Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz proci985 #109611 üzenetére

    1.5x terfogataram igenye van, meg 10 fok alatt nehezebb indul vele az auto, 1-2sec-l tovabb kell oninditozni, 0 fok alatt meg mar qrva szarul indul vele, a 10+ sec koszorules se ritka

    ecceruen a gyari 1.5x-ere kell cserelni az injektorokat, azonos szbavynut, EV1/EV6 vagy High-Z/Low-Z nem mind1
    meg nemelyik autonal nem art melle az AC-t is vmi rajabbra cserelni, ami meggyozi a nagyobb terfogataramigenyt is a kello nyomassal
    de emiatt ugy kell szamolni vele, hogy a literenkenti arat, ami a kutnal ki van irva is 1.5x-l szamolod

    flexfuel

    " To determine the amount of "extra" fuel required compared to straight gasoline at stoichiometric mixtures, simply divide the AFRs. For instance, comparing E85 to 100% gasoline, the extra fuel factor is 14.68/9.87 = 1.49. This will require an alteration to the REQ_FUEL value of 149% (less if the gasoline already contained some ethanol or MTBE - most do - so a value of 146% is more typical).

    Note that the fuel flow will increase by 46% under all conditions with E85 versus gasoline, and your fuel pump and injectors must be capable of the higher flow under high load conditions. "

    105-s oktanszam, szoval a ECU tobb elogyujtast tud adni vele, amivel a nyomatek es emaitta a leoro nohet, HA(!!) ki tudja hasznalni ezt
    ha nem veszi szigorubbra az elogyujast, nem keresi folyamatosan a kopogasi hatart, akkor nem fog tortenni semmi kb

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák