- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #287146 üzenetére
Iszol közben eleget?
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #287097 üzenetére
De miért mi bajod a kábellel? Vagy a shimi a gond? Szerintem a dupa váltó az xt karon, megfizethetetlen, minden sram bringán hiányolom, kár hogy nem használják.
Az az érzésem hiába lenne elektromos rendszerem akkor sem passzolna ott középen. A hajlítgatás nem megy, nincs látható sérülés rajta, én csak az újban bízom, ha az sem menti a helyzetet akkor eléggé elszomorodom. Cserélném a bringát de nem találok olyat ami mindenben jobb, mellé még szép is, és nem hirdeti bazi nagy betűkkel a márkáját, alakítva az egész bringázásomat egy általam fizetett hirdetéssé.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #287150 üzenetére
Hm, akkor picit mellélőttem, de így tiszta. Viszont ha tényleg csak a TX/TY/TZ szériákat váltja, akkor ez ránézésre minőségben óriási ugrás, mert azok borzalmasak voltak. Nekem még mindíg zavaros kicsit, mert pl. az Essa kazetta neve CS-HG400-8 és a régi HG400 az Alivio volt, olyant használok most is. Szerintem van átfedés most a szériák között, lásd a Cues-ből is van Deore meg XT szintű is, szal simán lehet, hogy az Essával az Altus, Acera groupseteket is ki akarták váltani. Mindegy, csak olcsó és jó legyen
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
-
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #287125 üzenetére
Legjpbban a becsúszókon zavar a por, tartok tőle, hogy előbb utóbb megsérül...
Ha külső behatás nem éri (≈nem b@szod oda valahova), akkor 2 dologtól sérülhet meg:
1. Hagyod rászáradni a sarat és utána úgy használod, így előbb-utóbb bedolgozza magát a szimering alá a mocsok és csiszolni kezd.
2. Elfogy az olaj a lábból a karbantartás hiánya miatt és előbb-utóbb bedolgozza magát a szimering alá a mocsok és csiszolni kezd.Ennyi. Nem kell túlkombinálni, erre a felhasználásra vannak kitalálva. Ha 50-100(Fox) óránként kap egy lower leg service-t a teló, azzal többet megteszel mint a userek 90%-a és nem lesz vele gondod sokáig.
-
Khelben
nagyúr
válasz jjeahh #286986 üzenetére
A Varia 65 lumenes. Szerintem az számít, hogy mekkora felületen villan a fény és főleg mennyi ideig. Lehet villanni 450 lumennel, de ha csak egy tízezred másodpercre villan fel, akkor az nem lesz erősebb, mint egy 65 lumenes, de fél másodpercre felvillanó fény. Messziről (5-600m) nézve a varián látod, hogy az egy piros lámpa, a cateye-nál csak az tűnik fel, hogy valami bassza a szemed, de nem biztos, hogy piros fényt látsz. Mndkettő eléri a célját, csak máshogy. A lényeg, hogy az autós már 1 km-ről tudja, hogy ott van valami amire figyelni kell és felkészül rá, nem kezdi nyomogatni a telóját vagy a rádiót.
-
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #287146 üzenetére
A garis ügyintézés az tuti hogy könyebb a fizikai bolt esetében. Ruha téren nekem felemás tapasztalatom van a Dekás garival kapcsolatban, egy nadrágot seréltettem miután beletettem minimum 1500km-t, és elkezdett foszlani a varrás, itt szó nélkül cserélték. Egy cipőt viszont nem, annak az aljáról töredezett le pár kisebb gumi a bütyökről, pedig csak biciklizésre használtam, és nem is volt benne túlzottan sok kilométer.
Divide-ra még nem neveztem, testsúlytól függ nagyrészt, hogy megyek-e. Plusz parandroidnak is panaszkodtam hétfőn, hogy nagy melegben eléggé megfájdul a fejem nagyobb terhelésnél - nem tudom, hogy bírnám ezt több napig. Emlékszem BBD-n is 2-3 fájdalomcsillapítóval mentem végig
Talán nem lesz olyan meleg mint a BBD-n szokott lenni, de ez csak egy erős talán. 2 éve brutál meleg volt a Divideon.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #287152 üzenetére
Nincs bajom vele, de még jobb lenne ha az sincs...a multi release funkció (2 sebesség lefelé váltás) nekem is hiányzik mióta letörtem az XT váltókar nagyobb fülét és SLX-el nyomom, de azért azt is szívesen dobnám egy teljes kábelmentes váltóért melynek egyszerűsége lenyűgöző és ha a kábeleshez hasonló váltásteljesítményt hozza akkor számomra nem kérdés melyik a jobb.
#287156mauimagic...jól néznék ki 50, de még 100 órás kisszervizzel is az évi 400+ óra kerékpározással. Évente nagy szerviz és közben egyetlen kicsi, amit ugye én csinálok, az ami számomra még elfogadható...persze nem is ugrálok a kerékpárral és azért inkább óvatos duhajnak illek be mint vaddisznónak.
#287149jjeahh...ilyen a Deore/SLX/XT 10-51: 10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51, vagyis fentebb nagyobbak az ugrások így gondolom itt sem tudtak mást csinálni mint oda tenni a nagyobb ugrásokat ahhoz, hogy 45 legyen a vége. A mugliknak úgy is 39-41 lesznek a lánctányérok melyekre nem nagyon kerül majd a lánc, így szinte mindegy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Blackhole13
senior tag
Alap szerviz cuccok szállítására mi a meta? Pumpa megy a kulacs alá, de multitool, belső, leszedőnek kellene valami táska. Hallottam valahol, hogy dropper mellett inkább ne használjak nyereg alatti táskát. Talán a kulacs és a középcsapágy közötti részen lenne a legpraktikusabb.
-
Ringman
nagyúr
válasz Blackhole13 #287163 üzenetére
nálam a felsőcsőre kerülő táska a nyerő, a pumpa is abban van
-
RexpecT
addikt
válasz Blackhole13 #287163 üzenetére
Egy ilyen cucc mellett tuti lehet droppert is használni.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #287162 üzenetére
Én nem is üzemórát nézek, hanem kilométert, 1000-1200 után olajcsere, összesen nincs egy óra a taggal együtt.
A leírásokat olvasva, itt van olyan, aki heti szinten elpepecsel ennyit a lánckenéssel, pedig az még sorral együtt is aprópénz egy villához képest.
Pont 1 hete csináltam, volt is egy kis mocsok a szivacsgyűrűkben...
Mondjuk én adok neki rendesen, aszfalton nem is használom szinte egyáltalán.
Egy összekaristolt becsúszó egyenlő egy gazdasági totálkárral egy villánál, annál fillérb@szóbb vagyok, hogy elhanyagoljam[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Kollégám element teljesítmény diagnosztikára, annyira felhúzott a számaival, hogy muszáj volt egy nyélgázt mennem
Még mindig tesifelmentett kategória, de legalább javul
Térgyes: -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #287166 üzenetére
Maga a lóuő leg szörvisz nem nagy kunszt, inkább a piszok ami zavar (kifolyó, felfogandó kis olaj) és a csavarnak a püfölésétől viszolygok kissé, melyből ugye szintén illene tartalékolni erre az alkalomra (nekem nincs )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz RexpecT #287161 üzenetére
Háát, szerint most is lehet nagyon meleg. De inkább mennék nagyon melegben, mint brutál sárban, abban valószínűleg inkább feladnám és hazavitetném magam.
Azt lehet már tudni melyik irányban megy? Lehet hinni ennek a kelet-nyugatnak? Tavaly nem pont ugyanebben az irányban ment? Jobban örülnék inkább annak, ha fordított irányban mennénk.
Inni szerintem iszom eleget, mondjuk én aztán tényleg nagyon tudok izzadni, lehet még többet kéne. A szaunát is hanyagoltam az elmúlt 10 évben, mert utána mindig megfájdul a fejem.
-
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #287170 üzenetére
Minden évben fordítanak az irányon, most Szentgotthárdról indul és a Sátoraljaújhely a cél a teljes távosoknak.
Én egész jól bírom a hőséget,a sarazás meg iszonyat szívás, mind mentálisan, mind a technikára nézve, szóval jöjjön a meleg.
Ettől még eggyel rosszabb van, ha saras a pálya, aztán jön a hőség és felmegy a páratartalom az egekbe.
Én is túl keveset iszok magamtól, szóval próbálok erre jobban figyelni. -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #287168 üzenetére
A sztepkesztes rókáknál is nagyon beteg a püfölés, ráadásul spéci szerszám is kell hozzá, mert mélyen van minden.
A kres vásőr a para inkább, azt nekem is szerezni kéne, de úgy vagyok vele, ha folyna, kipurhabozom a g.cibe
-
mauimagic
aktív tag
válasz lsebestyen #287169 üzenetére
3.21, úgyhogy jó lenne leadni vagy 20 kilót
-
Sleek
senior tag
Múltkor volt szó a kínai karbon megoldásokról . Nah most itt egy csúcs gyártó terméke
Trek Madone SLR 7 OCLV 800.
Facebookos kép . A furat a vezetékek elvezetésére szolgál. De a kidolgozás az .....<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
HEAHEA
tag
válasz jjeahh #287109 üzenetére
"Nem akarok megint Cannondale ellenesnek tűnni, de...." ha nem vagy márkaellenes, akkor a mozgáskorlátozottakal van bajod, a kiszolgáltatottakkal, nyomorékokkal? Nem jó szemmel nézik ezt a mai világban. Tehet arról szegény "kannondél", hogy fél lába van és még az is balos?
#287115flash-: Esetleg egy Ravemen lápa a CR szériából, van benne villogó is nappalra, stb...? -
válasz HEAHEA #287178 üzenetére
Amúgy is hülyén jön ez ki, mikor van egy rakás cannondale a topikban, amivel abszolúte semmi gond nincs, kezdve Jesterrel, aki csak tavaly valami közel 20k km-t tett bele az övébe, és nem akkor kezdte használni.
Mondom, olyan lett itt ez a topikban, mint autóknál a minden Mazda rohad, csak mert volt egy (amúgy nyilván visszahívott) szériájuk, ami néhány esetben tört. Visszahívták, kész, ennyi, legközelebb erre is figyelnek. Le lehet szállni a márkáról. Ezen az alapon canyont sem szabad venni, mert nekik meg volt egy szériájuk, ahol az aero karbon kormányok törtek. Rájöttek, hogy szar, visszahívták az összeset, és cserélték őket. Na, és pont ez a különbség a temus kínai tömegmocsok, meg a civilizált gyártók között...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
HEAHEA
tag
válasz parandroid #287179 üzenetére
Csak egy kicsit "gonoszkodtam" , visszaolvastam az előzményket és összeállt a kép, honnan jött be a "féllábú", de írta is, hogy ugyanez igaz más márkákra is a "dekás" bringákkal összevetve.
más:
Korábban a BikeInn április 10-ére írta, hogy a rendelésem egyik tétele beérkezik, ma meg már azt , hogy beérkezett, nézzem át, hogy minden stimmel és hamarosan átadják a futárnak. Talán még a héten megkapom? -
addikt
Székesfehérváron hol lehet letámasztani a kocsit ingyen, ahonnan nem néznek ki, ha onnan indulok tekerni?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #287182 üzenetére
Tesco parkoló. De ha megírod, melyik irányba szeretnél indulni, akkor azért egyszerűbb, főleg ha nem akarsz keresztültekerni a városon. Kb mindegyik végében van egy hiper nagy parkolóval.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #287179 üzenetére
Na, és pont ez a különbség a temus kínai tömegmocsok, meg a civilizált gyártók között...
Átlátunk rajtad! A hanyatló nyugati kerékpáripari gyártók dolláreurókból finanszírozzák a Kínai Népköztársaság ipari remekeit lejáratni próbáló bérkommentelésedet!
Az igazságot elhazudni sajnos nem lehet! A nyugatamerikai elkényeztetett fiatalok se véletlenül ácsingóznak state of the art kínai karbonbringa után, nem a hulladék Cannond....ohh...wait -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #287179 üzenetére
Rájöttek, hogy szar, visszahívták az összeset, és cserélték őket. Na, és pont ez a különbség a temus kínai tömegmocsok, meg a civilizált gyártók között..
hogy ne menjünk messzire, a shimano éveken keresztül tagadta/söpörte a szőnyeg alá a hajtókarok problémáját, vsz a class action lawsuit belengetése miatt indított csereprogramot és még úgy sem hívta minden hajtókart, ez is eléggé felemás megoldás (és a vizsgálat/felelősség egy részének szervizekre tolása) lett.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
tiagra mecha fvk + spyre c és az ultegra hidrós fékek között ég és föld a különbség, ez pár km alatt lejött.
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #287185 üzenetére
Interspar/Praktiker a Balatoni úton
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
-
balintbaba
tag
Mai térdes:
Nekem ideális körülmények, nem sütött a nap és még a szél is hűtött. Háztól házig, bemelegítéssel, levezetéssel 2 órára összejött a 256-os NP. -
HEAHEA
tag
válasz nepszter1 #287193 üzenetére
Nézegettem párat, német oldalakról. Igaz ezek újak, de 1000 eurós körül, alatt, valamivel fölötte:
[KROSS Vento DSC 4.0]
[Cube Attain Pro (2023) silver´n´orange]
[Cannondale Caad Optimo 1 (2021) alpin blue]
Igaz, használt piacon ki lehet fogni jobbat olcsóbban, viszont ezek újak, van rá garancia is. Nézőpont kérdése. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #287186 üzenetére
A hanyatló nyugati kerékpáripari gyártók dolláreurókból finanszírozzák ...
...most már azt is tudom honnan a guruló dollár phrase.balintbaba...mi van abban a táskában ami nélkülözhetetlen egy ilyen körön, ergo, mikor használtál valami belőle utoljára ami nélkül nem boldogultál volna/nembtudtad volna azt a valamit mezzsebben stb. elvinni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #287179 üzenetére
Itt Baján is van egy biciklis, aki egy tekeréssel 50-100 kilométert megy, heti többször és két Cannondale biciklije van. Van egy karbon fully XC és egy karbon országúti gépe. Egyiknek sincs semmi baja, pedig nem tegnap vette őket. A fullyt viszi a Mecsekbe is, nem vitrin gépek.
De ez is csak egy minta és azokat nem boldogítja akinél meg gondok vannak. Egyébként azért tartják sokan gáznak a váz töréseiket, mert a Cannondale az "innovatív", a "masszív" a "kar vastagságú fejcsapágyakkal" (1,5" - 1,5" nyak) stb. Mégis ellentmond időnként. Nekem ugyanolyan gyártó, méregdrága, saját megoldásokkal. Na azért egy Lefty Ochot elfogadnék szó nélkül.
Közben ma megjött a ProWheel Charm hajtómű, meg a Motsuv lánctányér. Szép, masszív, jó kidolgozású. Adtak mellé lánctányér-csavarokat is. Az integrált középrész szépen forog. Holnap lemérem hány gramm.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Tippmix
- Mesterséges intelligencia topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- iPhone topik
- Robot fűnyírók
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen