- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
Gumi témában az arab csapatokat érdemes nézni, ahol annyira nem számít a pénz, nem szponzor cuccokkal mennek és tényleg a legjobb kiegészítőket választják egyenkéntire/mezőnyversenyre.
Aero nagy peremmagasságú kerekek meg tök feleslegesek amatőr szinten. 200 kilométeren nyersz 30-as átlag mellett pár percet.
-
válasz balintbaba #244951 üzenetére
UAE-nél pont szóba került, hogy azért használnak Colnago bringákat mert Arab pénz van a cégben. Szóval erre ne adj.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz werszomjas #244941 üzenetére
Minden szabadonfutónak van úgynevezett drag-je, vagyis az ellenállás melyet a rugó(k) által feszített reteszelő kalapácsok (kilincsek, ahogy tetszik) generálják. Erősebb reteszelésnél és jól forgó, könnyű keréknél ha nem is egyből, de lassan megindítja a kerék forgását ez az ellenállás, és ez rendben is van. Ha ez túl nagy, és hamar, vagy egyből hajtja is hátrafelé a kereket akkor kenés hiánya, vagy rossz kenés (vastag zsír), továbbá a hideg idő ami az oka lehet, de ha esetleg még akadozik is akkor meghibásodott reteszelés (egy, vagy több kalapács "fexik", esetleg a rugó eltört és akadozik) is lehet. Ez utóbbit kizárhatod nagyon lassú hátrafelé pedálozással, amikor is közel hajolva pontosan megszámolható hány reteszelés történik, a ratchet (megint egy szép magyar szó ) szerű rendszereket leszámítva, ahol teljesen egyszerre történik az x mennyiségű fog reteszelése, ugyebár.
#244945
.LnB...van a családban, kifogástalan csapágyazás, reteszelés és kivitelezésű 2 év/10e km után is.#244948
zsocy...igaz, összekevertem, Aksium lesz az.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #244953 üzenetére
És az 1600 az elvileg jobb az 1800-nál ugye? Szóval egyikkel sem lövök mellé ha úgy van.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lsebestyen
addikt
Nézd meg Asgreen bicóját, ez meg szerintem két mérettel kisebb.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem tudom mi a különbség, nem ismerem annyira az országúti kerekeket, de az ára tükrözi minőségét is...ha jól látom az a 350-es Rachetes aggyal van szerelve, míg a másik a 370-es 3 kalapácsossal, vagyis igen, jobb.
Bikefit...bár mindenki arra költi nehezen (vagy éppen könnyen) megszerzett pénzét amire éppen akarja, szerintem kissé (nagyon ) túl van misztifikálva és pont olyan mint a wattmérés, vagy éppen a MIPS sisak, vagyis csak a "nekünk is feltétenül kell az ami a profiknak van" jelenség része, akik persze fél életüket tényleg a nyeregben töltik és szó szerint másodpercekért és 2 wattokért küzdenek. Persze ennek is, mint minden egyébnek, van egy erőteljes placebo hatása, vagyis ha egyszer kiadtál 40-50 ezret egy félórás beállításra, ahol a nyerget 5, a kormányt meg további 3 mm-el máshova állították mint ahol előtte volt már pusztán attól sem fájHAT többet semmid, de az igazság az, hogy ez az egész kerékpározás egy meglehetősen természetellenes pozitúra testünknek, amit ugyebár szokni kell. Szerintem venni kell egy a testméreteidhez és fizikumodhoz illő kerékpárt melyet mértékletességgel használsz és össze kell szokni vele, mert attól ezen a félmugli szinten biztosan nem lesz semmi olyan testi bajod amit ne kompenzálna 100x a kerékpározás egészségre gyakorolt hatása. Vélemény hangzott el!
#244955
lsebestyen...ezek is leginkább mondandómat támasztják alá, az itteni Giron is volt egy alacsony fickó akire csak azért figyeltem fel mert Cube-ot hajtott (Wanty) és aki úgy ült kerékpárján, hogy attól egy puccos bájkfittes azonnal magához nyúlt volna...meg is van, Pozzovivo, hát nem volt egy szép látvány ahogy tekert.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
werszomjas
őstag
válasz Hasaggymeg #244953 üzenetére
Köszi.
Akadozás nincs szerencsére, csak furcsa volt, hogy a trekkingem nem csinálja ezt, az országútit meg gyakorlatilag tudom hátrafelé hajtani, ha egyenletesen hajtom.
Mondjuk sajnos azonnal elindul hátra, akkor a kenés miatt szét kell szednem.üdv
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz werszomjas #244957 üzenetére
Milyen szabadonfutó?...csak mert a Shimanot (a régebbit) nem egy leányálom szétszedni, sőt, nem is ajánlom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz lsebestyen #244955 üzenetére
Tegnap ezen a kialakításon rosáltam be, pont a Flandria közben tűnt fel: [link] Az a nyeregcső alatti rész... Durva.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz werszomjas #244957 üzenetére
Nekem ilyen télen volt még a gyári kerekeknél, miután leszervizelték az agyat. Gondolom, más zsírt tettek bele, ami kicsit megfagyott. Melegebb időben működött rendesen megint. Kénytelen leszel szétszedni, és megnézni...
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Miután lekezeltem brigécióval a láncot, érdemes még lemosni vagy valami?
Már pénteken megcsináltam, és hetekig nem fog még felkerülni a bringára, szóval lesz ideje kiszáradni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem semmi karbonból azt kialakítani, ugyanakkor meglepő mennyire kényelmes tud lenni ha ott rugalmas, nálam csak a nyeregcső lett a vékonyabb 27,2-es a korábbi nemtomilyenvastag helyett és hihetetlen mennyiket mozog hátra, szinte mintha kisebb rugóstag lenne a bringában, legalábbis a korábbi után. ...ugyanakkor itt is kitűnik a karbon előnye, vagyis szinte azt csinálnak belőle amit akarnak, mert szabályozni tudják minden darabon belül merre legyen rugalmas és merre merev.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Hasaggymeg #244956 üzenetére
a MIPS sisak mérhető előnyt tartalmaz, csökkenti az agyrázkódás esélyét
sőt, minden olyan sisak, ami a rotációs (gördülő) becsapódásra is tesztelve van (Lazer KinetiCore a 7.20 HexaGo esetleg Wavecell, Spin, Leatt 360° vagy a 6D ODS bár ez motoros cucc) bizonyítottan csökkenti az agyrázkódás esélyét. sokszorosan csökkenti!
tudom, hogy topicgazda vagy, meg minden, de pont ezért van felelősséged: ne bagatellizáld el azokat a dolgokat, amikhez esetleg nem értesz, hiszen itt életmentő technológiákról van szó.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
EZT a videót meg tudnátok szakérteni? A konverzióhoz minek veszi ki a csapágyakat és a tengelyt? Ha egyúttal karbantartás, ok, de egyébként nem kell, igaz?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok!
Innen rendeltetek már?
Szállítással kapcsolatban vannak fenntartásaim, a DPD nem túl óvatos...
Mit javasoltok?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Fifaisshit #244966 üzenetére
Egy bringás aki régóta teker a teste jelzései alapján beállítja a saját kerékpárját.
Egy lelkes amatőrnek ez a tapasztalat nincs meg ,ezért ez segítség, de nem csodaszer.
Ráadásul a test változik, és a téli bringaváltás után "csodálkozik" az amatőr hogy a bikefittel beállított bringán állítani kell.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
fulton
addikt
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #244963 üzenetére
Amit mondani akartam az, hogy szerintem túl van értékelve és nem kell tabutéma legyen ez sem csak azért mert biztonsági berendezés, miközben azon senki sem botránkozik meg, hogy 50-60 km/h-al lejtőzöl, vagy éppen a forgalmas országúton kerékpározol melyek egyenként is 10x veszélyesebbek mint egy MIPS nélküli sisak.
Ha visszakeresel rendre fellelhető az ilyenfajta kifakadás minden olyan eszközzel kapcsolatban ami biztonságunkat szolgálja amikor is jön a mindent vivő ász, hogy az biztonsági kellék, azzal ne viccelj, mintha csak az, ami a sisakgyártásban újdonságként megjelenne az egyből megkérdőjelezhetetlenül szükséges is lenne mindenkinek."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz f4lcon #244972 üzenetére
Magyarországon? Ahol van lombsétány erdő nélkül?! Azokat a halakat simán elhittem még!
[link] <- várd ki a végét.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #244972 üzenetére
Ja, ha meg a só hiánya és a felhozataluk a mélyből esetleg nem lenne elég a mélytengeri halaknak megpusztulni, mennyi is a Balaton átlagos mélysége, 3-3,5m?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
őstag
Segítsetek választani:
Orbea ALMA M30
vagy
CUBE REACTION C:62 RACE
?Az akciós áruk gyakorlatilag azonos. Az Alma 1 kg-mal nehezebb, de kicsit jobb a groupset és geometria, a Cubeon pedig sokkal jobbak a kerekek és a fékek.
Kinézetre nekem kicsit jobban bejön a Cube. A listaára az Orbeának magasabb."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #244964 üzenetére
A videó alatt is írja valaki ezt a kérdést, és az a válasz rá, hogy szét kell szedni az egészet.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ixion77 #244977 üzenetére
Te tudod mi fontosabb neked, a picit jobb felszereltség, vagy a jobb geo? Én biztos a geo felé hajlanék, mert az alkatrészeket idővel fejleszteni lehet, a geo viszont mindíg ugyanaz marad. Sőt, ha már geo, megnézném a helyedben a Cannondale SCALPEL HT CARBON 4-et is, geoban merev xc fronton jelenleg koronázatlan király, állítólag nagyon kényelmes is. Tesztek: [link] [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #244977 üzenetére
A linkeidben levő árakat nézve a Cube a drágább (2399 font vs.2399 euró), de ha tényleg azonos árúak, akkor egy szavazat innen a Cube-ra a jobb kerékszett, fék és (számomra) jobb villa miatt....ha az áruk tényleg annyira különböző akkor meggondolandó ér-e annyit a kerékszett és a fék, na meg ott a geó mely sportosabb, agresszívebb az Orbeánál (+1°homlokcső, + néhány centi reach és wheelbase meg - néhány centi stack).
#244979
jjeahh...szerintem csúnya ez a Scalpel, az Orbea mellett elbújhat, de hát ízlések és pofonok...🤔 A <67°-os homlokcsőszög meg enyhén szólva is soknak tűnik, vagyis nekem azt sugallja ezzel véletlenül se akarj túrázni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ixion77 #244977 üzenetére
A kerékszett az orbeánán nagyon gyenge, a fox SC elvileg finomabban mozog, a geo nem tudom mennyit számít, év(tized)ekig elvoltak az XC gépekkel 70fok körüli fejcsőszöggel, nem a lightos kirándulásokon fog előjönni a különbség szerintem...mázlista vagy, hogy van a méretedben, én a cubeot venném 1800 eur körül
-
ZolkoW
őstag
válasz Sleek #244881 üzenetére
vannak furcsaságok, de nekem 180/75-tel az M-esek általában jók. régeben bő 5kilóval nehezebb voltam, az akkoriban vásárolt mezeim már kissé túl lazák kezdeek lenni (azok inkább L-esek, de nem vagyok benn biztos).
A férfi-nőit nem érdemes keverni, tök más szabás. (Szerencsére )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #244980 üzenetére
Az viszont meglepő, hogy a közel egy évvel ezelőtti kérdést és választ nem olvastad el
Hi, thx for your video and advice, unfortunely I don’t have courage and tools to try to remove the axle but I think I will be able to change only the conversion hub simply removing the old one as install the new one. Could you tell me if I can do it without problems or is necessary removing bearings? Thx best regards
Válasz·1 válasz@dtswiss11 hónappal ezelőttHi Claudio and thank you for your message. As the three pawl hub has another interface for the freewheel body, you would need to change this as well. This is the reason why you would need to rebuild the whole hub, like shown in the video. If you cannot do this by yourself, I would suggest to get in contact with a local dealer or one of our service centers, to do the rebuild. Friso "DT Swiss".
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz mauimagic #244942 üzenetére
Én évek óta Balázshoz járok a bringalandba. Őt tudom ajánlani.
Én is montizok.#2244943
Olyan gyorsan pörög a topic, sajnos nem vagyok mindig napra kész
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #244960 üzenetére
Elég szar zsír lehetett, mert pont aktuális nekem venni zsírt a középcsapágy szerelés miatt, de a normális zsír -30° és 130° között őrzi meg az állagát. Az ilyen low budget vackok bírják csak -10°-ig. Akkor érdemes venni Motorex zsírt és újrakenni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #244981 üzenetére
Nem sok az szerintem, én próbáltam 66 fokost és rendben volt, nyeregcső szögből meg nekem nagyon hiányzik egy legalább 75 fokos, nagyon meredek mászáskor sokkal előrébb szeretnék csúszni, mint amennyire a jelenlegi bringámon lehet. De nyilván minden igény és ízlés kérdése . A Cannondale nekem úgy tűnik, hogy úgy könnyű versenygép, hogy közben kényelmes is, "kompatibilis" a geoja modern DH szerű xc pályákkal, ami laikus szemszögből annyit jelenthet, hogy a szokásos déhán picivel magabiztosabban ereszted el a féket . Ami még tetszik, hogy annak ellenére, hogy versenygép, a geoja nem olyan elborult hasalós, mint egy hasonlóan úttörő BMC Twostroke váznak, jól látszik, hogy a viszonylag konzervatív geós Cube bringához képest sincs olyan alacsonyan a kormány. Az első kerék viszont egy gumi mérettel előrébb van :
Én ettől a bringától nem félnék a Twostroke-tól viszont igen, nagyon fura lehet rajta ülni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz ZavaBalazs #244928 üzenetére
jaja, ez lehetett, az elsőn van töltöttségjelző is, a hátsóból többszöri visszaszenvedés után elhagytam az USB védőfedelét, de nem bír beázni így se, pedig csap alatt mosom
Nemrég vettem egy Bonti Flare-t hátra, szóval ez nyugdíjazva lett, de több, mint korrekt csomag volt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
deny330
aktív tag
Kiszakadt külső gumival mi a teendő, ha a tubeless folyadék is csak kifolyik a vágásnál, és nem tömíti? Üvegszilánk vágta ki a futófelület közepén, de ép csak körömnyi a vágás vastagsága, viszont viszonylag hosszú. Ez javítható kukaccal vagy úgy, hogy a külsőt belülről megfoltozom? Esetleg tubeless lötyibe reszekni vfék betétet? Belsővel sokat elmegy még a gumi, de idegesítő, hogy más idiótasága miatt most én szívok - csövesek szokták rendszeresen eldobálni az üvegeket a pályaudvaron nálunk, sajnos ma figyelmetlenségemből adódóan nem vettem észre.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #244967 üzenetére
Akkor engedjem el a rendelést, nincs tapasztalat? Anélkül meg nem vágok bele...
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
werszomjas
őstag
válasz Hasaggymeg #244958 üzenetére
Azt nem tudom sajnos, hogy pontosan milyen. Elvileg Shimano kéne legyen. (Az egész hajtás az)
VAn Rysel Típust nem láttam rajta írva.Dark Archon# - Hideg biztos nem okozta ezt, mert a lakásban van tárolva.
üdv
-
válasz gordonfreemN #244967 üzenetére
Egyáltalán nem egy bizató oldal: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #244982 üzenetére
"mázlista vagy, hogy van a méretedben"
Tegnap még volt.
Nem beszélve arról, hogy két hete még ennyiért is volt.
Közeledik az a pont, amikor bevágom a durcát és inkább használom tovább a régi ócskaságomat őszig vagy jövő tavaszig..."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Fifaisshit
őstag
Speedway szerintem itthon a legprofibb ebben a témában és a legjobban “gépesített ”
Mondjuk időbe telik de nagyon profik
https://speed-way.hu/hu/blog/retul-bike-fit-kerekpar-testreszabas-bike-fitting -
flash-
veterán
válasz deny330 #244990 üzenetére
állítólag ez 4mm es lyukakig jó, én nem próbáltam még, de a gyártó szerint jó mindenbe tubeles-meg non tubeless, illetve outi-mtb,presta,meg av,stb...
Muc Off B.A.M.!
úgy ovlastam kommentekben hogy ezzel feltöltés után is voltak többen akik aztán mászkáltak hónapokat gond nélkül..én azér inkább csak vészmegoldásnak használnám állomásig elmenni,vagy max hazáig mérsékelt tempóban, de ilyennel megtöltött kerékkel nem száguldoznék lefele nyélen 70-el az tuti[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
szuszinho
őstag
Ezzel a váz geoval elégé sötétben vagyok. Mi a jó, modern, miért jobb stb. Felvilágosíthatnátok
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen