- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maximum1
őstag
Tubeless miatt vettem GP5000, így használva 6 báron tudja azt a gördülést mint a másik kettő amiket írtál 8 atmoszférán.
Komfortban meg összehasonlíthatatlan.
25mm-ről beszélek, nálam még mindig az a férfi méret az outin, tudod, amikor átmész egy tócsán és nem húz csíkot maga után -
nagyúr
-
válasz Maximum1 #260701 üzenetére
"amikor átmész egy tócsán és nem húz csíkot maga után"
Persze, mert leszállsz, és átemeled a tócsa felett. Nehogy vizes legyen a drágaság!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
válasz koxkids #260657 üzenetére
Dobozból kivéve első bekapcsoláskor NE frissítsd a Karoo2 szoftverét, hanem nézd meg előbb mikori van rajta. Utána már mehet a frissítés. Kíváncsi vagyok, mert az enyém készleten volt, egyből küldték, de tavaly februári volt a rajta lévő firmware. A tiétek tuti friss gyártás, mivel nem volt készleten.
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #260697 üzenetére
Ja, embere válogatja ezt is, ha pl. ne adj isten Zoliwrc-t rákényszerítenék egy elektromosra nem elhízna, hanem ötezer szinteket menne naponta.
#260700
Csokicsibesz...hát persze, hogy nem lehet mérni, a kezdeti látványos fejlődést leszámítva mindig megmosolyogtat mikor valaki írja ennyi, vagy annyi perccel, pulzussal mittoménmivel lett jobb egyből a tejtől, vagy a 150 grammal könnyebb kerékpártól, de hát a placebot nem is kell/lehet mérni, az csak van és élvezed...vagy éppen nemélvezed mert vissza kellett szereld a korábbi 50 grammal nehezebb nyerget.#260706
Khelben...nekem 60, Wombath-nak meg még nagyobb (75?) van...de hát kicsi ember nagy bottal jár.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Napfénysüti #260705 üzenetére
Rögzítve van a készülékházhoz. Akkuja 83%-os volt dobozból kivéve, ahogy kell. Ezért is nem értettem a régi firmware-t.
-
szimpláncsak
tag
Szerintetek mi a különbség a két pedál között? Én nem jöttem rá Egyikhez jár stopli is a másikhoz meg nem?
olcsóbb
drágábbAkarnék venni fél oldalas spd-t, mert munkába járásra is a montit használom, de a kétféle adapterből egyik rosszabb volt, mint a másik. A decathlonos keskeny, a BBB meg nem méretpontos így az egyiket sikerült elhagynom.
-
nagyúr
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #260709 üzenetére
más a színe, az egyiknél fekete a taposó kerete, a másiknál szürke/ezüst.
-
Nutra
tag
Hamár gumik, wattok meg suhanás...
TPU belsővel hosszabb távú tapasztalat van már?
Én 2-3 hete cseréltem a trekkingen. (Alis csodaTPU)
Ami hátrány, hogy nem vehető ki a szelepmag, így defektmentesítő nem tehető bele. Előny a súly mellett a kis méret, így a tartalékbelső helyett 2 TPU belső + CO2 parton + fej pont befért a nyeregtáskába, kb ugyanannyi hely és súly.
Grammozásnak persze sok értelme nincs egy trekkingen, de mégis majd negyedkiló lejött a két keréken nem túl drágán és érzésre haladósabb lett, jobban, simábban gördül. -
Tin
veterán
válasz Napfénysüti #260710 üzenetére
Elképzelhető. De amit most ők kapnak, az tuti vadiúj, kíváncsi leszek a firmware-re.
-
Toobee
veterán
Karc és sérülésmentes, dobozos, első tulajos, de már lejárt garis folias Garmin Edge 530 MTB bundle beárazásban segítene valaki, kérlek?
https://barbieripnk.hu/
-
Hétvégén rátaláltunk a Youtube-on Fabio Wibmer videóira. Én inkább országútiban mozgok, de párszor leesett az áll, amikor néztük. Nem linkelek be semmit, mert gondolom itt nem lesz sokaknak ismeretlen ez a név a 200milliós nézettségű videók után. De akinek nem ismerős, az kukkantson rá!
#260713Tin
Majd írok, hogy mikori. De én fogadni merek, hogy ugyan olyan lesz mint a tied.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Csokicsibesz #260718 üzenetére
jóóóó... akinek fussa rá'....
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
válasz Csokicsibesz #260718 üzenetére
Kivéve ha a kedves szállítócég hetekre elkeveri, ahogy én jártam annó.
Més que un club!
-
rétisün
veterán
válasz Csokicsibesz #260718 üzenetére
úgy könnyű, ha olyant rendelsz, ami van raktáron....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
andrisbandi
őstag
válasz Nutra #260712 üzenetére
ultra-light TPU tubes: Tubolito, Revoloop, Aerothan, FOSS, Pirelli, Eclipse, Barbieri, Vittoria, RideNow
Ezekre a műanyag belsőkre még a saját öngyógyulós foltjuk is csak akkor köt rá, ha elötte minden tökéletesen le van mosva alkohollal. Új kesztyűvel, vagy csipesszel szabad megfogni a foltot. Menet közben ez a tisztaság nehezen elképzelhető. Én otthon csináltam nyugis körülmények között (Aerothan, felesúlyú, 10 dekás volt kb) de nem voltam biztos benne, h sikerül a javítás. Tökéletes lett, több külsővel is használtam még sok hónapot.
Emiatt nem hiszem, h rákötne a tubeless sealant. Az enyém jó minőségű puha müa. volt, ivózsák szerű. Érdekes volt kipróbálni, de biztos többet nem veszek, ha olcsó lesz sem.
Lehet kapni könnyű, vékony gumibelsőt (montinál a kb 20 deka helyett 14) abba tökéletes bármelyik defektmentesítő folyadék.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
vlxe
csendes tag
Sziasztok!
Arra van lehetőség szerintetek, hogy egy Tiagra FC-4700-as hajtóműn (50-34) a 34-es lánctányért lecseréljem 36-ra? Vagy esetleg a 36 az csak az 52 nagy lánctányér mellé való? -
RexpecT
addikt
válasz Csokicsibesz #260718 üzenetére
Bicó is van benne?
-
Nutra
tag
válasz andrisbandi #260722 üzenetére
andrisbandi Végülis miért nem tetszett a TPU
Montin nem is használnám, ott volt annyi defektem (amit megfogott a belsős sealant). Csak a tubeless játszhat, mint alternatíva.
Aszfalton más a helyzet, itt a +2 belsővel elvagyok (csak nem kell 3 defektet javítani egy körön); így simán a sealant nyugodtságát feladom a jobb gördülés és súly/méret ellenében. (Ridenow árban annyira nem vészes, hogy ne lehessen megkockáztani 4-et bringánként) Aztán majd kiderül, hogy hosszabb távon is így marad-e.[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
válasz varsam #259820 üzenetére
Edzős/hillclimb gépemen van egy 2018-ban vásárolt Piccola szett. Itt vannak fotók. https://www.strava.com/activities/9593411304
Teljes XX1 Eagle AXS szett van rajta egyébként, spéci váltógombokkal. Kerékszett 2017-es Acros 29 Carbon (sokat látott már szegény, rengeteget versenyeztem vele). A Strava profilom alatt van még sok fotó.[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
lánc kapcsán további vélemény tapasztalat ? #260674 köszi
-
ZolkoW
őstag
válasz jojjer94 #260727 üzenetére
tudom, már én is kérdeztem, de rövid az agyam: gyártótól, közvetlenül? vagy honnan is kell ezt venni?
Amúgy éppen Bikeworx waxot használok, de eskü, én nem vettem észre különbséget a Squirt, a Soudal és eközött sem, legfeljebb a felhordásban: a Soudal hígfolyós, a Bikeworxnek meg ügyesebb a csőre, jobban lehet vele adagolni, mert vékony.
De én még a waxolók között is a leglustább vagyok, aki nem hajlandó tökölni vele, csak felhordom, áttekerem és kész.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #260729 üzenetére
kérem, ingyenreklám a Muzikernek (a Bikeworx viasz is onnan van) : Ezen a videón tök jól látszik a feltekerés technikája, kivéve a fékkar alatt, de nem is ez a lényeg, hanem hogy egyrészt elvágja ferdén a végét, amiben van logika, de ami engem meglepett, hogy ennyire röviden tekeri rá a vízszintes részre. Nekem onnan még vagy 6 centit folytatódik befele. De amúgy ebben is van logika, hiszen ott elég ritkán fogom, és arra megfelelhet a meztelen kormány is, csak hát azért mégis.. (múltkor hisztiztem a túl rövid ESI bandázs miatt. De ha kimondottan így tekerem fel, akkor több jut a gyakran használt részre)
szerk: jó, aeró kormányon extrán van értelme, hogy ott ne legyen bandázs, de értitek..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #260647 üzenetére
Azért erős túlzás. Ipari csapágyast használ az összes minőségi gyártó, egyedül a Shimano tart még ki a kónuszos mellett. Praktikusabb amúgy is, mert még a labirintus tömítésű agyakat is elég sűrűn kell takarítani a Shimano ajánlása szerint is. Sokkal egyszerűbb az ipari csapágyast, mert akkor kell csak hozzányúlni, ha csapágyat cserél az ember. Meg őszintén, ki akar a kónusz állítgatásával szórakozni? Otthoni szerelésre is hasznosabb az ipari csapágy.
-
őstag
válasz Fall-N #260733 üzenetére
minden alkalommal elfelejted megemlíteni, hogy a kónusz a terhelés irányának megfelelően áll, míg az "ipari" (mwhhahaha) csapágy az nem.
de mivel ez nem fekszik a narratívádba (Shimano = szar, mindenmás = jó) így objektivitás = nulla
az, hogy mit használnak sokan, az lehet, hogy azzal van összefüggésben, hogy mit képesek gyártani, nem gondoltál még erre?
ha én se tudnék jó kónuszos agyat gyártani, csak szart, akkor lehet én is a csapágyas agyat marketingelném.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
semmiho
tag
válasz Hasaggymeg #260732 üzenetére
2+ éve lejöttem a tervezett edzésről, nehezen veszem rá magamat bármiféle résztávozásra. Egy kis PR-gyűjtögetés ellenben (szinte) mindig visszahozza a motivációt. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #260735 üzenetére
Nem készítik el rendesen ezért kialakult, hogy a kónusz a xar...ugyanakkor vannak ezeréves kónuszos agyak vintage kerékpárokon melyek ma is szépen forognak, de az újak, legalábbis ami nálam járt (Alivio, Deore, Deore XT) nem értek fel egy jó zárt csapágy minőségével. Persze csapágyakból is van xar elég, az annyit ajnározott Enduro csapágy a CB Stamp3 pedálomba fele annyit sem bírta mint a mostani Shimi PD520-ban a kónuszos...ami állítólag elnyűhetetlen, de nálam a bal már szintén avétos.
#260736semmiho...akkor a Kevélyt inkább hagyjam, az a te játszótered, keressek valami magamhoz valót faxméregetni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
Elvileg cserélhető mivel a különbség csak csökken.
Csokicsibesz: Nekem előfordul, hogy lejtőn több a watt mint az emelkedőn
GP5000: mostanában többen panaszkodnak rá, lehet, hogy minőségbiztosítási probléma van. Defektelnek, nem tartósak. A Pirellim az első keréken már 26 ezer kilométernél jár és még olcsóbb is mint a conti.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
őstag
válasz Hasaggymeg #260738 üzenetére
a kónusznak a legnagyobb ellensége a fogyasztói társadalom, és az annak való megfelelés (lásd egy STX-RC hátsóváltó mennyivel erősebb, strapabíróbb konstrukció 1998-ból, mint az utóbbi 10 évben bármi a Shimano-tól) ami miatt a minőség már nem az elkövetkező 10 évre, csak az elkövetkező modellciklusig kell kitartson...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #260740 üzenetére
Wattmérővel megy.
-
addikt
válasz ZavaBalazs #260691 üzenetére
Hát igen, az a Ribble gyönyörű. Benne vagyok én is a csoportban amúgy, láttam már.
Miután mentem kétféle 51 cm-es gravellel, elengedtem a történetet. Főleg, miután nemrég ráültem egy Triban RC 120-ra, és az M-esben is klasszisokkal kényelmesebb volt nekem, mint az említett - közép- ill. csúcskategóriás - gravelek.
Persze rá kellene ülni a Ribble-re is, és megnézni, de, ha őszinte akarok lenni magammal, 80-85%-ban aszfalton használom a gépet, felesleges lenne még egy terepjáró 50/55-ös külső férőhellyel, csak koskormánnyal.
Inkább egy még könnyebb gép, és a sebesség. Ha meg mégis dagonyázni akarok, még mindig ott a cross, úgysem fogom tudni eladni. Bár a Guerciottit áruló "bolt" beszámít, de bizonyára annyiért, ami nekem nem fog tetszeni. De mindegy, olyan stack/reach-je van, hogy nem éri meg a benzinköltséget odáig.
Mindenesetre azt figyeltem meg, hogy az endurance outik stack/reach aránya jobb XS-ben.
Guerciotti Greto: 1,34
Ribble Gravel: 1,43
Canyon Endurace: 1,48
Merida Scultura Endurance: 1,51
Triban RC 120 (S): 1,48Friczy: hát igen, én is ezért mozgolódom most, korai kapuzárási pánik
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
semmiho
tag
válasz RexpecT #260737 üzenetére
Csak egy egyszerű, lelkes amatőr vagyok - aki SOHA nem doppingolt és nem is fog. Nekem ez csak hobbi - a doppingmentességet pedig volt, hogy aktívan is támogattam (például volt olyan magyar MTB-s OB, ahol én is azok közt voltam, akik külön doppingvizsgálatot kértek - tanulságos volt, mikor 1-2 sporttárs hirtelen nem jött el...).
Évek óta mindig megnézem a WADA listáját, akit érdekel, rácsodálkozhat, mi mindenben van doppingnak minősülő anyag, amit felír az orvos, vagy akár vény nélkül kaphat meg a patikában (Neocitran, Béres csepp, stb.). Nézegessétek, érdemes! ( https://www.antidopping.hu/Tiltolista.html )
Egyébként sok éve Watt-mérővel megyek, nálam publikus volt mindig is a HR és a Watt, a nyílt lapokkal játszás híve voltam mindig is.
[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
válasz Hasaggymeg #260738 üzenetére
Tyű, de régen jártam a Kevélyen már! Egy időben a kedvenc környékem volt.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #260733 üzenetére
A kónuszosat be lehet állítani, az ipari meg ki kell cserélni. Tényleg praktikus.
Egyébként műszaki szempontból nézve, a mélyhornyú golyóscsapágy fel tud venni valamennyi axiális terhelést, de nem arra van kitalálva, nem nagyon szereti.
A kónuszos csapágy az egy ferde hatásvonalú golyóscsapágy. A radiális és axiális terhelést egyaránt jól kezeli. Viszont jellemzően nem csinálják olyan jó anyagból, mint az iparit, és a beépítési módja sem a legszerencsésebb ( v.ö. Gépelemek I: "A menet nem központosít!!!" ).Magyarul az egyik megoldás jó minőségű, tartós, de nem arra van kitalálva.
A másik meg jó lenne, de sz*rul valósítják meg. -
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #260707 üzenetére
Zoliwrcben több energia van mint egy 625 Wh-s akkupackban, az első 1000 méter szint után már csak egy nagy ballaszt lenne az ebike súlya.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen alaplapot vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Max
- EAFC 24
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest