- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Tegnap mentem egy 90 km-es kört, kipróbáltam a Karoon végre az előre tervezett útvonal navigálást.
Olyan úton mentem azt hittem Csernobilnál járok (Királyszentistván felé).Més que un club!
-
<Lacy85>
addikt
válasz andrisbandi #263050 üzenetére
Néztem ezeket is, csak a ~10kg teherbírás nem a legtutibb. Túratáskát akarok rátenni minden vacakkal, az meg szerintem egy “kicsit” nehezebb lesz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #263051 üzenetére
Van ott néhány olyan hely, tavaly előtt pl. fentről, a veszprémi Szent István és Boldog Gizella mellől kinéztük magunknak egy kilátót É felé a láthatáron (azóta kiderült a Vitéz Bertalan Gábor kilátó) aztán uccu neki toronyirány valami elhagyatott betonúton, murván...csak hát közben volt egy lezárt katonai terület ami miatt ki kellett térnünk jobbra, így végül oda sem jutottunk. Ugyanakkor találtunk valami 100+ éves elhagyatott temetőt ott a rengetegben, mindenféle vegetációval benőtt, az erdőben szétszórt sírkövekkel.
Meg is van. [link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Napfénysüti #263051 üzenetére
Lehet tényleg arra vitt
-
-=RelakS=-
veterán
válasz <Lacy85> #263052 üzenetére
Nyeregcsövesben nem fogsz masszívabbat találni.
Amit találtál, az is marhaság, mert egyszerre kellene rögzíteni a tengelynél meg a nyeregre, ami rugós felfüggesztéssel nem jó.Esetleg ezt a Topeak cuccot próbálhatod, bár hivatalosan ez is max 12 kiló.
Amit találtál, arra is nem tudom, hogy a 74 kilót honnan cumizták, jó lesz az max 20 kilónak is.Tetszik, vagy nem, masszív cuccoláshoz merevvázas való.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
fulton
addikt
Na ezt szídtam én párszor. Főútról 90 fok kanyar, az aszfalt nem egészen belatható es út elején is, így későn észlelhető, annyi jelenlétem volt hogy ferdére vettem a haladást rajta, elég nagy tempóval érkeztem. Egyszer meg is alltam meglesni, azért jópár részen simán beleesett volna a 28mm gumim.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -=RelakS=- #263055 üzenetére
-
válasz Mezga Aladár #262937 üzenetére
Mi volt a téma? Nekem van egy ilyen sebességem: [link]
Kik a szájhősök?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
balintbaba
tag
Zwiften mentem 100 fölött, az számít?
-
válasz jjeahh #263059 üzenetére
Erről már dumáltunk itt már amikor sikerült, szóval nem akarom újra kezdeni. Csak átfutottam 211 kommentet, amit a hétvégén írtatok, és láttam, hogy max speed a téma.
Ezt el akartam érni, de azóta se próbálkoztam ilyesmivel. Nekem ez elég.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #263045 üzenetére
A markolatokat nagyon ki kell tapasztalni, mert használat közben rögtön kiderül, hogy nem jó. Magam részéről kipróbáltam rengeteg félét és ez az ergonomikus fajta egyáltalán nem jó, illetve semmivel sem jobb, mint egy vastagabb sima cső markolat. Nekem már egy kilométer után nyom mint az állat, zsibbad a kezem tőle. Viszont az ESI féle szilikon és a SRAM féle habszivacs sokkal jobb, tényleg csillapít. A habszivaccsal az a baj, hogy szltmállik egy idő után, ezért a szilikon a nyerő. Ezek a kemény gumi markolatok meg nekem már nem kellenek.
A hosszútávú tapasztalatom meg az, hogy meg kellett szoknom és mostmár jó a KTM szilikon markolata, viszont sokkal de sokkal jobb az ESI Chunky. Ha tönkremegy a KTM, akkor kérdés nélkül újra ESI-t fogok venni (betárazok előre belőle). A szarv ezért nem is merült fel bennem mint igény, annyira kényelmes sokkal hosszabb távon is. A fiúk már régóta írják, hogy mennyire jók ezek a fajta cuccok, így előbb is vehettem volna.
Kormányvég dugónál érdemes egyszer megvenni a csavaros fajtát (csak ne a BBB ScrewOn-t amiről lejön a festék), azzal örök élet. Jó az AliExpresses változat is, nekem van itthon abból is, alu, semmi logo nincs rajta, csak simán egy anodizált alu végdugó. A sima műanyag beütős nagyon könnyen sérül, így járt az ESI is. Szétmállott a betonon.
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
orszaguti, Trek 1500T, 15 eves, karbon nyeregcsöhöz mernétek tenni kis csomagtartot (es ra X kilot) ? en magam ~ 70kg vagyok (185-6cm, 72 voltam, de lanyom mondta, hogy hizok, kicsit visszavettem, igy reggeli kör utan 69.4kg-ot mutatott a merleg ;-)
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #263056 üzenetére
Ezé' sem kell virsligumi. Az 50 mm széles gumi szépen átsuhan rajta. Na jó outira nem való traktor gumi, így ferdén kell átmenni rajta.
andrisbandi: Nekem is az ötlött fel, mint ötlet, hogy ki kell szedni a semmitérő gumit és merev tagot csinálni oda lakatossal. Ez a régi UST rendszerű, primitív, kezdetleges "fully" amúgy sem ér semmit, és nekem fáj is a szememnek ez a fajta váz. Sokat tett érte, hogy a 2000-es években volt sok ilyen hulladék Tescós bringa.
avl: Én outira semmilyen csomagtartót nem tennék és szerintem a karbon nyeregcső sem díjazná a nyíró igénybevételt. Szóval NEM.
Csokicsibesz: És ha pont most vett volna már végre valahára fulton egy outit?
[ Szerkesztve ]
-
Jó volt ez a hétvége. A kánikula ellenére is. Pénteken paráztam a nagy melegtől, de rábeszéltetek, és elindultam már aznap délután egy jó kis körre. Bringán tényleg nem tűnt vészesnek a meleg. A menetszél és az izzadság megtette a hatását. Ráadásul volt szél is, mérsékelt, de néha nem esett jól.
Viszont, nagyrészt új helyeken tekertem. És nagyon tetszett a környék. Tarján- Agostyán-Szómód-Hilltop környék nagyon szép. A probléma annyi volt, hogy kutat nem láttam. Egy trafikban frissítettem csak. Viszont jó érzés volt tekerni.
Szombat offos volt. De tegnap reggel is mentem egy kicsit. Ott meg az okozott örömöt, hogy megnyomtam az első emelkedőt (3km átlag 7%), és magamhoz képest, valami 40mp-et javítottam az időmön. Még van benne bőven, nem világverő idő, de magamhoz képest szép javulás.
Most először, 10000m mászás fölé jutottam a hónapban.Karoo 2: A pénteki utat én terveztem meg. És egy részen, véletlenül murvás utat jelöltem ki. Amikor odaértem, akkor láttam csak. Így mentem tovább, és a Karoo 2 nagyon szépen áttervezte az utat. Gyorsan és jól tervezett.
Másrészt mintha a Climber opció is frissült volna. Múltkor írtam is, hogy szerintem semmi sem változott. Lehet, hogy ez nem igaz. Nem írom még 100%-ra, de azokon az emelkedőkön, ahol sokat járok, mintha javult volna a pontossága. Arra gondolok, hogy a felhasználói adatok által pontosítják az emelkedőket. Jelen esetben, itt az én adataim alapján. Biztos van egy általános adatbázis. Amit folyamatosan frissítenek. De ez nem biztos, mert van ami ennek azért ellentmond.
Vuelta: Elindult hétvégén az utolsó három hetes. Jó kis esti időfutammal. Csak annyit fűznék hozzá, hogy szerintem Remco-nak teljesen igaza volt. Az is igaz, hogy pech, hogy megszívták az időjárással.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
válasz Csokicsibesz #263064 üzenetére
Volt időm átfutni a kommenteket. Minden hétvége után ez van, mert én hétvégén nem igazán fórumozok. Nagyjából péntek 12:00-től.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ezt el is felejtettem.
Voltunk szombaton a Közlekedési Múzeum-ban. Fiam imádja az Ikarus buszokat, ezért elvittük. De akkor már megnéztem a "Bringára váltva" kiállítást. Finoman fogalmazva sem ájultam el az ott látottaktól. Volt 1-2 érdekes dolog, de azért nem mondanám senkinek, hogy azonnal induljon el megnézni.
Az külön vicces, hogy Valter Atti-val reklámozták. De infótáblákon kívül, sehol, semmilye nem szerepel a kiállításon.
Ami nekem a legérdekesebb volt, az a Bianchi Specialissima Giro 105 edition (YT videó róla: [link] ) Ráadásul a videóhoz képest, még ez is át volt szerelve. [kép] [kép]
De ez így édeskevés.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #263059 üzenetére
Nem tudom mennyire lehet ezt hitelesnek tekinteni, legalábbis további érzékelő nélkül. ...nekem mutat néha olyan sebességeket max speed-nek amiket aligha mentem. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
egy múzeum, és neked a lehető legfrissebb bicó tetszett? másra számítottál?
én is voltam, de szerintem sok kifejezetten érdekes kerékpár volt, bár az összetétele kicsit felemás, az országúti felhozatalhoz képest szegényes a monti, és talán jobban rá lehetett volna menni a hazai gyártásra, vagy azokat külön helyre sorolni... bmx sem volt csak egy... pedig úgy tűnt hely még lenne bőven“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #263071 üzenetére
Amikor ugrik egy műholdat.
A szombaton nekem pont az ellenkezője volt, azt hittem beb@szom az erdőbe: Csóvi előtti gyökeres, technikás mászás, erre bepittyen, hogy pause. 'nyád, kézzel stop, tart... kicsit később megint. Akkor néztem, hogy 5-6 körül másztam, de néha beesett ilyen 1,5-2,5 környékére a jelhiba miatt, az autopause meg megállította. Mindig elfelejtem verseny előtt kikapcsolni, de egyébként meg jó az AP.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz szuszinho #263072 üzenetére
Közel sem olyan mint mondjuk Agostyán előtt. De abszolválható. Jónak persze nem mondanám az útminőséget.
f4lcon
Igen, ez van. Voltak érdekesek valóban. Az E.T-s BMX is az volt. Sok votl a nagyon öreg, de hasonló kerékpár. Tuti Hasaggymeg hajtotta is ezek 90%-át még.
Meg szerintem nem is így kellett volna kiállítani őket. Mert alig látni a hajtást, és a kerékpárok hátsó részét.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
őstag
-
Grave_444
nagyúr
válasz Napfénysüti #263051 üzenetére
Sajnos már a "szellemváros" sem a régi. Túl sokan vannak arra és kiirtották az erdőt körülötte. Régen félelmetesebb volt.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #263071 üzenetére
Análizálóval ki lehet deríteni. Ha hirtelen ugrik magasra a sebesség, majd azonnal visszaáll alacsonyra, az gondolom hiba. De itt látszik, hogy szépen fokozatosan emelkedik a tempó 16km/h-ról 99-re, majd ugyanolyan fokozatosan csökken, így gondolom hiteles. Persze a garmin tévedhet valamennyit, de nem olyan sokat. Azért ez a tag nem az én szintemen van, román bajnok, Carpathian MTB Epic-en is volt, amibe én gyakorlatilag belehalnék.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #263074 üzenetére
Nekem is csinálja néha, pedig próbáltam az autopause-t először 4 km/h, majd 3.5, 3, 2,5 melyeknél még mindig le-leállt, mígnem utánaolvastam valahol és 0,2km/h-ra állítottam, vagyis csak akkor áll le ha teljesen megállok. Még így is leáll néha ha nagyon lassan megyek erdőben, de pillanatokon belül vissza is indul nekem is. Még olyan volt vagy 2x, hogy menet közben kiugrik a save activity képernyőre, mintha leállítottam volna, de ha continue-ra viszem és rányomok, szerencsére ott folytatja ahol abbahagyta.
#263075.LnB...nem voltam én mindig ekkora bringás, volt egy női vázas (!) hátul 26, elől 29"-os kerékkel "megáldott kontrafékes "egykerekezőm", melynek úgy hajtóműtengely-hajtókar kapcsolata, mint villanyak-stucni (akkor még pipa volt a neve )-1/2"-os horganyzott vízcsőből hidegen hajlított kormány kapcsolata össze volt hegesztve kotyogás ellen, majd egy használt, egy havi fizetésbe fájó félverseny országútim, aztán ez, meg ez a mostani előtt...és ennyi. Korábbiakról, meg a legelsőről mellyel megtanultam (valami ilyen) persze nincs fotó, akkor még az volt a menő akinek volt egyáltalán fényképezőgépe. De ilyen "Garminom" viszont még volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #263080 üzenetére
Nem tudom, biztos ki lehet elemezni és nem is zárom ki, ugyanakkor láthatod, hogy ez a sebesség még a sima úton, lejtőn, csili-milliós gépekkel a háromhetesek profijainál is ritka mint a fehér holló.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #263080 üzenetére
Na, ha nekem beraknának egy "análizálót" lehet én is beletekernék a 90-be
Hétvégén elmentem a BuBán a balcsihoz, de hazafelé már vonattal jöttem Fehérvárig. Úgy megütött a meleg hogy csak pislogtam. Max respect azoknak akik 90 km-eket tekertek ebben az időben. Nekem 70 lett az egész, de azt hittem már sosem érek haza...
-
<Lacy85>
addikt
válasz -=RelakS=- #263055 üzenetére
Találtam egy hasonló szettet. Első + hátsó és ~28 ezer körül már meg lehet csípni. Összesen ez is ~25kg körül terhelhető, de ez már szerintem megteszi. És ezt is a villára kell felszerelni.
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Shimano cipőkön hol jelölik ha széles kivitel?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
őstag
válasz Mezga Aladár #263087 üzenetére
cikkszám végén az E betű a széles jelölése
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz ZolkoW #263036 üzenetére
A keresztartó nem Thule, hanem gyári Ford. Megmértem és a T-horony "kalapja" 22mm széles. Ebben lesz a 20mm széles négyzetes csavarfej. Bazi kíváncsi vagyok, mennyire lesz stabil.
#263046 6030D
"Nem deformálja, így van kitalálva. Alul és felül is sík felületet szorítasz össze."A keresztartó ellipszis, de inkább szárnyprofilu, na mindegy, lényeg, hogy íves.Felülről sík felület csak a horony mentén van, de az meg nem túl széles.
#263048 Hasaggymeg
"Ha nem valami buherált cucc nem kellene deformálja, nálam SX4 ovális sín+Mont Blanc bringatartó (ennek elődje) amolyan T fejű csavarokkal, de nem tudod úgy megbikázni, hogy megkottyanjon neki."Az az érdekes a T-horony kialakításában a keresztmetszetét nézve, hogy vékonyabb az anyagvastagság a szimmetriasíktól messzebb, ahol a nagyobb igánybevétel van és vastagabb, ahol a nút van, ahol meg kisebb az igénybevétel. Így nehéz elmondani pontosan, mit is értek alatt, majd csinálok fotót. Meglepődtem rajta, hogy ilyen a gyári kialakítás. Én nem ilyennek terveztem volna.
-
jjeahh
nagyúr
"terdem fos, meg a bringam is" - nekem is és kánikula is van, itt még a pásztorkutyák, medvék is meg akarnak ölni, mégis szívesen tekerek hosszakat... egyelőre. Kíváncsi vagyok, mikor égek ki, ha kiégek egyáltalán. Idén pl. már nem volt motivációm KOM-ozós erőnlétre gyúrni és fosnyélen menni, egész évben a nyugis köröket kívántam, amihez itt nehezebb társat találni, mindenki versengeni akar. Cserébe nagyon vonzzanak az egésznapos körök, kár, hogy ritkán van akivel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
A Zéé
addikt
Sziasztok!
Test és egészség karbantartás céljából keresnék biciklit magamnak. 185 cm, ~115 kg vagyok, és a lábaim egy kicsit rövidebbek, mint a tipikus konfekció méret. Jobbára aszfaltra, onnan csak gyenge terepre letévedésre alkalmas biciklit keresek, közép kategóriában (ahogy az árakat nézegetem, inkább alsóközép). Fekete-fehér-szürke színűt nem szeretnék, és ezzel sajnos a kínálat 95%-át ki is húztam a listáról.
Tudom, hogy eléggé alap kategóriásnak tűnik, de a Merida Crossway 100 L-es méretben elsőre nem tűnik rossznak.
Esetleg van valami más nagyonmax 300k-s határig, amit érdemes lehet figyelni használtan is?
Bicajos körökben van esetleg valami szezon végi akciózás, amire érdemes lehet figyelni?Just a simple Lineman...
-
őstag
válasz Mezga Aladár #263095 üzenetére
a dobozon is megtalálható a cikkszám (az elején egy E betűvel megtoldva, ESHRC701xxx), de igen, ha nincs meg a doboz, akkor a cipő nyelve lesz a mérvadó
a standard az E helyett S egyébként (R01S)
és ha mélyebben érdekel, akkor az R a szín (red, mint piros, de a fekete az például L, ne kérdezd miért) az SH a "shoe" rövidítése, ar RC a "road competition" rövidítése, a 701 az a 7-es széria első verziója (701-702, stb) az M a "male" vagyis férfi verzió, illetve jelölik még a gyártási helyet is a cikkszámban“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szimpláncsak
tag
Sajnos ennyire telik a hazai forrásokból. Egy mostani csúcs bringa 5-6 millió, azért mert múzeum vagy, nem fogják olcsóbban adni. 5-6 millióból simán lehet OT állapotú autót vagy motort venni, szoci autóból még csak nem is 1-et. A régi autók meg szerintem több embert vonzanak, mint a bicajok. Persze ahogy később is írtátok régebbi de érdekes bicajból fel lehetne tölteni a kiállítást, kérdés hogy erre is mekkora a forrás. Általában a múzeum megépítésére van pénz, hogy pörögjön az építő ipar, aztán hogy mi lesz benne már más tészta
-
A Zéé
addikt
válasz Ringman #263096 üzenetére
nem ragaszkodom én a teleszkóphoz... De így utána olvasva a crosstrekking lenne számomra az ideális, az meg nem nagyon van más kialakítással.
De felőlem hívhatjuk bárminek, én csak egy olyan biciklit szeretnék, ami nem a standard unalmas színhármas, kicsit sportosabb kinézetű, nem kosszarvas kormányú, és ha ráülök a csuklóm magasabban van, mint a fenekem. Gyártó is nagyjából bármi lehet, ha nagyon márkabuzulni akarnék, akkor KTM kellene a motorom miatt, de igazából mindegy.Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen