- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskopika
senior tag
Nah újra jöhetnek a lebeszélések Mivel a Cube a szállítás határideje miatt teljesen beláthatatlan "véletlen" találtam egy újjabb opciót. Nem tudom menniyre ismert, vagy jó, vagy mi ez egyáltalán de Canyon. A netet bújva német cég 20+ éves tapasztalat online értékesítés. Van valakinek tapasztalata vele? Van elérhető áru és szállítási határideje se 2 év.
Amiket én kinéztem ha van időtök véleményezni érdemes e vele foglalkozni
1 [link] Ez egy szimpatikus áru megoldás lenne nagyon.
2 [link] Ez meg carbon és még nagyjából kellemes az ára is
Ha van jobb alternatíva ilyesmi árszegmensben szívesen meghallgatom, ugye a felhasználás nem hibátlan aszfalt, gyakran patkázás, helyenként murva enyhén kavicsos útviszonyok, de ahol lehet szeretnék haladós lenni. -
őstag
válasz Kiskopika #230151 üzenetére
egy baj van itthon a Canyon-al: ha problémád van, akkor vissza küldöd, vagy kuncsorogsz a helyi disztribútornak, hogy oldják meg a problémádat
ha Shimano, akkor még csak-csak de ha RockShox vagy Sram, akkor kb esélytelen
ez egyébként minden egyéb direkt küldőre igaz“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
-
Alg
veterán
válasz Kiskopika #230151 üzenetére
Az Endurance szimpatikus.
32/35-ös gumi murvára, döngölt földútra szerintem elég, 105-ös váltás tök jó, ráadásul 11-34 kazetta jár hozzá amit külön nem egyszerű mostanában beszerezni (legalábbis tavasszal/nyáron még fehér holló számba ment, lehet azóta rendeződött kicsit a helyzet).A gravel szerintem nem éri meg a felárat, akkor már a karbon Endurance 2000EUR-ért, igaz arra várni kell pár hónapot.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
válasz arcitec #230145 üzenetére
fekete??
amúgy téne próbáltam már, hogy mivel úgyis alig iszom, két apró (talán 1 decisek?) futós kulacs a zsebbe, és akkor testmeleggel talákozik, de inkább elhagytam ezt a dolgot is. hidegben végképp alig iszom. viszont pár hete jó volt a termós kulacs a reggeli hűvösben, tudom, hogy a normál kulacsban már kellemetlenül hideg lett volna a víz. nyáron fene tudja, engem kevésbé zavar, akkor lehet hogy előbb választom a picit nagyobb térfogatot a hőntartás helyett.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #230154 üzenetére
Praktikusabb, ha rövid, de kis méretben nekem már nem tetszik, hogy a felsőcső meredekebb szögben áll, mint a támvilla. Egy példa: [link] . Szerintem a Rockrider is ilyen lesz S-es méretben. A Canyon Exceed a ló túloldala, annak már extrém magas a nyeregcsöve, ezért M-esnél nagyobb méretekben marha ronda, olyan, mintha egy ablak keretre raktak volna két kereket . Cserébe S-esben szép arányos. Persze mindez ízlés kérdése.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #230142 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy mindent ki lehet vágni.
A legdurvább DH már alig deformálódó 1,5 kg-os külsőt is ki lehet vágni, bár azt már tényleg nehezebb lehet.Kivágásom futófelületen volt már E13 enduro gumin 2x. Maxxis-ban Exo, exo+ (a 120TPI miatt könnyebb kivágni mint a sima exo-t), sőt már DD casing-es külső kivágását is ki tudtam pipálni. A 1,5kg-os drótperemes DH casing-et nem vagyok hajlandó a súlya miatt bevállalni.
2022-es modellévre az EXO+ szövetsűrűségét levették 120-ról 60-asra, a gyártó szerint a ritkább szövéshez tartozó mastagabb szálak erősebbek és ellenállóbbak.Oldalfal és futófelületen is sikerült már vágnom.
A leggyakoribb kivágási okok:
- köves talajon kanyarban a szélső bütyköt levágja egy éles kő, vagy alávág a tövénél, aminek hatását lehet erősíteni, ha esetleg blokkoló kerékkel esel be a kanyarba. De fékezés nélkül is előfordul. Nagyon nagy az igénybevétel és nagyok a terhelések a gumin.
- sima felütés és a felni kivágja az oldalfalat persze a gumi tövénél. Itt lehet rider hiba, valamit nem veszel észre és nem tehermentesíted a bringát és kap egy nagyon nagy terhelést/ütést.
- Alpok köves, sziklás talajából pengeszerűen kiálló kő/szikla darab, akár egy kisebb terheléssel átgurulással is ki tudja vágni, ha szerencsétlen szögből kapod be. Keményebbre fújt külső ez ellen segít a védekezésben, de akkor meg nincs tapadás. Jó szórakozás balanszírozni mi az a nyomás, ami még tapad, de már kevésbé sérülékeny.Minél aggresszívebben megy valaki, annál keményebb guminyomás kell, különben állandó defektek kísérik az életét.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #230160 üzenetére
Persze, enduro, DH-n tuti más terhelést kap a gumi. De egy xc-n, főleg ha hardtail és a guminyomás sem túl alacsony, egy mai snakeskint, ami a futófelületen is véd, nagyon nehéz lehet kivágni. Azzal szerintem már teljesen szükségtelen pótbelsőt vinni. Kár, hogy a Maxxis xc gumik csak oldalfalon védenek, futófelületen nem, így nem lehet 100%-osan megbízni bennük. Kíváncsi lennék amúgy, hogy milyen, amikor több réteg sűrű szövet van, pl: 210/375 TPI, ha jól gondolom futófelület/oldalfal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz fulton #230143 üzenetére
én ezt már elengedtem..megmértem 10x és ami a legtöbbször jött ki kb azt irtam be de tudom az se pontos semnennyire sem eleve egyenesen sem lehet tolni teljesen meg aztán na.. mindegy is szerintem az 5-10mm belefér...
ezt találtam egyszer a témába a pontossággal kapcs.:
"
The cycle computer will over-report your speed by a factor of2143 / 2096
, which amounts to about 2%. The speed calculated by the computer iscircumference * cadence
, so if the circumference is 2% too big, then the speed will also be over-reported by 2%.
Conversely, your actual speed will be about 2% smaller than what your cycle computer reports: a factor of1 - 2096 / 2143
. So if the computer says you're moving at 30 km/h, you'll actually be moving at about 29.3 km/h. The average speed will scale in exactly the same way as the instantaneous speed.
In general, if your true wheel circumference isa
, the value you've put into the computer isb
, and the reported speed isv
, then the true speed will bea / b * v
.
"[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #230158 üzenetére
ha ez az S-es, akkor is erre mondom, hogy ha kicsit alacsonyabb volna, akkor érezném ideálisnak
A fekete meg nó komment, azért nem olyan extrém dolog terepen, hogy ezen fennakadjon valaki, meg hát én azt végképp nem látom szépnek.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #230164 üzenetére
Azt a kanyont nem is értem, a fekete olyan mint egy fitnesz bringa, az S méretű pedig leginkább az én XL-esemre hasonlít. [kép]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #230165 üzenetére
Az elmúlt 5 év leghülyébb xc geoja . Mármint az Exceed-é.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #230166 üzenetére
Szívemhez kaptam, hogy enyémről beszélsz. 🤭... aztán lehet csak fordul a trend és jön majd a 90 fokos homlokcső. ... backward dzsiomötri és upcountry .
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz flash- #230163 üzenetére
Én itt tornáznám magam felfele(seb.), és visszafele megyek már a matek is kevesebbet mond, hm-- "boldogok a lelki szegények" mondá vala...
Voltam tekerni egy 60 kilát. Erdőben is jártam stb...
Vittem magammal mezt (jut eszembe mivel ez a dekás rc100asa, ezért ebből kivételesen XL visszavittem és cseréltettem L -esre. passzentosabb, ugyanakkor kényelmes továbbra is, és alul végre normálisan zár.Az van hogy kint 16-17 fok volt nap sütött és a mezt le kellett vegyem. Egy 130-140 pulzus tempó mellett. Izzadt rám az egész nem volt jó, most vagy a mez sz* ahogy van(mert passzentosabb), vagy a hőmérséklet miatt sok volt együtt az új aláöltözettel. Így levettem a mezt és úgy volt a jó. Ha megálltam kicsit, majd indultam el - akkor fáztam vagy mi, de utána ez megszünt.
Ez az aláöltözet nagyon egyben van, minden testrészemnél simul + amit megemlítenék: ha felveszem a tekerő poziciót a kerékpáron, ellenben a dekásoknál a mellkasomnál mindig elállt az aláöltözet, és menet közben ha oda nyultam éreztem a hideget, itt nincs ez, hiába dőlsz előre simul a mellkasnál is semmi hideg érzet nincs - nem bántam meg.
Menet közben volt hogy lehajtottam a fejem és akkor éreztem csak ahogy a hátamnál bevágott a hideg levegő hogy milyen hideg is van, amint vissza hajtottam a fejem normál poziba, minden a helyére került és melegség. (kiváncsiság: Volt hogy behúztam a hasam és így az anyag simulása megszünt, rögtön fáztam ott).
Nem tudom hogy az aerodinamika vagy mi de eskü jobban tudtam menni utána.
kb 28 as tempó (és még táskát is vittem szatyrot lobogott)
(vagy tudattalanul is jobban tekertem hogy ne fázzak) érdekes mert a pulzus tartomány meg nem változott meg hiába a nagyobb tempó . Azt nem kell mondanom sem hogy nem izzadtam bele (elvégre más nem volt ugye rajtam).
Volt hogy felvettem a kabátot de az úgy sok volt. (azt reggel próbáltam az aláöltözővel együtt 10 fokban, ott nagyon jó volt)
Hogy meddig elég ez az aláöltözet magában pas, tapasztani kell. Egyelőre 1 réteggel kevesebb kellett mint korábban 16-17 fokon.
Picit para am, mert olyan tök vékony cucc, és oké nem éreztem hogy fázok meg tök jó volt, de mégis nem lesz baja a testnek hogy ennyi védi? már úgy vagyok vele.
Alul nem a kerékpáros nadrág volt most hanem a régi.Vettem egy ilyen alsót tesztelni, jobb mint az olcsóbb párja (az állandóan felcsúszott tekerés közben és az nem volt kényelmes ..aztán visszahuzigálni...) ezen van egy passzentosabb végződés a két combvégen, az út alatt egyszer sem kellett megállni emiatt hogy felcsúszott volna combtőbe.
Sapka továbbra is, aki keres valamit a fejre a sisak alá, próbálja ki, nem bánja meg. Nagyon kényelmes (fülre is kényelmesen rá húzható, nem zárja ki a külvilágot, széltől véd). Pár sapkát néztem már de mindet veri. Többek közt a dekás van rysel kerékpár sapka- szorított, a fülem nem tudta egészben lefedni(füllcimpa kilógott, felcsúszott rajta stb...), vékonyka..nem jó (fejmérettől is függ).
Pár szót a kabátról: megnéztem ismét az XL - az van hogy ez való igazán rám. Váll nyak..látszik hogy ez van rám szabva, ennek ilyen fit a szabása (jómagam 185cm 81kg és olyan 103-105 mellbőség). Annyi hogy nem olyan érzet mint egy meznél, ez keményebb vastagabb anyag, merevebb is. Az biztos hogy fűtött mert amint rávettem az aláöltözetre, 1 perc és folyt rólam a viz. Míg a 2XL nél nem. Lehet meg fogom bánni de maradtam a 2XL nél. alul zár, karnál is , nyaknál csősál. Picit kukacos dolog, de pl az XL nél csősállal, ha felvettem a tekerő pózt, nyomta a torkom a gallér zavaróan. és olyan tul passzentos is volt, mint mikor körbe bugyolálnak mint egy babát úgy éreztem magam 3 réteggel. Ellenben a 2XL nél "szabadabb érzet". Majd a tél mondja meg hiba volt e.
Picit hosszú lett, hátha valaki kamatoztat belőle valamit.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz fulton #230168 üzenetére
én hétfőn-kedden tekertem hétfőn 15-16 fok picit hűvösebb szél, alul egy decathlon fitness póló volt(az a passzos,fényes típusú), mert az azért szellősebb,talán még a nyári meznél is jobb mert a háta "hálós"..
és rá vettem ezt.
így nagyjából pont jó volt, csak ha megálltam akkor kellett szétcipzározni mert akkor egyből izzadási volt emelekdő után ha épp sütött a nap.
kedden pedig picit melegebb volt 17 fok,és pici szél, akkor már csak a mezt vettem fel, úgy jobban esett nekem is, ilyenkor még nem igazán kell aláöltöző de azért jó ha van egy szélálló átmentei mez. pulóverben m-es a méretem, de a mezből kellett az xl mert vállban pici.így viszont kicsit nekem is eláll hasban,hátul pedig nem szoros a deréknál,de még nem vészes... magyarán ezek tényleg inkább az "uci versenyző(főleg a hegyimenő)" alkatú emberekre készülnek..
nem tudom hogy a northwave-castelli vonal is ezt követi vajon.
és még akkor nem is széles a vállcsontom[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz flash- #230169 üzenetére
Igen. De vajon 10 fokig is elég az a mez magában? Tapasztalat?
. Azon gondolkodom hogy legközelebb visszaveszem a dekás alá öltözőt és ezt az L-re kicserélt mezt, megnézem 10 fokig van e változás illetve hogy nagyon fogok-e izzadni mert ha igen, akkor lehet az a baj hogy cseréltem, bár szerintem most azért nem fért el a 2 réteg mert a NW aláöltöző eleve melegebb. -
őstag
Én kedden [link] ebben az aláöltözőben+ egy aldis hosszú mezben tekertem, alul a santini rövidgatya, és felé vettem egy 3/4-s futónacit, mert múltkor már fázott a térdem, de nincs térdmelegítőm... így nagyon faxa volt...
Futásnál is azt mondják úgy indulj el, hogy egy kicsit fázzál, mert ha mozogsz kb +10 fok a hőérzet.... mondjuk bicónál lejtőzésnél azért más a tészta, ott egy szélmellény, még tuti kell..., de ott is inkább a mellkasra
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
lsebestyen
addikt
Na én meg jó hülye voltam és elindultam rövidbe délután 5-kor, végére már azért fáztam.
18 fok volt mikor indultam, 11 lett a végére.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz -=RelakS=- #230179 üzenetére
) én már mindenbe km/h-kat látok lepörgök már róla
Szörnyű mennyi bogár van szakaszokon. Igazi survivingok.[ Szerkesztve ]
-
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #230181 üzenetére
Tegnapi 48km-en volt 89m szint. Az jó?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz szimpláncsak #230182 üzenetére
21km-en 214m .
Mit nyertem? Nyaralást a seggem partjára?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #230184 üzenetére
Csak 2500 eur a kerékszett. Nem szívesen mennék vele lombhullató lehullott ágakkal teli erdőbe
-=RelakS=-: van nekem olyanom is, hogy ugyanennyi kilóméteren 1200m
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #230187 üzenetére
Centírozni valszeg sosem kell, ahogy egy vázat sem, de a felverődő kövek, ágak ha kárt tesznek benne, nem tudom hogy lehet ezt szervizelni. Ha már drága és furcsa kerék, nekem a Pi Rope szimpibb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz szimpláncsak #230176 üzenetére
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #230162 üzenetére
Az ilyen magas szövetsűrűség vékony szövetet jelent, így a súly valószínűleg alacsony, a defektállóság jó kérdés, egy magasabb guminyomás jelentősen csökkenti mind a defekt, mind a felni felütések kockázatát és a te müfajodban természetesen a könnyű gumi kritikus faktor.
Mi gravity-sek is szeretnénk a könnyű gumit és kereket, ha kibírná.Gumi terhelés szempontból egy fully kíméletesebben bánik a gumival mint egy merev gép, egy merevvel hamarabb jönnek a defektek és hamrabb lesz nyolcas a kerékben, mert ott amikor behatás van azt telibe kapja a gumi és felni. A felfüggesztés nagyon sokat simít a kerék grafukusan szemléltetve tüske szerű csúcsérték terhelésein.
Nem utolsó faktor pedig, hogy ki hol bringázik és milyen a talaj. Nagyon eltérő körülményeket szoktam tapasztalni itthon, a Kárpátokban és az Alpokban bringázva.
-
Lacerta
aktív tag
válasz stickermajom #230178 üzenetére
Én is próbálkoztam vele, de az a baj, hogy túl szőrős vagyok, és az nagyon fogja a szelet. Az asszony meg rögtön azzal vádolt, hogy a szeretőmhöz járok, nem tekerni, amikor észrevette, hogy borotvával közelítek a testem felé.
-
Toobee
veterán
Befutott tegnap a téli cipőm, meg a sarazós ruhám.
Shimano vonalon figyeljetek oda, elvileg az új cipők méretezése már "normál", tehát méretet kell belőle rendelni. Annyit vettem észre, hogy szerintem keskenyebb a megszokottnál, tehát csónak effektus könnyen játszhat, ha széles a lábfejetek, mert akkor pont kell az a +1 szám. Most felvettem a Shimano MW7-et két zoknival, hogy imitáljam a téli öltözéket és pont határeset a szélessége, szerintem jó lesz. Nem fogok 43-ast venni belőle, az már túl hosszú lenne. A Sidim egyébként ugyanúgy 42-es, az úgy 1 cm-re rövidebb, 25,5 cm mért, Shimanonál pedig a cipőben 26,5 cm-t írnak, mérve inkább 26,8-27. Ami miatt venni szerettem volna a FORCE MTB ICE21 mellé még egy cipőt, az a kicsit sportosabb (nem olyan bufla) kialakítás, illetve abból sajnos 41-est sikerült csak venni, emiatt azt csak vékony zoknival tudom használni.TRIPLE EIGHT Mud Suit - ezt meg alapvetően a CX-es, sáros időkre vettem. Nagyon minőségi, jó kialakításúnak tűnik elsőre, aztán hogy tényleg vízhatlan lesz-e, azt majd meglájuk. Remélem, a Mecsek Enduron nem lesz rá szükségem.
https://barbieripnk.hu/
-
Gaben92
őstag
válasz Toobee #230195 üzenetére
Definiáld az újat mert az MW7 pont most megy át modellváltáson de még sehol nem láttam az újat raktáron. Párom meg én is most vettünk MW701-et, abból mindkettőnknek egy mérettel nagyobb kellett, ahogy a GR501-ből is.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Alg
veterán
válasz Toobee #230195 üzenetére
Amőgy nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem még a durva téli cipőben (NW Celsius Arctic GTX) is lefagy a lábujjam - szerencsére egy számmal nagyobbat vettem és belefér a neoprene zokni, azzal már jó. Sima vastag téli zokni nem elég.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Toobee
veterán
válasz Gaben92 #230196 üzenetére
Hozzászólásokban írják, hogy régi meg új MW-7. Bike24-en 2022-esnek írja a modellévet, plusz a doboz hátulján lévő mérettábla is eltér a "régi" cipőktől. Itt a 42-es 8,3-as US méretnek felel meg.
Az új, amire te gondolsz, az nem az SH-MW702? Lehet, hogy én is kavarom már.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
na jó, akkor így 419-es eurhufnál megrendelem a bekészített cuccokat.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #230188 üzenetére
Lehet, hogy nem kell, jó kérdés. Csak abból indultam ki, hogy az autókat is szokták géppel. Bár itt nincsenek küllők, amik meg tudnak lazulni vagy feszülni. Ha tényleg mindent kibír egy ilyen kerék, akkor viszont a súlyán kívül csak előnye lehetne pár extrém szakágban.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest