelebbi átvételi ponton és bedobnak egy értesítőt, küldenek SMS-t/e-mail-t. Cserébe viszont egész gyorsak (de a finnek azért így is szidják természetesen. )
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Fall-N
veterán
Megoldódott a Bryton mount kérdés. Elmentem a Bike Zone-ba (bajai hivatalos Merida, CST, Bryton viszonteladó) és adott egy dobozt tele szűkítő gumival. Vittem is egy 3-as darabot, pénzt sem kértek érte. Most le sem lehet robbantani a kormányról, tényleg jó a kemény gumi.
EBayes tipp is ez lett volna, amit itt kaptam, meg már készítettem a régi bőrövet is de nem volt rá szükség.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #220871 üzenetére
Tetszik a downcountry gumi irány, de valamiért eddig az összes downcountry gumit sikerült trail gumi súlyúra kihozni . Pedig milyen jól nézne ki egy 2.4" széles dc gumi 650-750g körül. És akkor már megint ott vagyunk, hogy a dc gumikkal nem találták fel a spanyolviaszt, mert régen is voltak ilyenek, csak akkor agresszív xc guminak hívták és még normális súlyban mentek .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #220869 üzenetére
Ez méltó befejezése (lenne ) a kerékpárvásárlásoknak, faxa bringa az biztos.
#220870 andrisbandi...én terepen csakis valahol az alföldön tudom elképzelni a közel azonos pulzussal tekerést, hisz ha fel-le hullahoppozól 10+%-os köves lejtőkön akkor kizárt, hogy állandó a pulzussal tudd ezt tenni...felfele még lépésben is túl sok, lefele meg képtelenség fenntartani a pulzust, hacsak nem folyamatosan fékezel és közben tekersz is mint állat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220876 üzenetére
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #220880 üzenetére
Kinek mi, nekem a 600-650g oldalfal védelemmel megvalósult álom, 750g fölé nem megyek . 600g alatt csak papírvékony könnyen vágható gumik vannak. Xc, agresszív xc, downcountry gumi legyen könnyű, Ha a Specialized, Maxxis meg tudja oldani, akkor más is. Sőt, ott van a Rocket Ron vagy a régi (!) Nobby Nic Evo, ami még 690g volt. Sajnos az új már nehéz. És igen, ezek a könnyebb gumik is strapabíróak, megfelelő terepen tapadnak is rendesen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
Kicsit lassan orolnek a malmok, kedden mutenek csak sajnos.
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #220867 üzenetére
Köszönöm a részletes leírást és az alternatívákat!
Elkezdtem utána járni, sejthettem volna, hogy ebben a szép új világban egy boltban szinte esélytelen nekem megfelelő szettet összerakni.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #220882 üzenetére
Ezért írtam, hogy egyszerre nem megy a kettő. Vagy nehezebb lesz és tartósabb (vastagabb a gumi), ami ellenáll a defektnek vagy könnyű és gyorsan kopó, amit kiszúr könnyen bármi. Szerintem a legegyszerűbb bevállalni azt a 100-200 g többletet, mint szenvedni mással. Ha beletölt az ember defektgátlót az is ugyanúgy többlet súly így tök mindegy.
Oldalfal védelem amúgy is problémás, mert arra kevésbé mennek rá a gyártók. A könnyű gumi+ kevlárszalag sem rossz megoldás, de oldalt az sem véd. Egyedül a külső és belső közé betehető Tannus Armour [link] ami véd, viszonylag könnyű is, de horror drága (kábé 8-10000Ft/db). Asszony kerekeibe raknék ilyet, ha nem lenne 16000 Ft a kettő.
szerk.: A méretet ne nézd, van több méretben is, ezt dobta be elsőre a Google Ads.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #220885 üzenetére
Ezekkel most nem értek egyet, mert nem annyira a vastag gumi és súly miatt áll ellen a defektnek egy xc gumi, lásd a 600g-os Rocket Ron EVO gumimmal sem volt soha egy defektem sem és oldalfal védelem is van benne. A lényeg pl. a szövetsűrűség, a plusz nylon vágás elleni védelem és a jó tubeless tej. A régi Nobby Nic EVO gumim is nagyon strapabíró és tapadós volt 690g-al úgy, hogy nagyon agresszív is volt a mintázata, de most is 700g alatti gumikat használok oldalfalvédelemmel, xc-n kb kompromisszummentesek a megfelelő terepen használva. Szal 100-200g-al több súlyt cipelni guminként gyakorlatilag fölöslegesen xc-n én nem látom értelmét . A tartósság meg szvsz főleg az anyagkeveréken múlik.
Azzal sem értek egyet, hogy az oldalfal védelemre nem mennek rá a gyártók, mert gyakorlatilag az összes gyártó felsőbb kategóriás gumija oldalfal védelmes . Lásd Kenda SCT, Maxxis EXO, Schwalbe Snakeskin, Continental Protection, Vittoria TNT (?), Pirelli ProWall stb.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #220883 üzenetére
Az nem jó, vagyis várni a műtétet. ...mind1, legalább ütemezve vagy, fel tudsz készülni...és bosszankodni azon, hogy nem voltál óvatosabb.
#220886jjeahh...olyan gyakori lenne ez a kivágásos defekt? Itt nem sokat hallok ilyenről, mostanában meg olyan helyeken járok, hogy néha akkorát pattan a gumim 1-1 éles sziklán majd infarktust kapok..és semmi, faxán bírja 1,9-2,0 baron is a legolcsóbb Conti is, ráadásul 80+kg alatt.🤔...ráadásul xarrá is van kopva, majd jövő hónapban teszem fel az újakat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #220876 üzenetére
https://www.polar.com/hu/smart-coaching/what-are-heart-rate-zones
Ki lehet esni a sávokból, de van egy arány - na ezt nem sikerült sose tartani montival. Mindíg fölötte voltam, mert ahogy a kolléga említette; izmozás helyett finomabb pörgetéssel kellene tolni. A nagy emelkedőket kerülve..... ha-ha.... úgy el se indulnék erdőzni
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #220879 üzenetére
Mondjuk a verseny kissé más, ott végig kell tolni üveghangon így nem igazán esik vissza a pulzus sem annyira...legalábbis gondolom én így lehet csak kihozni magadból a maximumot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #220887 üzenetére
Asszem 3 évig használtam védelem nélküli gumikat és 3x sikerült őket kivágni, amióta felső kategóriás gumijaim vannak, azóta egyszer sem. Haverokkal pl. amikor a Hirtelen puszta vagy Kossuth szikla fele megyek, ott mindíg nagyon sziklás végig a terep, nem csak egy szakasz, gyakorlatilag csak idő kérdése a vágásos defekt. Ez a 2.35" jó duci lesz, elvileg 60mm . De a Chiselen is ilyen van már gyárilag, szal lassan kezd általánossá válni xc-n is a méret.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #220887 üzenetére
ez van, lehet ha tegnap rámondom az ament, akkor még a héten sorra kerülök, de lehet hogy ugyanez lett volna.
túl vagyok az anesztes kontrollon is, szóval 7:00-kor jelentkezem, aztán majd meglátjuk.az óvatosság meg vsz. nagyobb lesz ezután.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #220861 üzenetére
vannak persze. Mikor pár km után már ...
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #220868 üzenetére
Igen arról. Az ominózus napon biztosra vettem jol kitekertem ereztem h azért nagyon dolgozik de az óra csak 70 mutat tuti h rossz volt a mérése.
most legutóbb mikor tekertem reálisabbnak tűnő 100 körül mért de végig a bemelegítő szakaszba tett.
Viszont egyszer hazajöttem egy sac 50 km es útról ahol a végén még jól meg is húzadtam direkt, hazajöttem begurultam rögtön leszálltam a bicikliről és mértem egy vérnyomást benti pro mérővel, (mert akkor sem sikerült a zsirégető szakaszban mendegélni) hát meglepődtem 133/78 69 pulz az ember azt gondolná hogy kicsit azért jobban megugrik kőzvetlen "edzés után".
nem tudom normalis e ilyen helyzetben, csak felfigyeltem rá... nem fogom én méregetni. -
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #220886 üzenetére
Pedig lefele van az a helyzet, hogy jol jonne a plusz tapadas a tobbletsuly oltaran is. Megvan az az erzes, amikor 40 -nel lejton huzod a hatso feket, a bringa a helyett, hogy lassulna, elkezdi csovalni a hatuljat, Te pedig utassa valsz egy szoporolleren, ami a garantalt hempergesbe tart?
Az elso kerek meg kozben csuszik, es nem mered a kormanyt sem hirtelen forditani, nehogy kiforduljon alolad. Az az erzes leirhatatlan.
Es nem kell hozza sok, mert egy-egy jo lejto tok jarhatonak tunik, szaraz, az aljahoz kozeledve meg ott a felazott talaj es a sar, nyomvaju.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz Gaben92 #220873 üzenetére
DHL Express csomagként küldte
Aha! Ez lesz a lényeg.
Na majd legközelebb jobban nézegetem milyen küldési lehetőségek vannak, azonos küldési árban néha van több választási lehetőség (dhl expressz a gyors, de volt europe és standard is), lehet érdemes próbálkozni legalább a nagyobb értékű rendeléseknél.Igen itthon a posta - dhl kapcsolat más, mert nem a sima postás hozza aki leveles ládába tenné, hanem az MPL az meg pont a csomagkézbesítős részleg a furgonokkal.
Köszi a tapasztalatod megosztását!
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #220876 üzenetére
én terepen csakis valahol az alföldön tudom elképzelni a közel azonos pulzussal tekerést,
Ebike -
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #220895 üzenetére
De kezdjük szerintem keverni is a dolgokat, te valszeg trail-enduro gumikra gondolsz xc-s szemmel nézve brutális 900-1000g-os súllyal, ott nyilván a tapadás is más dimenzió. De azt nem hiszem el, hogy egy viszonylag könnyű 690g-os, mégis agresszív régi Nobby Nic EVO gumimnál (saját kép), vagy a szintén könnyű-agresszív Forekasternél xc gumik között bármi is jobban tapadna. Simán meg lehet oldani a kategóriához mérten jó tapadást könnyű súllyal is, az új Nobby Nic sem azért lett jóval nehezebb, mert jobban tapad, mint a régi, hanem többek között azért, mert már nem csak az oldalfalon van vágás elleni védelem, hanem a futófelületen is. Néha a gyors apró mintás xc verseny gumiknál is nagyon elszállnak a súlyadatok és ha megfigyeled a belépő fapados gumik még hajtogatós verzióban is mindíg sokkal nehezebbek a felső kategóriás gumiknál, pedig 100% nem tapadnak jobban és a strapát sem bírják annyira. Szóval egy felső kategóriás xc gumiban szvsz alap, hogy legyen oldalfal védelem és ha lehet maradjon 750g alatt akkor is, ha xc-hez mérten agresszív. Az ilyen 800+ grammok már a fapados gagyi xc gumik jellemzője, meg a sokkal agresszívebb trail-enduro gumiké. Xc gumi fronton ami 750g-nál nehezebb, abban biztos vagyok, hogy nem a jobb tapadás miatt.
#220896 Hasaggymeg: nehezebbek, ezért jobban is tapad alattuk a gumi . Amúgy akikkel gyakrabban járok, mind EXO vagy Snakeskin védelmes gumikkal tekernek, egyik haverom fapados Michelinnel gurul és sikerült is egy hete kivágja.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #220895 üzenetére
"huzod a hatso feket, a bringa a helyett, hogy lassulna, elkezdi csovalni a hatuljat"
Been there, done that. Hasonló volt mint amit írtál: látszott, hogy a hétvégi zivatar rendesen elkapta a környéket, de a teteje száraz volt, az alja felé viszont hordalékos egy kis falevéllel megfűszerezve.
Ezért vagyok nagy gumikeresésben, elöl Hutchinson Tapian, hátul Toro van és már korábban is voltak necces kanyarok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nintendo Wii U
- Dell notebook topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest