- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #286199 üzenetére
Sajnos a túlélő készletbe kell plusz gombelem is. De ha jól tudom ride előtt meg lehet nézni a töltöttségi szintjét a cuccoknak, bár lehet én sem tenném meg minden nap. Mindenesetre ha vennék egyszer ilyen váltót akkor alap lest, egy pótakku és egy gombelem a zsebbe.
Igen sajnos a vezeték nélküliségnek ez a hátránya. Ha beszarik valami, akkor az már gáz, marad a garanciális szerelés és az elmaradó bringa.
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #286198 üzenetére
Azt sosem tudtam megérteni, hogyan lehetne normálisan megoldani, hogy egy mozgó hátsó háromszöghöz elvinni a bowdenezést, hogy pont optimális legyen. Merevfarú váznál egyszerű, de ott a tag/link körül nem annyira. Orbeáéknak sem jött össze valószínűleg. Bár ha nagyon szivatna, akkor vennék öntapadós bowdenház elvezető szemeket és leszarnám, menne vázon kívül.
-
fulton
addikt
Straván szokott lenni valami kupon pl előfizura , ha teljesítel egy challenges-t pl vagy valami..?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #286199 üzenetére
Gondolom ez is olyan mint minden más, ha figyelsz rá, karbantartod stb. akkor kevésbé fog megtörténni lemerülés, vagy hasonlók, ha meg nem akkor elszakadhat a bowden is nagy ritkán, vagy éppen a szétkopácsolt váltó fog össze-vissza váltani. Ha versenyzőknek elég megbízható már akkor gondolom csak jó lesz a hozzám hasonló félmuglinak is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286207 üzenetére
Nem vitatom, nem ismerem, nem használtam. Csak furcsa, hogy mindkét usernek volt vele gondja, akit ismerek...
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #286207 üzenetére
Inkább ezzel is az van, hogy két évente egyszer gond van vele, és az kerül fel az internetre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem tudom, lehet, tény, hogy elég előre tervező vagyok, nem szoktak lemerülni lámpáim, érzékelőim, telefonom sem, ugyanakkor persze megtörténhet, hisz ez is egy a valamit valamiért esete, lehetnek hátrányai is. Vicces, hogy első (és egyben utolsó is ) alkalommal mikor próbáltam elektromos váltót pont nem működött (tesztnap, talán XX1) és végig a nagy tányéron pörgettem le a néhány kilométeres tesztköröm. Nem tudom, talán merült le, vagy mi, de többször automatán a legnagyobbra vitte mígnem végleg ott is hagyta nekem.🤭
Nekem a Sramnál talán ez az állítható láncfeszesség hiányozna, az XT-nél ez idővel (6 hónap, 1 év, esetleg karbantartás, zsírozás után) változik és tetszik benne, hogy állítható kényed-kedved szerint. Ugyanakkor persze egy teljes vázban vezetett kábelrendszer elhagyásának nagy a csábítása.
Szerk. mivel egy hete dögrováson vagyok, tegnap beállítottam azt is, a leírás szerint a kanálrögzítő torx csavaron mérve 4,5-5,5Nm az ajánlott kanálhúzás és meglepődtem milyen sok az az 5 amennyire terveztem, hogy majd állítom az enyémet. Eddig is keménynek éreztem ujjammal lenyomva a kanalat, de szerintem max 4 Nm ha lehetett. Talán valamelyik videóban láttam, hogy a fickó négyre állította és ezért lehetett enyém is gyengébb (korábban egyszer még állítottam), de azóta találtam ezt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #286209 üzenetére
bálitbabának talán van mind2, párhuzamosan használ kábelest és elektromost, talán pont ő mondta, hogy aszfalton nem látja értelmét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #286211 üzenetére
Axs-es haver szerint hangosabb is terepen, mint a kuplungos Shimano, tesztekben is ezt olvastam, hogy nem feszíti annyira a láncot. Plusz gondolom a súlya miatt is tehetetlenebb. Elvileg az új, váltófül nélküli Sramoknál javították ezt. Ja igen, a súlyát meg se nézd és jobb, ha nem hasonlítgatod a Shimanohoz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #286199 üzenetére
Én nem vagyok az AXS ellen, nekem is tuti nagyon tetszene, de nagyon utálom, hogy manapság mindent megpróbálnak wirelessre, akksisra, elektromosra csinálni, mert egyszerűen ez a trend. Beülsz egy modern autóba és a kesztyűtartótól a pohártartón át a csomagtérig minden gombnyomásra, motorosan nyílik, ettől én agyf*szt kapnék, egyrészt több a meghibásodási lehetőség, másrészt minden baromira lassú, az ilyesmit gyorsabban megy kézzel, "mechanikusan" kib*szni, megrántani, kinyitni. Az AXS szerencsére nem csak egy haszontalan trendi cucc, hanem értelme is van, ugyanakkor a teleszkóptól a tagon át a dopperig minden akksis wireless irányba halad és attól félek idővel kinyírják a jó öreg faék egyszerű mechanikus cuccokat. Jöhet a lánc nélküli "by wire", vagy wireless hajtás és a wireless fék, lehetőleg külön akksikkal . Szerintem az lenne amúgy az ideális, ha az összes elektromos wireless kütyü a bringán egyetlen egy szabványos akksiról működne és mindíg megmaradnának a gyártók kínálatában az elektromos vonal mellett a mechanikusak is. Persze ha minden egy akksiról működik, akkor lehet megint drótozni, kábelezni, mert valahogy rá kell csatlakoztatni az összes kütyüt, de valamit valamiért...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286103 üzenetére
Nem húzza, még nem tettem fel a világítást.
Egyszerően sosem éreztem biztonságosnak elengedni a kormányt.Sarokkal akkor sem tudok pedálozni, ha a számított nyeregmagasság van beállítva, most meg 2 centivel magasabban van. De lábfejjel jól elérem, kicsit lefelé álló lábfejjel ( pro tartás ), és még a térdem sincs teljesen kinyújtva.
-
Ringman
nagyúr
megjött az ultegra fvk, az első váltó az zacskós volt és nem járt hozzá bovden és bovdenház, ezt azért túlélem 137€-ért (hátsó az drágább volt és dobozos)
ugye jól gondolom, hogyha a spyre c fékhez nem kellett távtartó/adapter hátra, akkor az ultegra fékhez sem kell majd? (mert ezt el is felejtettem megint)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #286214 üzenetére
Szóval akkor megtaláltuk a te határaidat is ami az (hogy is mondtad? ) előre mutató, innovatív dolgok szeretetét illeti. Előbb-utóbb mindenkin átlép a fejlődés és már soknak, túlzásnak találja ezt a folyamatos gyakran erőltetettnek tűnő változást. Én is, aki az elektronikus kütyüket mindig is szerettem, pl. már kezdem rühellni a 3-5 évente új laptopba, vagy éppen új telefonba költözést, és kezd fárasztóvá válni egy új TV beüzemelése, személyre szabása...de visszatérve a saját kaptafához, mint lelkes szájfáj rajongó azért látom azt a karbon (vagy valami más kompozit) vázat melybe bele van szőve (öntve) a vezetékezés és mely csatlakozókkal, érintkezőkkel van ellátva a szükséges pontokon ahol kis szervomotoros féktest, váltó, rugózás szabályzók, továbbá watt, csapásszám, pulzus, véroxigén, meg még isten tudja milyen mérők és computerek kapják az áramot egy apró, vázba integrált és akár menetközben is tölthető (napfény, pedálozás, rugózás, fékezés stb.) akksitól.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #286207 üzenetére
Ha indulás előtt bekapcsolod a garmint, vagy az AXS appot a telón, egyértelműen látszik, hogy állnak az akksik.
Nekem a kis nyeregtáskába kerülni fog egy tartalék elem a fvk-hoz és egy tartalék AXS akksi, így túl nagy extrára nem számolok vele.jjeahh: Szerintem a DI2 úgymond hátránya egyben az előnye is, gondolom szándékosan levannak maradva, és kell kábel a működéshez, cserébe elég egy akksi, viszont abból cserét vinni elég necces.
Nekem így a rövid használat után nagyon tetszik az AXS rendszer, nem igazán tudok belekötni semmibe.
Ha viszonylag átgondoltan indul ez az ember, vagy ottvan egy tartalék kisaksi a nyeregtatyóban akkor pedig nincs félnivaló, ez ugyanolyan, mint a tartalék belső, + szerszámkészlet. -
-
addikt
válasz Lacerta #286216 üzenetére
Nekem kijön ezzel a metódussal szinte mm-re annyira, mint amire most van beállítva. De még mindig nem tudom megcsinálni, hogy tekerés közben, rápörgetés nélkül elengedjem a kormányt. De a hétvégi 70 km-es körön már "csak" a vállaim fájtak, nyakam okés.
A nyereg teljesen hátul van már, dőlészög picit hátra állítva. Tartok tőle, lesz még egy kör bikefittingen - mondjuk ez benne is van a pakliban, meg az árban.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #286220 üzenetére
Milyen váltót volt előtte mellyel összehasonlítod?
#286215Lacerta...a 109%-os módszernek pontatlansága az átlépőmagasságmérés pontosságán áll vagy bukik. Azt tapasztaltam, hogy mivel ott a felfekvési ponton leginkább lágyszövet van, meglehetősen nehéz pontos átlépőmagasságot mérni, +/-1-2 cm simán be lehet tolni, vagy éppen nem az a mércét valagadba. Lényeg, hogy ha picit is imbolyog csípőd a nyergen pedálozás közben már túl magasan van a nyereg, ahogy akkor is ha sarkadat téve a pedálra sem tudod teljesen, vagy szinte teljesen kinyújtani lábad. Nálam 92,5 centis, fájdalomhatárig feltolt mércével mért átlépő magasságnál 98 cm-en kényelmes a nyereg (80,5 a középcsapágytól), becsatolva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #286031 üzenetére
A solar szerintem tök felesleges. A solar nélküli verzió jóval olcsóbb, és azzal is kimész a világból, mire lemerül. Két teljes napot lazán elmegy a 1040 újratöltés nélkül.
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #286212 üzenetére
Én inkább terepen nem vettem észre nagy különbséget a mechanikus és az AXS között. Lehet montira már nem venném újra, bár ki tudja, tényleg azon is nagyon jó.
Meg tudom erősíteni, amit jjeahh kolléga írt, nekem a GX AXS sokkal jobban csattog, mint a sima mechanikus GX, persze az is lehet, hogy én szabtam túl hosszúra a láncot (nem túl valószínű). Akkumulátor töltöttség, töltés nálam nem létező probléma, nem is nagyon szoktam külön nézni. Ha a váltón látom, hogy pirosan villog elindulás előtt, akkor még simán kimegyek vele tekereni, utána pedig felteszem töltőre. Mondjuk ezt illik fenntartással kezelni, mert nekem 10-ed annyi technikai problémám nincs, mint itt sokaknak.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #286223 üzenetére
Talpközéppel tekeréssel a legnagyobb baj szerintem az, hogy nem vonod be vádlidat és bokádat is rendesen a munkába, terepen kiállva meg még a "rugóutat" is növeled ha jó helyen taposod a pedált.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
semmiho
tag
válasz Fall-N #286194 üzenetére
Köszi, hogy utánanéztél!
Egyelőre nem sürgős, maga az építés eltarthat 1-1.5 hónapon át, kutakodom a témában még addig. Első körben marad a kék szín úgyis.Az autófelnis ötletet, illetve forráskeresés nem tudom, melyikőtök írta már; elindultam abba az irányba és találtam még színtelen lakkot is, ami felvihető polírozott felületre és ellenállónak írják a kisebb behatásokkal szemben. Több, nagyon vékony rétegben fújják a felületre, így nem folyik meg - legalábbis ezt állították egy helyen.
A festék leszedése lesz egyszerű majd: 20+ éve egy haverom foglalkozott ilyesmivel, ők ipari méretekben, pormentesen zárt kamrában kromofággal végeztek festékeltávolítást, teljes védőruhában, maszkban, stb. Nekem valami egyszerűbb, kevésbé veszélyes módszert kellene találnom. -
őstag
válasz Ringman #286174 üzenetére
úgy mozog, hogy mindig igyekszik közel lenni a lánckeréksorhoz
ha olyan váltót veszel, aminél a paralelogramma NEM az ajánlott lánckeréksor alakjának megfelelően mozog, akkor simán vagy ledobálja a láncot, vagy nem is fog oda váltani“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #286226 üzenetére
10 sebis ultegra 6700, 11 sebis 105 talan 7x00 szeria.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #286229 üzenetére
Agyalok miért csattoghat jobban a villanyos mint a sima, gyengébb lenne a feszítése, vagy mi más, hisz a motor is pont úgy teszi fel mint a kábel. Azt el tudom képzelni, hogy mivel minél nagyobb feszítést adsz neki az XT-nél is annál nagyobb (hüvelykujj)erővel kell váltanod felfelé, főleg a felső nagy tányéroknál ahol a váltókanál mozgása is centikben mérhető, így meglehet spóroltak a láncfeszítéssel ne gyilkolja annyira a motort/egye az akksit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #286230 üzenetére
igen, ezt érzékelem, viszont a comb meg jobban (tovább) terhelhető, ultraendurancenál (és triatlonnál) hátra vagy talpközépre (!) van tolva az a stopli.
pár link és rövid összefoglaló itt: [link]
+ ha hátrébb van a stopli, akkor stabilabb a lábad és kevésbé terheled a talpad (kisebb a konzolhossz)
-
6030D
Ármester
válasz semmiho #286231 üzenetére
Szintén az autóiparban kutakodnék, restaurálás irányában. Van a savkádas merítés, vagy a homokszórás, utóbbinál kérdés, hogy vannak-e valahol olyan furatok, amiben maradhat homok, és gondot okoz. A sav kifolyik, kiszárad mindenhonnan.
De a legnagyobb kérdés az, hogy az anyaga alapján melyiket lehet használni. Ahogy írtad, nem ugyanaz az ötvözet, mint amit más iparágban használnak, félő, hogy a sav megmarja, vagy a homok nagyon bele kap.
Esetleg kérdezd meg őt, mit javasol. Hátha segítőkész. GriNMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
semmiho
tag
válasz semmiho #286050 üzenetére
...egy fotót beteszek még a vázról. A doboz, amiben érkezett, nagyon igényesen csomagolt volt, kár, hogy a kinyitását nem örökítettem meg. Garanciajegy és papírok mértani pontossággal egy belső papír védőkartonra teve egy zipzárral zárt kis fekete szütyőben. A kartont kiemelve bent a váz pedig jól védetten, azon belül is egy len anyagú, zárható nagy zsákban volt, csatolok egy fotót erről. A Thomson pakolta a cuccait régen ilyenben, ennyire igényesen. Sem buborékos fólia, sem műanyag nem volt a dobozban.
Élőben gyönyörű egyébként. Sőt, belül is, ami látszik a felületből, eléggé rendben van.
-
Ringman
nagyúr
válasz f4lcon #286232 üzenetére
nekem csak az a furcsa, hogy szinte mindegyik váltónál tól-ig határ van meghatározva az ajánlásban, itt meg fix 11-51. (ok, ez nem egy felső kat. váltó)
ahogy nézem ez a shimano "standard" sora: 11-13-15-18-21-24-28-33-39-45-51
microshiftnél a 11-13-15-18-21-24-28-32-36-40-46, ez érdemben a legnagyobb 3 fognál mászik el, így ezek lehetnek problémásak. -
nagyúr
válasz Napfénysüti #286157 üzenetére
jó kis hátszél az
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
őstag
válasz semmiho #286231 üzenetére
én foglalkozom restaurálással, és vannak ismerőseim a témában
egy cimborám lakkoztatott polírozott vázat (egy GT RTS-t) ez tényleg nem egyszerű móka, mert előtte fel kell vinni egy tapadóhidat, amire a lakk tapadni fog. bónusz: meg fog sárgulni, akár mit csinálsz vele
szerk: vannak tapadóhíd nélküli verziók is, de ahhoz meg nem szabad tükörre polírozni, mer tnem lezs amin megtapadjon
a homokolás nagyon durva felületet hagy maga után, azt el is vetheted a festék eltávolítására, inkább korund, de még inkább minél kisebb (100 µm) gyöngy lesz a megoldás, az már kellően sima felületet eredményez szórás után.
házilag olcsón a fékolaj a legjobb megoldás, mert az új kromofágok sem olyan erősek már, mint a régiek
viszont a fékolajnak sok idő kell, és a hengeres felületről hajlandó lefolyni, így vagy sokszor bekened, vagy csinálsz neki egy speciális bödönt és bele állítod 3 literbe
hátránya a fékolajos festék eltávolításnak, hogy azt szinte lehetetlen lesz újra fényezniígy véleményem szerint a felület kezelésére amit keresel, az a színtelen eloxálás egyébként
szóval ha szép fényes alu SID-et szeretnék, akkor vennék valami puruttya festék eltávolítót (én EZT használom) áztatnám benne 2-3 napig, aztán ami nem jött le, azt lamellás Dremellel lecsiszolnám, majd fine szivacs, utána superfine szivacs, esetleg 600-800 papír szárazon, utána vizes 1000-es papír, vizes 2000-es papír, és mehet a színtelen eloxba[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #286185 üzenetére
hát azoknak van valami speckó radarelnyelő bevonatuk, amit lyukasra éget a nap (demokra használt gépeken lehet is látni), úgyhogy én leginkább valami speckó uv-rezisztens lakkra tippelek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz SteveAd #286242 üzenetére
igen, sajnos a jobbosat ~230€-ért vettem, szerintem az utolsó "rövidet" a rose-ról
tavaly a grx-szel is így jártam, egy balos rx810 (csak fékkar) + féknyereg volt 70€, a jobbos ott is 200 fölött volt.
Ja, van hozza feknyereg is?
van, csak oem az egész.
bike-discounton is vannak olcsó 11sebis fvk+féknyereg kombinációk.
[ Szerkesztve ]
-
nemeth989
senior tag
Sziasztok
Többször volt már itt említve a "Ruedascustom", ha jól rémlik, mint ahonnan érdemes kereket venni. Nem tudom erről a store-ról volt-e szó, de jól látom, hogy innen nincs Hungry-ba szállítás?RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #286235 üzenetére
Meglehet, hogy napokig a nyeregben végül jobb a sarkaddal hajtani és úgy minél kevesebb izmodat terhelni olyan sokáig, továbbá terepen hajtva én is jó hátra tettem a stoplit legyen stabil kiállva rossz úton és még így is megtörténik hébe-hóba, hogy olyan módon dobja bringa keményfarát valami szikla, vagy kő, hogy egy pillanatra kifordul és kicsatol egyik lábam az SH51-el is, elég keményre húzva.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #286240 üzenetére
Nem tudom mennyire jó ötlet, de úgy rémlik, hogy létezik színtelen lakk porfestés is. Ott elvileg az elektromos töltés miatt tapad meg a felületre a por, majd ráégetik a felületre. Valószínűleg nem sárgulna meg az ilyen lakkozás, csak kérdés, hogy tényleg megvalósítható-e?
A festék eltávolítása tényleg macerás házilag, a szemcseszórás egyszerűbb lenne, de mindenképpen szakértelmet kíván, meg kárt is tud tenni a magnézium ötvözetben. Alunál sem mindegy mivel szórják, meg az sem mekkora nyomással, magnézium rosszabb ilyen szempontból. Nekem is írtak a Kellys váz kapcsán, hogy vigyázni kell vele, mert simán meg is tud csavarodni a váz ha szarul csinálják meg. Nekem is azt ajánlották, hogy korund vagy üveggyönngyel szedessem le a festéket és 5 bar alatt legyen a szórás nyomása.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs