Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ck.

    addikt

    Sziasztok,
    Bedobom ide is, hátha kapok néhány ötletet:

    Úgynézki, talán a 2.5 TDI Ódi mellé be tudnék még újítani egy másik konszernt is, az összeg egy részét a cég finanszírozná, a másik része saját zsebből menne, szóval nem lenne olyan vészes. Viszont a szerviz az én dolgom és nem akarok rollerezni, az elég volt anno egy 1.9 dci Lagunával.
    Egyelőre csak a gondolattal játszom, lehet nem is lesz belőle semmi.
    Az összeg viszont limitált, C6-os A6 nem jön ki belőle, vagy csak bontószökevény, úgyhogy 2006-2008 körüli Passat és Octavia van szem előtt. Csakadízel, a cég mást nem is enged, de a futás is évi kb. 30-40 ezer km.

    Kérdés:

    Írtátok, hogy az első szériás CR is ugyanúgy betegágy, mint a 2.0 PD. Már pedig ezek főleg ezzel vannak szerelve.
    Ha muszáj vmelyik ujjamba harapni, akkor utolsó széria környéki 138 lovas 2.0 pdtdi, vagy első szériás, szintén 138 lovas 2.0 cr?

    A DSG is nagyon piszkálja a fantáziám, de ott meg főleg csak 2006 körüliek vannak, amikben jellemzően 2.0 pd van, kivéve pár Octavia, ahol van néhány 105 lovas 1.9 pd még, de az is elég ritka és szerintem karcsú is.

    Nem szükséges mindenáron vw konszern, bár én szeretem a márkát és szívesen választanék innen ha úgy alakul, de ha Ti szakik azt mondjátok, hogy ennél az évjáratnál jobban járnék inkább egy Volvo vagy vmi más, japán, francia, egyéb német dízellel, mert éppen a 2004-2008 tájékán azok jobban sikerültek, akkor azokat is számításba veszem. Nem most kell döntenem, csak terepet mérek fel.
    A többi német, vagy Volvo, Honda, Mazda, Toyota, Renault és a többi francia szintén játszik a buliban, ezért is írtam be ide is, nem csak a vw topicba.

    Automata nem létszükséglet, de nagyon erős kompromisszum, ugyanis 5 éve automatázok, mellette vezetek kézit is, de nem igazán szeretem, több a bosszúság, mint az öröm. Szóval elsősorban ótomata.

    Köszi :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák