- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz vallas #274949 üzenetére
Az M-es is karcos neki, L-es kellene neki. A Contessa (női változatl egyetlen előnye a szélesebb nyereg, ha súlyban is max 120as nem kb max 90es kategória (de valószínűleg utóbbi).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Tin
veterán
De jót mentem ma Szerintem csak 1-2 fokkal volt melegebb a tegnapnál, de végre sütött a nap! Rá is pörköltem ugyanazon a körön +1.1 km/h-s átlagot
A bringa sokkal kevésbé ropog. Ropog még néha, de most már főleg csak tekeréskor terhelés alatt, és akkor se mindig. Ennek most már nincs az az egészségtelen hangja, mint tegnap. Guruláskor meg bedőléskor most nem tapasztaltam, de mondjuk volt szél. Ja, és kipróbáltam elengedett kormánnyal is tekeréskor, akkor is csinálja, szóval nem hiszem, hogy a kormánynál lenne a gond. A váltás viszont pontosabb lett most, hogy nem lötyög a kazetta.
Ami le volt lazulva, és tegnap meghúztam, az a két gyorszár (azok nagyon), az egyik pedál, meg a hátsó féknyereg egyik tartócsavarja, de ez a kettő nem volt lelazulva, csak könnyen oldható volt. Szerintem a lelazult gyorszárak okozták a probléma nagyobbik részét.
A ropogásnál meg hajlok rá, hogy a nyeregcső lesz a ludas, de ugyanúgy lehet a féktartó konzol is, vagy voltaképp bármi, amit a vizes-dzsuvás ride-ok, esetleg a lemosás okozott. Amíg meleg volt a bringa, szinte nem is csinálta, ahogy lehűlt a kinti hőmérsékletre, úgy jött elő a hang, ebből is gondolom, hogy itt a hőtágulás (zsugorodás) meg a fém a fémen kontakt okozhatja.
Mindegy, majd megtakarítom valamikor a nyeregcsövet meg mindent. Már csak pár napom van menni, és beletolnék az idei évbe még pár km-t, hogy kerekebben zárhassam, jövő héten meg úgyis vacak idő lesz, lehet szórakozgatni ezzel.
Köszi még egyszer mindenkinek a segítséget!
-
Ringman
nagyúr
valamelyik nap néztem, hogy a városi egyeneskormányos (valójában hajlított) bringán mintha nagyobb lenne a drop, mint a gravelen a fvk-t fogva
ha nem felejtem el lemérem (spoiler: el fogom felejteni)
-
MPowerPH
félisten
Errol velemeny? Hirdeto azt irja, 170cm -tol 185 -ig jo. Az en meretemmel "sportosabb" lesz, jelentsen ez barmit is.
Ez a DI2 eleg buta cuccnak tunik, de mar megsem a bowdent kell huzogatni. Mondjuk outin nem tudom erdemes e bajlodni vele, MTB -nel neha percenkent valtottam vagy 10x, itt ez nem indokolt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #274955 üzenetére
AZ 54-55 az nagyon nagy lesz. Olyan nincs, hogy valami 15 centis tartmányban mindnekinek jó. 52-54 között keress, persze geókban lehet némi szórás. Én kb akkora vagyok, mint te (fénykoromban, hivatalosan, reggelente 175 centi), és gyakorlatilag tökéletes konfekcióméret. Van két 54-es országútim, az egyik ok, a másik kicsit határeset, volt 55-ös CX-em, az határozottan nagy volt, az 52-es, amit próbáltam amolyan barátságos módon kicsi, de jól beállítható, a mostani karbon országútim meg egy 53-as Orbea Orca (nézz rá esetleg a geójára neten), és az pont jó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bikee23
friss újonc
Újabb 50%-os akció, ebolt.kalobike.hu, shop.kalobike.hu
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #274956 üzenetére
Ah, nem jo hir. Akkor az 55 -ost hanyagolom, en sem ertettem, hogy a lehet ekkora tartomanyban megfeleloen hasznalni.
Meg csak nezelodok, tatar nem hajt, es rengeteg bringa van fent. Buycycle -t meg fel sem csaptam, ezeket csak dobalja fel a Facebook.Az aero vazak meg nalam nagy kerdojelek megjelenesben is, es koncepcio teren is... Halandoknak szarmazik belole gyakorlati haszna, vagy csak villogni jok?
Kov. pelda, ez is brutal jo spec, jol nez ki, konnyu, de nem ez lesz a meretem. Pedig szerintem holnap indulnek erte.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ixion77
őstag
válasz Bikee23 #274957 üzenetére
Nem túl szórakoztató végignyomkodni a rengeteg alkategóriát, csak hogy kiderüljön a végén hogy a többségben vagy semmi sincs, vagy minimális mennyiségű érdektelen áru.
Az "akciók" oldal is üres.
A KLS tubeless airtankot találtam egyedül ami érdekes szerintem. 23.5eFt-ért már nem annyira rossz ajánlat. (Tekintve hogy minden tartályos pumpa listaára eleve horribilis.)
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
addikt
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #274956 üzenetére
55 cm-es vazat en sem vallalnek be 180 cm-esen
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #274946 üzenetére
Hegynek nem az ilyen "Etyeki Himalájára" gondolok amivel riogatják a népet a Bubán, oda kb. bármi elég.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #274966 üzenetére
"Etyeki Himalájára"
LOL...lopom -
mauimagic
aktív tag
válasz mdavid136 #274944 üzenetére
Mikor ilyen leárazás vannak, szerintem óriási hiba Decás bringát venni...kivétel ha gombokért van...
Resale value ugyanis nagyon rossz, tetszik, nem tetszik a bringázás sznob sport.
Simán kapsz hasonló felszereltséggel "rendes gyártótól" leárazva.Írom mindezt úgy, hogy volt GRVL520-am, maga a bringa egyébként fasza, néhány idegesítő hibától eltekintve.
-
dom1n0
senior tag
[link] Jamal karcolja alulrol a 400watt atlagot
Elite 1 amator magyar bajnok lett -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #274967 üzenetére
Én is éppen loptam. ...és közben erről jut eszembe, hogy egyik kollégám is panaszkodott a BUBA korábbi ígéreteket megcáfoló "családbarátságtalanságára" az Etyeki emelkedők miatt (mintha az a csekély 100 kilométerecske amolyan magyar család átlagkerékpározási szint lenne ), aki azt vetette fel, hogy igazán vihették volna az...M7 mellett 😳
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
Ha már országuti, nem tudja esetleg valaki, hogy idén lesz-e BalatonFondo? Tavaly lemaradtam, de nagyon jókat hallottam róla, szívesen kipróbálnám.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #274970 üzenetére
Azért átlagembernek meg gyerekeknek az a 2km/100m szerintem is kicsit sok. Ahol mászni szoktam, ennél valamivel meredekebb emelkedők vannak, de még az elején én is kidöglöttem. Hozzászokva már kellemes.
d0m1n0: az a srác egy állat. Nézni szoktam a videóit, oké amatőr, de a valós idejű adatoknál csak lesek. Idén szinte végig az élbolyban ment, vagyis még tavasszal, de a "kihagytam" nyár végi versenyeken sem ment rosszul.
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #274958 üzenetére
Buycycle-t akartam írni én is. Egyébként közel ennyiért a Deka is kínál elektronyos karbont.
Kíváncsiságból összeraktam egy kínait is: Lightcarbon váz+cockpit, 105 Di2, 50 mm peremmagasságú felnik DT350 agyakkal.
Persze erre rájön még a szállítás díj, plusz kínai cuccoknál kb. 100-200 USD, amit az eladónak kell adni, hogy ne kelljen áfát és vámot fizetni itthon. A kiegészítőkön lehet spórolni, illetve a kínaiakkal lehet alkudozni, szóval nagyjából az 1-1.1m Ft szerintem jó megközelítő érték. 390-es euró és 360-as usa dollárral számoltam.
Ezért cserébe megkapod a legdivatosabb országúti váz geometriát, karbon kerekeket és a legjobb hajtást a piacon.
dom1n0: Jó, de ezt Stages-szel mérte! Viccet félretéve, normális edzéssel, jó TT szettel (bicó+kiegészítők és beállítás), magyar bajnokságban a profik között is dobogóra esélyes lenne. Ha nem lenne Valter, még akár a trikóra is - Eriknek nem jó a technikája, a többi pro pedig elég halovány mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz parandroid #274956 üzenetére
+1, 174-175cm vagyok mérés függvényében, 53as méret a jó nekem egyeneskormányosból, de mikornvéreltem outit, az is ez a méret volt és jó volt.
A mostani Fastroad SL2-esemnél M es méret, gyártó szerint 170-180 között jó (D Fuse miatt rövid a cső). Ma kép lent: [link]
Kb középen a nyeregcső.
A Sprint Whisper is 54es volt. [link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MPowerPH
félisten
válasz lsebestyen #274971 üzenetére
Miert rossz a felnifek outin? Komolyan kerdezem, nem ertek hozza, nem tudom az elonyet, hatranyat.
balintbaba: A tomeget is nezem, es azert a Decas az 8.7kg, a Speci meg talan 6.8kg volt. Neeem, valami faja hasznalt kell nekem, jo aron, ha lehet, karbon kerekekkel, Ultegraval.
Kulonben koltenek ra....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szegeny Jeffsy Januar 4. -en megy el. Addig max nezelodok, meg mondjuk utana is van ido, gondolom ilyenkor nem tul jo outizni. Bar biztos jobb, mint montival sarat dagasztani.
Don't Tread On Me
-
rétisün
veterán
válasz MPowerPH #274977 üzenetére
"Miert rossz a felnifek outin?"
elavult. többek között. már csak a legalapabb (alu) bringákon van, de van gyártó, amelyik már nem is csinál felnifékes bringát.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #274977 üzenetére
Ugyan azért "rossz" amiért egyéb felnifékek is azok, a tárcsafékhez viszonyítva. Nedves körülmények között például jobban kopik a pofa és csökken a fékhatás. A fejlesztések is a tárcsa irányába mennek, idővel nehéz lesz olyan modern karbon felnit találni amin lesz fékezőfelület, mert evidens lesz a tárcsafék használat. És azért egy minőségi hidraulikus tárcsa mindenképpen komfortosabb használatot eredményez. Nyilván a patkófék előnye az egyszerűbb felépítés, szerelhetőség, nem azt mondom, hogy használhatatlan egy minőségi patkófékes outi, sok évig jó volt az mindenkinek, de túl sok pénzt tényleg nem érdemes adni érte.
-
fulton
addikt
válasz rétisün #274981 üzenetére
Legyen egy ellen pólus is, én szeretem a felniféket a maga egyszerűségével, minimális karbantartási szükségletével. Csendes, jól adagolható, és fog mint a satu ha kell. (kell egy jó felni és betét)
off: A minap kijöttek elém egy kapu bejáróból, a kerékpárút szélén közvetlen kapu, és beton 2m magas oszlop kerítés(nem a legjobb kombó), esély sem volt sem nekem sem az autósnak hogy lássuk egymást. Egyébként nem haladtam gyorsan.
szóval kihajtott elém, első hátsó fék egyszerre, állóra fogta a bringát. Kicsit elemelkedett a hátsó kerék és kifordult jobbra alattam. Vészmegállás volt. 10 cm maradt sac köztem és az autó eleje közt. ( tovább akartam menni egy intéssel, de a faszinak kötelező volt lehúznia az ablakot és "beszólni"... na akkor elpattantam ..)
...én használtam di2 105 féket, nem éreztem jobbnak mint az enyémet, sőt én jobb szeretem a sajátom modulációját. Lehet egy jól beállított di2 ultegrával majd változik a véleményem, egyelőre így látom.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz fulton #274983 üzenetére
nem nekem vagy ellenpólus a bringáim kétharmada felnifékes, és nem a tárcsás a kedvencem....
(ezzel együtt elismerem a tárcsafék előnyeit, és vitathatatlan, hogy jobb, de sztem már ezt is leírtam itt töbször)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #274983 üzenetére
Ahhoz, hogy véleményt alkoss többet kellene menni vele mint csak kipróbálni, továbbá elég beszédes a hidraulikus fékek töretlen népszerűsége. Ha nem fejlesztették volna ki kerékpárra jó lenne ma is a felnifék, de kifejlesztették és ezzel beütötték ez utóbbi koporsójába az utolsó szeget is. Ez van, ha tetszik, ha nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nemeth989
senior tag
Az egyik facebook csoportba feljött a guminyomás téma. A 25ös gumikat ilyen 7,5-8barig nyomják fel az userek. Csak nekem volt az a tapasztalatom, hogy 7,5bar fölött pl. a gp5000 már határozottan pattogott. Én a 80-82kg-mal használom ilyen 6,5-6,6baron, így érzem, hogy komfortos és nem pattog, kanyarban sem érzem csúszás jelét. Min. is 6bar azt hiszem. Gyári Rec.-je meg pont ez a 6,5-6,6 bar. Nektek mi volt a tapasztalat?
Montit kellene még majd belőni, azt ilyen 2-2,2-re lőttem be, idén már többet akarok "gravelezni".
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
MPowerPH
félisten
válasz rétisün #274981 üzenetére
& Runner_fxr: Koszi. MTB -n megertem, az mas kv haz egyebkent is, ott valszeg 10 perc alatt tobbet fekezek, mint outin egy stint alatt. Tisztaban vagyok azzal is, hogy a felnifek adagolhatosaga pocsek, es nedves idoben nem fog rendesen.
A kerdes csak azert foglalkoztat, mert mig jo felszereltseggel biro, hiper konnyu felnifekes outibol tomve van az apro, addig azert tarcsafekesek ugyan annyiert joval gyengebben felszerelve akar dragabbak. Ami persze ertheto, mondjuk a Merida nem volt rossz aron sem.
Sik terepen lakom, sokat nem kell fekezni itt, max ha felmegyek a Mecsekbe, akkor lefele.Don't Tread On Me
-
-
Ringman
nagyúr
válasz nemeth989 #274988 üzenetére
ha pattog a gumi, akkor vsz. lassabb (!) mintha alacsonyabb nyomáson használnád.
sram (zipp) és a silca is csinált ilyen összehasonlításokat, mindkét oldalon van kalkulátor a nyomásra.
a 40c-s gravel gumit durvább földutakon meg erdőben kisebb nyomáson használtam, mint 2,2 bar, azt sem tartom kevésnek.
-
Bikee23
friss újonc
válasz ZavaBalazs #274978 üzenetére
Kedves ZavaBalazs, az akció napja december 29. Akkor párban lesz annyi.
-
szimpláncsak
tag
válasz f_sanyee #274990 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem divat kérdése. Amióta meg tudják oldani, hogy az UCI 6.8kg-os minimum előírás környékén legyen a bringa tàrcsafékkel is, azóta terjedt el. Több az előnye, mint a hátránya a felnifékhez képest főleg, hogy a kerékpárversenyeket csak nagyon extrem időjárás esetén törölnek/halasztanak és nagyon nem mindegy, hogy amikor esőben 80-al mennek lefelé a következő hajtűkanyarban mennyi idő lesz megállni. Aztán nyilván a hétköznapi user is hasonló bringát akar, mint a profik, szóval ott már lehet divat/nem divat kérdés. Ugyanúgy a szélesebb gumi sem a divatról szól, egyszerűen rájöttek, hogy felesleges szenvedni a 18-as gumin, ha nem vagy vele gyorsabb, mint a 25-28-al. Cserébe a felninek sem mindegy, hogy 8,5 vagy 7barra van a gumi felfújva De a gyártó is minek fejlesszen ki felnifékes változatot is a bringàból, ha töredékre esett a kereslet rá? Nem hiába szórta ki a willier is a karbon felnifékes 105-ös bringát 550.000 Ft körül. Szóval ugyanaz lesz a sorsa a felnifékes rendszereknek, mint a 26"-os cuccoknak montin Ott is lehet lamentálni, hogy divat vagy nem divat a 29".
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz szimpláncsak #274993 üzenetére
szerintem sem csak divat kerdese.
egyetertek: több az elönye (föleg a nedves allapotu fekezes ill. karbonfelni esetén), mint a hatranya...ugyanakkor - orszagutin - szerintem (es az elmult evek mondjuk 1970-2010 profi versenyzöi stb.) a "patkofék" is elegendöen jo; nekem kicsit olyan ez , mint autokon a gumiszelesseg (nezük meg sok eve a 911-es Porsche gumiszelesseget, akkor arra eleg volt) vagy epp a teljesitmény"igény" - ma mindenki mennyit akar es korabban mennyi is "böven" elég volt...kicsit a tulfogyasztasra, felesleges fogyasztasra hajazo dolgok
eszembe sem jutna csak amiatt bicikliröl lemondani vagy cserelni
sarkitva: ha valaki orszagutival karbonfelnivel szinte mindig esöben megy, annak muszaj a tarcsa, ha valaki hobbista, esöben alig megy, annak tökmindegy ...masok meg közöttük
-
nagyúr
válasz rétisün #274984 üzenetére
mennyi idő/km után lesz kuka egy kerék? tudom, nyilván a használattól is függ, de úgy általában.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MC Pite
veterán
Van felnifékesem, meg tárcsásom is, 2006ban még volt e tárcsa h felnifék kombóm is. Kezdjük a montival: Nem kérdés, főleg sárban.
Aszfalt: Felenouti/fitnesz bringán egy fos a felnifék, illetve a vékony gumival kombinálva főleg.
Ééértem énnhigybáramvonalas, de a Sprint másik baja isnez volt. Legfaszább betét, új bowden+ház, de akkor is azbilcsó outi fék 28as gumival alig ért valami lejtőkön, normás gurulásnál habautó megállt hogy bekanyaridjon, majd eltéptem a féket.
Haverom felsőpolcos Campa fékkek karboun outival többször volt, ha későn vettünk észre valami, suhant el mellettem fékezés közben, horvátoknál 25ről lett volna éles jobbos utca némi lejtőn, és bevettem simán(Couirer DT-nnVvfék normális pofa+biwden+ház)), ő átment a kereszteződésen.
Van ahol elég, de sokkal többszor van hangja mint a tárcsának, eszi a felnit (ok, nem mindenkinek szempont, meg a normálisabbat nem annyira), nedves időben alig fog (ingázásnál ez eléggé idegesített).
Karbantartása, legalábbis tisztítás, esetleges korrekciós igénye magasabb mint a hidrós fékeimnek. Jut eszembe, a decás betétet át kéne raknom előre, mert a 3 felületű régebbi merida egyszerűen nem fog már rendesen, hiába bő 50%os, és igyekszem hogy egyenletesen kopjon.Tárcsa hátránya hogy vigyázni kell rá jobban szállításnál, tárolásnál, meg kicsit drágább.
Meg több a hulladék belőle az olcsóbb bringákon (~250 alatt); bár használt 2-4 éves olcsóbb bringákon pont nincs már semmi sokszor a kopásjelzőből azbelső felnin, mert a gyári bakelit keménységű betét megzabálta.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz velizare #274995 üzenetére
3000-soktízezerig. Agyak, felni határozza meg főként (használaton túl). Mondjuk az összerohadó niplik se sokat segítenek.
nemeth989: 25ös passz, a 30as GP5000 azt hiszem 6bar ajánlott, magyar utakon az 5/5,5 fitnessen ami a 15%hoz tartozó nyomás nálam. Eleve a súly és súlyeloszlás nélkül nem isnlehet tudni, meg kéne mérni; de juzerek nagyja kőkeményre, maxra, vagy max mínusz fél bárra fújja aszfalton.
Az ügyetlenebb terepen is.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #274985 üzenetére
"Ahhoz, hogy véleményt alkoss többet kellene menni vele mint csak kipróbálni,"
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen