- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #285436 üzenetére
Ezt az érvet, hogy "beleverjek a fejedbe?!" meg kell tanultam, úgy látszik elég ismételgetni és máris felülír minden kresz szabályt. ...az autós példásan kezelete a fenyegetést, én második, harmadikra biztos kiszálltam volna elfogadni az ajánlatot.😬
NoNick...ha az valóban olaj, akkor aggodalmad jogos.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #285451 üzenetére
A normális bringásokat meg az ilyenek után állnak neki leszorítani az útról, hogy takarodj kerekes cigány (TotalCar TM ), mi?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
balintbaba
tag
válasz RexpecT #285446 üzenetére
"de Te gondolom a páros nevezésre gondolsz"
A-a, nekem majdnem mindegy az a pár tízezer forint, egyéniben is neveznék. Inkább arra gondoltam, hogy könnyebb mással menni, mint magányos farkasként - még akkor is, hogy időnként ilyen-olyan társaságokhoz verődik az ember. De igazából még az sem fogalmazódott meg, hogy én hogyan mennék. Végig rohannék vagy inkább nézelődős tempóban, 4 nap az szerintem félúton van a kettő között.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz f4lcon #285454 üzenetére
Miért kéne ismernie?? tanították valahol?
Szépen csendben szüntetik meg a jobbkezeseket mert képtelenek kezelni az autósok, erre valamelyik pöcs szembe engedi a bringásokat az autósokkal akiknek fingja nincs a KRESZ-ről.
Gondolom ha kirak egy táblát akkor az már beleszámít a bringás utakba amiért uniós lové jár. -
Csápájev
őstag
sziasztok
Olyan gumit vettem,aminek az oldala kávé színű és felrakáskor hát koszos, olajos lett.
Mosószeres szivacs nem akarja lehozni,van olyan spray,amit ajánlanátok erre a célra? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #285458 üzenetére
Gyerekszáj ...néhány gyöngyszem: I wonder how many tries that took,és a kérdésre miért csinálnak ilyent emberek To make good content.😎😎😎
Maximum1...a törvény (szabályok) nem ismerése nem mentesít senkit azok betartása alól, és ha te vagy, a hunyó minimum elismered és nem fejbeveréssel érvelsz. Olyan nehéz esetleg azt mondani, Igazad van, ne haragudj, benéztem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csápájev #285460 üzenetére
Nekem eddig mosogatószeres vízzel mindig meglehetősen tiszta lett, de ha ennyire érzékeny vagy rá mondjuk Cif-el biztos patyolattá varázsolható.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #285455 üzenetére
Én nem unatkoztam mikor egyedül mentem 3 napig, de jó társaságban gyorsabban telik az idő ez biztos.
Ha egyéniben akarsz, és akkor plusz motivációnak szerintem érdemes előfizetni az éves KLND Clubra, főleg ha eltudsz menni valamelyik campoutra.
Alapvetően a saját tempómban akarok haladni, de az elején mindenképp nyomathatja együtt a PH! Crew. -
user2
csendes tag
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #285451 üzenetére
De jó h nem pesti vagyok , nem tudnék ott lakni...pestből elég max egy nap egy évben
[ Szerkesztve ]
-
Csápájev
őstag
válasz Hasaggymeg #285462 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #285461 üzenetére
Nem védeni akartam a tagot, megélhetési futár, ezek voltak régen a bizti őrök, mielőtt kiszervezték a romák a szekuritit.
Jó lenne ha oktatnák , nem pedig pénzelnék a jogsiszerzést államilag.Nemrég volt téma a hookless itt egy Kontra podkeszt a témában:
Hookless drama és már az gagyi, ami nem kínai? -
Fall-N
veterán
válasz Tikakukac #285431 üzenetére
Nem veled van gondom, hanem a hozzáállásoddal. Írtak a fiúk jó megoldásokat, de rögtön letámadod őket. Hidd el senki sem akar értelmetlen, rossz tanácsot adni.
Nem, nem éri meg a patroncsere. A merev villa meg tényleg jobb, mint egy belépő szintű teleszkóp. Sajnos a normális minőségű levegős cucc nem olcsó és állandóan karban kell tartani. Ha nem tudod magadnak megcsinálni, akkor az is plusz pénz. Én sem vennék feltétlenül (jelenleg) 100ezer fölött, de akcióban, külföldről meg tudtam szerezni 47ezer Forintért. Ehhez a típusú Suntour telóhoz vannak alkatrészek, olcsónak is mondhatóak. De igazából sokat agyaltam én is, hogy inkább merev karbon villát veszek, végül lett az NCX Air. De ha valami olyan baj lesz vele, hogy nem éri meg megcsinálni akkor már rendelni is fogom a merev villát.
-
jjeahh
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
Na ma lementem a szokásos edzőköröm (43.3km/520m), immáron a Nulane-el. Messze nem voltam topon, a betegség után még mindig csak 70%-os vagyok, szóval az átlagpulzusom is jó magas volt: 163, a szokásos ~150 helyett. Közben mondjuk nem éreztem kinyíródva magam, szerintem a magas pulzus inkább az állapotom miatt volt magas.
A körről annyit, hogy centire ugyanezt az utat idén már közel tucatnyiszor lementem a Hyde-al. Az átlagom általában 22 km/h felett van kicsivel (1ó57p), az eddigi legjobb átlagom 23.3 km/h volt (1ó51p). A mai átlagom 24.2 km/h (1ó47p). A számokból egyelőre nem vonnék le nagy következtetéseket, mert a betegség beleszólhat, de a gyorsulás nem placebo.
Nyilván egy 13 kiló feletti, 55-622-es jó nehéz és duci gumis bringát, aminek a felnijei is nehezek, nem lehet annyira kihajtani, mint egy 3 kilóval könnyebb kis gazellát, de nem gondoltam, hogy ekkora nehezítéssel mentem eddig. Síkon a Hyde-al 27-28-as sebességet tudtam tartani hátszél nélkül, a Nulane-el ma a 30 felettivel sem volt semmi gond. Síkon 2-3-al gyorsabb voltam, de igazából lejtőn is, meg szerintem az emelkedőn is. Könnyebb hajtani a bringát, könnyebb felgyorsulni vele, könnyebb mászni, ez a jó szó: könnyebb. De úgy nagyjából minden.
Ez nem egy tank, mint a Hyde, ami magasabb és hosszabb is, de cserébe nem megy el a befektetett energiám egy észrevehető része arra, hogy felgyorsítsam és sebességen tartsam a paripát. Az üléspozíció szerintem még nem a végleges, ezért is nem raktam fel a szarvas markolatokat sem még, majd a következő hetekben beáll a pozíció a testem visszajelzése alapján, és utána mehet fel az is.
Fura, de egyben jó is, hogy nincs fokozat-visszajelzés a váltónál. A Hyde-on folyton azt figyeltem, hogy "ide ebben a fokozatban megyek fel" meg "nem váltok még", ma a Nulane-en igazából csak váltottam ahogy jól esett, és a számomra kényelmes 80 körüli pedálfordulatot céloztam be. Jó ez az 50-34-es kompakt hajtás (11-32-es kazettával), tetszik az 50-11 vége, amit felénk bőven van hol kitekerni, és hát ja: az Ultegra hajtás az Aliviohoz képest űrtechnika. Klikk-klikk-klikk és teszi a láncot.
Ez a mai most egy kicsit visszaadott a lelkemnek, hogy talán mégsem vagyok annyira csirke, mint féltem tőle. De mondom, még nem akarok komolyabb következtetéseket levonni 1 ride-ból, amit ráadásul még félig betegen toltam le, mert a következő hetekben úgyis ráérzek majd a bringára, és ha összeáll, akkor még jobban fogom látni, mit is tud. A DT Swiss felniket és a GP5000 gumikat épp ezért még nem is raktam fel rá, az lesz majd a meglepetésem magamnak pár hét múlva, amikor már kiismertem és teljesen beállítottam a gépet magamra.
-
Ringman
nagyúr
válasz Because #285475 üzenetére
allroad jelenleg 35-36c férőhellyel
lesz 40-es "outi" külső is: P ZERO™ Race TLR 40-622
ha jól gurul, vsz. ki is fogom próbálni -
Tin
veterán
válasz Ringman #285476 üzenetére
Kíváncsi vagyok meddig lépdelnek fel. A 40-es "versenygumi" azért már elég meredek. Egyik nap volt egy GCN-es videó a 26/30/35 közötti különbségről, és nem lövöm a lényeget, nézzétek meg, nem hosszú videó, de van köze az eredménynek a terüléshez is, épp azért meglepő.
Én kicsit féltem az 55-ről keskenyebbre (egyelőre 40-re) ugrástól, de nem hogy nem vészes, a könnyebb hajtás miatt kifejezetten jó. Szerintem lehet még csökkentenem is a nyomáson, de ezzel majd játszom a 35-ös GP5000-en.
-
mauimagic
aktív tag
Garmin Edgenél ha a kitűzött versenyre létrehoztam egy "eventet" GPX-el, szintidővel, stb., akkor a napi javasolt edzés az erre a versenyre "edzésterv", vagy semmi köze hozzá?
Magyarul létre kell hozni egy montis edzéstervet is, vagy csak csinálni, amit a zóra mond?
Intervallokat elkezdte már sulykolni, júni eleje a verseny. -
Kro
tag
Nah majd alakul az szépen, az új bringa meghozza a lendületet. Bár én nem tudnám így "visszatartani" az új bringát meg az upgrade-eket hozzá mint te.
Mikor meghozta a futár az új kerérszettet, az délután már a bringába volt, átszerelve tl-re.Ez a jóidő nekem is hozza a javulásokat szép lassan. Tegnapi körömön javult az 5,10,20 km-es legjobb időm, jött egy 23,5 átlag is egy 126-os talán mondhatni Z2-es pulzushoz.
-
Tin
veterán
Így mindig van valami motiváció, valami plusz, valami változás, nem kell mindig ellőni az összes puskaport. Sokáig nem is mentem 50 km táv fölé direkt, így tudnak jönni a kupák később is, és mindig van motiváció. De a legjobban a kirándulásokat szeretem, igazából azért (meg az általános erőnlét miatt) megyek ("edzek"), hogy a kirándulást bírjak. Idén biztos, hogy lenyomok egy 100 km-est.
Az idő pedig: igen, végre. És végre este is lehet majd menni, és már várom, amikor nyáron simán elindulok este 8 körül, és tudok menni egy normális ride-ot még sötétedés előtt, de már a nyugiban.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Még egy edzéses sirám...
Vatta alapú edzést próbálgatok, de montin tartani a Watt tartományokat szinte lehetetlen.
Az alapozást (z2-3) elengedtem, pulzus szerint megy a z2 nagyrészt, de nagyon alacsony Wattszámmal kéne tekerni...tudom, erősödjekIntervalnál kb megy a dolog, csak baromi unalmas lesz, mert kell egy hosszú lankás emelkedő, ott nyomom mondjuk 5 percig a z4-t, aztán legurulok a pihi alatt és kezdem elölről.
Így se tökéletes, de egyelőre ez megy:
Ez így kb jó, vagy tényleg a zónában kéne maradnom végig? Inkább a felső harmadba/fölé lövök, mert olyan szűk a zóna, hogy baromi nehéz tartani, gondolom nem véletlen, hogy az országútisok vattáznak inkább -
stickermajom
addikt
válasz parandroid #285456 üzenetére
Sajnos nincs mostanában sok időm fórumozni, de ez a csörte most nagyon tetszett. Gyakrabban kéne látogatnom a topikot.
-
mauimagic
aktív tag
Messze nem voltam topon, a betegség után még mindig csak 70%-os vagyok, szóval az átlagpulzusom is jó magas volt: 163, a szokásos ~150 helyett.
Nagyon figyelj a fokozatos terhelésre szerintem, mert ha poszt kovid szerű szarod van, mint nekem volt, akkor nagyon könnyű visszaesni.
Én nem hittem ebben a hülyeségben, de idén az első 2 hónap kuka lett nekem emiatt. -
KrAt
veterán
Sziasztok!
A tuskes platform pedalok mennyire gyilkoljak le a futocipot?
Sokkal tobb van a tuskes kategóriában ami tetszik es megfelelő meretu (nagy, 49-es labhoz.. ), de nem tudom, a tuskek mennyire tesznek jot vagy rosszat neki.
-
Kro
tag
válasz mauimagic #285483 üzenetére
Jajj ne is mond, ez a covid engem is megrángatott. 3 éve a nagy hullámok közepette beleestem, 12 nap itthon szenvedés után csak a kórházban kötöttem ki, mert már a wc-ig se tudtam elmenni, 2x elájultam és már aludni se tudtam.
Ott aztán rendbe tettek 1 hét alatt valamennyire, de utána 1 hónap lábadozás után mehettem vissza dolgozni. Nagyon sokáig nem voltam a régi, több hónap volt mire egy nagyobb séta nem fullasztott ki. Nem játék sajna. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Az tüskéről függ, van amelyik hamar szétkapja a futócipőt, de a tompábbakkal sokáig el lehet menni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
NoNick
tag
válasz Hasaggymeg #285451 üzenetére
Köszi, majd nézegetem. Úgyis szét kell szednem megint, mert mintha a hátsó kerék nem lenne rendesen a helyén. Üresben teljesen jól forog a kerék, amint felülök a bringára, azonnal cicceg a tárcsa, ha icipicit ráfékezek, akkor elhallgat.
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Négyszögtengelyről Octalinkre (Shimano BB-ES51) váltani van értelme, ha csak bicikliutakon, heti kb. 2x30 km-re használnék egy merevvillás "fittness" bicót, amin jelenleg valami noname négyszögtengelyes hajtás van, aminek egyébiránt semmi baja nincs?
Esetleg SPD pedálnak több értelme lenne helyette?
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
addikt
"Fura, de egyben jó is, hogy nincs fokozat-visszajelzés a váltónál."
Tök ugyanezt figyeltem meg én is magamon. Ahelyett, hogy ragaszkodnék 1-1 fokozathoz, váltok, ahogy jól esik. Jóval többet pakolgatom a láncot, mint a Cube-bal.Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
hentes555
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #285492 üzenetére
Kinek a pap, kinek...vagyis én meglehetősen nehezen szoktam meg a kijelző hiányát és mivel azok közé tartozok aki mindig szereti tudni éppen hol van a lánc (persze a végeken, mert a 12 sebesség közepén kutyát sem érdekel, hogy most a 6, vagy éppen 8-ason fut a lánc) néha le-lenézek ha nem vagyok biztos benne. Persze ez azért így is ritkának mondható, az esetek 85%-ában pontosan érzem már éppen melyiken lehetek. Ez ugye főleg nehezebb mászásoknál releváns, de tény, hogy velem olyan nem szokott megtörténni. hogy váltanék, de már nincs hova, annál tudatosabban követem a sebességeket a széleken.
#285495hentes555...bár itt kábé mindenki azonnal érez minden fokot, grammot, wattot, vagy éppen alkatrész merevséget aligha érdemes cserélned addig amíg nem muszáj. Ugyanakkor ha egyszer muszáj lesz és kicserélted te is érezni fogod azonnal mennyivel merevebb, direktebb és látni fogod mennyivel puccosabb, sőt, majd ez a wattokban és másodpercekben is meg fog mutatkozni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz hentes555 #285495 üzenetére
Olcsó az integrált is. Én amikor váltottam integráltra, nem éreztem semmi különbséget, de aztán egyszer visszaültem négyszögtengelyesre és elszörnyedtem mennyire hajlik, még a 60 kilóm alatt is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz hentes555 #285495 üzenetére
használtan célszerűbb bele vágni az integráltba szerintem újonnan szerintem ha spórolni szeretnél akkor kb. +10.000Ft nem igazán éri meg szerintem (Shinamo Alivio FC-T4060 FC-T4010-ből ki indulva ebike.hu árak alapján közép résszel együtt ) hajtási érzetben én speciel különbséget nem éreztem vagy tapasztaltam octalink és integrált hajtómű között de négy szögtengelyhez képest mind a kettő nagy előre lépés szerintem
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #285497 üzenetére
Várom már azt a Hambinit aki vakteszteket készít ezekről a fejlesztésekről átlagmuglikkal, szerintem fölöttébb szórakoztató lenne. Az anno elvégzett Coke vs. Pepsi vakteszt azért tanulságos volt, pedig ott aztán egyszerű volt a feladat mint a faék.
Ugyanakkor persze, ha elfogadjuk, hogy mind a mátrixban élünk ahol az elme felülírhatja a fizikai valóságot, vagyis If the rider feels better rides better , akkor egyes fejlesztések fizikailag mérhető előnyei tényleg irrelevánsok, sőt, minél fanatikusabb hivő vagy annál többet fog hozni neked egy-egy ilyen újítás."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs